- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Windows Insider Program
- Max
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzso22
senior tag
válasz 30z.Samu #52451 üzenetére
Nem akarom fényezni magam
2-év alatt tudtam összerakni ahogy volt rá egy kis időm meg plusz pénzem.
A vázat idomokkal egy lomis piacról szereztem be 25000ft -ért.
A blokk kuka volt sima 3kj...
Ami benne van szintén 3kj persze de egy konténeres lepukkant motorból vettem meg mivel ez egy ritka szűkített forgattyúsházú verseny széria volt. (japók kiszámíthatatlanok)
Kapott egy 14 fogas végáttételt (a sima 13)
Egy Motoforce racing főtengőt ami aktívan 16000-et bír c4-es ntn fémkosaras csapágyakkal (koyo-t nem kaptam csak műanyagban az meg elolvad)
A gyújtás gyári 3-fokkal eltolva
A cdi egy Posh racing.
A Karbi egy 17,5-es leader kicsit keverve mikunival.(oltári nehéz belőni de jobb mint a dellorto)
visszacsapó egy polini.
Első futómű egy komplett Aprilia atala szőröstül bőröstül.
Hátsó teleszkóp összerakott 2 féléből súlyra lőve.
Hátsó gumi ami pont még befér
variátor egy top racing naraku tárcsával.
Kipufogó gyári, katalizátor kiszedve és állítható a fojtás.
kb ennyi.
Megy
Volt rajt 70-es polini de leszedtem mert hallani lehetett ahogy fogy a tankból a benzin. viszont a 90-et kivágta pár száz méteren belül.Imádom. élmény menni vele főleg abban a tudatba hogy az utolsó csavarig én raktam össze és én szenvedtem vele hónapokat.
Egy két barátomnak odaadtam hogy próbálja ki mindegyik azt mondta kegyetlen.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Brunesz
csendes tag
válasz DigitXT #52446 üzenetére
DigitXT-nek:
Valoban, akinek tobb penze van vehet rendszamosat is, en is azt teszem, de ahhoz ennel tobb penz javasolt, kulonosen a fenntartasi koltsegek meg a forgalomba helyezesi koltsegek miatt, a szervize is joval dragabb, habar ritkabban kell, de egy-egy javitas sulyos tizezrekbe kerulhet, ahogy elneztem.
Masreszt az 50-es szinten alig eszik, biztositas 3900/ev, nincs semmifele kulon koltseg ra, hasznalni kell, es altalaban nem kell ra semmit kolteni, ha jobbat veszel. Sot! Ha jo aron veszel, jokor, akar egy evig ingyen hasznalod, ha azonos aron eladod szezon vegen. En megvettem egy torottet, kijavitottam a hibait es igy hasznaltam egy evig. Kerestem is volna rajta, ha nem lett volna fotengelycsapagy csere, kisse megdobta a koltsegvetest.
Na de mindenki dontse el maga, h mi mennyit er meg neki.
Egy rendszamos motor nagy elmenyt tud adni es messzebb is mehetunk vele kenyelmesen, magabiztosabb elozesek, cserebe nagyobb koltsegek vannak. A fogyasztas csak minimalisan lehet kevesebb.06 20 939 2904
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52460 üzenetére
a fix költségek apróságok, a kötelező nekem az 500asra annyi, mint az általad említett összeg, teljesítményadó fika összeg ezen a szinten. Kétévente a vizsga sem vág földhöz. De ha ezt a sebességet akarod elérni ötvenessel az is elég drága lesz, ráadásul rendszám nélkül szabálytalan, és jó eséllyel a motor is üzemórás lesz. Szórakozzon ötvenes tuninggal akinek sok ideje és kidobni való pénze van.
költeni mindegyikre kell, hiába mondod hogy drágább smkp-ra nem kell, szerintem ilyet nem árulnak itthon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52449 üzenetére
Turbó is volt rajta? 4T, 150 ccm@180 km/h? Ne hagyjátok abba!
Anno terepeztem DT50-nel, full gyári: csak úgy jött fel kerékre!
(A siratófalon...) Elég stabil volt, de 150-nél azért kívánta a 3-ast,
különben felment a fogyi 4,2-re, ami vállalhatatlan volt...! Még jó,
hogy 5 sebességes volt (200+ 3 lityiből), de unokatesóm egyszer
rakott bele rükit. Kár, hogy anno ne volt kamerás mobil (meg YT).
A hátramenet aktiválása pont "egykerekezés"-féle után történt.
Mondjuk egyszeri és megismételhetetlen volt. (Kár a videóért!) -
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52457 üzenetére
Úgy mondd nem érdekes... De ilyen tuning 50-est még közelről nem láttam/próbáltam... Persze olyan gépeket láttam, amikben egy normál állapotú 600-as motor ára benne van, de azokat sosem értettem meg... Ezért érdekel(ne). Nem mintha vágynék ilyenre, érdeklődésem pusztán szakmai.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
dzso22
senior tag
válasz huszi.gyb #52463 üzenetére
Semmi extrémre nem kell gondolni ha ezek gyárilag fojtással tudják a valós 70-et akkor nincs semmi furcsa a 85km/h ban.
Leírtam mik vannak a gépben lejössz kipróbálhatod
A sima 4-t ket meg a 2000-es utáni Morini blokkos meg di-tech talicskákat el kell felejteni azok lomhák gyengék véglegesre folytottak.
Gilera pl forgattyús házzal fojtott véglegesen
99-ig minarelli mai napik ezeket tuningolják meg az am-6-ot
Példaképp egy jól összehangolt gyári f12 malaguti viszi a 85-öt.(hosszú minarelli)
50-es am6 25 lóerő eddigi rekord.DigitXT:
Dt50 egy gyenge hulladék.
am6 kerékre áll kis belenyúlással.
Ha egy leonardo-n a végáttét cserélt. Sport a cdi, rotax 4-szelepes hengerfej van szelepfészek felmarással malossi szívvel és sport variátorral mi olyan hihetetlen abban hogy 180-at ment?
a hengerfej magában egy hatalmas erőtöbblet.
Turbó elenyésző ezeken a kis gépeken értelme 0 hengerfej lesíkoltatás előnyösebb. (turbónál az ellenkezőjét csinálják)
150-es motorról beszélünk ami tuningolt fojtásmentesített nem pedig egy gyári kymco vagy bármi más ami be van határolva hogy annyit mennyen és csók.
Ültél már 150-es sportmotoron amin semmi extrém nincs csak alapból fojtásmentes?[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52464 üzenetére
Nálunk van pár 50-es gépezet a családban.
Jó, anyám Kymcoja 4T, nem játszik.Nekem ugye volt a Tactom, ami vitte a 70-et (de nem szerette, ez más kérdés). Utazó 60km/h körül.
Húgomnak egy Yamaha Fizz-e van, nem tudom milyen blokkos, de az sem akar 60 fölé menni...
Számomra ezek miatt meglepő ez a 85-ös vég... Oké, hogy tuning. Talán egyszer majd adódik rá lehetőség, hogy meglessem milyen is ez.
Az 50vs nagyobb vitához: 50-esre is költeni kell, vagy lerúgod... Tactra igaz, hogy nem sokat költöttem, de úgy vettem meg, hogy szinte minden új volt... Frissen felújítva. Pár bovden, izzó, szíj... ezeket én cseréltem, majd vétel után Skizz kuplung rugókat, fékbetéteket... Szóval azokra is kell költeni...
www.dongosofor.hu
-
dzso22
senior tag
válasz huszi.gyb #52465 üzenetére
Persze költeni kell csak sokan azt hiszik hogy eget verő dolgokat kell venni hogy mennyen a gép de ez nem igaz érteni kell hozzá és ki lehet hozni egy egész jó gyors gépet olcsón.
nem tépi szét a kezed nem égeti le magáról a gumit de dinamikusan gyorsul elfogatható marad a fogyasztás és végre is jó.
az a Leonardo persze más tésztaA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
Ment
Csak nem egy szokványos blokkot kell elképzelni hanem olyat amibe sok sok pénzt nyomtak.
tehetős tulaja van amúgy meg 2 éve áll főtengő nem bírta szétvert mindent hozok képet mi maradt belőle. a hátsó kertjében áll letakaratlanul és nem is érdekliA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52464 üzenetére
Mi olyan hihetetlen? Csak az, hogy egy 383 ccm 31 lovas gépem van,
és annak van vége saját erőből 150 körül. (Lejtőn max. 160.) A fizikát
nem lehet megb*szni: légellenállásról hallottál már? 180 km/h = LOL!Mellesleg egy Leonardo baromira nem sportmotor. Nem értem!
De majd SzlobiG megmondja (aki 180-as hengert rakott rá) mit megy.Ui: oké, abból a 31 lóból, mire a kerékre kerül, marad valami 27?
Szerk: ne képet hozz! Dyno chartot meg GPS logot, 0-100 gyorsulást,
404 méteres drag időt, stb. Opcionálisan újságcikket a technikáról.
(Mert ilyen paraméterekkel biztos a csodájára járt a fél világ anno.)[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
válasz DigitXT #52469 üzenetére
Én értelek és jogos de ezen nem egy henger ficegett csak, volt mellette sok más is.
Nem én raktam össze csak mutatóba hozta annó mije van. Mezei szerelővel szóba se állt volna
Fogalmam sincs hol rakatta össze ki kik csinálták
De ha nem látom nem tapasztalom mit megy nem hiszem el.
De ne vesszünk össze ezen mert nincs értelme.
rég volt
Mentem vele zsír volt oszt csőA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
üszök
őstag
-
dzso22
senior tag
hülye azért nem vagyok
volt abba sok más is csak említettem pár dolgot de nem én raktam össze tisztába vagyok vele hogy 2-3 dologgal még nem menne 180-at.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
igen hihetetlen meg minde de szerintem
nem annyira lényeges hogy ezen rágódjunk meg vitázzunk az kéne még hogy egy ilyen sz@ron összekapjunk. lehet rossz volt az óra azt megbillent . inkább meséljetek arról a lyukas bukós bácsiról[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52472 üzenetére
Szerintem 4-5 dologgal sem: próbáltad a 180-at? Óra szerint?
Nem veszünk össze, elhiszem, hogy JÓL ment! DE 4T 150-es
Leonardo-tól fizikai képtelenségnek hangzik a 180 km/h.Hacsak nem kapott valami nitrós, turbós megoldást... Utóbbi
sem hülyeség ám, ha érdekel, keress rá a T-Max 500 turbóra.
Nitróról meg talán pont üszök tud mesélni: jó cucc, csak hát
tipikusan nem méretezték az extra teljesítményhez a motort.
(Ergo a nitró olcsó, de hozzáépíteni a blokkot, hogy bírja...)Szerintem. Moszkító írta a 650-es Burgiról, hogy az ment úgy.
Elijeszteni senkit nem akarok, de nagyotmondani bárki tud.
Akár a tehetős tulaj, aki beleölt egy valag pénz, szóval "túloz",
hogy megindokolja magának, hogy miért érte meg az összeg.Ui: ha szétverte a főtengőt is a nagy tuning, tényleg megérte?
Ahelyett, hogy abból a pénzből vett volna valamit, amit ARRA
találtak ki. Szarból várat? Aztán ha összedől -> szarkupac?
(Kíváncsi lettem volna, milyen futómű/fék tuningot nyomott.) -
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
az pont nem. Valahol a fagyhatáron mozoghat a hőmérséklet
-
addikt
Szeretném megosztani a legújabb lámpa-tuningom...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Bambalazs
senior tag
A saját testi épségünk és képi világunk megőrzése érdeképen a Prohardver fórummotorja amutomatikusan leszedte a képet, hogy a túl erős fény senkinek se okozzon gondokat.
-
kcsa
veterán
Én láttam.
(sajnos ) -
addikt
Nem értem ezt a drive-ot, h kell innen képet megosztani?
Itt a link:
https://drive.google.com/file/d/0B_R0VxV5Pa0uRGNjSTFGa0FWNjQ/view?usp=sharingMeg megint a kép:
(#52494) kcsa: kb. dupla olyat világít mint a dio gyári fényforrása...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Bogyó bá' #52496 üzenetére
A kedvenc kínai kütyüboltomból való:
TrustFire TR-D002 2*Cree XM-L2 4-Mode 2000-Lumen LED Bike Light
Oldalt tudsz választani típusokat. Az enyém 2000 lumen (olyan ~200w régi izzó lámpának fele meg a fényereje, brutál)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Silverr
aktív tag
Hehe, ki volt közületek?
-
dzso22
senior tag
válasz DigitXT #52474 üzenetére
Nitro az egy gyilkos dolog
Őszinte legyek semmilyen más tuning nem volt rajta.
Nem tudom mi volt a célja vele.
kicsit meglestem mesélt mentem vele és ennyi.
Nagyon jól gyorsult de aláírom nem lett gps-el mérve csak az órát néztem és ennyi.
Lehet ott sem volt valami tiszta?
Gyári futóművel futott, biztosan többet ment és jobban egy sima 150-esnél.
Mutatott amit mutatott az óra de már egy életveszély volt.
Én sem értem az ilyen embereket miért nem vett arra valót.
De tudnák mesélni pár ilyen emberről Természetesen tisztelet a kivételnek(#52475) kcsa
Ezt nem tudtam
Se előtte se utána nem foglalkoztam leonardoval.
annyit tudok hogy volt belőle 2 és 4 szelepes változat és ez síkolva volt és maratva voltak a szelepfészkek.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs