- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- Bittorrent topik
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Max
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz 30z.Samu #51303 üzenetére
Én is végül szerintem az általad linkelt nadrágot fogom venni, csak félek megrendelni, nehogy aztán rossz legyen a méret. (Ezeket a méretezéseket sose vágtam... gyártótól változóan teljesen mások.)
Nincs más lehetőség, el kell motoroznom valamikor a bolthoz.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
30z.Samu
félisten
Ha már most ilyen halott a topic, mi lesz uborka szezonban?
Sic Parvis Magna
-
Rent
senior tag
Ti a téli hosszú állás miatt, leengeditek a benzint a motorból? 50es 4T-ről van szó. Nekem szerelő azt mondta érdemes leengedni belőle az összeset.
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #51291 üzenetére
Tudjuk akkor a lánc pontos típusát? Megkérdeztetném egy embertől ha megírod.
Vagy a méreteit. Szélesség,csap szám,vagy szem szám. A múltkor írt Félig szakadt láncos Runnerrbe én 20k alatt nem találtam láncot,az ember állítólag 9k ért tud."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
Ma este a kút felé menet le volt zárva a szokásos útvonal, mert baleset volt. Azért sz@r volt látni azt a két fekete zsákot... Legalább is én annyit láttam hirtelen, mert a rendőr irányított a jobbra a főútra. Két autó koccant, de egyszerűen történhetett a dolog.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51322 üzenetére
A Csömöri úton is állat módjára szoktak menni, ez tény. És mennyi ilyet fogok még látni szerintem...meg motoros balesetet is. Ahhoz is volt már szerencsém a Kőbányai útnál, de akkor villamoson voltam.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
DID SCR-0409 SDH 110
lamellák száma: 3x4belső szélesség: 5,10 mm
külső szélesség: 8,10 mm
teljes magasság: 6,85 mmcsapok távolsága: 6,35 mm
csapok száma: 110
(szemek száma: 55)Referencia: didcatalog.pdf
Szerk: CityBike-nál találtam, huszi kedvezményt is tud, csak legyen.
Azt ígérik, hogy 2 napon belül. Csak ez már a harmadik cég, aki ígéri...
Ha neadjisten ugyanattól a nagykertől szereznék, aki mondjuk beközölt
egy téves raktárkészlet státuszt, és baromira nincs nekik ilyenjük...?Megjegyzem, az elején ugye katalógusadatból jött a rossz, utána meg a
Motostylingnak sikerült (tévesen) azonosítania a láncot 412-nek. Btw.
náluk is rákérdeztem, azt mondják, hogy rendelhető, csak min. 1 hónap.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
Na elhoztam a piros györi kymcot 80-ert.
Tegnap vegigrobogtunk 230km-t 5 ora alatt (nyeleztem vegig),es nem volt semmi kulonosebb problemaja,azon kivul,hogy leallas utan eleg nehezen indult. Pontosabban.: Leallitas utan ha rogton ra 10mp-re oninditozol,akkor beindul,de ha varsz mondjuk 10 percet,akkor mar rugdosas lesz belole,nem is keves. Ha viszont csak 5 percet varsz,akkor 2-3. rugasra mar megy is.
A gond per pill az,hogy itthon meg nem tudtam beinditani. Tegnap meg haverhoz beugrottam, 1.5 orat allt ekkor,es hiaba rugdostuk,nem ment,ugyhogy az utolso 500metert tolnom kellett.
Akksijat meg tegnap este ratettem toltore, kerek 0-n volt, azota 12 orat toltottem,es meg mindig kerek 0-n van.
De ettol fuggetlenul rugasra indulnia kene tudtommal.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz body007 #51332 üzenetére
Nekem pedig 1.9 liter volt nyelezve. Ezert is csodalkozok most,hogy nem indul.
Egyszer Györ utan alltam meg tankolni,utana pedig Pest hataraban. De ott csak azert,mert nem biztam a benzinszintjelzoben,mivel az vegig fullot mutatott,de olyan szinten,hogy a felso tartomany utan volt par milivel es nem hittem el,hogy 120 km alatt nem fogyott el egy csepp sem.
Mindjart elugrok akksiert aztan indulhat a lego.Karbi tisztitassal lenne erdemes talan kezdeni? Mondjuk fura,hogy 230km utan kovetkezik ez be, ha normalis robogo lenne,akkor valahol feluton rohadt volna le az ut szelen.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz body007 #51334 üzenetére
Dombon lefele erzesre ment egy 65-70-et. Persze az erosebb emelkedoket nem szereti,mert akkor megChoinorisodik es visszaesik a tempo 35-re.
De egyebkent hatalmas elmeny volt 230km-en es 5 oran keresztul egy robogon ulni.Foleg -200 fokban , Gyortol-Pestig suru kodben. Olyan suruben,hogy az autosok sem mertek megelozni,ugyhogy voltak pillanatok mikor en vezettem fel a sort. Meg szerencse,hogy vittem magammal fülest,igy legalabb tudtommal bomboltetni a hajwej tu helltGive me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Mr.Peter #51336 üzenetére
2200km? Kispályás. Alattam 6000után állt meg. Az is az én hülyeségem volt. Jelezte, hogy hengerfej tömítést kéne cserélni, de nem foglalkoztam vele, mert minden nap kellett, és nem volt alkatrészem. Gondoltam hétvégéig kibírja. Nem úgy lett... De ez nem volt Tactnak felróható.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Akkor már értem, miért nézegetsz motorokat. Amúgy a Maja köszöni jól
van, de reggel megint játszotta, hogy indítózás helyett katt a jobb lábamnál.
Nos az indítórelé ott van, szóval az kapcsolt, de akkor hogyhogy nem ment
a delej az indítómotorra? Picit csodálkoztam, próbálgattam fékkapcsolókat,
oldalsztendert, vészleállítót: mind működött, de amikor indításra kész volt a
ketyere csak katt. Levettem a gyújtást. Vissza: erre pöcc-röff... Nem értem. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #51340 üzenetére
[VICC]
Azt már rég kikötöttem. Nem kellett volna?
[/VICC]Valamire érzékeny, csak még nem jöttem rá, mire.
Pl. amikor ráadod a gyújtást lefut egy öndiagnosztika
a műszerfalon (motoros mutatók, olajvisszajelző stb.):
hallatszik az AC pumpa és van egy relé kattanás is...
Nos lehet, hogy még az a relé is kell az indítózáshoz,
aztán néha "úgy gondolja", hogy valami nem stimmel?
Át kell nyálaznom a szervizmanuált, mert tuti, ami fix.kcsa: lehet, hogy Windows fut a gyújtáselektronikán?
-
Dexar007
veterán
Na megvolt az elso hideginditas.
Semmit sem csinaltam rajta,csak vagy 100x rarugtam,es a 101. probalkozas bejott.
Mentem vele 1-2 kort az utcaban.: Inditas utan kicsit megtorpan,jaratni kell egy percet mire magahoz ter. De utana eleg szepen huzott.Leallitottam probaltam oninditoval,majdnem bejott,de aztan hang alapjan vegleg behalt az akksi. Vegul rugassal probaltam eletet lehelni bele,ekkor mar uzemmeleg motornal,es nem akarja az igazsagot,csak akkor ha nyelgazt huzok ra,akkor viszont szinte rogton indul.
Vegul bettem a garazsba,felrakom kozepsztenderre,erre leall. Na mondom mar csak azert is beinditom meg egyszer,es majd EN allitom le,kulccsal! Sima rugdosas megint nem jott be,nyelgazas rugdosas viszont rogton. Erdekes.
Most elugrok aksiert.30z.Samu: Annak meg nem lattam neki. Ugy voltam vele,hogy ha az eladonak sikerult 10 perc alatt beinditania,en pedig elmentem vele 230km-t,akkor nekem is be KELL elotte inditanom,mielott elkezdenem barmolni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #51339 üzenetére
Tul.képpen ezt bármikor elő tudom idézni, ha kiakasztom az órát egy jódarabig. Olyankor egyszercsak fémes, érdes hangja lesz, majd fullad, aztán fél percig nyista. Elmelegszik és beragad a dugó. De kis távokon viszont jól megy neki az óra szerinti 70, a többit meg nem firtatom. Karbi ok, henger-kompresszió ok, vario ok, nagy baj nincs, 60-nal hajtva semmi baja soha, pöccröff hidegben-melegben, stb... ha elkezdem berhelni, hogy meglegyen a 70-es utazó, akkor több pénz meg idő megy bele, mint amennyinek még van értelme, plusz újabb hibalehetőségek tömkelege jelenik meg... ez ennyit tud, fojtás nélkül meg túlterhelem, ami benne van a pakliban, szóval ésszel kell csinálni. Komolyabb távokra, használatra majd lesz nagyobb oszt annyi, két falu között meg jó lesz a Manci.
-
huszi.gyb
senior tag
Hozzátenném, hogy 70-es utazót én sem mentem vele, soha. 60-65 körül volt a max, rövid távon az órát meg-meg akasztotta, főleg az új szíjjal.
Viszont nálam sosem ragadt meg a henger, ennek esetleg érdemes lehet utána járni, hogy mitől van, mielőtt nagyobb baj lesz belőle. (Bár egy új szett henger sem horror ár rá).
DigitXT: Akkor nincs jobb ötletem. Harc az elektronokkal.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hátööö, ha tudod, hogy szét lehet hajtani, akkor én kímélném,
mert egyszer nem "csak" megszorul a dugó, hanem megragad
istenesen, belemar a hengerbe, elmegy a kompresszió, kuka...A gondolat jó: 70-nel száguldozásra minimum B125 ajánlott.
huszi.gyb: egy ilyen leállásról írtál anno az Árpád hídon 70-nél.
(Persze az nem jelenti az, hogy ez rendszeres lett volna.)Szerk: az elektronokkal meg megküzdök. Baromi koszos ugye
minden a motoron, kell pucolni az elektromos csatlakozásokat:
biztosítéktáblában is ami van... Enyhén korrodálódott biztosíték
lábak, ami nem lenne nagyon nagy baj (amíg minden működik).[ Szerkesztve ]
-
-
Skizz
addikt
Vagy nem kap elég benyát (ilyen tempónál gyári gépnél ezt nem csodálom), vagy a nagy melegben egyszerűen annyira kitágul, hogy attól szorul meg. Azzal nemigen van kedvem mit kezdeni, mivel felülteljesíti amire hivatott, nem csesztetem, amiért nem megy neki. Ha normál használat mellett otthagy, akkor majd jobban utánajárok, addig jó ez így, ahogy van. Főleg, hogy 10-ből 9x bicikliúton megyek (félek a kamionosoktól így néhány affér után ), az 50-60 közötti utazó, kanyarogva.
DigitXT: nem úgy értettem, hogy napjában előidézem a túlhajtást. Csak tudom, mi kell hozzá, és nem tartom kizártnak, hogy így a nagy hidegben is menne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs