- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Batch programozás
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Milyen routert?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
(jan)
őstag
-
csabi94
őstag
-
csabi94
őstag
válasz huszi.gyb #62250 üzenetére
Lájk a leírásra!
Hogy ON is legyek: tegnap visszakaptam a Malaguti F12-őt a sráctól, akitől vettem. Mondhatom, most meg vagyok vele elégedve, végre leesett neki, hogy mit akarok, és úgy rendbe szedte a motort, hogy épp hogy hozzáérek az önindító gombjához, már jár a kis dugattyú. Kapott új gyertyát is a motor, be lett állítva a karbi, visszakapta a gyári légszűrőt (eleve, nem is értem, hogy miért kapott sportlégszűrőt). Megy, jön, indul, leáll (volt, hogy ez sem ment, kivettem a kulcsot, de a motor ment tovább ), teszi a dolgát. Remélem, ez így is marad.
Ami még hátra van: az automata szivató kábelének az egyik pólusa el van szakadva, magyarázta a srác, hogy az így is teszi a dolgát, de úgy vettem ki a szavaiból, hogy így van nyitott állásban, tehát mindig szivat (???).
A km óra nem mér, és mivel digitális, elég drága hozzá a jeladó, de hozzáértő meg fogja majd nézni, hátha javítható.
És végül, tervezünk hozzá majd előre egy ledes világítást, mert nem látok ezekkel a lámpákkal este, és mivel minden hétköznap 10-ig dolgozok, nem árt ha jól világít a motor. Ami gondolom alap, hogy a világítást nem köthetem a generátorra, mint ahogy most van, mert azt a ledek nem bírják. Lehet, hogy nem vagyok képben, de szerintem ha közvetlenül az akkuról kapná az áramot, akkor 12V-os ledekkel működne a cucc, csak a kapcsolót kell valahova beépíteni(?).Eddig ennyi, ha bármi kialakult, tájékoztatlak Titeket!
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #61511 üzenetére
%Annyira nem kell, mert a Jetforce viszont már elment a főtengely felújítás óta 3870km-t. 2 hónap alatt nem rossz teljesítmény.
A Speedfightot ennyi futott km alatt legalább 3x kellett atomjaira szedni és volt még közben szíjszakadás is, meg kb 15 varió szétszedés is.A 3870km alatt a Jeforce varióját csak azért szedtem szét, mert egyébként gányolt és mindig ellenőrzöm az állapotokat.
De a gép megdögleni nem akar. -
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #61508 üzenetére
Persze csak vicc volt. A speedfighttal én sem jutok előbbre. Pedig az már kiderült, hogy nem a henger a hibás. De azóta, mióta ez több, mint másfél hónapja kiderült még nem volt sem időm és/vagy hangulatom akár csak a hengert is visszarakni rá.
De meg kekl válnom tőle és ehhez meg kell csinálnom. -
Den
veterán
válasz huszi.gyb #60771 üzenetére
És hogy teszteled? Ráversz másfél kilós kalapáccsal, vagy ráugrálsz az _üres_ sisakra? Ahhoz kár ennyi pénzt kidobni, borítékolom hogy széttőrik, valószínüleg a 20k-s is, minden ami nem kompozit. Nem ilyen jellegű terhelést kell kibírnia. Az üres sisakra ha ráugrasz az alátámasztásig vezeti az energiát és csak a külső héj, aminek nem az a szerepe, hogy egyedül fogja fel az ütést, az leginkább az éles tárgyak behatolása ellen védi a belül lévő enerhiaelnyelő réteget. Annak a belső rétegnek a dolga az energiaelnyelés, ami ugye a fejedre támaszkodik, nem a válladra, tehát az energia útja héj->energiaelnyelő betét->fej, tehát a terhelés nem fut végig a külső héjon, arról rögtön átadódik a belső deformálódó rétegre, ami maradandó alakváltozással elnyeli az energia egy részét, a maradékot pedig nagy felületre szétosztva vezeti át a fejedre.
Nem véletlen hogy a komoly sisakteszekben nem az üres sisakot ütik vágják, hanem műfej van benne..
Kár hogy kifobtam már az (anno) 5k-s nolan sisakom, amiben kb 80-al ugrottam fejest az aszfaltba. Most odaadnám, hogy verjétek szét kalapáccsal, aztán vonjuk le a következtetést, hogy melyik mérvadóbb, a fejsérülés nélkül túlélt baleset, vagy az hogy kalapáccsal szét lehet verni...
Ezzel együtt én is azt mondom, hogy akinek futja rá, vegyen minimum 20-30k-s sisakot, mert az kényelmes lesz, csendes(ebb), tartósabb, stb... csak nem vagyok híve annak, hogy aki nem tud a filléres robeszához drága sisakot venni, azt azzal riogassuk, hogy a szabvanyos, de olcsó sisak egyenlő a biztos halállal.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #60241 üzenetére
Nem írtam baromságot, azt írtam hogy át kéne alakítani a kategóriát a mai igényekhez/motorokhoz.
Pontosan tudom mi az smkp, M-es jogsim is volt B előtt.B jogsihoz nincs motoros oktatás, M kategóriánál volt.
Lehet hogy neked így jó, sőt a horgászni járó vidéki bácsinak is, de a többségnek nem hiszem. Jelen szabályozás szerint a többség szabályt szeg. Ez helytelen, ennek megoldására is jó lenne a B125. Ha nem lenne lehúzás. Ha csak vizsgadíjakat kéne fizetni és saját motorral mehetnél nem lenne gond.
Anno mikor aláírást gyűjtöttünk a B125-re, az Eu-s átlagért dolgoztunk.
Végülis ezek a kismotorok veszélyesek de egy szupersportautóval veszélyesebbnek érzem a tapasztalatlan B jogsi tulajdonost. Ahhoz nem kell kiegészítő?
Mondtam hogy elbeszélünk egymás mellett, az oktatással nincs bajom csak nem mindegy mennyi az annyi. Így kicsit keserű szájízzel fizet be az ember a kiegészítő A1-re. Bennem olyan érzést kelt mint a regadó anno.Szerk:
Többiek ti hogy érzitek?
Szerintetek elavult az smkp kategória szabályozása?
Szerintetek van lehúzás a B125/A1 megszerzésében a kényszerű költségek mellet?
Szerintetek lehetne egyszerűsíteni a rendszert és a kategóriákat?
Jó lenne ha az smkp kategória kitolódna lóerőben de követhetőbbé, rendszámossá válna?[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
őstag
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #59906 üzenetére
Félre ne érts, ettől még más motorhoz lehet vannak jó RMS alkatrészek, de az enyémhez pont nincsenek. Hülyeség általánosítanom. Konkrétan pl féknél azt mondta két szerelő hogy vehetek RMS betétet de el fog kopni hamar és megeszi a tárcsát ami utána sokkal többe lesz mintha vettem volna egy rendes karbon-kevlárt.
Így nem úszom meg 4-5 rugóból csak 13-ból kb de már beletörődtem hogy balek vagyok és szopórollert vettem. A beismerés az első út a gyógyuláshoz!
Szerk:
Múltkor már azt mondtam ha kész lesz eladom a faszba... Amúgy nem fogom.
Ha nyerek a lottón az viszont hót b*szott ziher hogy egy pár éves 50-est csúnyán és drágán feltuningolok "mert megtehetem".[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #59906 üzenetére
Még egy 50-es váltós olasz/spanyol gépre is el lehet tapsolni 2x vagy 3x annyit mint egy 50 2T robogóra és nem vettél Airsal meg Metrakit cuccokat.
Csak viszonyításképp:
Lánckerekek 12.500 JT és DiD
Lánc 6800 DiD
Hengerszett ócó 30-35
Hengerszett 55-75-ig
Főtengely 40 körül, kuplungot inkább meg sem nézem! Ilyen RMS (óva intettek tőle) meg hasonló cumókat nem is veszek.
Benzincsap 6-7kRMS fékbetét 2k, normális minőség 6k
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59666 üzenetére
Ez a hangnem olyan volt mintha én kamuznék bármiről is.
Igen , nyilván nálam is 7300rpm meg 8500rpm között nem lenne 10xes kopás , de én szeretem kímélni a gépet és nem a határokat feszegetni ami nem feltétlenül jó és tartós megoldás csak ezt mondtam.
Én arra válaszoltam, hogy nem biztos kéne 50-100 kmeket nyelezni a gépet, feszegetni a határokat csak a garancia miatt.
Csak megjegyzem jogász ismerősöm mondta, magánszemély nem vállalhat garanciát és ha vállalt is az semmisnek minősül!!
Akitől vette nem biztos tisztába van ezzel, de ha viszont tisztában van és úgy nyirja ki akkor rohadt nagy szívás mert a fórumtárson rajtamarad egy roncs motor."Az Európai Unió országaira vonatkozóan: 2004.01.01.-én életbe lépett új, a magán adás-vétel jogokat szabályozó törvény értelmében: Az összes aukcióra bocsátott termék és/vagy áru adásvétele során az eladót nem terheli semmiféle garancia, felelősség, vagy visszavételi kötelezettség a vevőjével szemben. A vevő ezt a vásárlásával elismeri és tudomásul veszi. "
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59661 üzenetére
Én legendákban nem hiszek.
Szokták mondani hiszem ha látom.
Az se mindegy milyen körülmények között volt nyelezve, milyen távokon, mekkora fordulaton, könnyű vagy nehéz görgőkkel, stb....Egyszerűen túl sok a befolyásoló tényező, hogy így ki lehessen jelenteni a nyelezés nem árt a motornak hanem használ .
[ Szerkesztve ]
undefined
-
őstag
válasz huszi.gyb #59661 üzenetére
Igen, ezt én sem értem, sok helyen írják, hogy 10e km-nél dugócsere, 20 fölött meg már fúrni kell. Én mocim 7 éves, van benne kb. 13e km, most szedtem le a hengerfejet, alig mozgott benne a dugó keresztirányba, úgyhogy nem hiszem hogy nagyon kellene cserélni benne dugót mostanság. Nemhiszem, hogy egy kínai koppintós minarelli blokkban alu henger lenne, nicasil réteggel .
-
tigipuf
senior tag
válasz huszi.gyb #59270 üzenetére
Ugyan már emberek,egy hülye miatt lelépnétek-tetek a topikból?
A modiknak meg javasolnám mérlegre tenni ,ki a faszkalap (?)aki-(K) több éve működteti-k a topikot,alias egy hülye gyerek ?
nincs gondom ezzel a gyökérrel,csak fingja sincs a motorokhoz,jutyubról tanult na ..."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59270 üzenetére
A stílus maga az ember.
Ahogy mondtad az volt a gond de úgy látszik nem sikerült most se a lényeget megfogni.
Az meg hogy nem állandóan csak 99,9%-ban a szerelésekről szól egy fáradt gőzös robogós topic hát most Istenem..Den: Nem, az alpári módon való személyeskedéséért tiltották ki. [link]
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #59085 üzenetére
A legjobb ludsimon szűrő szkript a fejedben van, intelligensebb mint bárnelyik számítógép, és szerintem könnyedén megoldja azt a feladatot, hogy ha a nem kívánt nevet látja egy hozzászólás mellett, nem olvassa el azt. Már ha tényleg ez a cél...
Arra meg lehet hozni példákat, hogy valaki kis sebessegnél is súlyosan megsérül, és nagy sevességű ütjözést is túlél karc nélkül, én is tudok ilyeneket. Rehabon volt egy fickó, aki álló helyzetben letámasztotta a motort, de az oldalsztender becsuklott, a motor felborult, es magával rántotta a srácot. Eltört a nyaka, lebénult. Meg olyat is ismertem, aki csak beleugeott a tegngerben egy hullámba, és a hullám kitörte a nyakát. Lebénult.
És volt olyan ismerősöm aki a haverja mögött ülve szállt bele egy kocsiba, és a motor úgy összetört, hogy egy bőröndnyi alkatrész maradt (láttam azt a bőröndöt) a vezető kómába esett, haver meg másnap mar motorozott a saját motorjával.
Ezzel együtt az E=m*v2 mindenkire érvényes, a sebességgel negyzetesen mő a mozgási energia, tehát 80-nál négyszer akkora mint 40-nél, 120-nál meg kilencszer, és ez az energia pusztít.Persze ludsimon robesze is megfutja (óra szerint) a 80-at, én kb ekkora sebességnél törtem magam össze egy életre, úgyhogy sérthetetlennek ő sem érezheti magát, de ettől még statisztikailag kimutathatő tény, hogy egy 3 másodperc alatt százra röppenő motozrral nagyobb esélyed van meghalni.
A váltáskor elvesztett tizedmásodperceken meg szerintem is értelmetlen keseregni olyan motorokon, ami 10s alatt van 200-on, ezzel együtt létezik ilyen mocikra gyorsváltó, kedvelt kiegészítő, és kocsikban milliárdokért fejlesztik az egyre gyorsabban váltó duplakuplungos váltókat.
Btw, cvt-vel le lehetne gyorsulni manuális váltós motort, ha a blokk egyébként teljesen egyforma lenne, mert a jól belőtt cvt folyamatosan nyomatékcsúcxon tartja a motort, szemben a többfokozatú váltóval. Csak sajnos cvt csak korlátozott nyomatékot visel el, anno mikor quadokkal foglalkoztam, a 7-800-as cvt-s quadok úgy ették a 60k-s szijakatmintha befőttesgumik letmtek volna. Na meg sokan direkt szeretik a váltót.
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59085 üzenetére
huhuhuuuuu és csak egy 180asod van és ekkora lóról szólsz be?
Azt gondoltam már ha ekkora szád van minimum egy 600as váltós.Tegnap egy régi motoros ismerősömnek újságoltam el a hírt, hogy vettem egy 50es robogót.
Hornet soros 4-hengerese volt és vett egy 250-es x-maxot, de M0-ra kevés, TMAX-ta fogja hamarosan lecserélni.
Rögtön felajánlotta, hogy nekivan egy másik gerincvédős ruhája meg a kesztyűje, ha érdekel...
Meg is köszöntem neki és ha lesz pénzem rá érdekelni fog a dolog.
Ez a segítőkészség, nem amit Te/Ti vergődtök itt rajtam!undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59079 üzenetére
Sok nagymotoros hal meg évente.
én se bírnám megállni, hogy ne huzassam ki. Inkább kihagyom.Volt munkatársam 20 éve motorozott mikor 80-100nál eléfordult egy autó és esélye nem volt kikerülni.
Eredmény: deréktól lefelé lebénult.
45 évesen tolókocsiban éli életét.
Lehet jobb lett volna neki ha nem hord protektort.[ Szerkesztve ]
undefined
-
titán
válasz huszi.gyb #58981 üzenetére
Milyen en verziom szerint? Hany verzio szerint mukodik a ketutemu motor?
Dugattyu felfele halad beomlo nyitva, atomlo es kipufogo zarva, bearamlik a friss keverek a forgattyus hazba, kozben felul surites. Szikra hatasara elindul a terjeszkedes, dugo lefele halad, felul terjeszledes, alul elosurites, minden csatorna zarva. Most fokoktol tekintsunk el, also hotpont korul nyitja a dugo a kipufogo csatornat, megkezdodik a kipufogas, majd nyilik az atomlo is, megkezdodik az elosuritett keverek felaramlasa a dugo fole es ekkor tud friss keverek tavozni a kipufogon. Kezdodik az egesz elorol.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #58979 üzenetére
Múltkor mertem neki dönteni 50-el Kerepesiről ahogy fordultam rá a Hungáriára a Puskás Ferenc stadionnál Örs irányából és tapadt rendesen.
Amúgy nem is 12 éves.
Csak 2005-ös, még fiatal.Tuning után riasztó, utána fékolaj csere, fékbetét ellenőrzés és csak utána gumicsere.
Amúgy tényleg semmi gond nincs vele, faszántosan tapad! Olyanokat vészfékezek vele, hogy ihaj!undefined
-
Hunyus
senior tag
válasz huszi.gyb #58900 üzenetére
Próbáltam már légszűrő nélkül is,karbin sok mindent nem lehet állítgatni igazából csak 2csavar van rajt,a levegő és az alapjárat ha jól tudom.A levegő csavar teljesen betekerve majd másfelet ki tekerve van.Az alapjárat meg úgy van állítva,hogy 1500-2000 között járjon.A gyertya nem a legszebb járatás után,nem őz barna,inkább kormosabb fekete és kissé benzines.
ludsimon Pontosan nem tudom,de olyan 1-2mm lehet.
De próbáltuk több gyertyával is,olyannal is ami másik motorból lett kiszedve,ami tuti,hogy jól működik.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #58885 üzenetére
Elképesztő egyébként mennyire leesett a topik szívonala.
Mondjuk az utóbbi években már háttérbeszorítottam, a munkám sok energiát felemészt, de annó ez egy baromi jó kis közösség volt, tele értelmes userekkel, tartalmas csevelyekkel.
Mára egy 14 évesek lakta játszótér lett, kár érte."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
válasz huszi.gyb #58777 üzenetére
Ugyan mar. Ennyire nem lehet ganaj a ph: ha valaki hulyeseget irogat mert hulye, akkor azt kozolni kell. Ha meg megsertodik, akkor meg lesz sertodve, de legalabb elgondolkozik es nem okoz esetleg valakinek anyagi kart.
Azert kozbe a moderatorok is gondolkodhatnanak, hogy kiket es miert tiltanak ki. Ha te elmondod a velemenyed, akkor a buta ember kussoljon be, a modi meg ne kosse az ebet a karohoz, nem kommunizmus vagy liberalizmus van.
Most persze nem arra celzok hogy anyazni lehet, de az igazsag igazsag marad... -
horvathkrisz
addikt
válasz huszi.gyb #58759 üzenetére
Figy, egyszeruen ird meg neki, hogy hulye vagy oreg.
Aztan problem solved. Nem kell ilyenen lelkizni, foleg itt. Tudom, van sok jo arc, en is azert szeretek idejarni, meg van par hulye, azokkal meg ugysem tudsz mit kezdeni.Akinek nem inge, nem veszi magara. Megyek oltozkodni.
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #58375 üzenetére
Amit el akarnak vinni azt el is fogják.
Csak a gyorsaságon múlik minden, ha 5 perc átvágni a zárat és annyi időn belül kimész érte mert jelzett a kütyü vagy csak elsétálsz mellette közben hívod a rendőröket és addig kiszúrod az első kerekét egy jó csavarhúzóval.. Menekülni se sokáig fognak. Vannak frappáns ötleteim.De aki ennyire felszerelt tolvaj az nem is hiszem fényes nappal fog lopni motort hanem éjszaka. Kisebb a lebukási esély.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
máyköl
veterán
válasz huszi.gyb #58332 üzenetére
Komolyan tragédia, ami itt megy...
Pont Ludsimon próbál helyretenni itt valakit a topikban? Az, aki két hete itt nagy érzelmek mellett kijelentette, hogy ő aztán nem fog többet ide írni? Két hétre rá meg mint valami vén motoros f@sz, kioszt valakit azzal az agyontuningolt egyhónapos sz@rával? Mert 25 évesen 50es robogót kell tuningolni apucival.Áhh, hányni tudnék tőle attól itt megy. 50 kommentből 3 az ami értelmes, és érdemes az elolvasásra, a többi csak a szófo..sa ennek a...
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #58245 üzenetére
Ahogy írtam, alapvetően igaz amit írtál, de az esélyek mások. Meg kő' nézni na. Marcello mondta amúgy, hogy úgy látja hogy a 250-es Kymco az gyakorlatilag egy felszorzott ötvenes, minden ugyanolyan, ugyanott van, ugyanúgy működik, csak arányosan nagyobb
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #58181 üzenetére
Nekem az hogy egy erősebb 50 2T vagy legalább 80 4T kell a városi közlekedéshez.
Egyszer volt nálam kölcsönben egy 90 vagy 100 ccm-es 4T robogó, valami ázsiai JingCheng (úgy emlékszem a Keeway rendelt tőlük 1-2 motort). Lehet nem ez volt a neve.
Na az volt a jó kis robogó. Mondjuk fél éves volt és nem volt vele semmi gond.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #58181 üzenetére
Robogó blog:
Kicseréltem a szíjat. Nincs semmi változás.kb 2mm-el ül kijjebb de még mindig nem eléggé.
Elég már a szarakodásból, holnap szépen nyitok a levegőszűrőn, lehúzom róla a levegőcsövet és megnézem mit reagál.Hova menjek már 70 alá.. úgy érzem 65-66 lenne a jó így zártan, de az meg nagyon nagy fojtás.
Holnap lehúzom a csövet. Ha megjavul akkor mehetek megint fel 72-re megnézni mi történik.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szentkuti11
addikt
válasz huszi.gyb #58179 üzenetére
Ha az a pár méter nem számít, akkor az a pár méter sem, amit egy ilyen Dio 50 2T ad egy Address 50 4T-nek. Én nagyon sokat közlekedtem a budapesti forgalom sűrűjében Address-szel és egyáltalán nem akartak megölni, lenyomni, kivégezni. Ésszel mentem, a Hungária körúton nem álltam be a sor elején álló Audi A8 elé, mindig igyekeztem a szélső sávban lenni és még mindig itt vagyok, élek, mellette pedig 1,7 litert tankoltam valós 100 kilometerre.
-
szentkuti11
addikt
válasz huszi.gyb #58176 üzenetére
Azért az az SV sem volt egy nagy erőgép, ha jól emlékszem, inkább a futóművét dicsértem, mintsem az erejét. A Tactodat nem próbáltam soha. Én mentem eddig Joggal, Dióval, meg azzal a Tact-tal, a gyári Piaggio Zipem (pedig az volt még egy lefingott hulladék, mutattam már róla képet) meg a Libertyk sokkal jobbat mentek azoknál.
(#58177) Lauda: Japán gép esetén szerintem kevésbé kell félni az injektortól, mint egy Di-Teches olasztól.
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz huszi.gyb #58174 üzenetére
Azt írtam, hogy nem sokkal lomhábbak. Egy 2T Liberty erejét ezek a gépek nem hordozzák magukban, de a hátrányokat igen: töltögetheted bele az olajat, sokat fogyaszt, büdös(ebb, mint a 4T). Szerintem a legnagyobb zsákutca egy ilyen gyengécske, kiskerekű japán 2T.
Természetesen tudom, hogy japán 2T-ből is van nagyon dinamikus, stabil darab, de azok nem ezek Diók meg Jogok.
[ Szerkesztve ]
-
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57651 üzenetére
Addig úgy közlekedek mint egy nagypapa.
A kilövést azt nem hagyom abba.Találtam egy baromi jó oldalt gumi teszteket lehet beküldeni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57644 üzenetére
Azok közül semelyik sem használható ahogy láttam.
Ezek ilyen gagyi gumik azt olvastam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57642 üzenetére
A második az volt amit néztem. Hogy kezdjen megtanulni dönteni egy kezdő?
Bringával simán mertem szárazon, motoron fosok, hogy elvágódok.DigitXT: Mindkettőn múlik maradjunk annyiban!
Bringán fent volt a 20k értékű csúcskategóriás gumi, nem csúszott meg, hátul egy szar 4eft-os, hát nem elvágódtam vele esőben.. És a hátsó csúszott meg nem az első. Nem fékeztem, mielőtt megkérdezed.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #57637 üzenetére
Jó, hát ha rendesen "fel van piszkálva", még kerékre is áll.
De eleve nem értem, hogy akkor miért egy Liberty a "donor"?
Nagykerekű/hosszú építésű, nem is sportos kinézetű: miért?
Vagy drag-re jó lesz, így is úgy is? Minden mindegy? (Aztán
kanyarban meg 20 km/h-val csorogni? Ez: no comment...)Én is jártam így! 20 évvel ezelőtt. Ja, be kéne dönteni? Oké.
ludsimon: azért érzek én itt némi ellentmondást. Nyélgázon,
sok-sok "autóhosszra" kilőni az autók elé élménymotorozva,
vagy nem merek én gyorsan menni, mert óvatos vagyok; btw.
ha esés lesz, akkor az az első gumin fog múlni. Én szóltam.Ez tényleg szar?
130 fölött is szeretnél vele menni? Amúgy érdemes olvasgatni,
mert van egy pár típus, amivel többen megszívták!ContiTwist?
A Heidenau alapvetően nem szar, amennyire tudom, attól még
lehet, hogy valakinek kevés. Járd körül a témát, és minél előbb
cseréld le azt az elsőt, uis azon múlik a megállás és a kanyar.
És mindkettő fontosabb, mint a hűdenagy gyorsulás a pirostól.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57634 üzenetére
Soha nem mondtam, hogy én azért mert 6 évet bringáztam mester lennék.
Én 2x estem bringával, nem tört semmim de elég durva helyzet volt az egyik, átcsúsztam a másik sávba egy beláthatatlan kanyarba, ahol jöttem 45-50km/h-val ráadásul 20-as tábla kint van. 3-4 métert biztos csúsztam. ismeritek a sárga aszfaltot. Genya szárazon is, nemhogy 0 C fokban, télen, szemerkélő esőben..
Itt.
Autó nem jött, időutazó is vagyok és előre mentem az időbe figyelmeztetni az autókat, hogy ebben az időben ne jöjjön egy autó se.Weeman1: Jobbulást! Nem azért mondom mert én száguldozok azért mert kilövök, az csak az elindulás.
-Mike-:
Sajnos ilyen időben nem lehet kilőni.
Kerülöm a rossz idővel a kapcsolatot amíg úgy rendesen nem érzem szárazon se hol tapad be a kerék meg ilyenek. Kanyarokba még mindig nem merek csak 20-al bemenni még ha nagy is az ív. Bringás emlékek miatt.
Szép időben: [link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57584 üzenetére
Figyeljide!
Xado = immortal hack
Értem?
Amúgy mi a baj?Próbálgatni kell mikor kezd sok lenni a méret, felülről indulni és nézni mikor kezd egyre jobban menni és akkor valahol ott lesz +/- 0,02mm eltéréssel.
Ezt olvastam mindenhol.
Meg kell találni az aranyközéputat, a legjobb A/F ratio-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #57584 üzenetére
ludsimon: Én csak a technológiai részét mondtam el. Ezek a részecskék is olyanok, hogy kell nekik a meleg. Az alapjáraton járatás is azért kell neki, nehogy idő előtt kiköpje illetve feltapadjon, ahová kell. Utána meg a folyamatos járatásban "bekopik".
Tudjuk, hogy jótékonyan hat a Xado a motorokra, ezt én is tapasztaltam már.Egyébiránt a gyári légszűrőről meg egyebekről. Hiába is vesszük az átmeneteket a fogyasztást egy sűrűbb légszűrő inkább növeli, mint visszafogja. Meg kell találni a helyes párosítást. Nyílván a hengerben van némi tartalék. Jobb, ellenállásmentesebb légszűrőhöz valóban nagyobb fúvóka kell, de a benzin/levegő arány marad. Ha a nagyobb mennyiségű keveréket a henger fel tudja dolgozni, akkor jobban is megy. Igaz, a fogyasztás is nő. Nagyobb ellenállású légszűrő=kisebb fúvóka=alacsonyabb fogyasztás=kisebb motorteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57540 üzenetére
Fél liter olaj van benne szóval ha nem is 50 liter benzinnel, de 25 liter üzemanyaggal ki fog járni. Utána megy bele a szintetikus Xado 2T motorolaj.
Szerintem semmi lényege milyen gyorsan kerül be a hengerhez.GYIK szerint 1500-2000km-en belül történik meg a revitalizálás, úgyhogy ez is nettó faszság, hogy erőltetni kéne a benzinbe adagolást.
[link]
"A bevonat az első 930 - 1240 mérföld (1.500 - 2.000 km) után alakul ki"[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #57507 üzenetére
Lehet, összekever szentkutival. Végülis voltatok már együtt túrázni,
és tudjuk, hogy motor-motor: kiput sem kellett volna hegeszteni, csak
bekenni xado-adalékkal, majd öngyógyító módjára magától összeforr?De viccen kívül: legalább kiderül, hogy hány ccm is volt az a Liberty...
-
addikt
válasz huszi.gyb #57373 üzenetére
Nem tudom. Én Vörivár - Szántó - Szentiván szenthármasban járok 99% Esetleg még Solymár, Üröm (a közeli települések)
Ha erre jársz kipróbálhatnád, lenne kérdésem hozzáértőtől... Érdekes hangok, viselkedés, ilyenek...
Samu: elmondanád végre mi volt???
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57230 üzenetére
Igazad van, csak először nem gondoltam erre, mert a benzinszint akkor jónak tűnt.
Amúgy nem akarok már vele foglalkozni, 3x szedtem már szét, még 1x szétszedem megtakarítani és teszem fel ebayre.
Nem találok sehol egy képet vagy videót, hogy a gázkar bovdenjét hogy tudom kiszedni?
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)