- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- PHP programozás
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Zimbabwébe ment a Starlink
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brunesz
csendes tag
válasz Brunesz #52399 üzenetére
Lenne meg masik kerdesem, allitolag 10k km van benne a gepben, allitolag valos is , ranezesre tenyleg tip top... Ha valos, akkor milyen hibakat kell keresnem a 4t runneren vagy ha nem valos, akkor milyen hibakat, leginkabb motorikusra gondolok, mivel, mint lentebb emlitettem volt ugyanilyen 50-esem.
06 20 939 2904
-
Brunesz
csendes tag
Igen, viszont a moci Vecsésen van. Nem szivesen fizetem ki, amig nem vagyok biztos, de mondom van mar 1-2 otletem a papir reszre. Hasznos infokat kaptam ezugyben, tenyleg. mondjuk kicsit kevesebbre szamitottam az elejen, azt hittem, hog 70k-bol meglehet uszni, de ha magam csinalnam, akkor is legalabb egy 90k. Na de a motorikus allapotot illeto kerdes tovabbra is el meg, ha valaki tud hasznos infot a papir ugyben azt is szivesen fogadom.
06 20 939 2904
-
30z.Samu
félisten
-
-
Brunesz
csendes tag
Ja, hat a visszatekeres mar-mar rituale mifelenk. Inkabb szamitani kell ra, mint remelni, hogy nem tekertek vissza. Most beszeltem az illetovel, a kereskedes, ahol vette most a keresere surgosen elpostazza az olasz adasvetelit, amin a vevo nev nincs kitoltve, azt olvastam, hogy igy valami adot nem kell fizetni, talan vagyonszerzesi illeteket... Es megvan neki a kivono meg a forgalmi is. Nagy baj nem lehet szerintem.
06 20 939 2904
-
30z.Samu
félisten
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52407 üzenetére
Jah, enyém is szép volt, szép burkolatok, pár minimális használati sérüléssel, aki látta el is hitte a 2Xezres óraállást.
Én nem, és utólag be is igazolódott hogy igazam volt A fekete elemek festve voltak, motorikusan is volt némi probléma, ami persze csak utólag derült ki.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem a belpiacos Csótányon semmilyen lámpában (indexben sem), sőt a kipufogókon sincs E-jelzés. A motoron gyárilag nincs első helyzetjelző izzó sem. Ma már nem lehetne forgalomba állítani, 2002-ben amikor behozták az országba, még lehetett. Viszont mivel gyári, így nem csesztettek érte a műszakin. Az első fényszóróm azóta már egy Jawásra cserélve, ez ugyan 36 éves (1978-as...), de helyzetjelzővel és E-jelzéssel is rendelkezik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Brunesz
csendes tag
Nekem az elso, amit megnezek a giler arunneren a gyari fenyezes, ismerem, rogton kiszurom a nem gyarit, ennek gyari. Aztan ott vannak a gyari Sava markaju, mintaju gumik, ha nem az van rajta, minimum 7e km van benne, ott van meg a teleszkop allapota, ha nagyon elhanyagolt, az is tud arulkodni, hogy van benne boven. Attol meg teljesen elmegy a kedvem, ha hianyzik a karbi feletti kis muanyag meg a blokk csavarok, akkor valaki mar kontarkodott, mert profi ezeket szereles utan visszarakja...
06 20 939 2904
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #52410 üzenetére
Átalakítva tudom hogy mehet - autóknál is így van pl. USA import esetén. De hogy ez pontosan hogy és mint működik, nem tudom Neked gondolom könnyű dolgod volt, valaki már valahogy forgalomba helyezte Európában, innentől diadalmenet
Brunesz: Sava gumit nem kell lekoptatni hogy valaki cserélje, volt szerencsém hozzá nekem is, vadiúj állapotban. Egy fos, én se vártam meg hogy elkopjon, lecseréltettem.
[ Szerkesztve ]
-
Brunesz
csendes tag
Elkepzelheto, hogy nem jo minosegu, en azt hasznaltam , kulonosebb gondom nem volt vele, viszonyitasi alapom sajna nincs, hogy a tobbi gumi mennyivel jobb, de ezek szerint neked mar van. A lenyeg, hogy a legtobb ember szejjel kopott gumikkal jar robogval (tisztelet a kivetelnek), tehat nem mindenki csereli le csak azert, mert nem elegedett vele (a penz ugyebar fontosabb, mint a biztonsag ). Szoval ebbol is nyugodtan levonom a kovetkeztetest, foleg ha meg a gyari van rajta es a kopottsagabol meglehet saccolni, h valoban annyit futott e vagy mar sokadik garnitura. Az osszkep a lenyeg, ez csak egy szempont az egeszbol.
4T runner esetleges motorikus bajokrol valaki valamit?
06 20 939 2904
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52413 üzenetére
Nekem se volt előtte tapasztalatom. Életem első (és valószínűleg utolsó) új járműve volt, egy új robogó, örültem mint majom a farkának, csak furcsa volt a körforgalomban, esőben szabályosan féltem.
Használtam vagy egy évig, de alig kopott. Meguntam, rászántam a megfelelőt összeget, vettem Pirellit (GTS24). Már első úton éreztem a különbséget, pedig új gumi mindig csúszós, összességében radikálisan jobb volt, mondjuk jobban is kopott, de valamit valamiért
-
30z.Samu
félisten
A gumi elég öreg már, és szerintem egy darabig még nálam lesz a motor. Ha el is adom, olyan nyár környékén történne ez meg. Vagyis nem tudom...szeretem nagyon és bevásárló mocinak sem utolsó. Egyetlen bajom van vele, hogy 50-es, így érzem néha, hogy kicsit kevés. De nem tudom, hogy ebből lesz-e valami, mert elkezdtem gyűjteni egy másik motorra, viszont ezt sem akarom lelakni, tehát költeni kell erre is.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Napi szinten mászkálok vele, ezért gondolkodtam, hogy lehet, hogy erre még költeni fogok, meg az olajat sem ártana lecserélni lassan. Meg az esetleges eladásnál sem rossz pont, ha azt látják, hogy foglalkoztam a motorral és nem sz@rtam le.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Huszival néztük, annyira nem is vészes, azt hiszem Pirellit néztünk a Kék Holdnál. Visszatérve a karbantartáshoz, azért elég szomorú, hogy tekergetik az órákat és hogy a motor múltját nem igen ismered. Ezzel meg merem kockáztatni, hogy rizikósabb használtan motort venni, mint autót. Szervizkönyv valamilyen szinten segít ezen a helyzeten? Vagy azzal is tudnak játszani?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #52421 üzenetére
én még vezetett szervizkönyves motort idáig egyet láttam csak, a szomszédomé, újonnan vette Meg az enyém volt, amíg garanciális volt. Attól még mindent megcsináltam rajta, csak nem pecsétes papírral.
Mellesleg szervizkönyvet csak az nem hamisít, aki nem akar. Az én autóm is vezetett szervizkönyves: végig ugyanaz a toll és ugyanaz az írás. 8 éven keresztül. Hihető nem?
-
30z.Samu
félisten
Akkor csak az állapotára tudsz hagyatkozni? Meg a hozzá értő ismerősre, ha tudsz olyat vinni? Mondjuk valakit így is úgy is viszek magammal, mert nekem hiába tetszik, ha egy rutinosabb motoros olyat vesz rajta észre, amiért azt mondja, hogy inkább nézzek másik motort.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #52425 üzenetére
Nyilván amit mondtam, arra az esetre vonatkozik, ha már kigondoltad hogy kb. milyen típusokat nézel. De a típust is meg kell találni hogy mi érdekel: mire, mennyit és hol használod, ár, szerviztapasztalatok, alkatrészárak, megbízhatóság, választék, rengeteg szempontot érdemes figyelembe venni
-
30z.Samu
félisten
Konkrét modellek vannak, de agyalok robogón is. Első sorban közlekedni és "vásárlós" motornak kellene, de az sem utolsó szempont, ha tudok vele kicsit csavarogni. Nem külföldi utakra meg folyamatos országúti/autópályás cirkálásokra gondolok. Váltós motorral nem tudok, hogy tudok-e kompromisszumot kötni a robogós praktikussághoz képest, de ez fordítva is igaz. Nem tudom még, hogy robogóval meg tudom-e a fent említetteket csinálni, bár ha az autópálya felejtős, akkor majdhogynem mindegy, csak a kerékméretek miatt gondolkodtam el.
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #52427 üzenetére
Ezt már megbeszéltük párszor, mindenki leírta az érveit, de ezt neked kell tudnod 250 alatt tökmindegy mit veszel, autópálya nem játszik. 250 pont arra elég hogy kamionok nem tipornak el pályán. 400+ már oda is jó, felépítménytől függetlenül. Innentől kezdve kényelmi és használati szempontok dönthetnek Én döntöttem.
-
30z.Samu
félisten
Igen tudom, de pont ez az, hogy 100%-ban még nem tudtam eldönteni. De még van időm gondolkodni ezen. Ha dinamikusabb lenne a mostani robogóm, lehet, hogy nem is gondolkodnék másikon, de mivel már kezdem érezni, hogy bizonyos szituációkban bizony kevés, így elgondolkodtam egy cserén.
Lehet, hogy a dinamikusságot megoldaná egy 50/2T is... Végül is a Scarabeo anno ment, mint a disznó.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
"Ráülnél valami 250+ járműre összeszarnád magad ha az 50/2T-re úgy gondolod hogy úgy megy mint a disznó "
Az 50 4T-hez mértem, egy nagyobb gépen más feeling lenne. Csak vezettem 50-esben kétüteműt is, így van már viszonyítási alapom. A négyütemű meg alig eszik, valamit valamiért.Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
Láttam én már 50-est úgy gyorsulni, mint a Majákok.
Izé, 50-es...? Legalábbis rendszám nem volt rajta, na.Szerk: de pl. egy okosított 2T Runner 180-as nagyjából
70-80-ig jött a Madisonnal rendesen. Azaz valóban nem
mindegy a 2T. Unokatesóm 250-es 2T krosszmotorjáról
már nem is beszélve. Rendesen emelte az első kereket.[ Szerkesztve ]
-
Brunesz
csendes tag
Nekem gyari 50-es gilera runner volt 2006-os, sik uton normal korulmenyek kozt 94-96km/h ora szerint. Ennyi volt a csucs, enyhebb lejton 100-at is kihoztam belole. Zold lampanal mindig otthagytam a kocsikat messze a hatam mogott. Legjobb robogo. Nagytestu, stabil, jo fekek, jo blokk, csomagter is jo, raadasul nem kell kulon kulccsal kinyitni. Baromi jol nez ki, 3-4 litert eszik. Az enyemben benne volt a fojtas, amikor megvettem igazi gyari hangja volt meg. akinek van kb 250k az ilyet vegyen
06 20 939 2904
-
Brunesz
csendes tag
Nem fenyezni akarom, mar eladtam egy jo ideje. De tenyleg ilyen szamokat hozott, a 3-4 liter volt az atlagom (nem mentem 0-24 szazzal) csak szentendre es bekasmegyer kozott, ja es 94-96 volt a plafon, a 100 enyhe lejton sikerult. Hangsulyozom, hogy teljesen gyari volt es elotte csak fojtassal hasznaltak.
06 20 939 2904
-
Brunesz
csendes tag
válasz Brunesz #52441 üzenetére
Ja es igen, ez ora szerinti sebesseg, lehet, hogy valosagban max 90 lenne ez a szam, de szerintem igy is a legbrutalabb gep a piacon es egy 50-es szintjen ez szerintem szep teljesitmeny.
Persze az is lehet, hogy en kifogtam az aranyhalat, mert nem sok robiban hagyjak benne a fojtast.
[ Szerkesztve ]
06 20 939 2904
-
DigitXT
félisten
válasz Brunesz #52442 üzenetére
lehet, hogy valosagban max 90 lenne ez a szam
Jó lesz az 80-nak is. Amúgy nekem az nem jön össze, hogy oké, hogy
egyszer a lejtőn kihúzattad, de amúgy nem hajtottad, hiszen keveset evett.
Én is mentem egyszer a 180-as Majával 117-et (GPS), de halálfélelem volt:
normál ügymenetben 100 fölé ritkán kergettem. 50-es szintjén nagyonszép
teljesítmény, olyannyira, hogy így hivatalosan nem is minősül SMKP-nek...
(Persze, a fojtás azért volt benne, de ugye azzal kezded, hogy kiszeded...)
Na, csak azt akartam erre mondani, hogy nem releváns a 3,8-as fogyim, és
melléírni, hogy 120 a vége, mert soha nem járt abban a tartományban.Ui: Tact alattam vitte a 60-at is. Szintén halálfélelem a 10"-os kerekeken.
(Ja és a Maja órája a linkelt videóban, már majdnem akasztotta a 140-et.) -
Brunesz
csendes tag
válasz DigitXT #52444 üzenetére
Megertem, hogy halalfelelmed volt, valoban nem sorolhato segedmotornak ilyen teljesitmennyel, nemetorszagban ezert kotelezo is a fojtas. 3-4 liter egy atlag, mentem 25 kilometert egy nap es abbol volt 5km a 90-es nyelgaz, de tenyleg alig fogyasztott ez a gep. Es ne felejtsuk el, hogy ez egy NAGYTESTU 50-es, szinte megszolalasig hasonlit a 200 ccm-es testverehez. Nagy kereke van, jo sportos felfuggesztese, abszolut biztonsagosan lehet hajtani, ezert is ajanlom barkinek, aki tobbet szan ra picivel es minosegit akar.
06 20 939 2904
-
DigitXT
félisten
válasz Brunesz #52445 üzenetére
Az az igazság, hogy aki többet szán rá, az vegyen egy rendszámos gépet,
amivel nem csak üveghangon lehet haladni. (Amivel most járok, írtam, hogy
azok a paraméterek jellemzőek rá, amit te írtál.) Ha ~annyiból van nagyobb,
szerintem marhaság 50-esre elszórni a pénzt. Oké nagyobb motor, drágább
alkatrészek, és még jogsi is kell rá, de hát valamit, valamiért... Megnézném
én azt a nagy testet egy 250-es Maja mellett. (Tudom, a kategóriájában az!)De megyek, mert csak úgy tűnik, hogy kötekedek, azt meg nem szeretnék.
Van is topikunk, ahol nem OFF a rendszámos gépek kitárgyalása. -
-
dzso22
senior tag
válasz DigitXT #52444 üzenetére
Nekem a mostani gépem utazója 70km/h és nem üvölt 3-3,5-be áll meg alsó nyomatékra terveztem.
50-es a henger sima gyári kivéve a dugó mert azt "átformáltam"
85-öt mentem vele eddig maximum, menne még de innentől érezni azt hogy a hetvenes henger hiányzik neki.
Ez egy Aprio type 2 és teljesen stabil 80-nál is.
Természetesen nem gyári csak kinézetre viszont előtérbe van helyezve a tartósság és a stabilitás így a futómű sem gyári
2-3 éve volt nálam egy Aprilia leonardo teljesen kigyúrva 150-es malossi 4szelepes rotax hengerfej stb.
180-nál még ment volna de már egy életveszély volt. látnod kellett volna az autósokatA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen