- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz csongi #66198 üzenetére
nincs benne mágnes, ami gyári és kapni lehet, abban sincs (kép alapján). ha jól emlékszem nem is acél, hogy be tudjam mágnesezni, de ezt majd megnézem. vagy teszek alulra egy vinyó mágnest.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
csongi
veterán
Nem biztos, hogy kell barmilyen szuro is. Magnes van a le ereszto csavarban? 50ccm motornal 8.5dl olaj.. A250 es blokkokba belemegy 1-1.2 Liter. Szoval ban benne elegendo olaj, hogy a koszt megtartsa. Ha fem forgacs kerulne bele, akkor a szuro sem mentene meg valszeg. Gyorsan le amortizalna a rendszert. De lehet kimaradt az egyik service alkalmaval. Erdemes azert utanna jarni.
-
-
igen, ezt néztem én is. de valamelyik szerviz manuálban olvastam egy centrifugál szűrőről, hogy ki ne merészeljük fújni, mosni, stb, míg megy a motor addig jó lesz az is. na most, ha már teli a szűrő, akkor csak addig megy a motor
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
üszök
őstag
De,hogy ne csak gecizzek itt vannak a robbantott ábrák ez a szivattyú de én nem látok itt szűrőt.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
valaki segítsen
azt jól látom, hogy vespa et4-50 -nek nincs még egy nyamvadt rács szerű olaj szűrője, vagy csak én szedem szét a rossz oldalát?Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Ulius80
tag
válasz huniross #66187 üzenetére
Oké, köszönöm szépen!
Még az elsőn akkor gondolkozok,hogy legyen-e kisebb.
Szintetikus olajat vettem bele,de most a márkáját passzolom,de legközelebb olyat veszek.
Esetleg privátba tudnál küldeni egy képet a robogódról?
KösziSzerk.: a hengert is passzolom,azt hol tudom megnézni?
[ Szerkesztve ]
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
benceman00
tag
Sziasztok
Londonban élek, futárkodásra szeretnék robogót venni használtan.
125ös hondák közül válogatnék. 185 centi vagyok szóval a nagyobb méretű gép kellene. ~600 ezer Ft a keret.
Melyik típust ajánlanátok? Mennyi megtett kilométer számít még "normálisnak" ebben a kategóriában?Köszi a segítséget
Üdv, ASZPi
-
huniross
tag
válasz Ulius80 #66186 üzenetére
Hátul 90/90-10, elől 80/90-10. Így gyári tiltásos gyújtással tiltásnál kb hatvanöt a vége óra szerint. Annyi lehet még esetleg a különbség, hogy én 70-es hengerrel vettem, nem tudom, hogy a végáttételhez volt e nyúlva, de szerintem nem. Egy fontos dolog van még, csak szintetikus olajjal használd. Én a Repsol Scooter 2T-t használok hozzá tíz éve, bevállt nagyon.
-
Ulius80
tag
Ha gumicserével elérem a 60-at,az már nekem jó,kb 1 km-en keresztül főútvonalon kell mennem 60-as táblánál,nem akarom a kocsisort feltartani,meg az út széle elég gyér,ezért középen megyek.
A 85 az már nekem sok lenne,kezdő robogóskéntAz 53at én is hamar elérem,gyorsan gyorsul,de aztán csak tartja a sebességet,hiába húznám neki.
[ Szerkesztve ]
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
Tegla80
addikt
Morgen.
Adott egy piaggio 150ccm 2t modell ami picit(nagyon) hangos..... adott 2 uni kipof.dob ami szoba johet....van egy 110ccm-hez ajanlott es van egy 200ccm-hez ajanlott.
Melyik legyen?
Koszi.Sony® & PlayStation®
-
Topikgazda
válasz sityupityu #66181 üzenetére
"Egyébként szerinted miféle jó hatással van a motor élettartamára ha tiltás mentesre cseréled?"Ezt félreolvastam, vedd figyelmen kívül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz huniross #66178 üzenetére
"A gyári folytás a gyújtásban nekem is benne van, szerintem azt nem is érdemes kibabrálni belőle, mert határozottan jó hatással van a motor élettartamára."
Ami a tiltásért felelős azt úgy hívják, hogy cdi. Nem tudod kibabrálni a gyújtásból mert az egy kis "doboz", amit kompletten ki kell cserélni egy tiltás mentesre.
Egyébként szerinted miféle jó hatással van a motor élettartamára ha tiltás mentesre cseréled?(#66173) Ulius80 Egyáltalán nem biztos, hogy a korlátozott gyújtás miatt nem megy többet végre. Ezeknél a fokozatmentes automata váltóknál ami a robogókban van nagyon fontos, hogy minden megfelelő állapotban legyen. Az ékszíj kopottsága nagymértékben befolyásolja a végsebességet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
Az alábbi levegőszűrő gumicsonk jó ..
Levegőszűrő gumicsonk Piaggio..egy aprilia sr 50 r factory-hoz?
Az enyém piaggio blokkos, ebből gondoltam hátha
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
Ulius80
tag
válasz huniross #66178 üzenetére
Most ajánlottak 100/80-as gumikat,de nem tudom,hogy jó lesz-e.
Inkább megvárlak Téged holnap,hogy Neked milyen van rajta.
Nem kell szervízbe vinnem,most nincs gond,csak a torpanás.
De most is azt böngészem,hogy hogy kell beállítani a porlasztót,holnap munka közben megpróbálom beállítani.
Amúgy tetszik a járgány,munkába járásra vettem,kellett költeni,de most tudom hogy jó minden. Kop-kop!"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
huniross
tag
válasz Ulius80 #66177 üzenetére
Sajnos nekem sem sikerült ehhez a tipushoz manual-t keríteni, nem tudom gyárilag milyen gumikkal jött ki. Nekem, mint már írtam elől kisebb van, holnapra meg tudom nézni, milyen méret. Mikor vennem kellett gumit, a boltos próbált rábeszélni, hogy vegyek kettő egyformát, a nagyobbat, de nekem jobban tetszik így felemás gumikkal.
A porlasztót nem nagy tudomány beállítani, kettő csavar az egész és ha így is úgy is vinni kell szerelőhöz, nagy bajt nem tudsz csinálni.
A gyári folytás a gyújtásban nekem is benne van, szerintem azt nem is érdemes kibabrálni belőle, mert határozottan jó hatással van a motor élettartamára. Viszont nekem hatvan felett van így a vége. De ez talán az összecserélgetett gumik miatt van, hogy neked hatvan alatt van. Hátra mindenképp vegyél egy gumit a vastagabból, mindjárt fürgébben fog menni. -
Ulius80
tag
válasz huniross #66176 üzenetére
Szia!
Nézegettem a porlasztót,de akkor inkább elviszem szerelőhöz,nem értek hozzá.Még annyit mondtak,hogy sok benzint kap hidegen,nem kapcsol ki a szivató,azért gondoltam hogy tovább melegítem.
Nem titok,65ezerért vettem,azóta kapott egy új aksit,5200ft,rendelni kellett,mert nem sima megy bele.1 hónap után megadta magát az első villa,rugók eltörtek,olaj is elment.
Most sima rugósra csináltattam meg,ja,meg a kormány is kotyogott,új kormánycsapágyakat kapott,ez volt 13 ezer.
Jól húz,hamar kilő,ha elérem az 53 km/h-t,utána letilt.Itt gyújtást mondtak.
Ez mind 3 literes fogyasztással.
Röviden ennyi.
Esetleg gumi méretre tudnál mit mondani? Minkettőre 90/90-es legyen?
Köszi!"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
huniross
tag
válasz Ulius80 #66173 üzenetére
Elől van nekem is a kisebb gumi, de én is használtan vettem és már így volt. A torpanáson segíthet egy porlasztó beállítás, legalábbis nekem segített. Számos leírást találhatsz a neten, hogy hogyan kell beállítani. Igazából amíg megfelelően működik az automata szívató, nem nagyon szabadna torpannia hidegen sem.
Szerk: mennyi volt, ha nem titok?[ Szerkesztve ]
-
-
Ulius80
tag
Sziasztok!
Egy hónapja vettem egy Yamaha Super Jog ZR-t,és le szeretném cserélni a gumikat.
Elől 90/90-10 ,hátul 3.00-10 (80/90-10),itt szerintem cserélték már a hátsót az elsőre,mert nem hiszem hogy hátulra kisebb kell,meg hogy különböző méret kell. Service manualt ehhez a típushoz nem találtam,így teljesen tanácstalan vagyok.
Tehát a kérdésem az lenne,hogy mekkora méretű gumit keressek mindkét kerékre?
A másik 'gondom',hogy reggelente hagyom 3-5 percet (egy cigi)járni,ezután induláskor gázadásra fulladni akar.. megteszek így vele kb 200 métert,akkor már jó minden.Hagyjam tovább melegedni? Vagy esetleg más a gond?
Segítségeteket előre is köszönöm!"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
félisten
Köszi mindenkinek.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
félisten
Lenne egy eladó 180-as runner, olasz papírokkal.
Mennyibe kerül ezt rendszámoztani?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Malaguti f12 robogóm csak rugásra indul hiába tekeri
az önindító. Szikra csak rugásra van önindítozasra semmi.
Valami ötlet esetleg? -
stefi69
csendes tag
Üdv !
Kérdezni szeretném, Piaggio NRG MC4-ben hol található az irányjelző relé ? Van hogy jól működik, van hogy lassan villog ,és amikor csak világít. Esetleg más is befolyásolhatja a tünetet?
-
nekem utána beállt a motor, okádta a füstöt.
semmi köze hozzá, de éppen akkor rúgta az utolsókat, amikor vpowert kapott egy hónapon át.
sima 95-el is ugyanúgy ment, sokkal többet számít a lejtő és a hátszél.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
gabe_
őstag
Tegnap kipróbáltam a shell v-powert a 2t robogómba, a szaga egész más lett, nem olyan büdös, és mintha jobban is menne, de lehet hogy csak placebo.
Kinek mi a tapasztalata a prémium üzemanyagokkal?Sovány szakácsban sose bízz!
-
Dtomka
veterán
Csepelen tud valamelyikötök 1 jó robogó bontot? Aprilia SR 50 Factory-hoz vennék 1-2 dolgot
Köszönöm előre is! -
Zin
őstag
Olasz forgalmi kevés papirozni egy 125 ös robogot?
Kell valami Olasz kivonó papir is?░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
csongi
veterán
válasz Debilon #66129 üzenetére
Biztosan jo kis Enduro, de pesten nem kozlekednek 50-el. Annak a varosnak kicsi. Nem a merete, hanem az ereje. Mivel enduro, terepre valo, a vegattetele mindene od van hangolva. Ha a jogsi engedi akkor egy 125-150cc jobban lehet kozlekedni, persze kerdes a penztarca mit enged. Ha meg 50-es marad, akkor turelem es sok oda figyeles. Egy koruton sav valtasnal gyorsan lehet kress, pont ott fogy el a motor, ahol meg gyorsulnia kellene.
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Van nekem egy Aprilia RX50-em. 2006-os (vagy 2008as), már a Derbi blokkos.
Most Pesten élek, itt is leszek egy jó darabig.
Szerintetek ez Pesten mennyire használható, esetleg kisebb kiruccanásokra a közeli hegyekbe, vagy ha éppen kell, nem közlekedési eszköznek? Nem lopják el?A próblémám, hogy nem tudom megtartsam-e, mert jelenleg Szekszárdon van, kb 2-3 éve javarészt áll, ritkán vagyok otthon.
A pénzre nincs szükségem, viszont van pár dolog amit kéne rajta csinálni:
- váltó olajat valszeg érdemes lenne cserélnem (még én nem cseréltem)
- kilóméteróra valahogy szétcsúszott, csak fordulatot mutat most jól
- hátsó főfékhenger cserés -> folyik a fékolaj
- új gumik kellenek rá.
(+ új akku)Gumik kapcsán kérnék segítséget, hogy milyet, ami olcsó, de használható? Baromi drágák...
Amúgy a motorral sose volt gond, jól is megy, LeoVince V6 kipufogó is van rajta, de a hegyes terep miatt gyárinál most eggyel több fogú lánckerék van benne. Lehet csak a szervizben nem hangolták anno a kipufogóhoz a motort, és azért nem volt az igazi? (mondjuk tényleg nagy emelkedőkön használtam)
Esztétikailag nem a legjobb, de motorikusan király, csak minőségi olajat és benzint töltöttem bele, és nagyon elégedett voltam vele egyébként.Mennyit érhet most egy ilyen? Vagy mennyit ér mondjuk 5 év múlva?
A fentebb írt dolgok szerintem úgy 80.000 Ft körüli összegbe kerülnének, ha jól saccolok.
Fogalmam sincs, hogy megéri-e költeni, azt se tudom, hogy hogyan bírnám esetlegesen Pestre hozni.Azon is gondolkoztam, hogy lehet egyszerűbb venni ide egy robogót...
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
őstag
Sziasztok!
Van egy Piaggio Liberty RST 125cc-s 4T robogóm (2005). Malossi Multivar van benne. Szétszedtem, szíjat akarok benne cserélni, 22,5x816mm-es méret van a szíjra írva, Mitsuboshi gyártmány. A neten nem nagyon találom pont ezt a méretet, van ahol azt írják 818mm-es való bele van ahol 816mm-est írnak. Csak és kizárólag ugyanúgy 816-t merjek bele venni vagy nincs jelentősége ha pl 818mm-es kerül bele? Köszi
-
válasz forandor #66146 üzenetére
pont ez a lényege, hogy nagyobb lukak, kisebb ellenállás, több levegő. több levegő mellett több benzint lehet elégetni, nagyobb teljesítmény. csodák nincsenek, por is több fog bemenni.
nekem egyik fele piros, másik fekete. a fekete oldala kb mint a hagyományos.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
forandor
tag
Egy kissé csalódott vagyok a Malossi red filterben. Akkora lyukakból áll a szivacs, hogy a régi szemüvegem lencséinek helyére bevághatnék belőle két darabot, és kész a partiszemüveg.
Jelenleg egy olcsó vékony, de sűrű lyukú szivacs van benne (magam vágtam bele). Érdemes belerakni ezt a szúnyoghálót? Vagy csak jól be kell fújni légszűrősprével, és jobban szűr mint a vékony sűrű kissé befújt?
-
Topikgazda
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #66141 üzenetére
Ok, akkor max gyári méretet veszek bele ha kell, van egyébként valami jele amikor csereérett?
-
Topikgazda
válasz Williamgrant #66142 üzenetére
Igen, simán egy multivarioval is sokat lehet dobni a motoron.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nagyúr
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Egy frankó cucc, külföldi fórumokon 7.5g-vel hajtó tulajból akad jópár.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Semennyivel sem szabad eltérni a gyáritól, hogy ha az egész motor tök gyári.
Max lefele szoktak 0,5-1 grammot, hogy kicsit jobban pörögjön. Fölfele semmiképp se menjél, mert annyi lesz a dinamikának, végsebességben meg kb 1-2 km/h-val lesz jobb.
Ezt el kéne már felejteni, hogy nehezebb görgő= kicsit rosszabb gyorsulás, de nagyobb végsebesség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Repsol600
addikt
Ja egyébként görgőt akarok cserélni, hogy jobban menjen végsebességre, meg gondolom kopottak is már. A gyári 8,5g mennyivel szabad nagyobbat venni bele?
-
Repsol600
addikt
válasz huniross #66131 üzenetére
Nekem van egy Kymco Dink, 2002-es, minőségben szerintem megvan simán egy olasz szint. Idomok gumi elemek stb minden szinte hibátlan. Dio AF34 blokk vagy ennek koppintása van benne.
Pár éves Keewayom is volt, ennél már rohadtak a gumi elemek, blokk tartó szilentek stb... Szóval a Kymcot nem kell leszólni, én nagyot csalódtam benne pozitívan.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huniross #66133 üzenetére
Ezzel a kijelentéssel te vagy komolytalan. A Kawasaki is azért vesz tőlük blokkot mert ótvar kínai mi?
A haverod motorjának valószínűleg egy tisztességes szerelő és karbantartás hiánya van. (ha még nem járta körbe a földet ötször)Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz huniross #66131 üzenetére
Igen rosszúl tudod. A büdös életben nem volt kínai, és motorikusan kiváló gépek.
Kár is olyan szutykokhoz hasonlítani mint a keeway.
A kymco agility-k ( pláne a nagyobbak) közel százezer kilométert is elmehetnek. Az olajcserére kell nagyon odafigyelni.
A haverod vigye szerelőhöz a motort, lehet, hogy azért sz@r mert nem neki kéne hozzányúlnia.
Nem védem a kymco-t, nekem nincs, de hülyeségeket, hogy sz@r felesleges itt írogatnod.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
huniross
tag
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
Szerintem a Kymco is kínai, nem szerencsés választás, hacsak a peca mellett nem hobby a motorszerelés is. Nagyobb kerekűt vegyél valóban, mert földúton veszélyes a kis kerék. Én is jártam pecázni, a diszpis vödröt cseréld hátizsákra, én abban hordtam a cuccot. Nagyobb gondok voltak a botok, azok nagyon nem szeretnek motoron utazni.
-
-
Debilon
addikt
igen, a crosser jó kis cucc a balonos kerekével, hogy pakol rá egy csomó cuccot (diszperzites vödör, horgász cuccok, meg a többi)?
én úgy gondolom, hogy ilyen célra egy strapabíró motor/robogó kell amit nem sajnál (bár egy simson sem olcsó), és ha olyan helyre megy élő folyópart, elhagyatottabb terület akkor előnyösebb is a nagy kerék, de ha kiépített úton vagy karban tartott földes úton a horgásztóig kigurulni kell akkor jó lehet a kisebb kerék is (pl. crosser, vagy booster)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #66127 üzenetére
Közben eszembe jutott,hogy a vége felé vettem rá valami Mitas krossz gumit hátra fillérekért,azzal volt az igazi.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
-
üszök
őstag
válasz freelanced #66124 üzenetére
Nézd meg egy iskola oldalán biztos le van írva miből mennyi jár. Sokan vannak így vele mint te,mindenki délután meg hétvégén menne. Szerintem az iskolák nagy része hétvégén is nyomja,meg estig hétköznap. Nekem az volt a szerencsém,hogy délelőtt is ráértem sokszor.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Debilon #66123 üzenetére
Ez így ebben a formában nem biztos,hogy igaz. Vannak frankó ballonos gumik amikkel elég kultúráltan lehet földúton motorozni. Volt Malaguti Crosser-em azzal simán bementem az erdőbe motorozni,meg földúton is rendesen jó volt vele menni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
freelanced
addikt
Üdv !
Az A2 kategóriánál hány óra forgalmi vezetés van? Illetve azt, hogy lehet lebonyolítani ? Gondolom iskolája válogatja, de az a baj, hogy melózom egész héten, nem tudom még hogy fogom megoldani, aggaszt kicsit.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Debilon
addikt
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
ha horgászni járáshoz vennéd, akkor minél nagyobb kerekűt keress szerintem, 10-12 coll-os kerékkel csak a szívás lesz rossz úton
scarabeo vonal lenne a jó a nagy kerekei miatt, egy simson és a vödröt fel gumipókozni az ülés mögé vagy egy babetta
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
Óvatosan ezekkel a behozott használt robogókkal. Ismerős alatt egyszerűen kettétört menet közben amit ő fogott ki, és nem a súlya miatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Zoli bácsi
őstag
Hali! Robogót szeretnék vásárolni, tegnap megnéztem Sopronban egy bolt(Egümotors) használt és új kínálatát, és elkeseredtem. Annyit "tudtam" az után olvasásból, hogy kínait ne, Kymco kellene. Sajnos nem találtam motort, aminek az az oka, hogy 194cm vagyok, és egyik motor sem volt jó méret, egyszerűen a Kymco Agility kormánya beleakad a térdembe, pedig volt 2e. km-t futott használt.
Egy robogó felelt meg határesetként, a Keway Goccia nagykerekű robogója, viszont 365e. forint, és nem volt hozzá "kedvem" ha értitek mire gondolok, és ugye kínai.
Egyik kollégának van egy öreg Piaggio Typhon-ja, kipróbáltam, elfértem rajta. Nekiálltam ezt a típust keresni, van egy srác aki olaszból hoz be robogókat, van nála egy 2006-os Typhon, 180-ra tartja, 5ezer km-rel. Sajnos nem hiszem el a kilómétert, jól megy de látszik hogy volt nyúzva.
Terepgumis, tetszene, de nem merek belevágni.
Horgászni járni kellene a robogó, kritérium hogy elférjen a térdem, meg egy diszperzites vödör a lábam között. Kényelmesen menjen 40-45-el, kinőttem a száguldásból, 47 éves vagyok....
Dillemmázok, szeretnék segítséget kérni tőletek:
- Megvegyem ezt a Piaggiot helyben, új akkuval, szervizelné később a srác...Félek hogy sok a km benne!
- Vegyek egy új Gocciát, leteszem a 200-at amit rászántam, aztán fél év alatt letörlesztem. Kínai, ez zavar.
- Találtam egy idős bácsinál 1100km-t futott Aprillia Scarabeot, 2006-os, garázsban takargatták, 250e. 2t. Sajnos nem fér el a diszperzites vödör rajta....
- Várjak, hátha lesz valami megérő....? Ahogy látom, pár típus van csak amit megvehetek, fel is soroltam amit találtam.
Horgászni kéne moci, sokat mennék földúton. Azért robogó, mert pakolható kell hogy legyen. Nagymotor is lehet, 30 éves az "A" jogsim. Keretem 200, max 250e. Esetleg kis hitelt felvennék újhoz. Volt pár MZ-m, nem szerelgetni akarok, közlekedni.
Ha tudtok okosságot mondani, várnám, mert el is hoznám azt a Piaggiot, de piszkálja a csőrömet az új Goccia is. -
csongi
veterán
válasz SzZoli #66117 üzenetére
Ha van B jogsi, akkor szerencsével meglehet a jogsi is 500K-ba 125-ös motorral
Ha nincs akkor türelem és sok sok oda figyelés kell, Pesten az 50-es hez.
A napi 15Km-hez bőven elegendő ez a teljesítmény is. Ha van lehetőség a körutak elkerülésére, akkor jól használható, ha nincs akkor szenvedés lehet. 70-el menni meg alap 50-es vasnak nem kenyere.
A kerék méret, illetve futómű nem a Pesti utakra tervezettek. A 125ös sem, de a méretek miatt könnyeben veszi az akadályokat. Valami nagy kerekes megoldást javaslok az utak állapota miatt. -
SzZoli
újonc
Sziasztok,
Menyasszonyomnak szeretnék robogót vásárolni. amikben gondolkodom: Vespa Primavera vagy Kymco Like.
Ezek tetszenek neki. olyan 500e Ft lenne a keret rá, ha kicsit több akkor az még belefér.
Annyit láttam, hogy ezért a Kymcoból újat a Vespából csak használtat tudnék vásárolni. Mit tanácsoltok? Melyiket válasszam? Amennyiben használt Vespát vennék, akkor mire figyeljek?Előre is köszönöm
Zoli -
csongi
veterán
válasz sityupityu #66111 üzenetére
Rossi tudja mibe lehet nagyot rúgni
Persze kerekezzen az ember, mert ha tud, csinálja. Van erre megfelelő hely, ott és ne az autók között. Az ilyenek miatt áll ott a motorosok megítélése ahol éppen van.
-
Topikgazda
-
csongi
veterán
válasz sityupityu #66108 üzenetére
Nem vagyok rosszista, de meg rugnek rajta egyet, mikor elesne
Ezeket a videokat is siman tiltanam a youtubrol -
forandor
tag
válasz sityupityu #66108 üzenetére
Szegénynek csuklórángási betegsége van.
-
Topikgazda
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz sityupityu #66105 üzenetére
Gyakran látok olyan robogókat, amiknek a hangja szinte olyan ehhez képest mintha elektromos motor lenne azokban (persze kis túlzással) Semmiképp sem akarom hogy csökkenjen emiatt a teljesítménye, de jól jönne egy csendes kipufogó.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Topikgazda
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz sityupityu #66103 üzenetére
Még nem találtam gyárit, de arra tippelek, hogy az megfizethetetlenűl drága, de amúgy valami olyasmi kellene mint az eredeti, csak lehet még csendesebb.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Topikgazda
-
Tigerclaw
nagyúr
Suzuki AY-50 katana (vízhűtéses) robogóhoz milyen kipufogót ajánlanátok. A cél nem a nagy teljesítmény vagy a tuning, hanem hogy csendes legyen (persze teljesítményveszteség nélkül) és lehetőleg olcsó.
A Technigas Silent Pro-ról mi a véleményetek (ha van valakinek)?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
feri.917
csendes tag
válasz sityupityu #66083 üzenetére
Volt egy kis időm így középsztender alá pakoltam pár fát és megemeltem a motort. Gyári elektronikával terheletlenül 9000 környékéig forog el, a tiltásmentessel viszont 11.000-ig elforog vígan, terhelve pedig nem. Autószerelő ismerős szimeringre gyanakszik, de az lesz motorszerelőhöz elviszem nézzen rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Óra topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Openwrt Barrier Breaker 14.07 saját verzió Tp-link routerekre
- Apple notebookok
- Nyaralás topik
- További aktív témák...