-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz slynevem #14951 üzenetére
Muhahha.
Gyanítom a tulaj most kezdi a középiskolát, így a korából kifolyólag lehetősége sem volt motoron ülni még.
Gyárit keress, ne ilyet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz slynevem #14960 üzenetére
"motrok"
Le sem tagadhatod, h győri vagy.
"Yamaha Jog 3KJ városi robogó Ha eleged van a lassan 400 Ft-os benzinárból akkor itt van egy jó kis városi robogó. Erős motorral simán kiugrik alólad ha nem figyelsz. ! KEZDŐKNEK NEM AJÁNLOTT! "
Jah, és átlagban ilyen használat mellett 4 litert ez is megeszi.
A 180-as Runner-em nem ugrik ki alólam, pedig néha hasonló adrenalin emelkedést nyújt, mint a haverom 600-as Gixere.Neppernek tűnik, ilyentől ritkán vesz az ember jó motort, mivel elsődleges náluk a külcsín, két kiló szilikon és egy mosás.
Próbát megérhet.PLaci58
Jah, az feltűnt h a bikalakat rajta van minden.
..nem is a készakarva húzásokról beszélek, de amikor 30cm választ el két gépet az nálam már nem fér bele.
Ha, mentünk valamerre túrázni, s megálltunk én erre kifejezetten allergiás voltam. Soha nem engedtem mellétolni másik motort."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz slynevem #15018 üzenetére
Mondani bármit lehet... Én is kereskedésből vettem a robogóm, sőt, szervizből! Aztán úgy volt szar, ahogy - friss műszakival. Új akksi, hát persze: hova gondolsz, az +5K költség, tehát kevesebb profit... Jó lesz bele az, ami éppen indítja a motort, hátha nem veszi észre a vevő... Persze biztos nem mindenhol megy ez, és én csak "kifogtam", de azért én a jövőben is/már fenntartásokkal kezelnék mindent, amit a kereskedő állít.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz slynevem #15018 üzenetére
Na szétkaptuk a mocim. Állításuk szerint kétszer átnézték. Ahogy levettük az ülést abban a pillanatban látszott, hogy a szívócsonk 3 helyen végigrepedve, szvsz. Bele sem néztek.
Kértem hogy nézzék át az elvileg átnézetten kiállított robogót és amit kell cseréjék ki, kifizetem a vételár felett 4 napot vártam rá, hogy átnézzék és kicseréljék a hátsó gumit. Ezalatt annyi történt, hogy kicserélték a gyári yamaha ülésem (a fenekére rá van írva, hogy yamaha) egy utángyártottra (nincs ráírva semmi) .
REKORD kft-nél az életben ne vegyetek motort !!! Bele sem néznek, azt kapod ami a konténerben jön. Első fékbetétem vason maradt, azt is vehetek és cserélhetem ki magam. Kapják be.Yamaha robibontó BP-n, vagy új alkatrészek ? Elkezdem fúrni a netet, ha valaki ismer egy megbízható helyet írja meg plíz
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15023 üzenetére
duma, én azt hittem naívan, hogy majd levesznek egy kis felárral, de legalább rendbeteszik, de még ez se.
Körbetelefonáltam a bontók várják a konténert, mint a messiást, csak annyit tud mindenki, hogy augusztusban jön. A Yamaha márkaképviseletnél meg 7-8k egy szívócsonk, na ez már nem fért bele. Szarnak ezek a fejedre. Érted annyit nem tesz meg hogy felhív, hogy te repedt a szívócsonk, ennyi és ennyi megrendeljük? Szart, eladja így. Vigyél csavarkulcsot és a helyszínen szedd le az ülést. Komolyan mondom. A telómon az összes gumi szanaszét szakadva keresztben, az is úgy maradt. Áhh, nem is dühítem magam. Elmondtam nekik érthetően, hogy kifizetem csak nézzék át. Kár volt elhozni, csak csepregett az eső aztán fostam hogy elered jobban... Mindegy a lényeg, hogy ebben az országban pénzért sem lehet bizalmat venni, itt mindenki átbac mindenkit. Most nekem a diplomámmal kell nekiállni szerelni különben sose lesz jó. Rögtön hagyd ott érted a legapróbb hibával is, aztán teszik bele a következő szart és folyamatosan vesznek le ha hagyod. Mondom neki a telefonban ez a szívócsonk mittom 4 csavar, most ez nem várhatom meg? hát beszéljek a főnökkel... na ilyenek ezek...[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15025 üzenetére
Persze értelek, a legtöbben így vannak vele. Nézd ha veszel egy japcsi belpiacos vasat az még mindig kevesebb kockázat, mintha csak úgy magánszemélytől kinézel egyet itthonról és elhozod szerintem. Ott van kultúrája a robogózásnak és nem csak és kizárólag tizenéves gyilokagyú köjkök nyúzzák őket. Úgy amúgy az én motorom sem olyan rossz, mindene működik, erős a motorja stb. túlnyomórészt rendben van, de ahol lehet ott levettek. Most megveszem a gumiharangokat az első villára, a fékbetéteket, a szívócsonkot hopsz tizenezer alaphangon és ha nem tudnám beletenni még munkadíj is... namost ehhez képest vettem 140k-ért a motort. Azt hittem azért ennyi, mert költségmentes és nem kell végigszkennelnem gyanakvóan ha a szerelőgarázsból hozzák ki 4 nap után. Frászt. Ugyanilyet vehettem volna 100-120k között simán itthonról és még az ülést is leszedhetem az embernél ha olyan típus a kereskedéssel ellentétben, normálisan átnézhetem mert nem rugóznak felettem hárman, de ha meg a blokkal van baj amit nem veszek észre, vagy a fél elektronika nem működik vagy gányolt a motoron az is cumi. Ennél még mindig mázli, hogy legalább olyan baja van, amit meg tudok csinálni két kicsi kezemmel. Mondjuk ennyiért akár makulátlan is lehetne, kellene hogy legyen. Ilyenkor szokták mondani a másik oldalon, hogy akkor vegyél újat B+ én meg hogy akkor áruljál kenyeret B+ és dejót beszélgettünk.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
bambucsa
csendes tag
válasz slynevem #15025 üzenetére
Miért nem próbálsz meg kéz alól venni?? Nem ismersz senkit, akinek lenne eladó robogója?
Én például az enyémet 30.000 ft-ért vettem, teljesen új elemek vannak rajta, új hátsó gumi,meg ráköltöttem 10.000ft, de ebbe biztos az az új alkatrész van belerakva ami bele való és biztos új Szerintem nem létezik olyan robogó, se kocsi, se semmi, amihez nem kell nyúlni egyáltalán. Most is tudok egy suzuki sepiát 40.000ft-ért, teljes motorgenerál után. -
priti
addikt
válasz slynevem #15034 üzenetére
Az nem hangzik rossznak. Kérdés mire terjed ki. Mert ha karosszéria korrodálásra meg ilyenekre adnak egy hónapot, mint egyes használtautósok, akkor egy vicc és inkább csak üzleti fogás. Emiatt ne előlegezz meg túl nagy bizalmat, de azért több, mint a semmi. Én azt mondom, hogy meg kell venni, különben sosem lesz motorod. Kár túl sokat rugózni rajta, hogy hol. Újat meg baromság. Magyar bérekhez képest annyira drága, meg annyira lopják és a rendőrség is annyira tojik rá, hogy nem kérdés szerintem, hogy használtat kell venni. Én is csak azért vettem 100k fölött, mert abban bíztam, hogy picit magasabb árban már a fiatalabbak közül választva nem kell a vásárlás után alkatrészért rohangálni. Nem jött be, szóval hülyeség, mert külsőre meg 12 egy tucat. Ha újra kéne vennem olcsóbbat vennék.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15038 üzenetére
Jó szerencsét hozzá ! Figyelj annyira filléres ezekhez a Yamahákhoz is minden ahogy így átnéztem, hogy olyan szörnyen nagyot nem tudsz bukni. Kicseréled ami rossz aztán kész. Igazából nem is a motor a lényeg szerintem, hanem hogy találj egy embert aki ért hozzá és nem bac át, inkább úgy válassz típust hogy legyen hová vinned ne külső alapján. Sajnos elég ritka az ilyen nyugdíj mellett elbütykölök ember. Ahol meg már több rabszolga van és gyenge pénzért dolgoztatják őket ott meg már nemtörődömség van. Ha nem konkrétan kéred, hogy ezt és ezt cseréld ki, csak úgy "nézzék át" szinten... hát elég reménytelen. Maszekolni szólóban meg gondolom túl szezonális, nem élnek meg belőle hiába értenek hozzá és emiatt vagy a fene tudja, szóval kincs a becsületes hozzáértő szerelő.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15056 üzenetére
Az én JOG-om se szebb nyugi, pedig ez már "coolstyle" név alatt futott 2004-ben, de most nem mindegy? Annyira 12 egy tucat az összes robogó külsőre, hogy szerintem teljesen mindegy. Én nem akartam bevállalni, hogy valami budapesti helyről a többsávos dzsungelben hazajövök egy frissen vásárolt idegen motorral, szóval itt helyben kellett találni valamit.
Egyedül azt sajnálom, hogy nagyobb kerekűből nem volt valami jóféle, mert a pici kerékátló azért erős hátrány. A busz ha kijárja az utat és kereszteződés miatt át kell menni a keréknyomon azért lobogok rajta, mint a zászló, mert húzni kell, mivel a zöld meg rövid.
A helyi felhozatalból a Jog volt a legjobb. Nekem nem azért kellett, hogy nézegessem. Ha meg felülök rá, akkor meg már úgyis az a lényeg, hogy ugrik e, ki tudok e lőni a lámpáknál, kereszteződéseknél normálisan, meg hogy milyen a futómű. Az meg faja. Úgy amúgy ha felveszem az ezüst sisakot hozzá egész kultúráltan nézek ki rajta, égőnek nem érzem. Nincs az, hogy meglátnak és kiröhögnek, szóval nekem nem derogál felülni rá. Nekem is jobban tetszik egy Aerox. Tény, de hát Istenem, éppen ilyen volt, jó ez. Nekem jó.Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15090 üzenetére
Ha folyik a benya a túlfolyón akkor gondolom felakadt a karbi, de én kezdő vagyok robogós témában, majd az okosok megmondják. Én itt találtam robbantott ábrát a szívócsonk cseréhez, mert nekem az repedt keresztben és ott szív falsot, már megrendeltem, de még nem jött meg. Azért ezt jóval egyszerűbb kicserélni. Ez például egy jog karbi, de hogy neked ilyen e, fogalmam sincs. Igazából karbit szétszedni, kitisztítani és összerakni... ahhoz azért nem árt némi rutin.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15090 üzenetére
Amúgy lehet hogy elég kitisztítani és annyi, vagy kell egy ilyen vagy ehhez hasonló felújító készlet, vagy ennyi, de még ha az egész karbit kompletten vadi újra cseréled még akkor is max 15k, szóval nagyon ne szarj be. Ezekre minden filléres az bennük a jó.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15123 üzenetére
hááát lehet hogy az már csapágy lesz, fülelgessél honnan jön a csörgés, meg milyen az a csörgés. Nagyon nem mindegy, hogy egy elektromos vezeték csatlakozója koccan neki valaminek a rezonanciától, vagy főtengely csapágyas a motor, utóbbit villám gyorsan orvosolni kéne szerintem. Hol vetted te végül ezt a vasat?
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15201 üzenetére
A tiéd az tök más vonalnak való, mint én. Én nem akarom a motort egyfolytában bütykölni. Ami olyan, mint a tiéd, hogy eleve úgy veszed, hogy ki van szedve belőle a fojtás hogy lehessen vele a hungárián suhanni hetvenekkel arra azért figyelni kell. Az a motor nem olyan, hogy csak felülsz és mész, mert nem abban a fordulattartományban dolgozik a motor amiben kéne, nem úgy van beállítva az olajzás ahogy kéne, hiszen a gyári úgy már tuti nem stimmel és ha beleteszed a full szintetikust azzal nincs megoldva (amúgy még ha 2 literes is drága volt 5 rugóért szerintem), úgy már a tömítések nem megfelelőek, a futómű is elkészül a hetvenektől nagyon gyorsan stb. stb. stb. Az a baj, hogy a folytást nem elég kiszedni utána egy rakás dolgot módosítani kell, mert ha nem akkor lassan de biztosan tuti gondok lesznek. Én a nyugiban a tutiban megvettem a total standard jog-omat aminek tök jó erős maradt a motorja, benne a fojtás, így is 50 fölött megy, az nekem elég, az életben nem volt szétszedve, mert rajta van a két ujjnyi dzsuva, szépen lepucolom ha megjött a szívócsonk hozzá (ma se jött kapják be, már kezdek neheztelni) és minden reményem szerint tökéletes lesz arra, hogy egy héten háromszor lemenjek 15km messze a telekre adjak a kutyának enni stb. és hazajöjjek. Amikor kell lefújjam róla a port és pöccre induljon. Lehet hogy jobban rákapok és a wc-re is ezzel megyek, de 10 év klímás autó után annyira nagyon azért nem jön be megmondom őszíntén. Ha ne adj Isten állás oldalról nyílik valami lehetőség és újra lesz saját autóm, mert lesz értelme (most nincs, mert 5.-kerbe nem járnék kocsival, egy meg elég a családban ha valami miatt kéne) akkor ott fogja beszőni a pók a Yamahát valszeg ahol van.
Hardverlesen
-
mocsanisi
senior tag
-
priti
addikt
válasz slynevem #15287 üzenetére
Nagy nehezen beállítottam a tükreimet. Azóta nagyon bátor vagyok. Mondjuk én is egyfolytában csekkolom jön e hátulról valaki, mert azért para, de bármilyen szabálytalanságot be merek vállalni. Autóval akkor is megálltam egy pirosnál, ha éjjel két óra volt és egy lélek nem volt az úton. Ezzel már mentem járdán, záróvonalon át, egyirányúval szemben. Autósok tök leszarnak, egy kettő úgy nézegetett, de semmi. Körülnézek, aztán ennyi. Aaaaaaaa faxom fog kerülni, épp elég hogy odáig elpöfögök. Erre jó.
Mondjuk egyszer majdnem elestem. Van egy aluljáró, amiből kifelé jövet egybőr kanyar is van meg emelkedő is. Na ott nem szabad kanyar közben sok gázt adni. Hosszúak a karjaim, aztán ha picit jobban kinyújtom már hátrakerül a súlypont, gáz miatt is, domb miatt is, megcsúszott az eleje, nem sokat, egy olyan 10cm kb., ledobtam a lábam a sebességtől visszapattant a talpam és utána már össze tudtam szedni, de azért érdekes volt, semmit nem tapad az első gumi, pedig egyáltalán nem kopott és bridgestone.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
PLaci58
őstag
válasz slynevem #15289 üzenetére
A napokban tettem tükröket a robira, mert a bal le volt törve (menet kiaszakadva), a jobb meg csak egyszerűen nem volt rajta. Egy bicikli tükör volt feltéve, de nem lehetett stabilan rögzíteni, mindíg kilazult. Vettem tükröket ( 2500,-/pár ), csak elnéztem és 8-as menetűt vettem a 10-es helyett :-) Visszacserélni nem tudtam, mert nem tudtak beszerezni 10-est. Azért ez is röhely. Még azt se kap az ember a pénzéért, amit venni szeretne. Szerencsére haver esztergált hozzá illesztő darabokat. A hiányzó menet helyére "ragasztó gyurmával" rögzítettem az illesztő darabot. Valamelyik (talán Cora) nagyáruházban vettem a gyurmát, direkt fémhez való (990,-). Megfogta rendesen. Tényleg jó kemény lett.
priti!
Kellenek a szervdonorok. Húzd neki nyugodtan
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
priti
addikt
válasz slynevem #15327 üzenetére
Attól mert drága, még nem biztos hogy jobb neked. Rengeteg nagyon drága racing olaj van, ami full szintetikus 2T olaj, viszont csak előkeverve használható. Ezek egyáltalán nem biztos, hogy egy különolajzású robogóba olyan nagyon jó ha belekerülnek, de attól még drágák, szóval szerintem ne az árát nézd, hanem hogy mibe való.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15330 üzenetére
Nekem ez van benne ezernyolcért. A füst meg mióta végignyomkodtam a csöveket előkerült végre, alapjáraton persze nem látszik, de mostmár van. Szagán is érezni, hogy szépen eszegeti hozzá az olajat is, tankon is felfedeztem az olajfogyasztást, megnyugodtam, hogy jó a pumpa, múkod.
Én biztos nem veszek ennél drágább olajat, most mi a szarnak dobáljam az ezreseket, amikor 10k egy új kipufogó, arról nem is beszélve, hogy ötszáz egy tömítés és gázégő+kompresszor felállásban simán lehet hogy kiég a retek belőle és nem kell új még ha telemegy carral akkor sem, a motor égéstere meg úgyis öntisztul. Na nehogymár egy kétüteműnek ne legyen elég jó egy ilyen repsol, tökönszúrom magam. Pont lesajnálom, hogy mennyire füstöl, inkább az zavart amikor egyáltalán nem láttam a füstöt soha, na az idegesített.Hardverlesen
-
Killing
addikt
válasz slynevem #15368 üzenetére
Én is ugyanígy közlekedek, mintha autóval mennék. Kivárom a sorom, nem előzgetek, kivéve ha kurva nagy dugó van, akkor még a járdázást is bevállalom. Szegeden nincs olyan nagy forgalom mint pesten, általában nincs szükség az efféle mutatványokra. Én is így érzem biztonságosnak. A pizzafutárokat viszont csodálom, úgy tépnek a scarabeoval a legkisebb sorok között is hogy még a szőr is feláll a hátamon.
Tothgera: A 60-at viszont cáfolnám, mivel annyi a gépem vége, és igencsak elszoktak mellettem húzni még akkor is ha nyélrehajtom a gépet. Ilyenkor jön a szar puklis, kátyús és egyéb futómű gyilkoló nyalánkságokkal megáldott külső sáv használata.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz slynevem #15370 üzenetére
Pizzafutáros verseny nekem is volt egyszer a péntek éjszakában.
Megnyeleztem hídról lefele, 60-65 között lehettem, erre ez lefordul. Sok hűhó semmiért.
Olyan fej-fej mellett mentünk.Na majd 125-ös honda lead ellen legyen pofájuk muhahaha
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz slynevem #15435 üzenetére
A kocsitok megy 300-zal? Btw. meg lehet kérdezni a (nagy)motoros topikban: nekem ezt a 8 litert egy GSXR1000 tulaja mondta személyesen, és azt is, hogy azért jár sokszor inkább a robogójával a városban, mert az olcsóbb, meg pl. bevásárlásra is használható. Egy sportmotor alapvetően nem városba való (hanem legfőképp versenypályára), ezért nem is a praktikussága, fogyasztása, és egyéb, általában gyakori érv mentén választja az ember, hanem egész más tényezőkre figyel. De ez itt off.
-
g@bo
nagyúr
válasz slynevem #15550 üzenetére
elindult, röfögött kicsit, és leállt. nem volt benne akku... meg elvileg vadi új.
ettől függetlenül, made in china. egy fórumban olvastam, igaz 2007 es post volt, ahol a kinait szidták, ez is elvette a kedvet. gondoltam, meglesem máshol is, mit árulnak. a padlólemeznél /műanyag../ fura, hogy az alsó eláll a felsőtöl, nem zár, passzos. a homloklemezt egy fekete csavar tartja, ékeskedik a fronton, de elvben ez ilyen. -
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...