-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bambalazs
senior tag
válasz 30z.Samu #52349 üzenetére
Közlekedjen az a sáv szélén, akinek hat anyja van. Ilyen kis kerekekkel nem jó élmény belemennyi a nyomvályúkba és a kátyúkba. Biztonság szempontjából mindenképp a sáv közepén érdemes közlekedni (kivéve buszsáv az olajfoltok miatt). A gyorsulással és a forgalom tempójának felvételével nincs gond, csak az előzésnél lenne jó. Városon kívül több előnye van a 125-ösnek, de ez egyértelmű.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bambalazs #52352 üzenetére
Nem: pont városon belül van több előnye a 125-ösnek, országúton az is meghal... (max. olyan mazochisták járják meg vele Székelyföldet, mint én...) Bár a hős időkben ezt az utat (sokkal rosszabb útviszonyok mellett) egyesek még Simsonnal is végig járták.
(#52354) 30z.Samu: ok, de a DT50 igaz hogy kicsi motor, de korszerű, megbízható technika. A Simson meg új korában sem volt egészen az... (bár a többi korabeli szocialista rettenethez képest valóban kimagasló)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz Bambalazs #52352 üzenetére
Jó, a gyakorlat mást mutat, én sem szoktam szélen közlekedni. De próbálom úgy csinálni, hogy el tudjanak mellettem menni. Igazából az engem nem zavar, ha előzgetnek, 125-össel is előzgetni fognak. Csak néha jól jönne egy kis plusz lóerő például az emelkedőkhöz.
#52353) bogyo112 : Most is van, a minap olvastam egy srác cikkjét, ahol leírta milyen volt egy DT50-essel túrázgatni külföldre.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Bambalazs
senior tag
válasz 30z.Samu #52354 üzenetére
Hát előzgessenek, ő dolguk, hogy mennyire sietnek, de azért ne sodorjanak el, mint azok a bmw-sek és audisok, amiken gyárliag nincs index... Pár hónapja épp megvártam, míg lehúzódik előttem egy autó, de közben mögöttem már dudált a hülye, hogy menjek, aztán megelőzött, de úgy, hogy a visszapillantója súrólta a könyököm. Annyira megijedt, hogy 70-re felgyorsított, próbált lehagyni (domboldalon lefelé) és autós-motoros üldözéssé fajult az esemény, de a lámpánál szerencsére sikerült beérni. Szépen, nagy lendülettel, ököllel behajtottam a visszapillantóját és felmutattam a középső ujjam. Az ilyen elmebetegekben nem tudatosul, hogy a közúti veszélyeztetésért akár három évet is kaphat?!
-
30z.Samu
félisten
válasz Bambalazs #52356 üzenetére
Az a baj, hogy az autósok pár dologgal nincsenek tisztában... Egyébként mi a szar van az időjárással? 3-4 napja még 0-1 fok körül volt a hőmérséklet, most induláskor 4 fok (5-kor indulok otthonról). Lehet, hogy még a muff sem kéne, de arra ilyet csak a melegek mondanak.
Sic Parvis Magna
-
addikt
válasz Bogyó bá' #52346 üzenetére
Én a speed lámpáról beszélek nem az olajról. Ahhoz hozzá nem nyúlnék - éppen ellenkezőleg - még az indexre is rákötném meg a dudára, h jelezzen ha fogytán
(#52347) dzso22: Én egy ilyet néztem rá:
LCD Digital 22X 1000R/m Odometer Speedometer Tachometer Motorcycle W/ Backlight
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #52346 üzenetére
Légzsákok szakszerű javítása is így történik.
Egyébként szerintem is a 125-ös városban is előnyösebb, ha valaki paraszt, azzal már jobban ki tudod védeni, nincs vége 60-nál... Bár hozzá tenném, hogy én a Symmel voltam anno Egerben és Győrben is... Sőt két személlyel a Dunakanyarhoz is ellátogattunk (Egerből visszaérve Budapestre )
Nem lehetetlen túrázni a 125-ösökkel, de tény, hogy olyanok városon kívül, mint az 50-es városon belül... Kétszer is meggondolod, hogy akarsz-e előzni.
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #52360 üzenetére
Éppen ezt mondtam, hogy szerintem városban a 125-ösök lehetnek az ideálisak (teljesítmény már pont elegendő, a fogyasztás meg jóval alacsonyabb lehet a nagyobbakénál), de országúton, pláne kamionok által is járt főútvonalakon pont annyira forgalmi akadályt képezel, mintha 50-essel mászkálnál... ...csak nehezebb megelőzni téged, így még lehet, hogy veszélyesebb is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #52361 üzenetére
Tudom ezért írtam, hogy szerintem is.
Mondjuk Symmel nem éreztem forgalmi akadálynak magam, csak a kamionok előzése volt nehézkes... Kinéz, jön az egyenes, de még jönnek szemből... Lemarad, nyélgáz, még mindig jönnek szemből, hopp eltűnt, átmegy a szembe sávba, és mérlegel, hogy elég-e a lendület, vagy fék...
www.dongosofor.hu
-
dzso22
senior tag
válasz 30z.Samu #52364 üzenetére
Yamaha Jogokon lehet állítani mikortól villogjon nekem nem villog,de majd ha lesz kedvem beállítom 80 körülire.
(#52363) body007:
Én is nézegettem ezeket a csecse órákat de aztán mégis a gyári órák mellett maradtam persze a 60-asokat alapból kilőttemA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Norbika88
senior tag
Tegnap megint volt egy kis olaj folt hátsó kerék alatt.
Úgy látom, hogy azon a kis furaton szivárog néha napján a drága olajam.
Nem lehetséges, hogy az egy olyan túl folyó féle, hőtágulás során olajnak szabadon kitudjon folyni?[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
válasz Norbika88 #52366 üzenetére
Igen van ilyesmi hogy a nagy a hő kicsit "kidobja" az olajat de az egy külön túlfolyón elfolyik aminek általában cső van a végén hogy ne kenjen össze semmit.És nagy ritkán fordul elő nyári hőségben.
Lehet túl töltötted kicsit az olajat,vagy az olaj viszkozitás nem jó.
Esetleg tömítés hiba. Vannak olyan típusok amelyeknek a végáttét tömítése direkt úgy van kialakítva hogy, ezáltal jut nehezebben az olaj a túlfolyóhoz.
Ha ez megsérül vagy átenged akkor is csinálhat ilyet.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Honda nagyrobogók 120-200ccm közt milyen típusokat érdemes nézegetni? Lényeg, hogy bontott és új alkatrészből könnyen lehessen szerezni, ha szerelni kéne.
És melyik az a márka amiből ilyen kategóriába a legtöbb található Magyarországon?
Live poor, die ritch.
-
kcsa
veterán
válasz gyáliSanyi #52368 üzenetére
Honda SH, mert olaszoknál is abból van a legtöbb, tehát itthon is. Hogy ez jót jelent-e, vagy sem, rád bízom
-
wolfnet
tag
úgy úgy. Voltunk pár éve Rómában, és leültünk a srácokkal egy-egy nagyobb kereszteződésnél pihenni. Az volt a feladat pihenőnek hogy számolgassuk hány SH 150 áll meg a pirosnál. Pirosonként 25-35 közötti számok jöttek ki. Nem vicc. Minden parkolóban az áll. Nincs olasz robogó, elvétve 1-1 piaggio. A parkolókba odanézegettem a hondák km óráira, 70-90ezer mindegyikbe és úgy néznek ki mint az újak. Azért kell óvatosan venni olasz robcsikat, mert biztos hogy mire bejut, benne van a sok kilométer. Viszont mivel van pénzük karbantartani ezért nagyon jó az állapotuk, max parkolási sérülések vannak rajtuk. Visszacsavarják a nepperek és eladják 20-25 ezerrel. (Ha 15-t ír az óra elhiszem olyan volt a fényezés, gumi, mindegyiknél.)
Privátban érdeklődj! :)
-
gyáliSanyi
őstag
válasz wolfnet #52375 üzenetére
Ha szerkezetileg jó, akkor még 35k-ért megéri egy új henger+dugót beletenni és akkor már tényleg majdnem olyan a motorja mint egy új. [link]
Egyébként az olaszoknál tényleg nem hinném, hogy sajnálnák rá a pénzt.
Ja náluk azért van ez a 150ccm, mert csak azzal motorozhatnak a pályán?
Live poor, die ritch.
-
bajnokpityu
félisten
válasz gyáliSanyi #52376 üzenetére
láttam már frissen behozott gilerát, hogy féke nem fogott, teleszkópja meg be volt állva,mint a beton.
nálunk se lehetne olyan járművel menni autóúton,pályán, ami nem alkalmas a megszabott minimális sebesség elérésére, papiron.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
wolfnet
tag
válasz gyáliSanyi #52376 üzenetére
Jó a kérdés, nem tudom. Lehet intelligensebb a szabályzás náluk, viszont az tény hogy a 150-es ideális társ városba. Ugyan olyan pici mint a 125-ös, van benne tartalék, és iszonyatos tempókat és drag race-ket nyomtak a lámpák között vele a jellemzően 25-30éves korosztály. Amit zseniális volt látni még, hogy ugyan elég *hülyén* ész nélkül robogóznak az emberek, de az autósok iszonyatosan vigyáznak rájuk. Nagyon más a kultúra arra felé.
@bajnokpityu: annyi a kitétel hogy gépjárművel szabad felhajtani. Régen 60 volt az alsó határ, ma már 70 úgy tudom, viszont azért ezt egy durvább 50-es 2T is tudja mégsem mehet fel.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz gyáliSanyi #52376 üzenetére
Az a baj, hogy az olcsó gépek nem épp ezek a jó állapotúak... Ha DigitXT erre jár, tud mesélni...
Maja sem kevés pénzben volt neki (és még én is locsolom rá), Madisonról nem is beszélve...Szóval nagyon óvatosnak kell lenni külföldi robogó vásárlásánál
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz gyáliSanyi #52381 üzenetére
Sajnos olcsó húsnak... Olasz import visszatekert órás, széthajtott...
Van rengeteg. Létezik olyan, ami nem ilyen, de az meg nem olcsó.
Jellemzően az árkategória alja az alja. Kivéve, ha vki vmi fura okból
áron alul adja. Na az baromi ritka. Ki lehet fogni! Mindenki arra hajt!
(Csak emiatt kicsit "érdekes" elvárások vannak, amihez igazodnak a
dörzsöltebb kereskedők: oda tekerik az órát, ahova a vevő "elvárja".)
Ja és (jellemzően SMKP-nál) olyan évjáratot írnak, ami tetszetős, lol.Szóval az állapot a legfontosabb, ami ha jó, akkor megkérik az árát...
-
wolfnet
tag
válasz gyáliSanyi #52379 üzenetére
Persze. Ha nyelezed és épp jó az sose lesz jó. én sem szívesen megyek pályára mert amúgy a szél is nagy.
Privátban érdeklődj! :)
-
üszök
őstag
válasz bajnokpityu #52377 üzenetére
Nem találom a Beverly-m képét,hogy nézett ki mikor érkezett,pedig be tenném.
Szerintem már egyszer fel is töltöttem úgy emlékszem..
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Brunesz
csendes tag
Sziasztok!
Vennek egy GILERA RUNNER ST 200-at olasz papiros, a tulaj allitolag kereskedesbol vette itthon nem regiben. Hogy tudom kideriteni, h valoban forgalomba helyezheto e? Most oke oda adja az olasz forgalmit, adasvetelit, kivono papirt. De megis honnan tudjam, hogy ezek a valosagnak megfelelnek. A papirozottak joval dragabbak es csak 125-ost talaltam...
06 20 939 2904
-
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52392 üzenetére
Biztosan van olcsóbb is, bár ahogy hallottam két napot különösebb megerőltetés nélkül el lehet rá b.szni, úgyhogy ennek fényében más a 35k fekvése
Ha Bp-i vagy, róluk úgy hallottam, hogy korrektek. Egy telefont megérhet.
Mindenesetre nekem az, hogy a nepper azt mondja hogy nem akar vele foglalkozni, kicsit gyanús. Kereskedőknek mindig van ilyenekre emberük...
-
forest_ns
tag
Nem vagyok mimóza lelkű, általában gyorsan továbblépek a kisebb közúti veszélyeztetéseken...
De a ma reggeli, ahogy jöttem haza egy párhuzamos közlekedésre alkalmas (négysávos) út belső sávjában (mindkét sávban szorosan haladó járművekkel), belenézek a visszapillantóba, látom, egyre közelebb egy autó, rá 3 másodpercre a perifériában azt látom, hogy már bal oldal mellettem van! Kürtre nem reagál, fapofával mered előre. Szerencsére a jobboldali autós lemaradt kissé, hogy ki tudjak sorolni.
Nem szoktam, de utánamentem, viszont szlalomozással és nagyobb sebességével átért egy lámpán amin én már nem.
Bocs az offért, bár gondolom sok más kismotorost érint néha hasonló probléma. A mai már sok volt. -
üszök
őstag
válasz Brunesz #52392 üzenetére
Miskolci vagyok,itt tudnék neked ajánlani ilyet,de Pesten nem ismerek.
Ha találsz olyat aki ezt csinálja biztos rá néz neked a papírjaira,és megmondja,hogy jók e. Eredeti forgalmi meg a kivonó legyen meg. A kétnyelvű adásvételit mindenki hamisítja,mert a motorok 90%-a bontóból érkezik. Meg a típus tábla legyen ép,ami a Runnerben a sisaktartóban van sajnos.
A fentebb írt 2 nap reális,főleg ha nem vagy otthon benne mivel pontosan hová kell menni. Nemrég helyeztetett ismerősöm 2001-es Runnert forgalomba 100k-t fizetett 2 nap alatt kész volt."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Brunesz
csendes tag
Koszonom mindenkinek, mar van egy ket otletem, hogyan oldjam meg a gondot. Nekem eddig 2t runnerem volt 2006-os (ujabb) tudom minden nyugjet szinte, most ezt a 2008-as 200-as ST-t vennem, (a tulaj 50-esnek hasznalja xD) meg sem fordult a fejemben a papir nelkuli hasznalat... Ugy megbuntetnenek, hogy kijonne belole a honositas, masreszt olvastam, h ha balesetet szenvedek vele, minden koltseget ram vernenek, mivel nincs ervenyes bizti ra. Legyen ez into jel minden erre gondolonak.
06 20 939 2904
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen