- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18034 üzenetére
Nem rosszak ezek a Kymco-k, de 3 kilót biztosan nem adnék egyért sem. Ennyi pénzért már kapsz pár éves olaszt, vagy japánt. Ráadásul napi 20-20km egy 50-esnek sok. Nem is kicsit.
Csinálj B125-öt 20.000Ft-ért, és vegyél egy 125-ös rendszámos robogót. Ennyiből minden kijön, ráadásul azzal 80-90-et lehet utazni.
01, 02, esetleg ha még belefér: 03"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18036 üzenetére
Akkor meg nincs miről beszélni, felejtsd el az 50-eseket.
Ilyen távolság szerintem egy 50-es robogónak nem ajánlott. Lehet persze elmélkedni, és érvekkel alátámasztani, h már pedig neked bírja. - Kétségkívül, csak egy részből 50-60-nel lenyomni ekkora távot nem éppen komfortos, pláne te sem vagy kis termet, így rendesen le van terhelve a motor.
Nem beszélve a fogyasztásról. Egy ilyen 125-ös, 4T Leader blokkos robogóval 2,5-et ki lehet hozni. Sőt...ebben a kérdésben én elfogult vagyok, így azt mondom ne hallgass rám.
Hasonló helyzetben voltam én is tavaly nyáron, mármint 125-200ccm körül kerestem robogót, inkább vettem majd 300-ért egy 2003-mas olaszt, pedig vehettem volna új Keeway-t, de a gondolat apró szikrája sem volt a fejemben.
Nem tudom miféle garanciát adnak ezekre, vagy mennyire szervizigényes az a 125-ös blokk. Menj el, próbálj ki egyet, kérdezősködj fórumba (valamilyen típusspec.) h mennyire bírják a strapát és eldöntöd.
Az biztos, h ennyiért, ilyen feltételek mellett én vennék egy 4-5 éves 4t 125-ös Piaggio-t.
Ezek h tetszenek?
01, 02, 03Fentebb leírták a rendszámozás menetét, egy srác végigcsinálta. Ha magad intézed kb. 60k-ból meg lehet úszni.
..és ne feledd, ezek Piaggio robogók.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18039 üzenetére
..nem a bemutató cikkekre gondoltam, hanem valamiféle tartóstesztre. Ahol leírják, h 30.000km-t már belerakott, de a kötelező szervizen kívül nem volt vele semmi baj.
Való igaz, h fejlődnek a kínai robogók is, de továbbra sem véletlen, h ők 300.000Ft-ért kínálnak egy új 125-öst, míg ugyanez az olaszoknál 900.000. Persze, lehet fogni a marketingre, drágább munkabérekre, nah de akkor is.. - a felhasznált anyagok minőségében biztos megmutatkozik.
Nincs egyéb tippem, ha tetszik ez a Keeway, menj el és próbáld ki, aztán ha rábeszéltek ( ), vedd meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18045 üzenetére
Kicsit konzervatív gondolkodás módra vall a személyiséged, de nincs ezzel semmi baj.
Ha, tényleg tetszik neked a Keeway és próbakör után is elégedett vagy vele, vedd meg. Ha kíméled és 5000-enként cseréled az olaját + szűrőjét biztosan sokat el fog menni.
..csak, ha teheted ne ugorj bele a vásárlásba egyszerre, ahogy fentebb is írtam, nézz meg 1-2 használtat is. Semmit nem vesztesz vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18045 üzenetére
Én azt mondom hogy akkor inkább egy Agility 125-be vagy Super8 125-be ruházz be.
...az Apriliákra meg azt mondta,hogy sokat visznek vissza javításra. Nem eget rengető hibákkal de sok apró főleg elektromos problémákkal + minden drága hozzá... - már is át akart verni, mikor közel ugyan annyi hozzá az alkatrész, talán csak az idom/blokk alkatrészei térnek el árban, de nem is alaptalanul. Az elektromos probléma egy beázás után is előjöhet bármelyik gépnél. Bár érdekes, 06-os NRG-nél (PureJet) nem volt még ilyen gond, és remélem nem is lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18053 üzenetére
A Super8-nak nem olyan kicsik a kerekei, azt ajánlom próbáld ki és meglátod! Olyan hogy határ, az nincs, inkább csak elvek, én lelakott motort pl. nem vennék, ahogy olyan tulajtól sem, aki mellébeszél. Gondlom fiatal motort keresel, tehát 3-4-5 éveset, aránylag kevés km-rel, tehát ha évi 1000km-t tekert bele akkor is 4-5 ezer km lehet benne, de ahogy nézem itt sok motornál ennyi idősen megvan a 10k is. Nincs ezzel gond, lehet benne 20-25 ezer km is, csak szervizelve legyen rendesen és ne állat tulaj használja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18416 üzenetére
Kis spórolással 350-ért már nagyon szép olasz, japán rendszámosat ki lehet fogni.
..eleve, ha logikusan belegondol az ember, gyakorlatilag a Keeway 1/3 áron kínál egy 125-ös robogót, pl egy Gilera-hoz, Aprilia-hoz képest. Akármennyire be van építve a marketing, előbb utóbb előjön az olcsóság ára.
Ha, mindeképpen keleti robogót akarsz, akkor Kymco alá ne add.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18416 üzenetére
Egyébként nem kell élből elítélni a külföldi robogókat, ki lehet fogni azért szép darabokat is.
Pl.:
Malaguti Centro
Malaguti F-12, 250 - ccm-ben ez még belefér? Vagy, csak 125-öst nézel? Mert, ez a Malaguti is abszolút jó vétel lehet. Ugyanaz a Leader blokk van bennük, mint a Runner-ekben. Ráadásul ilyen közepes kasznival úgy viszi, mint a szél.
Yamaha Cygnus 125
Scarabeo.
Még egy Cygnus rendszámmal.
Runner."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18423 üzenetére
Vetkőzd le ezt a kor témát.
1 éves robogót is szarrá lehet lakni, és 15 évest is meg lehet kímélni. Nem az órában lévő km állást és évjáratot kell nézni soha egy motornál, de autónál sem. Hanem az állapotát.
Elfogultság nélkül, a Runner-em idén nyáron lesz _9 éves_, mikrokarcmentes 25.000km-rel, s hozza a gyári értékeket.
Egyéb kérdés?!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18479 üzenetére
Megbízhatóak, ugye már nem mai konstrukció, jó pár éve a piacon van, gyermekbetegsége nem nagyon van. Az első éváratoknál volt gond a fesz. szabályzóval, a hidegindítás nem mindig volt tökéletes, és a rezgéstől voltak gondok (főleg ha rossz utakon használták), de egy 2006-os modellnél ez már nincs meg, tehát csak a korai példányokra volt jellemző. Gondolom ezt a Burgonyát nézted meg, ahogy nézem, a kilométer valósnak tűnik, névjárat stimmel, ha nincs vele nagy gond, akkor nyugodtan hozd el míg el nem viszik előled. Nekem amúgy is bejönnek ezek a túrarobogószerű gépek, bár ugye hogy túrázgassunk vele igazán oda maxi kéne, viszont akkor plusz köbcenti, több fogyasztás és más egyéb okok, ez viszont városba, és azon kívül egy bizonyos határig, hétvégén kóborolni tökéletes. Alkatrész van hozzá bőven, több webshop és használt alkatrész kereskedő kínál hozzá használt/bontott/új dolgokat, kb. olyan áron mint a többi márkásabb modellhez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #18481 üzenetére
Ezt a burgmant már néztem én is hihetetlenül jó árban van a többihez képest.
Lehet csak hirtelen kell a pénz(februárban így maradtam le egy hasonlóról)szerintem gyorsan menj el és nézd meg!
Nagyon én sem tudok tipus hibáról,az a nem mind egy hogy ki hogyan használta és mennyi figyelmet fórdított a kopó alkatrészek cseréjére.
Az egyenes futást nézd meg,a fékeket vagy ha van olyan ismid akinek van burgmanja mehetne vele kicsit.
Szép motornak tünik! -
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18479 üzenetére
Jó választás a Burgman 125. Nem egy erőbajnok, de legalább lesz szélvédelmed és sok helyed. Ha, megveszed, vásárlás után az olajat és az olajszűrőt cseréld le - bármit mond.
Ezek a 125-ös 4t-k 50.000km-t minimum elmennek egy dugattyúval, persze az órában lévő km állás nem releváns. Az általános állapotát ellenőrizd. Első hsz.-ban minden benne van.
18.000km-től pl nem lehet vállas egyik tárcsa sem!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #18508 üzenetére
Gondoltuk hogy ennyi pénzért nem lesz makulátlan,de amit említettél szerintem bakatel kis dolgok.
Egy kulcs nem mérvadó 1800 Ft másolnak belőle(hacsak nem immo-s)
A karcolással együtt lehet élni esetleg pólír segíthet rajta,gumi meg a 2 db (jó minőségü) 20-26 ezerből megáll szereléssel együtt.
Ha motorikusan nem volt baja szerintem elfogadható kompromisszum.Próbálj jobban bele alkudni![ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18508 üzenetére
...és elhoztad? A kis karcoktól ne félj, nem bántanak, pár belefér, sőt legalább látod hogy nem igazán fényezhették újra. Amelyik pár évesen csillog-villog és fényesre van nyalva, ott nagyobb a korábbi baleset vagy sérülés utáni újrafényezés gyanújának lehetősége.
ui.: 2005-ös Runner van grafit fényezésben? Esetleg kép alapján be lehet lőni az évjáratot?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18508 üzenetére
Alkudj bakker.
Megmondod, h a két gumi egy 20-as, és a kényes vagy a fényezésre, így elvinnéd javíttatni is a karcokat. Az alaphangon 15k.
Műszaki meddig van rá? Az sem mindegy.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz SirKero #18620 üzenetére
[link]
Elég jó bolt. Szervíz részért nem tudom.zsolt19900 Tedd azt! Csak mindenképp próbáld fel a boltban és tölts el benne 5-10 percet ha lehet és utána dönts! Én is ugy mentem oda, h zártat veszek azt felvettem több zártat és majdnem megfulladtam bennük. Mellesleg a szemüveg is necces volt benne, de nálad ez nem játszik gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18620 üzenetére
Frankó, gratu hozzá.
..látod, erről beszéltem. El kell felejteni a motor korát és a km állást.
Ha, meg volt kímélve és te is vigyázol rá (hidegen ne húzd neki és legyen 6000-enként lecserélve az olaj plusz szűrő) akkor ki fog szolgálni sokáig.4t olajakból én csak Motul-t használtam, szerintem a legjobb.
autoteka2000.hu, nézz szét náluk. Itt vannak a legjobb árak.Pár saját fotót majd dobhatnál fel róla.
Pl. engem érdekel, h egy ilyen 150-esnek mekkora a sisaktartója."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #18628 üzenetére
Jár egy kicsit a motor utána meg lehet cibálni azért.Kíváncsi is lennék,hogy mi a vége.
Az enyém 115 és nem megy tovább (125ccm).óra szerint majd egyszer GPS-el is megmérem.
A hőfokjelzője nem nagyon fog tovább menni,hála a hatalmas hűtőjének ami jól dolgozik.kíváncsi leszek a 30 fokokban a városban,hogy produkál majd.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18635 üzenetére
Már fentebb is írta valaki, h a Burgman.hu-ra regelj be. Tedd meg. Ott kapsz típusspecifikus infókat is.
_Egyébként az, h két személy alatt ugyanúgy megy, badaraság. Max. egy 600-as hozza ugyanazokat az értékekket, de 2 személlyel a Nexus is máshogy viselkedett, és exem is csak 54kg volt.
Érzetre meglehet, h hasonlóan tol, de ezek annyira gyenge motorok (enyém is), h a 2 személyt elég keményen megérzik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
akos3
addikt
válasz SirKero #18705 üzenetére
Én is gartulálok, nagyon szép! Bár nekem pont a barna üléshuzat nem illik rá, de most az mind1 Nagyon kényelmesnek tűnik a robesz 150esként meg már haladni islehet vele szépen
Csomagtartó tényleg hatalmas, látom még az EÜ csomag is elfért benne. Hát igen, ez az ami nekem nincs... -
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18815 üzenetére
Hiba volt ott venni. Szerintem neten is van fele annyiért, de én 2 ajró alatt vettem hármat a bécsi Louis-ban még pár éve..
Egyébként belenéztem ebbe a Motowell történetbe, hát mondhatni gyönyörű...ez a Crogen RS egyértelműen az Aprilia SR-ről lett copyzva...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18912 üzenetére
Hjah, az a biztosítás qrva sok. Netrisk-en kötötted?
Nekem is 4500 körül van, baleseti adóval együtt.
g@bo
Nézd, ez valamilyen szinte ilyenkor bizalmi történet. Vagy, megmondod neki, ha nem szimpatikus a vevő, h csak az utcában menjen vele egy kört. Kihúztatni ott is ki lehet.
De, ha tutira akarsz menni, szépen elkéred tőle addig egy borítékban a vételárat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #18920 üzenetére
Pl. biztositas.hu/netrisk.hu? Meg kell adni az adatokat, online meg is kötheted a legolcsóbban. Nekem most K&H van: 5300Ft/év. Yamaha Majesty 180-ra, Bp-en. Amikor a kereskedő kötötte, akkor Groupama volt 3000 Ft/negyedév értékben. Jó, nem nagy különbség (meg azóta van egy bónuszom), de arányaiban sok... Szerk: a Groupama annyit küldött, ha maradok, ~200Ft-tal lesz olcsóbb, LOL.
Gergello: igen, beleköthetnek egy sima bakancsba is. Magas szárú kell, stb. Nekem mondjuk rendes csizmám volt, szóval ez a kérdés fel sem merült... Más kérdés, hogy azóta nem nagyon gyakran hordom, régebben azért toltam benne: csodálkoztak is, hogy így beöltözöm robogóra. (Mondtam, ha elütnek, mindegy, min ültem, meg ez a gép is képes 80-90-re, tehát magában sem veszélytelen.)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #19020 üzenetére
Az ilyen megoldásoknál én mindig tördekedtem arra, hogy minél precízebb és minél "gyáribb" kinézetű legyen. Szvsz fontos szem előtt tartani, h ha esetleg egyszer már nincs rá szükség, akkor ne éktelenkedjen a kormány burkolaton ~ 4 idétlen furat.
Tippem; ahogy nézem a fotókat, a tükör a kormányon van. Érdemes valamiféle hajlított, masszív fém darabbot legyártani és befogatni a tükör alá, majd arra ráapplikálni egy GPS tartót. (Nem tudom milyen PNA-t szeretnél rátenni, de pl. vaterán lehet kapni szinte minden típushoz külön, csak a tartó keretet, szár nélkül.)
Vagy másik alternatíva, h a műszefal környékén keresel egy már meglévő csavart, s valahogy oda felfogatni szintúgy egy tartót.
Egyik barátom is így oldotta meg a 650-es Burgman-on. Plusz vett egy szivargyújtó töltőt hozzá, ami szépen a kormánynál előre húzott az akksitól, így folyamatosan tudja tölteni.
Egyébként, ha nincs benne szivargyújtó, érdemes rakni bele, pláne ha túrás céljaid is vannak. A télen én is raktam az enyémbe, videó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #19493 üzenetére
1 személlyel gyakorlaitlag nincs korlát, csak nem nyelezve kell hajtani. Kettővel azért már le van terhelve, ráadásul szvsz nem is szerencsés nagyon hosszú távokat menni, mert könnyen fel tudjátok tartani a forgalmat.
100-150km-nél messzebbre én nem mennék vele, de azt is első sorban mellékutakon.
(A Runner-t egyébként én Siófok alatt vettem, kb. 200km-t hoztam fel, semmi gáz nem volt vele. 100-as utazóval simán lehetett jönni.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #19511 üzenetére
A gumi szívócsonkra gondolsz?
Azt én is cseréltem a Runner-en, mert piszkosul el volt már öregedve a régi, s ki volt töredezve, vaterán vettem kétezeré' újat.
Használttal szerintem ne vesződj, egyszer kicseréled, sok évig újra jó lesz.g@bo
Bizony, a robogó/motor könnyen fertőz. Hamar függővé lehet válni. Két kollégám is, s egy volt tanárom is így ült nagymocira. Mindannyian 50-es robogóval kezdték, majd pár éven belől már A jogsit csináltak.
Továbbra is azt mondom, h egy 125-ös kielégítene minden hasonló igényed. A rendszám meg nem tudom miért ekkora para?! Pesten rutinszerűen kell szabályokat szegni, vagy mi a gáz?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #19528 üzenetére
Így nehéz, lövésem nincs mi lehet az a cső. Fotózd le, karikázd be, hátha.
engine88
A blokkház és a dekli közé csak azt kell berakni. Nem kell oda tömítőpaszta, de még ilyen papírtömítés nélkül is nyugodtna össze lehet rakni.
vaksi8
Nyilván ami jelen esetben fontos, az a tárcsa lyukkiosztása. A két alsó valószínű 50-esekre való. A tiédre az első hasonlít a legjobban, de rajtad áll, h melyiket választod. A hullásosak trendik manapság. Persze, kérdés, h a hátsót is cseréled-e, mert ha azt nem, akkor célszerű az elsőt választani, hisz azzal van leginkább összhangban. Ha, mindkettő cserés, én a 3.-at raknám fel.
..egyébként elvásott, vállas, üt, vagy mi a gáz a mostanival?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #19969 üzenetére
Nem kell ezen összeveszni. Rövid Mina hosszított koppintása van benne, jó pár éve szerelik már ezzel a távol keleti gépeket, nem szokott gond lenni velük. Inkább a váz, fékek, teleszkópok gyengébbek picit, illetve az idomok olcsóbb kategóriát képviselnek. Amúgy ha ésszel használja az ember, és nem egy taknyos kölyök kezébe adja, akkor 50km/h-val kimegy a világból. Ergo faternak is elég lett volna ilyesmi, de mivel hosszú távra szereti magát bebiztosítani az ember, akkor már vesz egy kicsit minőségibb motort, de ugye ez újonnan kétszer annyi mint a Tauris, használtan pedig bele kell kalkulálni hogy ezt-azt cserélni kell rajta. Viszont ha egy 180cm+ felhasználóról van szó, akkor már a Dio/Jog rég nem ajánlott kategória, akkor ilyen áron én inkább egy fasza Neo's-t, Atlantis-t, Sportcity-t és társait nyálazgatnám apróból, természetesen nem a legolcsóbbakat, mert olcsó húsnak híg a leve, és a vételár felét, háromnegyedét, rá lehet költeni egy ilyen gépre.
"A pokol nem hely, hanem állapot"