-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dome29
aktív tag
-
dome29
aktív tag
válasz runner 125 #14652 üzenetére
Jól megy, nagyonhúz, csak 38.000km van benne
Az kicsit sok nem??Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
dome29
aktív tag
válasz runner 125 #14652 üzenetére
Jameg, az előző tulaja gyilkolja..
Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
salieri.
őstag
Kimostam a legszurot es nicnsen itthon legszuro spray hozza.
massal lehet helyettesiteni?
illetve szarazon visszarakhatom esetleg? -
salieri.
őstag
válasz runner 125 #14658 üzenetére
de celszeru beolajozni nem? illetve olvastam olyat is van aki etolajba martja .
-
r-chee
őstag
válasz salieri. #14659 üzenetére
Gyári légszűrő szivacsot nem kell befújni semmivel, jó az úgy, ahogy van. A több levegőt átengedő, nem olyan tömör "sport" légszűrőkhöz ajánlják a légszűrő spray használatát a szivacsra ill. a légszűrő házba, hogy legyen mi megfogja a port ill. szemcséket.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
apóka
aktív tag
válasz salieri. #14643 üzenetére
A linken lévőt néztem, beszéltem a hirdetővel, 2 éve van nála (biztosítás van) a barátnője jár vele munkába.
Melyikre gondoltál, a feketére? "az amit linkeltel valami torott, mancsolt lehet"
Erre van tipp, hogy milyen blokk?
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
apóka
aktív tag
válasz salieri. #14663 üzenetére
Azért olyan a blokk, mert di-tech-es
Mivel a hirdetésben nem láttam, csak most kérdeztem rá a tulajnál.
Volt a szervízbe, mértek kompressziót, az teljesen redben van, jó állapotú a motor. Szerintük reális a 14e km....
De az üzemanyag ellátó rendszer krepa, 30k-ra saccolják a javítást (nem pumpa, azt régebben cserélt a tulaj).Az eladási árat is megvágta, 100k-ért elvihetném....
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tothgera30
Ármester
A linken lévő egy Morini Di-Tech blokkos gép, de előttem már írták.
#14664 apóka: 100k-ért nem lenne rossz, ha a kompresszort és teljes rendszert cserélték akkor sokáig jó lenne neked. Nem tudom, mert egész jó áron van, és ennyiért csak szakadtabbat vennél, viszont a Morini féle injektorosat nem szoktam/uk ajánlani, viszont ez fel van újítva. Mondjuk én elhoznám, mivel kicserélték a legproblémásabb részt a motorban, un. gyermekbetegségét, nagy gond ezután nem lesz vele.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
apóka
aktív tag
válasz Tothgera30 #14665 üzenetére
Még nem cserélték ki. Csak bevitte és megnézette.
Pontosan ezt mondta a tulaj a szervíz átvizsgálása után:
" az üzemanyag ellátó rendszerrel van probléma, 3 dolog romolhat el, anyagköltség 10-30k között. A pumpát már cseréltettem régebben, biztosan nem az"Így az a kérdés, hogy megvegyem a hiba ismeretében. Ha igen, akkor mennyit érhet? Tisztességes javítás után megbízható lenne-e?
Vagy megjavíttatja és úgy adja el......
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tothgera30
Ármester
Inkább ő javíttassa meg, mert így bármit állíthat, hogy csak így meg úgy, csak aprópénz a javítás, közben meg. Ha te most bevinnéd és a szerviz azt mondja hogy 50-60-70 ezer forint, mert ha az anyagköltés mondjuk 30k, akkor a szerelés költés óránként 5k, tehát 50k körül jönne ki, akkor le kell nyelned és megjavíttatnod, így ő megjavíttatja, inkább hozzácsapja az árhoz de tudod hogy rendbe van rakva. Bár annyit nem tud hozzácsapni, mondjuk ha 140-150k körül el tudja adni. Ha a szerviz rendbe rakja akkor arra szoktak fél-egy év garanciát is vállalni, tehát normális használt mellett biztos hogy 2-3 évig semmit sem kell benne cserélned.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
apóka
aktív tag
válasz salieri. #14668 üzenetére
Max 140k.....ez a típus maradt a kosárba ...jó védettség a plexi mögött és a lábtérben, nagyobb kerék a gödrök miatt, 50-es
Tothgera30
Vagy ő javítatja számlával vagy adja olcsón....ezek jöhetnek szóba a részemről. Normális pasi, tisztában van a lehetőségekkel, nem "nagydumás" eladó.
Holnap délben beszélek vele és kipuhatolom a végső árat.......ha jól értem lehet, hogy 90k is sok lenne érte ebben az állapotában?[ Szerkesztve ]
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
runner 125
nagyúr
Nézd, ezek a Moribi Di-tech-ek a legkockázatosabb robogók.
Tudom, mert egy nagyon jó barátomnak volt. És annyit szopott vele, h az nem igaz.
Neki folyamatosan ette a gyertyákat. Szó szerint. 3-400km után gyertyacsere.
+ 4 liter körül evett neki, úgyhogy a befecskendezővel sem volt valami rendben. Egy valag pénzt beleölt, mire "eladható" állapotba hozta. Mint kiderült "sportprogram" volt rá telepítve, s azért zabálta a gyertyát, illetve azért is evett annyit. De, ettől függetlenül rakoncátlankodott elég sűrűn. (Menet közben hajlamos volt pl. le-le bökni..)Egü-ék honlapján van iromány és robbantott ábra is a Morini blokkról, ahol frankón le van írva minden, h már maga a blokk is miért egy elcseszett tervezés.
Most mondhatnám azt, h 100-ért vedd meg, mert ráköltesz 30-at és lesz egy hibátlan robogód - de kérdés meddig. Nem beszélve arról, h nagyon kevés olyan szerelő van, aki egy injektoros 50-est bevállal...
Ha, injektoros gépet szeretnél max. Piaggio blokk, vagy vegyél egy frankó karbisat. 3,5 literből azzal is ki lehet jönni.
mod.
Egyébként ilyen oltári bszom plexit akarsz rátenni? Ezek nagyon durvák hallod.
Azzal számolj, h egy 50-es gépet ez olyan szinten megfog, h ihaj. Minimum -10km/h a végsebességből.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
salieri.
őstag
válasz runner 125 #14671 üzenetére
NEkem is van rajta plexi ,es valoban igazad van a scaram hatszellel 60- at megy
200km-t megyek el egy tankkal.nem nagyon sikerult leszoritani a fogyasztasomat 3 literre.ugy veszem eszre ez annyit eszik minden esetben,ha jobban huzza neki az ember akkor is meg ha ovatosabban. -
apóka
aktív tag
válasz salieri. #14670 üzenetére
Az első tulajdonosával beszéltem már.
A második hirdetésben lévőnek mintha elég vállas lenne a hátsó tárcsája....nekem sem szimpi annyira a dobfék.
runner
Aludtam rá eggyet, nem veszem meg a Di-tech-et. Porlasztós kell nekem, jobban boldogulok vele.
A reumás csontjaim miatt kell a nagy plexi. Évi 1400km-től nem megyek többet, a sebességről lemondok, csak ne érjen a szélFocust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
salieri.
őstag
A tarcsaval majd csak ovatosan eleg izom fek van rajta, konnyen fejre lehet vele allni
nekem hatul dobfekes, de igy is kitunoen meg tudok allni veszhelyzetben. annyi,hogy a hatso feket akkor hasznalom mikor egy piros lampahoz kozeledem es az fokozatosan lassit teljes huzasra is
plexibol meg olyat vegyel ami a kezedet is takarja, hieg idoben nagyon jol jon ,mert nem fagynak jegge az ujjperceid -
barack1997
senior tag
Lett egy '04-es porlasztós runnerem. Megy mint a barom
-
runner 125
nagyúr
válasz salieri. #14672 üzenetére
Hjah, gyakorlatilag vitorlaként szolgál.
apóka
A 180-as Runner-emben 23.000km van, és nulla váll a tárcsákon. Vonalzót ráraktam, egyszerűen 0.
Ez nem azt jelenti, h minimum abban is ennyi - vagy több km van, hanem jelentheti azt is, h spórolás elvén gatyára használta a betéteket, s ebben az esetben hamar kinyírja a tárcsát is egy fémig kopott betét.
Aki viszont 3500-ért nem vesz 2 pár új betétet x km után, az valószínű mással is 'spórolt' a motoron.Biztosan ki tudsz majd fogni egy frankó vételt, csak idő kérdése. Ne kapkodd el!
barack
Grat hozzá, majd tolj róla fotókat.
mod.
Akkor Te még nem ültél motoron.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
salieri.
őstag
arra van valakinek otlete a scaram miert csinalja azt ,hogy csak melegen tudom oninditoval inditani, hidegen csak a rugasra hajlando..
-
apóka
aktív tag
Mennyi km-t fut el a gyári Scara gumi?
Most találtam egy drágát, de lehet hogy ha megyek a jövő héten Pestre, akkor megnézem.
Szerintem az első gumi már nem az eredeti: [link]Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
salieri.
őstag
válasz runner 125 #14678 üzenetére
Igen, mindketto tokeletes!
-
salieri.
őstag
eleg sokat elmegy egy gumi ,de sokan azt hiszik a gumirol attol,hogy jo a profilmelyseg tokeletesen tapad ,holott van az a tulajdonsaga ,hogy "oregedesi hajlam". ezzel azt akarom mondani 5 evente le kell cserelni meg akkor is ha nem futott le, mert felkemenyedik a futofelulete.
amit nezel az piaggio blokkos, en minarellit neznek belole![ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Ma megálltam a robogóval.Furcsán minth aszivott volna valamit megállt. Önindiító csak kerreg,berugó kar beszorult.Mi lehet a baja ? :S
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14682 üzenetére
Keverék / olajzás rendben volt? Ha, a berugókar is beállt, akkor az könnyen előfordulhat, h gyűrű / zéger törést szenvedett. (Jobb esetben, rosszabb esetben besült.)
Először le kell venni a deklit, s megnézni, h nem a fogasív szorult-e meg, ha ott ok minden, le kell húzni a hengert.
salieri.
Ha, automata szívatós előfordulhat, h az adta meg magát. Ezért célszerűbb manuálist használni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #14683 üzenetére
Legrosszabb esetben milyen összegre számíthatok?Már amugy amíg kicsit hült elkezdett mozogni a kar.
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14684 üzenetére
Ha, az első eset áll fent, akkor a főtengely - hajtókar elvileg nem károsodott, így kell a hengernek egy fúrás, illetve egy új dugattyú. Ezt munkadíjjal együtt szerintem max. 15k-ból megúszod.
Viszont rosszabb esetben új főtengely is kell, ehhez számolj hozzá egy 20-ast."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #14685 üzenetére
Szuper. Köszönöm szépen a felvilágosítást
Amúgy végig olyan hangja volt mintha szívott volna valami vagy súrlodott volna.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Hogyha nagyobb baja van. Én nem értek ehhez de nem lehetne valahogy erősebbre alkotni a robogót ? Valami javaslat.
-
mokus1
addikt
Akkor marad ez.De ennyi drága lenne ezt megcsinálni nekem kell nagy célokra gondolni. Most 65 a vége óra szerint és jó lenne ha 60-at úgy menne hogy ne széthajtsam vele. így 50-55el közlekedem.
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14689 üzenetére
Nincs értelme piszkálni, mert könnyen a tartósság rovására mehet. Ha, gyorsabban akarsz haladni, nagyobbat kell venni és kész.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
salieri.
őstag
válasz runner 125 #14683 üzenetére
manualis szivatos ,erre kifejezetten odafigyeltem anno!
most minden inditasnal erdemes amugy rahuzni?
tok mindegy hanyszor indult adott napon? -
vicces
addikt
válasz salieri. #14691 üzenetére
szerintem nem kell minden inditásnál, főleg, ha kint pihen a felforrósodott aszfalton amig te pl beugrasz a boltba sörért
ennek inkább hűvösebb időben illetve télen van jelentősége. illetve próbálgasd. amikor úgy gondolod, hogy még nem hült ki olyan nagyon a henger ne húzd a szivatót. meglátod majd mikor kell használni és mikor nem.:)
-
apóka
aktív tag
válasz Tothgera30 #14693 üzenetére
Ehh, szép gépezet ha nem zavarna a szél, biztos ilyen sportos gépet keresnék.
Ennek meg tudod mondani, hogy milyen blokkja van? Az évjárat alapján Morini lenne....de lehet sumákolás a számokkal
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tothgera30
Ármester
Igen, pofás, a színe sem feltűnő hogy motortolvajok kedvencévé váljon. Fater használgatja, ő lassacskán kerekíti az 50. életévét, neki tökéletes szaladgálni. A széltől én annyira nem félnék, itt az NRG-nél a vízhűtőről a két légzőrostélyon pont az ember kezére megy a meleg levegő, az melegíti, a kis plexi az elején meg felfelé tereli a szelet, 40-50km/h-nál nem zavar, a fölött meg így is úgy is bukósisak plexijét le kell hajtani, mert a bogarak életveszélyesek, most reggel is mentem egy kört és két-három bogár olyat csattant mint ha fejbe lőttek volna.
ui.: A Scara Minarelli .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
apóka
aktív tag
válasz Tothgera30 #14696 üzenetére
Akkor nem sokkal idősebb tőlem.
Érdeklődtem egy eladótól, mondja, hogy a motor előzőleg egy idős emberé volt, 67-es születésű. Elkezdtem nevetni, nem értette.....majd közöltem vele, hogy 67-es vagyok...erre elnézést kért....megint nevettemHa Minarelli akkor nekiveselkedek, meglátom, hogy mennyit enged.
Már beszéltem vele:
- a motor olaszból van, nem csinált titkot belőle
- szerinte nem átfestett
- ő az elmondása szerint nem javított, festett rajta semmit.....de szerintem a kipufogó átvan fújva és a védőlemez is hiányzik róla.Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
vicces
addikt
az én runneremen is át van festve a kipufogó, pedig csak 8000km van benne.
egyszerűen leég róla a festék. nincs mit tenni, fújni kell, ha azt akarom hogy szép maradjon.
most készülök megint átfújkálni, mert úgy nézem a 2 réteg is meg fogja adni magát hamarosan..ez nem szempont adás-vételnél[ Szerkesztve ]
:)
-
danntora
tag
mondjatok olyan festékmárkákat amit nem kezd ki a nap, matt feketével akarom lefúni a belső idomokat meg amik nincsenek lakkozva
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...