-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39728 üzenetére
Volt szerencsém használni karbis 500.as T-Maxot. Simán megetettem vele 8 Litert tempósan közlekedve, ráadásul ismerem a gazdáját is, nem elhanyagolt motor volt. Lazán közlekedve is 5L. Sokallom eléggé. Viszont injektorosok 5-6L körül vannak.
(Nexusból még 5L-t sem tudtam kihozni)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #39750 üzenetére
Az első gázadásnál tudni lehet hogy törődtek-e a motorral vagy sem.
Mondjuk az meg képről sosem fog kiderülni. Meg érteni kéne hozzá, hogy
halld, hogy valami nem kerek. Az meg nem úgy van, ha a laikus odamegy.
Csak így még azt is nehéz eldönteni, hogy egyáltalán érdemes-e megnézni?AndrewTdi: 8 liter? Az igen... Amúgy ha már erre jártál: a csomagtartója a
T-Maxnak hogyan viszonyul a Nexuséhoz? Lehet, hogy ma beugrok a dreambe
megnézni azt a kéket (na nem mintha meg akarnám venni, csak érdekelne).Szerk: úgy vagyok vele, hogy nézegetem itt a motorokat néha "unalmamban",
aztán mindig rádöbbenek, hogy a Maja tök jó nekem. Csak lenne erősebb...[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39752 üzenetére
beugrottam beugrottam... ne is mond... Nemsokára készen vagyunk a nemrég vásárolt házunk átalakításával, de közben 1 hónapra eljöttünk albérletbe, ahol bár volt upc kábeltévé és internet, nem tudtam az itthagyott router wifi kódját, így gondoltam resetelem. sikerült is, de miután DHCP-n nem tudott netre csatlakozni, rájöttem,hogy bizony telefonos net van, ahhoz meg kell felhasználónév és jelszó). a főbérlőt meg nem értem el, mivel 3 napos lagziban volt. az meg már csak hab a tortán,hogy a telefonom szervízben, és egy 12 éves Alcatel mobilt kaptam... De tegnap kaptam net nevet és jelszót, a telefonomat meg ma este veszem át.
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé, nem si lehet 1 lapon említeni a Nexuséval. Szerintem azért sikerült így megoldani nekik, mivel középen van alul a motor. (de majd kijavítanak a hozzáértők).
szerk: Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
Na, ez már mindjárt barátibban hangzik. Csak megnézem már...Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot
Jaja, azt kéne csak úgy meg hogy a viharba vizsgázna le?úgy, ahogy bármi más is
Na jó, de ez már durva átépítés.* Én még a xenont is kivettem a
vizsgára, mert az sem teljesen legál. (A kipu maradt tompítóval.)*: lenne! Ha egyáltalán kivitelezhető lenne... Aztán oda lyukadnánk
ki, hogy akkor meg kevés az egyetlen féktárcsa, ratyi a futómű stb.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
hmm.. utánanéztem. valamivel keverem. (de legalább 1 bukó elfér benne)
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #39754 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
A tesztek szerint mindenhol azt írják,hogy a T-Max ülés alatti tárolója maximum egy bukósisakos ( az sem mindegy milyen ) a Burgmanéba pedig gond nélkül belefér két teljesméretű sisak + egy kabát és pár apróság!
Azért ez messze van a majdnem ugyan akkorátólMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A majdnem az tág fogalom. De közelébe sincs a Tmax csomagtartó !Bármelyik! Burgihoz kb 55-60L. A Maja 400-as csomagtartója elég hülyén van megoldva. Egy sityak előre,egy sityak hátra az ülés alatt,közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
DigiXT:
Hidd el fog érdekelni..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #39761 üzenetére
közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
Ezért is mondom, hogy nem egyszerű eset: gerincvédő+kabát belepakolásánál
szerintem már a rögzítő kallantyúk is útban lennének. A bukó(k) elrakása azért
nem érdekel, mert egyrészt nem túrázom a géppel (tudom: akkor meg minek?),
másrészt meg arra simán el tudok képzelni egy méretes dobozt a gép hátulján.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tessék: itt egy 11 éves motor 13000 km-rel. Muhaha.
SzlobiG: az a baj, hogy ha meg kiírja, ha 50000, akkor senki nem hívja fel.
Láttam olyat, hogy pl. írja, hogy túrázásra használta. De km-t direkt nem ír.
Gondolom ha kiírná, akkor fel sem hívnák, így meg csak rárakják a telefont.
(És a linken csak 32000-ről van szó és egy alapvetően megkímélt motorról.)bogyo112: na igen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #39767 üzenetére
Mindenesetre T-Max-szal NEM fogok menni sehova, az ziher.
Megnéztem ma. Szimpatikus, böszme gép! Készséges volt a csávó.
Viszont direkt a csomagtartót akartam megnézni... Elmondtam, hogy
4 éve ott vettem a Pro L2-t, s jó lenne ha beférne. (Melóba járok a kis
Yamahámmal stb.) Ezzel még látszólag nem volt baj. Miután láttuk
a T-Max "mini"* csomagtartóját, amibe egy sisak befér, aztán kakukk,
mondtam, hogy hát igen, sajnos ez rövid... Meg is állapodtunk abban,
hogy EZ a gép közelebb van a motorkerékpárhoz, mint a robogókhoz,
ott a 2 henger, brutál futómű stb. (Nem fért be nagyobb csomagtartó.)Azt mondja mutat nekem egyet, amiben NAGY van (ill. említette még
az SW600-at, mondom, ja azt "ismerem", rohadt nagy gép). Szal vmi
Honda robogót megnéztünk. Mondom ez igen, szép hosszú rakodó...De itt jött az a rész, ami felb*szott: ezt mindenképpen be akartam írni,
mert annyira hülye duma, hogy már fáj... Megemlítem, hogy a Majesty
400-nak meg lehet, hogy a két rögzítője eltrafálná a Pro L2-t. Helyesel:
lehet... A kérdés, amit nem kellett volna feltenni: miért nem gondolnak
erre a gyártók? Erre ő: mert a protektort a hátadon hordod... Mondom,
az odáig rendben van, de ha megállok, lerakom a gépet, akkor...? Azt
mondja: a sisakod belerakhatod! Mondom: és a protektor? Azt viszed
magaddal! (És akkor még nem beszéltünk arról, hogy kabát is van.)Eszem-faszom megáll. Nem fikáztam a Hondát, sőt! Amit mutatott az
kifejezetten nagy csomagtartós motorka volt: Yamaháról elmélkedtünk,
hogy kár, hogy nem lehet normálisan "pakolni". Hümmöghetett volna a
"hülye kérdésemre" valamit, de egy ilyen lenéző szöveget lelengetni...
Mert a protektort a hátamon hordom, és nem a csomagtartóban: yeah!
A sisakot meg a fejemen hordom - vaze! -, azt sem a csomagtartóban.Amúgy meg el tudom képzelni, hogy ő meg ezekben a percekben egy
boltos topikba gépeli, hogy milyen hülye egy vevőjelöltje volt, akit csak
a csomagtartó érdekelt, és milyen jól leoltotta, hogy minek az neki.
Azért - vaze! -, mert amikor megyek a melóba, akkor nem akarok fullos
harci díszben mászkálni az irodaházban. Meg amikor nyáron "beugrok"
valahova, szintén nem akarok minden cuccommal csattogni, izzadni.Meg kellett volna kérdezni, hogy: miért, most rajtam van a Pro L2? Na?
Nincs. Miért? Mert volt hova tenni: nem kényelmesebb így? És az csak
egy nyavalyás 180-as gép... Mindegy. Marad a nagy Maja (meg kéne a
csomagtartóját kukkantani élőben), a Burgman, meg az X9. Kb.Btw. pont odaállt mögém egy 500-as X9-es a Mammutnál... Jópofa gép!
Egyáltalán nem csúnya. Persze ízlések és pofonok. Nekem tetszik.*: rendben Nexushoz képest még ez is hodály, Burgihoz... Hagyjuk...!
Szerk: a miheztartás végett sima utcai ruhában mentem be az üzletbe.
A csomgtartómban (és a sisaktartó dobozomban) pedig ott voltak ezek:
kabát, gerincvédő, térdvédő, szerszámok, elsősegélycsomag, esernyő,
2L Monster, a dobozban meg sisak, kesztyű, szarvasbőr... MEGALOL.
Tudom, szokjak le a Monsterről, úgy nem fogok hülyeségeket beszélni.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #39772 üzenetére
Dehogynem, sőt én is ezért vettem ezt, és nem a Geopolist, teljes mértékben megértem a csomagtér-fétised
Szerencsés esetben a Satelisbe is belefér két felnyitható sisak, de jellemzően inkább nem Viszont egy ilyen táskával járok dolgozni, és simán belefér, plusz még alatta van hely az ebédnek és egyéb apróságoknak is
Ha dobozt is felrakom, simán elfér egy komplett nagybevásárlás (már amit én nevezek annak, nem a karton tej+rekesz sör típusú bevásárlásra gondoltam )
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #39768 üzenetére
Kezdjük;
X9 500
Tényleg egy fost@licska. Neked írtam milyen hibái vannak. Van fórumja is nézd meg olvasgasd.Tuti nem vennék ilyet!! Csak ha mazohista lennék.Tmax 500
Hmhm a karbisok isznak 6-7L bonyolult hajtás,drága javítások ha kell. Kis csomagtér. Jó fék,futómű.Majesty 400
Az egy jó gép,keveset eszik,alkatrészek drágák. Nem nagyon szokott meghibásodni. Viszont borzasztó a csomagtartó kialakitása. Fórumja van.Honda sw600
Jó,igénytelen,csúnyácska gép iszákos (6L+)ha húzod neki. Csomagtér jó.Burgi 400
Àlltalában véve jó,jobb minnél fiatalabbra érvényes. 05-ig szereti az olajat inni. Kicsi fogyasztás. Nagy csomagtér. Fórumja van.Aprilia Sprint 500
Kis kerék,elektonikai problémák,kis csomagtér,a BÀLNA 500 képest visszafejlődött. Van fóruma is.Neked kell eldönteni,hogy sportosabb vagy túrásabb robesz kell-e. Na meg kényelmesen vagy,sportosan akarsz elhelyezkedni.
Én amondó vagyok egy 400-500cm3 robesznek legyen már egy tisztességes pakolhatósága. És igen számit,mit hova,mennyit fogsz pakolni.Igyál inkább Hell-t.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
Pakoláshoz kapcsolódva.
Valószínűleg elszakadt az ülés alatt tárolót nyitó bowden + a rögzítőfék bowden már amikor megvettem meg volt szorulva.
Ma beszéltem Érden a Burgman szerelővel ( Tóth Laci ) és kedden viszem hozzá. A gyári cucc 20E + 7E munkadíj.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #39776 üzenetére
Tévedés. Én motorozok, és nem "óriási csomagtartót" keresek,
csak akkorát, ami elnyeli a felszerelésemet. Érdekes, a Maja is
tudja ezt viszonylag jól, pedig csak 180-as. Vagy írták a Burgit,
amibe az utas cucca is gond nélkül befér. Egyik sem autó.
Szerk: amúgy már a SYM VS125-nek is "óriási csomagtartója"
volt, minden belefért. Sisak ment a dobozba, ahogy kell, de az
összes többi a csomagtartóba, és ez HATALMAS különbséget
jelentett a cégnél. Nem kellett beöltözve lépcsőzni, ilyenek...
(Előtte egy SYM Mio 50-nel jártam, abba nem fért sokminden.)Autóval nem érnék be 15 perc alatt a munkahelyemre, továbbá
nem lehet parkolni sem vele a céges mélygarázsban, a (fizető)
parkoló meg további 15 perc sétára van, tehát összességében
az autó, mint mindennapi, melóba bejárós közlekedési eszköz,
fel sem merül nálam... Még poén szinten sem. Bérelek garázst:
befér a Maja keresztben, és Barátnőm Peugeot 307-e mögötte.Két autót hova tennék? Egyszerűen praktikus gépet keresek.
Mondhatnám, hogy a Majában megtaláltam az ideált, DE kéne
bele még néhány paci. Nem élménymotort keresek, sajnos, és
nem is túramotort. Csak sajnos erősebb motor=nagyobb ccm.
Nagyobb ccm=nagyobb kasztni, de nagyobb kasztni!=nagyobb
csomagtartó. Legalábbis nem feltétlenül. Mindössze ennyi a
bánatom... A Nexus is pl. egy szuper motor, húz, mint a disznó,
jó a futóműve, jó a féke, s nem eszik sokat, de nekem MÁS kell.El tudom képzelni ugyanezeket a paramétereket a T-maxról.
Istenítik úton-útfélen stb. De ha ennyire nem pakolható, kiesik.
Mármint az általam preferált motorok köréből... (Attól másnak
még lehet a nonplusultra álomgép, nincs azzal semmi baj...)Mosquito34: amiket írsz, lényegében a Burgmanra szűkíti le.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #39777 üzenetére
A Burginak valóban óriási a csomagtartója, de 2 db zárt bukó + 2 db esőruha azt is kitölti, ha jól tudom. Egy ember minden cuccát bele tudja pakolni, de az utasét akkor már nincs hová. Ha több kell, akkor maradnak a dobozok,...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #39778 üzenetére
Nem vagyok dobozellenes. Sisaknak simán feldobom hátra...
Oldaldobozt viszont nem tennék rá, mert akkor annyi: túramotor
lesz belőle, amivel az ember nem a városban rohangál, az autók
közt folyton előre törve, semmilyen dugóban fenn nem akadva...Egyébként milyen utas? Barátnőm nincs oda a motorozásért, ha
meg kirándulni akarunk cuccokkal, ott az autó 5L/100 km, klíma,
mindent visz. Magamnak keresek mocit... Ha megnézed a képet,
a Maja is 1-személyesítve van a doboz miatt. De nincs azzal baj.
(Az oka az volt, hogy a hátra kilógó konzollal nem fért volna be a
pincébe. Most, hogy garázsban tartom, lehetne rajta konzol is...) -
jaktib
tag
válasz molnarpeter #39739 üzenetére
Köszi a választ.
Én nem nagyon értek hozzá.
Cserélje ki görgőket az csöröghet neki? Az mit jelent hogy nem barátja a motorfék? Nem tesz jót a motornak? Két ismerőse is autószerelő és megpróbálnák megcsinálni ha nem olyan kemény a baj. De azért mégsem mernek nekiállni. Azt gondolta, ha nem szűnik meg a csörgés és nincs ötlet mégis elviszi szerelőhöz. -
SirKero
őstag
válasz DigitXT #39777 üzenetére
Esetleg a HONDA SILVER WING 400 még szóba jöhet neked.
Két henger 400 cm3 / 38LE Burgmanos fogyasztás és csomagtér ( én is szemezgetek vele )[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
"Dízel." [link]
-
SirKero
őstag
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #39787 üzenetére
Valószínűleg egyébként lemondok a csomagtér-perverziómról, és az 500as Beverlyk között fogok válogatni, mert:
- normális fogyasztás (munkába járok robogóval, tehát ez fontos)
- nagy kerék (helyenként sz.rok az utak mifelénk)
- normális ár, még a megkímélteknél is - lenyomja a sok olasz importA külső elég szubjektív, speciel szerintem randa, de magam részéről el tudom fogadni ha cserébe a számomra fontos dolgokat hibátlanul tudja. (de szerintem az SW600 is randa, valahogy nem szép na )
-
runner 125
nagyúr
-
wolfnet
tag
válasz runner 125 #39789 üzenetére
Vagy vegyél valami kis köbcentis fos Peugeot turbós robogót.
Privátban érdeklődj! :)
-
Brogyi
senior tag
Azért elötte próbálj ki egyet. A váz határozottan nem merev. Mint a legtöbb robogónál, csuklik a kivitel miatt.
A futóműve gyenge. A nagykerék így semmit nem ér. Akkor már inkább Nexus. Ez van, de én akkor is szeretem.
A DNA első fékje fenomenális ehhez képest. A Brembo sz@rt se ér.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39793 üzenetére
neeem. így telik az én siestám.
mennyire kell meghúzni a gyertyát? van kattanás? vagy csumáig? stoppos vagy meg lehet szakítani?
szerk: haver átjött a Tmaxxal, neki is olaj és gyertya csé. hozott 3 féle gyertyát és a másodszorra lehet túlhúzta. betekerte szorulásig, még egyet rátekert és hirtelen megindult. nem mozog nem lötyög, úgy hagyta. megszakította? ha igen, van rá megoldás vagy blokk ki és újra menetez?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39794 üzenetére
Nem ajánlott túlhúzni. Viszont én meg olyan óvatosan húztam meg anno,
hogy a szerelő mondta, hogy azon azért még húzott picit. Azért szuszogott
néha a moci, mert kifújt a gyertya mellett... Vagy valami ilyesmi gond volt.
(Elvileg nyomatékkulccsal kéne meghúzni a gyárilag előírt nyomatékra.)[ Szerkesztve ]