-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ma megnéztem GPS-szel: meglepően pontos az (sebességmérő) órája is!
Egy bizonyos helyen próbáltam pont 120-ig húzatni, és 119-121-et sikerült a
GPS-nek maximumként rögzítenie ott, mert nekem sem sikerült "pöcök 120".
Másik helyen meg "pöcök 60-on" tartottam másodpercekig, és a GPS log is
pontosan azt mutatja. (Ezzel személy szerint totál meg vagyok elégedve!)A várva várt (?) képek...
SirKero: türelem képeket terem. (Most szórakoztam a vágásukkal...)
Ui: meg ne kérdezze valaki, hogy a kipu az milyen új irány a bal/jobb után!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #40053 üzenetére
Jogos. Fél flakon szilikon, az kb. 10K levonást
jelent a km órából, és kb. 2 évet az évjáratból?kcsa: direkt nem lőttem makrókat: nem hibátlan.
Mondjuk engem konkrétan sokkal jobban érdekel
az, hogy megbízhatóan menjen. Amikor pöcc-röff
startol, az már önmagában zene a fülemnek.Szerk: de természetesen foglalkozom majd a külsővel!
(Tegnap pl. már bepattintottam a "harmadik szemébe"
egy jó kis fehér LED-et: már csak xenon kéne mellé...)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40055 üzenetére
Már szerintem említettem enyémet is, amely új korától nálam van. De ha ránézek arra a 2-3 karcra ami rajta van mindig zokognom kell, mert tudom előtte milyen volt
Múltkor meg Buda másik végén volt dolgom, mire odaértem szólt egyik motoros kolléga hogy folyik a benzin.. Itt összeugrott a s.gglyukam egy pillanatra mert látom csöpög a kipufogóra... de csak hűtővíz volt, elengedett az egyik bilincs. Érzi már hogy el akarom adni, azért szívat
-
canniball
nagyúr
Ne úgy képzeld el a hálót mint a protektoros ingeknél, annál azért jóval sűrűbb szövésről van szó, ezért nem is látszik távolról. A mellkasi részen ahol a felirat van az "teli anyagból" van, meg persze a protektorok is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #40012 üzenetére
Nálam 102 adatból a BV400-as a következőeket produkája:
24,17 kmpl.
Ez jórészt város (Bp.), de mint említettem nálam az országúti tempó hozza a nagyobb fogyasztást. A másik érdekesség a grafikonon van egy jól azonosítható leugrás. Először azt hittem a feszszabályozó cseréhez köthető, de nem. A táblázatból kiderül,hogy az akksi cserével esik egybe. Érdekes ugye kcsa kolléga?
Bocsi DigitXT a kitérőért,de kcsa, és én hasonlóan megszívtuk a feszszabályozót. Mire nem jó az a nyamvadt excel. Akarom mondani OpenOffice.
Az országúti tempó pedig:
22,96 kmpl
22,29 kmpl[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #40059 üzenetére
Jobb szeretem a "x liter/100 km" jelölést: azt szoktam meg, könnyebb érezni.
24,17 kmpl -> 4,13 L/100 km
22,96 kmpl -> 4,36 L/100 km
22,29 kmpl -> 4,48 L/100 kmEzek nem túl durva értékek! Viszont itt is az injektor játssza a főszerepet, nem?
Amitől nekem magasabb lesz a fogyim, az főként a karbi... Viszont így legalább
az injektorom nem fog gajra menni a fesszab. hibájától, és az alacsony alapjárat
orvoslása nem elektromos javítást, hanem egy 25 fokos csavarfordulatot igényelt.
(Írták a leírásban, mit kell: egy gonddal kevesebb a szerelőnek; ráértem délután.)Annak idején (az okostelefonom átvétele előtt) én is kb. "papíralapon" írogattam,
meg számolgattam Excelben, de egy Android applikációval ez sokkal könnyebb.
(Ha esetleg androidos telód van, jó szívvel ajánlom, mert kellemes proggi: aCar)Szerk: nehogy félreértsd, ezt ilyen viccesformán írom, nyilván injektor rulez, újabb
gépeken kb. csak az van: fene se akar 5-6 lityis fogyit egy motortól. Csak ha már
karbi (öregebb gép), akkor legalább annak is van előnye - pl. hogy szög egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Arról van valakinek tapasztalata, hogy egy 30/30 Watt-os bilux izzó helyett ugyancsak 30/30-as halogén izzót teszek be a fényszóróba, mennyire bírja a műanyag foncsor a nagyobb hőterhelést?
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40060 üzenetére
Abszolút egyetértek. De még mindig tartom magam ahhoz hogy az injektor egy szögegyszerű dolog: egy nyamvadt elektromágnes rángat egy "tűszelepet", az üzemanyagnyomás pedig megoldja a többit magától. (tudom, szétszedtem )
De hogy alacsony fesztől tönkremenjen - kvázi átégjen - az injektorfej, és erre a gyárban egy másodpercig sem gondoltak, na az ciki. Remélem csuklottak rendesen amikor az idei szezon kétharmadát elbuktam emiatt
-
matyi0323
csendes tag
Sziasztok!
Robogót keresek, annyira nem értek hozzá. Maximum 90-100 ezerért,de ez a plafon tényleg
Ezeket néztem eddig, esetleg tudnátok mondani valamit róla? Vagy tudnátok mutatni milyet érdemes?
Napi használatra, kb. 15-20-kmre kellene. Jogsim csak B-s így 50 max 70ccm (50es papírral) jöhet szóba.
Helyileg Nyíregyházához keresek minél közelebb, találtam 2 Debrecenit, amit jónak látok..
Köszi.
linkek:
http://www.kepesmotor.hu/malaguti-robogo/p1155327&o=pahttp://www.kepesmotor.hu/malaguti-robogo/p1118445&o=pa
http://www.kepesmotor.hu/malaguti-robogo/p1250798
Értem én, csak leszarom!
-
Brogyi
senior tag
-
maszekember
aktív tag
Szerintetek mennyire szenved az utas egy 180-as Gilera Runneren,egy kisebb túra alatt (mondjuk egy Pest Balaton guriga - Akarattyáig 124 km pontosan) országúton ? Nem akarnánk a Nővel kimenni vele a világból,csak kicsit kiszakadozni a városból. Pakolhatóság problémás,de azt egy méretes hátsó doboz orvosolná.
Nézegetem a robikat,és a Runner nagyon megfogott
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40080 üzenetére
Simán vállalható, ne viccelj.
Mondjuk két személlyel (kérdés ki hány kg ) kényelmetlen lehet, mert nem egy túra felépítmény, de én lenyomtam vele egyhuzamban ennél sokkal többet, amikor megvettem.
Persze a kg-k nem a teljesítmény miatt számítanak, hanem a méret.. viszonylag rövid az ülése, így ketten utazva necces lehet.Doboz + sisaktartóval simán lehet balatonozni, akár 1 hetet is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40081 üzenetére
Ht az tömeg nálam elég nagy (191 cm 105 kiló) ,de barátnőm pici,filigrán ,szal olyan 150 kiló körül lenne megterhelve.
Nálad mennyire volt kényelmetlen (akár két személlyel) az ülés,és az egyhuzamban 100+ fölötti táv?
És ha már itt vagy,Te melyiket ajánlod? FXR 180 vagy VXR 200? 2T vs. 4T?
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
SzlobiG
félisten
válasz maszekember #40082 üzenetére
4T.
-
maszekember
aktív tag
válasz SzlobiG #40083 üzenetére
Végig olvastam a fórumot,az alapvető különbségeket -szerintem- ismerem a kettő között (2T jobban gyorsul,4T kevesebbet fogyaszt stb.) . Egyébként nekem a megbízhatóság számítana,nem is annyira spúrságból,hanem mert csak . Nem akarom,hogy lerobbanjon alattam.
Btw,Malaguti Madison 250,vs. Runner 180 (200) között vacillálok .
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40082 üzenetére
Azért a 180km-nél egyhuzamban már nem éreztem a heréimet, de szó szerint szétzsibbadt.
Viszont, ilyen 50-60km-eket lazán le lehet nyomni vele egybe, megállás nélkül.
..én bírom a 2t 180-at, meg számomra ez fanatizmus. Első és örök sportmaxi marad nálam.
4t kicsivel kevesebbet eszik, üzembiztosabb, mint a 2t. S, még mielőtt félreértesz, nem azt akarom kihozni belőle, h a 2t szar, csak szimplán a koruk miatt már alig alig találni olyat, amit nem piszkáltak szét.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz maszekember #40084 üzenetére
A két személy és hosszabb táv miatt szerintem a Malagutit vedd sokkal kényelmesebb lesz mindkettőtöknek mint a runner. A runner az egy sport robogó kisebb távokra való még ha hosszabb távon ki is bírható vele.
Ha tudod a kettő közt a kül-t akkor neked kell eldöntened.
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40084 üzenetére
Madison túra szempontjából nyerőbb. A Runner tényleg egy állatkodós, városi, agglomerációs robogó. Hisz kis túlzással 1:1-ben egy 50-es robogó vázba beletoltak egy 180-as blokkot.
Mindig kérdés, h kinek, mire kell a robogó/motor.
Viszont, ha már túrázni szeretnétek, pláne ketten, akkor én 400ccm alá nem adnám. Fogyasztás csont annyi, mint a 250-esnek, de lesz erőtartalék, és pályán 1-1 emelkedőnél sem kell nyelezned. Pláne, h formára a 250-es Madison megegyezik a 400-assal.
Vagy Runner - Madison köztes alternatívaként egy 300-as Leonardo."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz maszekember #40084 üzenetére
Runneren választanod kell.
Vagy 2 személy, vagy 1 személy + doboz hátulra. Az, hogy 2 személy és még pluszba doboz, na azt nem tudod megcsinálni a runneren.
Én a Madison felé hajlanék. Kényelmesebb, robosztusabb. A magam 174 cm és 95 kilójával a Runner kényelmetlen volt. Igaz a Nexus sem egy fotel, de a Runnertől lényegesen jobb.
Túrára, hosszabb távra nem gondolkodnék Runnerben.[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40088 üzenetére
...és SzlobiG
Igen,Én is gondoltam,hogy a Madison sokkal jobb túrára,mint a Runner,de itt szól közbe a szív és a szem . Egyszerűen van annyira bejövős a kis méregzsák,hogy feláldozzam a Nőt érte .
Vennék Én 400-as Madison-t is,de ahogy nézegettem,adott évjáratú,állapotú drágább a 400-asból (nem kicsivel) ,és ha már dönteni kell,akkor inkább kevesebb erő legyen benne,cserébe a jobb állapotért (a keret olyan 450 körül lesz -300 már megvan belőle- majd rá,a papírmunkára kellő 40 ezren felül) .
Egyébként azon is gondolkoztam,hogy megvenni (akármelyiket) az alsóbb szegmensből (280-300 ezer körül) és a fennmaradó 150 ezer ft-ból pedig felújítani.Sőt,Majestyk már 250-től kaphatóak ("96-"98 körüli példányok) . Ez mennyire agylövött ötlet?
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40089 üzenetére
A Madison már inkább fotel. Cserébe viszont jó nagy: a 400 ccm elkél bele.
Ettől függetlenül (ti. tud menni, van erőtartalék!) sebesséhajhászó "gurulásban"
biztos nem vagyok benne. Sem most, sem tavasszal. Azért mert egy gép viszi a
130-140-et, még nem tuti, hogy a pilótája biztonsággal kezeli akkora tempónál.
(Abba gyorsan bele lehet halni, ha "a motor viszi az embert" és nem fordítva.)Szóval nagyon más, ha én akarom 130-ig húzatni, mert épp az esik jól, vagy ha
azért kell ezt tennem, hogy ne maradjak le másoktól. Utóbbi nem begyere. -
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #40091 üzenetére
Madison csomagtartója egyébként mennyire pakolható? 150-essel gurgulásztam,de akkor még lesz@rtam az ilyesmit,most meg már eladták,és youtube-os videókon,képeken sehol sem mutogatják. Zárt bukó mellett (ha az belefér) mennyi/mire van még hely?
Illetve városban mennyire zavaró a nagy test? Hét közben szinte csak belvárosban mászkálna, hétvégéken szí'hatna friss levegőt.
És ha már így együtt vagyunk itt a fórumon , csak tapogatózás képpen erről mit gondoltok? Ár mennyire reális érte,állapota képek alapján (ha kérhetném Runner,vesd be a 6. érzékedet ) stb. Most még biztosan nem venném meg (még a jogosítványom sincs meg) ,de úgy hiszem,van rá reális esély,hogy még megmarad február elejéig (konkrétan ezt a példányt júni vége óta nézegetem,sőt,az egész használtautós 250-es Madison felhozatalból egyedül egy darabot vettek meg,de azt is csak 2 héttel az után,hogy az eladó 370-ről 270-re vitte le az árat ) .
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz maszekember #40092 üzenetére
Madison csomagtartója egyébként mennyire pakolható?
Nem annyira, mint szeretném: sajnos hiába van mélysége, az ülés bezavar.
(Ti. az ülés lépcsős, és egy hosszában berakott cucc keresztbetehet neki.)
Azért bele tudom rakni a kabát+gerincvédő+térdprotektor hármast - és még
marad is némi hely, csak azt meg kell tanulni kihasználni. Viszont rájöttem,
hogy akkora a hátsó dobozom, hogy a térdprotektor befér a sisak mellé...
Sőt, még az is működik, hogy a gerincvédő van a dobozban, csak akkor már
a sisak nem fér be: nem lehet rácsukni a dobozt... Jó játék volt végigpróbálni.Zárt bukó mellett (ha az belefér) mennyi/mire van még hely?
Nézd, nekem elég nagy a Nolan N103 héjszerkezete - főleg a felnyithatóság
okán. Az nem fér be. Az egyik helyre próbáltam csak poénból: 2 bukó befér,
ha mindkettő nyitott. Az egyiket viszont fejen állva kellene berakni... Na oda
próbáltam a Nolan-t: normál helyzetben "befért", de nem tudtam rácsukni az
ülést. Fejen állva meg nem mertem beszuszakolni (féltem a plexit) és akkor
jött elő a szélességprobléma is (nyitószerkezet), így inkább nem erőltettem.
Btw. ha bp-i vagy, akkor összefuthatunk, és megnézheted, milyen...Illetve városban mennyire zavaró a nagy test?
Hát nem szúrom be úgy az autók közé, mint a Maját, de ez szokás kérdése.
Azért vedd figyelembe, hogy eddig 2 napot, összesen ~80 km-t mentem vele:
tapasztalataim ezért erősen korlátozottak. Illetve ott ahol a Majával egy ívben
megfordultam (járdán), a Madisonnal Y-fordulót kellett csinálnom... Vagy nem
kellett volna, ha rutinosabban döntöm, de lásd előző mondatom: rutin sehol...
(A súlyát meg normál esetben nem érzed: nem akarom nagyon borogatni.)Az a baj, hogy nagyon ellentétes igények ezek. Belvárosban mászkálni nem
kell nagy testű, 400-as robogó (tudom, akkor minek vettem), viszont ha főleg
túrázni akarod használni, akkor meg nem ajánlott a kistestű robesz... 1:1
Addig oké, hogy lenyomtam a Budapest-Balaton távot oda-vissza egy napon
a kis Majámmal is, de inkább muszájból, mint élvezetből. Bár nem volt olyan
rossz (szeretek motorozni), azért nem csinálnám rendszeresen... 400-assal
bátrabban mennék neki a dolognak, de talán már a 250-es Majával is. Jó az,
ha nagyobb ccm, van benne tartalék, nem pörög annyira, nagyobb kerék stb.Igazából két motor lenne a nyerő. Az egyik a városban szaladgálós, a másik
a túramotor. (Amúgy nagymotorosoknál láttam ilyet: nagy gépet felesleges a
városban terelgetni napi szinten, arra elég egy kis robi, hétvégén meg GO.)Ui: beleolvastam az indexen a Madison topikjába, bár ne tettem volna... Írják,
hogy jó lenne a 400-as blokk, de mivel kis példányszámban készült, elég sok
"gyermekbetegsége" maradt, amikbe csúnyán bele lehet futni... Hát remélem
a legjobbakat. A 250-es tök más blokkal szerelt; bár ott is olvastam mókákat. -
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #40093 üzenetére
Wow,köszönöm a kimerítő választ. A találkozás lehetőségével pedig jó eséllyel élni fogok (majd valamikor). Btw annyira tősgyökeres pesti vagyok,hogy nekem a fővároson kívül minden más falu .
bikez.com-ot ajánlom neked is,vannak felhasználói vélemények,összegzések,fórumok típusokon belül is (pölö évjárat alapján) , nagyon jó.
Az,hogy főleg mire használnám... a kérdés nálam erősen évszak-függő,mert nyáron szinte csak arra (túrázásra) ,ősszel,tavasszal (a szüneteken kívül) pedig városon belül,de -előreláthatólag- sokszor ott is utassal,tehát akárhogy is nézem,jobban kifizetődik a nagyobb ülés-test kombó.
A kocsik közé férkőzés egyelőre nekem nem szempont (később biztosan az lesz,de még valahogy nem tud izgatni) , mivel eddigi 20 évem alatt önerőből csak BKV-val közlekedtem,az után szerintem minden fénysebesség lesz,és megváltás .
Mondjuk val'szeg neked kicsit tartalék-perverziód van (mmint az alapján,hogy -gondos tulajként- a Madisont sem hajtod szét,de hogy kell a többlet) , nekem haverom a 150-es Pantheonjával simán kimegy a világból (országúton) ,ha van benyára pénze,sőt,nagyapám még anno a 250-es Danuviával egy nap alatt kétszer tette meg a Budapest-Tihany távot (otthon hagyott vmit,és ez csak a helyszínen derült ki) . És imádta . A lényeg,hogy országúton szerintem sokáig elég lenne az a 25-30 km/h tartalék, (youtube-os videókon a Madison 250 RS 144-et ment ) Hozzáteszem,lehet,hogy baromira nincs igazam,országúton eddig csak Balatontól Agárdig mentem a fentebb említett Pantheonnal,meg pár kisebb guriga Balaton körül .
A 250-esről annyit tudok,hogy a régiek Yamaha blokkosak,az újabbak (2004 vagy 2006 utániak ) pedig már Piaggio-val készültek. Fórumokon egyedül egy tagot találtam,aki hosszabban írt a Madisonjáról,neki szuperül megy,baj nélkül (250-es) , sőt,még Horvátországot is megjárta vele. Külföldi tulajok sem nagyon írnak róla semmit,csak azt,hogy qrvajó .
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-
DigitXT
félisten
válasz maszekember #40094 üzenetére
A kocsik közé férkőzés egyelőre nekem nem szempont
Majd az lesz! Az elején még érthető: kell némi rutin, hogy az ember úgy
bevállalja a dolgokat, ahogy a robogósok általában szokták, viszont pont
az a titka a gyors haladásnak a (dugós!) belvárosban. Na nem mintha én
ilyen stílusban nyomnám (azért a Maja sem egy kistestű 50-es gép), DE
sok helyen azért előre lehetett vele menni. A Madison "hivatalosan" csak
10 centivel szélesebb (de 10 centivel szélesebb gomblyuk az már zseb!),
de azért nagyobbnak érződik. Megszokás kérdése persze: ha majd ebbe
is belerakok 13000 km-t, akkor lehet, hogy nem lesz gond a "szlalom"...Utassal azért az ember óvatosabb (kell legyen)! Én nem nagyon vittem
még senkit, nem is nagyon tervezem, pláne városban - magasabbra kerül
a súlypont, vigyázni kell az egyensúlyra, főleg kis tempónál manőverezve.gondos tulajként- a Madisont sem hajtod szét,de hogy kell a többlet
Fene tudja, hogy kell-e. A Velvetre ugye rákattantam, aztán mégse, aztán
mégis, aztán mégse. Erre hirtelen vettem egy Madisont. Amúgy tetszik.Összességében nem bántam meg, mert kellett egy kis "vérfrissítés". Meg
jó szokni egy más gépet is meg a nagyobb erőt: az a jó a nagy motorban,
hogy lassan menni azzal is lehet. A kicsivel meg gyorsan, hááát. Lehet,
de azért nem ugyanaz. Mondom: a Maja "túrán" 85 körül érezte jól magát.
De onnan előzni? Nagyon necc. Országúton kis köbcentivel lendületből
kell motorozni... Az meg sokkal veszélyesebb, mint nyomatékból elugrani.Amúgy AndrewTdi kérdezte, hogy a Nexushoz képest milyen, bemásolom:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kis tempónál keresem vele az egyenest (hiányzik a Maja kemény
középállása, amit Te is megfigyeltél), de szokás kérdése. Az első
pár méteren baromira imbolyogtam. Meg is állapítottam, hogy egy
ladikkal van dolgom. Aztán kezdem megszokni: már jobban megy!
(Ha már van vmi kicsi sebesség, akkor semmi bizonytalanság: jó.)Rugózása szerintem lágy. (Ez is hozzájárul a "ladik" feelinghez.)
Durva úthibákon sem csap úgy hátba, mint a Maja. És nem is akar
annyira szétesni egy-egy becsapódás közben. (Bocs, hogy inkább
a Majához hasonlítom, de azzal van több tapasztalatom. Nexusnál
pl. nem is emlékszem úthibára: vagy nem volt, vagy úgy kirugózta.)Integrált fék tetszik, az első fék kicsit gyengusz, de keményfogású.
(Valahogy érződik, hogy b*szomnagy súly van a hátsó keréken, és
nem a legjobb ötlet csak az első villánál megfékezni a szerelvényt.)
De ezt is majd megnézetem a szerelőmmel, hogy minden oké-e?Erőből nincs hiány: megindul, ahogy kell. Elég alacsony fordulaton
dolgozik: egy Multivar lehet, hogy feldobná, csak akkor a gatyámat
is lezabálná. Így is, 50 km után már 75%-ot jelez a tank, ami ugye
a 6L/100 km-re utalna, már ha lineáris a mérce (gondolom nem az).Nexushoz képest Te tudnád hasonlítani, ha legközelebb cserélünk.
(Mivel a tömeg közel azonos, viszont kevesebb a paci, szinte bizti,
hogy kevésbé tud megindulni, főleg gyári varióval... Lehet, hogy ezt
érezni is lehet simán, de nincs sok tapasztalatom a Nexusszal.)100 km/h-nál már van rendes fordulat, így ott már rendelkezésre áll
a nyomaték, meg a ménes: úgy megindul onnan, hogy öröm nézni.
(Ott a Maja már halott volt, csak szenvedett 110-120-ig - és ott már
erősen jelezte, hogy "ezt nem kéne erőltetni", 12"-os kerekek, stb.)
A Madison ennél azért jóval "nagymotorosabb", de összességében
a Nexushoz képest még mindig inkább ilyen robogó feeling. Nexus:
nagymotor. Madison: nagy robogó. Valahogy így, ha érted...Az üzemanyagmérőre még visszatérve, elvileg a 12L-ből 3L tartalék,
tehát ha leesik a mutató nullába, kéne lenni 3L-nek: kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #40096 üzenetére
"hirtelen vettem egy Madisont"
Egyébként elég occón hoztad el (legalábbis 400-ashoz képest) , konklúzióként a szerelő mit mondott? Híg a leve a husinak,vagy beletenyereltél a jóba?
Csak halkan kérdezem meg,hogy ha ennyire nem játszik Nálad az utas,akkor hogy-hogy nem nyert a Velvet,vagy éppenséggel a nemrég emlegetett Runner? Kíváncsi vagyok a hirtelen megvételt megelőző hirtelen gondolatra .
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz maszekember #40097 üzenetére
Szerda este hoztam el: konklúzió még nincs... Sok motor van a szerelőmnél,
nekem meg nem volt annyira sürgős, hogy "mindenáron" odavigyem mondjuk
pénteken. Viszont ráértem délután, úgyhogy belenéztem a sisaktartó alá stb.
Icipicit tekertem az alapjáraton, meg nézegettem, hogy milyen izzó kell bele,
ilyenek. (Azért az se semmi, hogy izzócseréhez ki kell venni a sisaktartót...)
Már nem azért, mert nem működött valami, csak LED-esíteni fogom ezt is!ha ennyire nem játszik Nálad az utas
Eddig nem játszott. Városban eztán sem fog, mert az Utasnak autója van.
De ha netán lesz kedve néha gurulni, akkor erre inkább fel lehet ülni ketten...
(Persze védőfelszerelés alap, szóval nem olcsó dolog az utasszállítás. Sem.)hogy-hogy nem nyert a Velvet
Nem voltam 100%-ig biztos benne... Nem volt olyan kényelmes: olyan érzés
volt, mintha az első keréken (!) ülnék, és hátulról tolna egy dragster blokk.
Aztán elkezdtem nézegetni a Madisonokat... És megállapítottam, hogy totál
a Majára hajaz az üléspozíció, nekem meg az jön be + csomagtartója is van.
Mi kell még? Jó ez 200 kg, istenem: én sem vagyok matyóhímzés 100 körül.Amúgy meg még egy szempont: a Velvet 450 volt. Azért mégis 110K-val több.
Még ha a Madisonra rá is kell némileg költeni (remélem csak apróságokat),
akkor is sokkal beljebb vagyok. És semmi nem garantálja, hogy a Velvetre ne
kellett volna. (LE/kg arányban és városba rohangálni amúgy a Velvet a nyerő.)vagy éppenséggel a nemrég emlegetett Runner?
A Runner nálam soha nem játszott... Egyáltalán nem jön be a forma, meg az
üléspozíció... De már a Nexusról is kifejtette runner 125: nem az én stílusom.
Nem beszélve a pakolhatóságról. Inkább fotelrobogókat szeretem/szeretném,
vagyis mindig is szerettem volna - az élet úgy hozta, hogy másképp indultam.Az a jó amúgy, hogy megvan még a Maja, hogy akár vissza is válthatok rá.
Nem volt ugyanis égető oka a cserének - csak az utóbbi időben rápörögtem a
témára; mondjuk anyagilag meg nem vicces, hogy áll a sok zsé egy motorban,
amit nem használok, így holnap - ha minden jól megy -, talán meghirdetem.Szerk: amúgy a Madisonban sem voltam 100%-ig biztos...! (Csak megnézni
mentem.) Amikor lefoglalóztam, hazafelé szidtam is magam, mint a bokrot...
Kognitív disszonancia. Aztán beadtam magamnak, hogy csak kipróbálom. Még
mindig el lehet adni, ha valami miatt nem jön be... Persze, ha az van, amit írsz,
hogy "olcsó húsnak", akkor az eladás is necc. Ami viszont (drága!) tanulópénz.
Amúgy létezik az a fogalom, hogy impulzusvásárlás, bár az emberek általában
egy csokit vagy egy üdítőt szoktak hirtelen felindulásból megvenni, nem motort.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #40098 üzenetére
Néha én is összeütközésbe kerülök magammal amikor vásárlok valamit aminek akkor szükségét érzem vagy úgy gondolom, hogy örömömet lelkem benne, aztán amikor megveszem... vagy elbizonytalanodok, hogy valóban kellett e ez nekem. De úgy gondolom, hogy ha már egyszer megdolgoztam érte és nem kenyérre kell és ha csak egy kicsit is boldoggá tesz, vagy örömöt ad, (meg ha már megvettem), akkor élvezem.
A tárgyak vannak értünk és nem fordítva.
Szerintem akkor éri meg egy tárgy igazán az értéket, ha akarod és tudod élvezni.
Márpedig egy Mayat leváltani egy nagyobb, erősebb gépre szerintem nem mindennapi. Biztos vagyok benne hogy a változás, az "új" varázsa, az általad említett"vérfrissítés" megteszi majd az" élvezetnyujtást".
Szóval hirdesd meg a Mayát. -
BéHGT
senior tag
Na, most teszem el a Crogen RS-t télre. A nyáron belekerült majdnem 12.000 km. Minden egyes kötelező szervizre elvittem, és szerencsére nem volt semmi más baja eddig. (kop-kop-kop). Azt mondom eddig, abszolút megérte, ahhoz képest, hogy mennyi negatív véleményt olvastam erről a márkáról. Persze akiknek nem volt még ilyen, fogalmuk sincs.
T-jet Fiatomra is azt mondták, szét fog hullani, 2000km-nél kapott egy novitec chipet, és ugyanolyan jól pörög, nem rozsdásodik, nincs semmi baja. Januárban lesz 6 éves, 121 E km van benne, hálás a gondozásért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.