-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz fradi81 #15350 üzenetére
Miért kell pont Aprilia?
Ha, van Piaggio vagy Gilera told el oda, mivel csont ugyanaz.
..vagy költséghatékonyabb megoldás egy motorszerelő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fradi81
veterán
válasz runner 125 #15351 üzenetére
Csak nem ismerek olyat se most nézelődök. Keewayesekhez nem vinném Meg a közeli szervízbe se ahol csak babettákat meg simsonokat látni. A kijelzőjén van egy villáskulcs ikon ami a szervízt jelöli, azt gondolom nem tudja mindenki eltüntetni csak az apriliások, mondjuk ez nem sokat számít csak kicsit zavaró.
[ Szerkesztve ]
moto g72, Ninebot d28e
-
slynevem
tag
Srácok az mitől lehet, hogy 20 km után nem indult a motor pöccre?Eddig simán indítottam akár önindítóról is, de most kellett neki 3 rúgás legalább.
-
runner 125
nagyúr
válasz fradi81 #15352 üzenetére
Gomb kombinációval el lehet. Annó a Nexus-omból is én vettem ki folyton.
Írj egy mailt az Aprilia-nak, h van egy _lejárt_ garanciás géped, és zavar, h villog a szervizkulcs, miként lehet eltüntetni. 100%-ra mondom, h billkombinációval törlődik nálad is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15349 üzenetére
A honlapjukon található e-mail küldőt használtam, de gondolom, az az info-ra van irányítva.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Killing
addikt
Sziasztok!
125/50-ért mit kaphatok a fejemre?
Egy kis robogóról van szó, csak 125-ös henger van rajta (gyárilag) és 120-ig van skálázva az óra. (Ez az egyetlen árulkodó jel.) A hangja szinte full 50-es. Nagyfater szerválta valahonnan, eleve 50-es papírokkal adták, 110-120-at megfutja. A1-es jogsim van, csak nem tudom hogy le lehet-e vizsgáztatni (mert a biztosítási rendszerben benne van 50-esként, továbbá se forglami, se törzskönyv, csak egy adásvételi). Szívem szerint költségkímélő 50-esként használni.
Ha ne adj isten megfognak vele, akkor jogsi nélküli vezetésért ugye nem kaphatok a pofámra?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Killing #15357 üzenetére
Milyen típus?
Azt írtad jogsid van A1-re, azért akkor nem.
De;
- Biztosítási csalás
- Adócsalás (reg.adó)
- Műszaki, forgalmi hiányaHa, nincs meg semmi gyári papírja, akkor esélytelen a rendszámozás.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15358 üzenetére
Egy Honda Lead NH125 (asszem 1985-ös évjárat).
Szakasztott ugyanilyen a motor, még színre is, és milyen meglepő ez is 50-es papírokkal van fent.
Itt egy videó a hangjáról, szerintem bőven 50-es hangja van neki:[link]Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #15360 üzenetére
Ha nem is egy óvodáscsoport közé hajtok, de kisebb baleset esetén nem fog kiderülni?
Biztosító fizetni fog? (Komolyan kérdezem)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15362 üzenetére
Hinnye, ideje alkalmazni a defenzív vezetés fortélyait.
Köszi srácok, sokat segítettetek!Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #15363 üzenetére
Amúgy is érdemes, mint hogy más miatt összetörd a motort és magad. Nekem volt már motorbalesetem, pár hétig csak lábadoztam, és kb. 10cm-en múlt hogy túléltem.
ui.: Ez gyári lenne a ZX-en kívül, szerintem még egy Multivar is befigyel. Ma délután pontosan bemértük GPS-el az NRG Power PureJet-et, szóval 84km/h a vége, mindez 9 ezres fordulaton, egyenes úton, bemelegítve, szélcsendben, nem ráhajolva és semmi egyéb ördögi csínt nem követtem el, minden gyári a motoron és a kipufogóban még a szűkítő gyűrű is benne van. Érdekes, mert 70-ig úgy gyorsul hogy észre sem venni hogy már 70-el megyek, csak azt veszem észre hogy olyan lassúak az autók, persze efölött már megjön a hangja és a vibráció is, de mivel sokáig benne volt a fojtás és fater se megy vele 50-től többet, ezért elég távol állt tőle a 70km-h fölötti sebességhajkurászás, de jól is van ez így.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
slynevem
tag
Srácok akkor senkinek semmi ötlete arra mitől lehet, hogy meleg több rúgás volt mire újra beindult a motor?Konkrétan kb. 3 rúgás volt 20km után.
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15364 üzenetére
Hál istennek nekem csak egy koccanásos balesetem volt eddig, az sem az én hibámból, a mögöttem jövő volt figyelmetlen. Nem is akarok nagyobbat, napi szinten vezetek, tudom hogy a motorozás veszélyes üzem. Ezzel vált el tőlünk a vizsgabiztos is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #15366 üzenetére
Nem csak a motorozás veszélyes, inkább a közlekedés egy veszélyes üzem. Motorral gyorsabban pörögnek az események, míg autóba ülve nem mész városon belül 60 fölött, motorral már inkább a 70 is megvan, és egyéb hasonló példák, aki autózott éveken keresztül, mind azt mondták hogy kell pár hónap mire átszoknak motorra, mert minden gyorsabban zajlik le mint autóban, ugye autóval nem fogsz elmenni a sorok között pirosnál, míg... stb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
slynevem
tag
válasz Tothgera30 #15367 üzenetére
Pontosan azokat írtad le amiket én is észrevettem Nekem is nagyon fura ez a motorozás.Én pl. nem előzgetek meg ilyenek hanem beállok rendesen a sorokba, mint ahogy autóval tenném.Nem tudom miért, de így biztonságos nekem egyenlőre.
-
Killing
addikt
válasz slynevem #15368 üzenetére
Én is ugyanígy közlekedek, mintha autóval mennék. Kivárom a sorom, nem előzgetek, kivéve ha kurva nagy dugó van, akkor még a járdázást is bevállalom. Szegeden nincs olyan nagy forgalom mint pesten, általában nincs szükség az efféle mutatványokra. Én is így érzem biztonságosnak. A pizzafutárokat viszont csodálom, úgy tépnek a scarabeoval a legkisebb sorok között is hogy még a szőr is feláll a hátamon.
Tothgera: A 60-at viszont cáfolnám, mivel annyi a gépem vége, és igencsak elszoktak mellettem húzni még akkor is ha nyélrehajtom a gépet. Ilyenkor jön a szar puklis, kátyús és egyéb futómű gyilkoló nyalánkságokkal megáldott külső sáv használata.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
slynevem
tag
válasz Killing #15369 üzenetére
Pizzafutároknál én is rendesen padlózok néha.Úgy bevágnak előzgetnek, hogy csak na
Az enyém simán kiviszi egyenes a 70+-ot.Van ilyen mérő tábla és az mutatott 72-t amikor odaértem.Viszont sosem megyek ennyivel, mert nem akarom szétgyilkolni a motort viszont jó, hogy ilyen pörgős az egész -
Killing
addikt
válasz slynevem #15370 üzenetére
Pizzafutáros verseny nekem is volt egyszer a péntek éjszakában.
Megnyeleztem hídról lefele, 60-65 között lehettem, erre ez lefordul. Sok hűhó semmiért.
Olyan fej-fej mellett mentünk.Na majd 125-ös honda lead ellen legyen pofájuk muhahaha
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
félisten
Hogy jön el egy robogó 300kilométert úgy, hogy én nem megyek el érte? Posta elhozza vagy ilyenek?
-
priti
addikt
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15378 üzenetére
Árajánlatot kell kérni az ilyenektől, rengeteg ilyen cég van, ha nem ez akkor a másik.
Ez olyan, hogy a díjszabás 0-24 -es mentésre vonatkozik oda-vissza útra, szóval amikor éjjel kettőkor felhívod, hogy elestél matt részegen a kocsmából hazafelé és letört a váltókar...de 300km benzinben is annyira sok, hogy ritka agyatlan dolog egy ilyen kis köpködőt megbízással szállítani akárhogy. Max okosba. Én spec elmennék egy belföldi fuvarozással foglalkozó speditőr céghez pl. Lagermax spedíció kft. és simán a pénztárnál elkapnék a váróban pár kamionsofőrt és lezsíroznám, hogy baccák fel a ponyvásba, ketten megkapják, eldöntik valami porocellre aztán szasz, egy ötösért el is jött, sok baja nem lesz. Max így lehetne lezsírozni, mert a kamionosoknak fizetik benyát, annyira meg nem mindig pontos a logisztika, hogy egy kamionban ne maradjon ennyi hely, meg a kamionosok kreatív srácok, megoldják egy kis jattért.
Vagy fel kell ülni rá és kertek alatt elhozni ameddig a motor/motoros ereje tart, onnan motormentő azt szasz. Ha 40-el jön átlagban és motorozik reggeltől koradélutánig simán el is hozta... nem kell hozzá semmi, csak egy GPS kölcsön valakitől ha nincs és ennyi.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz D1Rect #15375 üzenetére
Ha okosban hozatod el, a vonatkozó cégnek az ügyfélvárójában olyan embert keress, aki egy A4-es papírral a kezében anyázik, borostás és klumpában van. Az tuti kamionos Laza srácok, lezsírozzák neked simán, de valaki kell aki elmegy ott a motorral pár km távolságot, mert nem fogja háztól-házig hozni az tuti, max megáll valahol ott a közelben ami neki még kényelmes a kamionnal, meg neked közel, szóval ha a motor nem járóképes, vagy ott nincs ember aki együttműködik a szállításban és hajlandó dekkolni is ha késik a kamion, akkor ez tuti felejtős.
Hardverlesen
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15376 üzenetére
Átjöttem ide.
Szóval valami kisebb testű kellene, de nem pl egy Honda Dio, mert az túl pici, hanem nagytestű robi, de nem úgy nagytestű, mint egy 650 Burgman, szóval kb mint egy Malaguti f12. Egyszer már ráfeküdtem a témára, de elvetettem, mert nyílt utcán tudom csak tárolni, félek már másnapra se lenne meg.
Nézegetem a Runnereket, persze a nagyobbakat, mert azokból van 50es is, nehezebb megmondani mekkora, de nem mondanám őket olcsónak, 100körül meg akartam úszni.
Szóval egy nevezzük akkor sportos kinézetű akkora kávédaráló, amivel 70-nel lehet menni, egy 50-es szerintem betojik ettől napi min 16km-en keresztül.
De ez meg pont nem lesz jó, novemberig van diák bérletem, utána meg jön a hideg és nem lehet motorozni csak majd tavasszal.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tothgera30
Ármester
Ahogy beszéltük már az On-ba, szóval F12 tökéletes, lehetőleg vizest válassz, esetleg Benelli 491-es, ami ugyan azzal a blokkal van és szerintem a legutolsó normális Benelli. Bár 100k körül nehéz lesz megúszni, lehet elmegy 150k felé is, inkább vegyél drágábbat, de olyat ami egyben van, mint hogy később költeni kelljen rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15382 üzenetére
F12 mind vizes?
Az 50cm3-esek mennyi km/h-val mennek tartósan?
És a 70-esek? Gondolom úgy tud 70es lenni, hogy felfúrják annyira és új dugót kap, azaz ránézésre is meg alvázszámilag is 50-es a zsernyák szemében.[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tothgera30
Ármester
Nem, van levegős is.
Fojtások eltávolítása után a legális 45km/h-t lazán túllépik, a levegősök olyan 65-70kmh végsebességgel, a vizesek pedig olyan 75-80km/h végsebességgel rendelkeznek, persze ez eltérhet és típusonként változó.
A 70-esek még játszható fázisban vannak. Nem, mert úgy elvékonyulna a henger fala hogy alig bírna ki pár ezer km-t, de volt olyan kereskedő aki megcsinálta így. Szóval komplett 70cc-es hengerszettet szoktak rárakni.
Ha a rendőr nem látja a hengeren feltüntetve hogy 70cc akkor nincs nagy gond, persze nem kirívó a motor és gyárias jellegű akkor általában meg sem állítanak."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15384 üzenetére
Konkrétan F12ről beszélünk, nála hogy alakul a sebesség meg erőlködés? Végsebességen nyilván nem lehet járatni, szétpörgik magukat.
Ezzel a 2-vel mi a gond?
[link]
[link]Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tothgera30
Ármester
Én mentem vizes F12-vel, olyan 70-75km/h a vége, de szerintem bőven elég, persze lehet növelni, kuplunggal, variátorral, kipufogóval, stb. variálva, akár még plusz 20km/h-t is ki lehet belőle csikarni.
Mindkettő kókány, az első egy Max, az nem 50-es, a másodikról meg már leírtam a véleményem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
50ccm-es hengert nem lehet 70-re fúrni, mivel elfogy az anyag, - vagy, ha marad is, olyan vékony lesz a fala, h az első km után széthasad minden.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15384 üzenetére
Azért kiváncsi lennék, hogy egy újonnan 30k körüli 70ccm alu hengerszett (gondolom a kereskedők legjobb esetben ezt veszik, ha eladásra teszik rendbe a motort bár gondolom a létező legolcsóbb bontott blokkot teszik inkább be egy az egyben, ami még elfogadható mert még a 30k is sok nekik és jó ha egyáltalán akad valaki, aki beteszi, mert szerelni sem tudnak hol / mivel) de tételezzük fel szakértő szerel be egy ilyen hengerszettet és becsülettel megfelelő hőértékű gyertyaválasztással 0-24 -es alapjáratos bejáratást is végez, szóval hogy optimális esetben egy ilyen 30 rongyos cucc vajon hány km-es futásteljesítményre képes. Csak amiatt vagyok picit szkeptikus, mert nem egy hengerszett van 100k-150k között és ezekhez képest a 30k igen sovány. Szóval ha van piaca egy 30k -ba kerülő hengerszett mellett a 100k és afölötti árban kínált szetteknek is annak azért oka lehet, végtére is senki sem teljesen hülye. Ráadásul felszerelve csak szakértő szem mondja meg (vagy az se) külcsín alapján, hogy az milyen is, de csak miután a fél motort szétszedték, hogy látszon
Szóval kereskedőtől 70ccm-es motort venni, vagy egyáltalán használtan átvenni egy ki tudja milyen hengerszettet elég neccesen hangzik. Lehet tök jól megy, aztán 1000km után megáll, mint a szög.
Hardverlesen
-
Mawyx
senior tag
-
runner 125
nagyúr
Azért ennyire ne vegyük egy kalap alá a 70-es hengereket.
A hengerek ára nagyban összefügg a leadott teljesítménnyel. Bármilyen hihetetlen, de egy 30k-s vashenger (DR, Malossi vas, stb.) jóval tartósabb, mint egy egy gyűrűs, alumínium versenyhenger.
Előbbi hengerek _nem_ üzemórásak, a gyári hengerrel megegyező futásteljesítményre képesek! Míg egy versenyhengerben 6-7.000-enként új dugót kell rakni.Mawyx
Gyári 70ccm nem is volt, és nem is lesz.
100ccm viszont igen. Lásd pl.: F12 100, Scarabeo 100, Honda Lead 100, stb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15391 üzenetére
"Bármilyen hihetetlen, de egy 30k-s vashenger (DR, Malossi vas, stb.) jóval tartósabb, mint egy egy gyűrűs, alumínium versenyhenger."
Na jahh, főleg ha kalapácsnyéllel állítják be a hajtórúd derékszögelését meg 500Ft-os kézireszelővel reszelgetik a hengerben a csatornák éleit, aztán betesznek egy nagyobb fúvókát a karbiba azt már rúgják is be, majd hármat anyáznak mert leköpte a gyertyát a hengerfalról, aztán ha beindult jól felcsavarják az alapjáratot, rátolják az orion szobaventillátort és írnak egy-két fejlesztőmérnöki tanácsot a gyártónak amíg pöfög, mert a neten elolvasták, hogy kell ezt. Áhh. Én értem hogy úgy amúgy tartósabb, de na mindegy hagyjuk. Nekem spec ötletem sincs, hogy egy garázsajtóból meg egy kantáros gatyás hapsikám fejszerkezetéből hogy jönne le nekem, hogy akkor ez most tartós is lesz a végén vagy nem. Remélem nem kerülök ebbe a helyzetbe, hogy szettet kelljen cserélni.
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
..én sem támogatom a tuningrobogók vásárlását, lásd 1. hsz, de valakinél pont ez a tényező számít. De, persze, van benne lutri, mivel az már nem gyári.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
cstomi15
tag
Sziasztok!
Mentem ma pár kört a robogómmal, és észrevettem, hogy elég furcsa hangja van. Jobban meghallgatva, a furcsa zaj a dekli alól jöhet és csörgő, rezgő zajra hasonlít. Alapjáraton is lehet hallani, azonban 35-40km/h körül megszűnik a zaj, onnantól szép a hangja. Amíg elérem ezt a 40km/h sebességet, addig is olyan, mintha darabosan járna a motor, nincs valami szép hangja, darál.
Nem hidegen hajtottam a motort, nyáron 3-4 percet szoktam járatni indulás előtt, biztos ami biztos.A jármű most esett át egy nagyobb felújításon, főtengely, csapágyak, dugattyú cserélve lettek, henger fúrva volt.
Variátor görgők, nyomólap és a variátor csúszkák szintén cserére szorultak, valamint a bordásszíj is.Lehetséges, hogy azért hallom a zajokat, mert még nem koptak össze egymással az új alkatrészek? (Összerakás után még nem igen volt járatva)
Illetve az mitől lehet, hogy kb. 35-40 km/h-ig darál a motor? Alapjárati vagy főfúvóka méretével lehet gond?
Előre is Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz cstomi15 #15394 üzenetére
Vedd le a deklit, és nézd meg úgy.
Nem tudom milyen motort, de a Jog-ot én be szoktam indítani úgy, h nincs rajta a dekli. Persze menni nem kell vele, de sztenderre felhúzva egész jól belőhető, h mégis mi csörög.
De, már sokszor le lett írva, h hangutánzó szavak alapján, látatlanba, fórumon nem lehet motort szerelni. Így az általad megnevezett 'csörgésnek' is lehet több oka.
Csapágyak biztosan jól a helyükre lettek tolva? Az áttétel milyen állapotban van? Olaj van benne - le lett cserélve? Kuplungrugók nem túl lazák?Csúszkánál, görgőknél nincs mi "bekopjon" - a szíjnál szoktak megnevezni egy "bekopási értéket", amikor már nem csúszik meg, de az biztosan nem zöröghet.
Darálás alatt mit értünk? Üzem meleg motor folytonosan darál ezen tartományban? Vagy, hidegen csinálja?
Mert, hidegen az én 180-asom is darál, de ezek mind ilyenek.Gyertyát vedd ki és nézd meg, abból sok minden kiderül.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Nem mind házilag kampányolt, van szakszervizben rakatja rák, de annak az árát is megkérik, a te ársávodban inkább a kókány a menő és ugye te sem gondolod hogy egy 100k körül hirdetett motorra a tulajdonosa/kereskedő költeni fog. Örül ha lecserélek a hajtóműolajat vagy kap egy új aksit, talán fékbetétet, de többet nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
Ezt az üzletet érdemes megpróbálni annak, aki olyan elvetemült, mint én és bízva a Yamaha minőségében vesz egy hozzá nem nyúlt blokkos Japán belpiacos motort. Tőlük lett meg ma az új fékbetétem.
Megvallom őszíntén, hogy lövésem sem volt, milyen betét kell nekem, ezért kiszedtem, körberajzoltam a vasat, melléírtam a méreteket és a beszkennelt művemet az e-mail-ekhez csatolva kerestem betétet, miután a Yamaha márkaképviselet visszaírt, hogy az alvázszám alapján van fékbetétük (náluk volt így szám alapján egyedül) 10k+postaköltségért vihetem. Na ezt az árat olvasva összeszedtem minden erőmet és tiszta kajdiból azt mondtam, hogy "kössz ezt nem" majd kezdődött az e-mail-ezés, kutakodás. A márkaképviselet leveléből lenyúlt kód alapján már találtam utángyártottat persze japcsi belpiacos még az utángyártó is, ilyet itthon nem kapni. Elhajtottak mindenhonnan, odorból meg a többiből, hogy ilyen betét nincs. Ahol személyesen voltam ott végignyálaztak egy ferodo katalógust az orrom előtt, abban sem volt, szóval kezdtem parázni.
Aztán a pinkből írtak, hogy van 3700Ft-ért. Na mondom azért az mégsem 10k. Írtam tegnapelőtt este, hogy jöhet, tegnap visszaírtak, hogy feladták, ma megkaptam ezt. Szóval segítőkészségből jeles. Ők vették egyedül a fáradtságot, hogy rendesen utánanézzenek. Szóval mostmár rendben van a motorom. (kop-kop)(#15397) D1Rect
Akkor jelentkezz modinak ! Éppen most a napokban tettek 24 órás pihire a stílusom miatt. (Segítettem az "azonalli kérdések órája" topicban. A hsz-em tartalmazta a megoldást, de tény és való hogy szerepelt benne a "fac" mozaikszó így teljes kontextusában alpárinak lettem minősítve. "Bolondember" kivágott, mint macskát.)
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Topiccsendőr
addikt
Egy futár ismerősömnek 30e km volt egy ilyen vas 70 szettben. Teljesen szar volt, de még ment.
Teljesítményben jócskán különböznek a drágább aluhengerektől.
Ráülsz egy vashengeresre, meg egy "drága" aluhengeresre, hidd el megérzed a különbséget szétszedés nélkül.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000