- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Netflix
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz mocsanisi #14250 üzenetére
Mekkora igazság... Az 50-es robeszeket különben sem arra találták ki,
hogy városok közt ingázzunk... Városon belül fasza, kicsi, minden.
Országúton viszont látszik, hogy nem oda való, még ha 80-90-et megy is
nyélen.* Ha állandóan nagyobb távokra kellene járnom, és városon belül a
mozgékonyság annyira nem lenne szempont, akkor 250-es maxi / fölötte.*: teszem hozzá ez egy rendszám nélküli segédmotor-kerékpártól bőven
sok, ha jól tudom szabálytalan is. (Ha tehát valakit a jogsi tartana vissza
a nagyobb köbcentiktől: érdemesebb megcsinálni, és venni egy nagyobb
gépet, mint súlyos pénzeket beleölni, hogy végre gyorsuljon 10 km/h-t...)vicces: "sokhelyről azt hallom, olvasom hogy"
A messziről jött ember ugye... Meg hát ha te is ilyen jó súlyban vagy,
akkor azért annyira nem kell csodálkozni, hogy nem annyira bírja a gép.
(Anno 55-60 kg-os gyerekként még én is mondhattam, hogy hogy hasít
a DT50. Ha azt akkor leírom egy fórumba, és most a 90-95 kg mellett
szeretném ugyanazt az élményt átélni, szvsz erősen csodálkoznék.)Igazából ha van jogsid, akkor semmi nem szól egy nagyobb, rendszámos
gép ellen. Biztosítás egy évre kijön 5K-ból, adó meg 2-3K-s tétel. (Jó, két
évente műszakira kell vinni, de ha valaki fent tud tartani egy motort, akkor
ez a ritka kiadás nem lehet "tétel". Karbantartani meg mindegyiket kell...) -
Topiccsendőr
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14253 üzenetére
Nekem majdnem 20k volt anno az Etz-re !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #14252 üzenetére
Ha két évente nincs 10-20K a motorodra, akkor ne tarts motort.
Ugyanez igaz arra is, hogy ha nem igazán használod ki, akkor
ne tarts motort, ugyanis nem kötelező. (Jogodban áll racionális
döntéseket hozni. Nem lehet egyszer érzelmi alapon, másszor
meg anyagi érvekkel jönni: motort veszel, mert ez a hobbid, de
egy rendszámos gép műszakiztatására nincs zseton? Ez nem
áll össze. Mondhatni önellentmondás... Viszont. Szó nem volt
arról, hogy TE vegyél nagyobb motort. Arról volt szó, aki éppen
napi szinten Bp-Vác vonalon ingázik, és kevesli az 50-es robija
80 km/h-s végsebességét: szeretné 90-re felpöckölni.* Én meg
erre mondtam, hogy ilyenkor megéri nagyobb motort venni.)*: amúgy 90 vs. 80 az kb. 40 km-en 3 percet jelentene, feltéve,
ha végig tudja tartani a végsebességet (ami kizárt): megéri? -
-
DigitXT
félisten
válasz vicces #14256 üzenetére
Jó döntés. Esetleg nézz be ide is, valszeg tudnak jó tippeket adni.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #14258 üzenetére
Ne is vegyél, úgyis csak nézegetnéd, aztán eladnád.
-
CHIPman
nagyúr
Üdv. Ma léptem túl az 5600km-t a robogómmal(Typhoon 50-variófojtás), viszont észrevettem valamit. Ma mentem egy 25km-re lévő helyre, az odafelé úton siettem, így húztam neki, ahogy csak lehetett(amúgy sem viszi túlzásba a sebességet, ráadásul még szembeszél is volt), és akkor csinált olyanokat(pontosan háromszor), hogy elkezdett lassulni pont úgy, mintha elvenném a gyújtást. Akármit csinálhattam a gázzal, folyamatosan csak lassult. 40-45km/h körül meg tudtam fogni úgy, hogy azt tartsa, majd 5-10mp múlva ráhúztam, és akkor gyorsult rendesen, és a probléma csak 10 perc múlva jelentkezett. A célállomáson megálltam, 1,5 óra múlva visszamentem, elindultam, de ahogy elkezdtem húzni, alig gyorsult. Aztán elengedtem, és jó lett. Utóbbit betudom annak, hogy előtte tényleg húztam eléggé, viszont ez a menet közbeni dolog zavar. A hazaúton csak egyszer jelentkezett, akkor 60km/h körül sikerült megállítani a lassulást. A gyertya majdnem napra pontosan egy éve volt tisztítva(írtam is róla a topicban), és azóta nem volt gond vele.
Előre is köszi a segítséget, és bocs a litániáért.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
máyköl
veterán
Mutatnátok 40 ezer Ft. -ig bezárólag használható robogót?
Köszi! -
máyköl
veterán
válasz Tothgera30 #14263 üzenetére
Ááá, nem igazán szánok rá többet. Csak néha furikázgatnék vele, de nem napi szinten...
De vannak Dio -k meg Jog -ok 40 körül, csak gondoltam hátha tudtok jobb megoldást. -
Tothgera30
Ármester
válasz máyköl #14264 üzenetére
Akkor felejtsd el minél gyorsabban, ha nem akarsz vele szívni eleget. Ahogy Gergello kolléga írta, én Jawa Babetta 210-est vettem ennyiért és az se volt tökéletes, a karburátorát egy szerelő se tudta tökéletesen beállítani (de azért egy 5 ezrest elkért a "munkáért"), folyt a benzin orrán-száján, és 40km/h-nál bedadogott és megtorpant, attól többet pedig imával sem ment. Igen, vannak 40k körül, de gondolj bele, én a Babcsit 35k-ért adtam el, akkor milyen Dio-t vagy Jog-ot kapsz 40k-ért? Arra szerintem még a vételárát rá kell költeni hogy alaposan rendbe legyen rakva. De ha konkrét véleményemet kérdezed, akkor egy tirisztoros Simsont vegyél (megszakítósat ne, nekem állandóan elállítódott és a szerelők csak baromkodtak vele), és lassan-lassan szépen felújíttatod, mert az alkatrészek olcsóak hozzá, és itt szintén vigyázni kell az utángyártott cuccokkal, mert nem bírnak sokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz máyköl #14264 üzenetére
Van 40-ért persze, amire utána még egyszer annyit kell költened _ kötelező_ jelleggel. Csodák nincsenek. Ha, valaminek 40 az ára, nem véletlen.
Hidd el, annyiért nem szabad robogót venni, max Simson-t, de még az sem lesz hibátlan, csak arra ötezeré' van új henger.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #14267 üzenetére
Az inkább a szerelőnek a bizonyítványa, ha nem tudta beállítani...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #14269 üzenetére
Szerelő az van sokféle, de jó az nagyon kevés !
Nekem egy autónál "javították" régen a porlasztót. Lámpáknál, fékezésnél lefulladt, ha nem nyomogatta az ember közben a gázt.
A javítás annyiból állt, hogy megállapították, hogy rossz a porlasztó cserélni kell, mert dacia porlasztóval kipróbálták és azzal jó.
Úgy adták vissza, hogy 2-3 ezer volt az alapjárata. Pörgött mint a hüllye gyerek.
Otthon szétszedve láttam, hogy 0,5-ös fúróval átfúrkálták a porlasztót, hogy levegőt adjanak neki.
Szétkaptam, kipucoltam, kifújkáltam kompresszorral és lőn csoda. Semmi baja a porlasztónak. El volt dugulva az alapjárati fúvóka Szerintem még az alapjárati csavart sem találták meg rajta.
Azóta kerülöm a "szerelőket". Amit tudok magam csinálok, mert az legalább rendesen meg van csinálva.ui. ha kisüt a nap csinálok képeket egy 32K-ért vett 21 éves robcsiról
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14269 üzenetére
Az a vicc az egészben hogy az a szerelő ilyen mopedekkel foglakozik, neki is van otthon pár, szóval elvileg tudnia kellett volna, az érem másik oldala hogy minden nap reggel a kocsmában kezdi a napot, és ennek már megvan az eredménye, így a fia segített neki mert az ő keze már eléggé remeg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
Pénteken eljutottam odáig, hogy sikerült először normálisan beállítanom a karburátoromat. S nem csak pár óráig működik normálisan a motor, hanem következő nap is. Az előrelépést az hozta meg, hogy a súbertűn a zéger gyűrűt a legfelső rovátkából eggyel lejjeb tettem, s úgy álltam neki belőni a karbit.
Mindezek előtt persze alaposan átrágtam az összegyűjtött infókat, hogy mik a jelei a dús ill. a szegény keveréknek, így tudtam, mikor min állítsak még.
Most örülök magamnak, hogy végre elértem valami érdemi eredményt is .[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
vicces
addikt
volt egy olyan érzésem hogy valami baj van a szivatómmal.
szétkaptam, és kiderült, hogy folyamatosan ki van tolva a tűje, azaz zárva van.
most már értem miért kellett a karbit a téli-nyári hőmérséklethez átállitgatnom.
volt itthon egy weber szivató. pont belefért a delorto helyére. a csatit át kellett forrasztanom, mert nem egyforma a csatlakozásuk.
tökéletesen indul a gép gáz nélkül.
bár ez eddig is igy volt lévén hogy nyár van, elvileg nem nagyon kell ilyenkor szivatni a motort. már alig várom a hűvös öszt, hogy leteszteljem a hidgeben is
persze a karbit megint teljesen át kellett állitanom, mert a már működő szivatóval nem akart indulni csak ha húztam a gázt is.
remélem a 3,2-es fogyim továbbra is megmarad.
ha majd egyszer ez a szivató is nyugdijba megy, veszek helyette egy manuálist.[ Szerkesztve ]
:)
-
r-chee
őstag
válasz vicces #14273 üzenetére
A manuális a biztos. Igaz, elveszik a kényelem, de legalább tuti akkor kap plusz benzint a gép, ha kell. Őszre nem feltétlen kell várni, lesznek nyáron is hűvösebb, esős napok.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
Ismerősöm Aprilia SR (Sport Pro - Pigi)-e gyorsításkor kattogó, koszoló hangot ad. A variátorból jön a zaj, erős hangja van, rázza az egész motort 40 és 60 között, nagy sebességnél és gáz elengedésére megtorpan. Most 16e km van benne, mitől lehet ez? A szerelő szerint végáttétel és variátor kell neki, de 30k alatt nincs meg. Lehet meg kellene bontani és belenézni a dolgokba, de előbb jó lenne valami tipp a srácnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #14274 üzenetére
"Elveszik a kényelem".
Jók vagytok.
2011-ben már kényelmetlennek számít indítás előtt a hüvelykujjal csinálni egy lefelé mozdulatot, majd pár perc múlva visszát
Mit szólnál akkor egy váltós motorhoz?!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #14276 üzenetére
Nekem megfelelne egy S51
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
Ígértem képet a 32K-ért vehető robiról :
Ütött-kopott, csörög-zörög, de simán indul
A dobozt és a sisakot már én vettem hozzá. A kipufogó borítást is én tettem rá, azon még faragni kell Most éppen megmarta az akkusav, mert fölé vezettem ki a túlfolyót. A zselés akksi jobb az már biztos"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14276 üzenetére
Miért, nem kényelmes, hogy nem kell csinálnod semmit automatánál? Max idegeskedni, ha elromlik, s nem tudod, mi baja a motornak .
Utólag beszerelt manuálisnál pedig kétlem, hogy csak egy hüvelykujjmozdítás lenne a művelet, bár így sem megerőltető . Én a motoron ülve nem vagy alig érem el a szivatógombot, mivel ilyenem van, s a 70 cm bowden - miből 65 lett végére - nem ér el a fejem fölé, kivezetni sem egyszerű az ilyet, hogy esztétikailag ne rondítson az összképbe.Ilyet szerettem volna, ez faxábban szerelhető is, de bizonytalan idő múlva tudták volna csak beszerezni, nyolc helyre meg nem fizetek száll. ktg-et. Igaz, ez utóbbinak pár hónap múlva szétmegy a műanyag kallantyúja (jó fejek, hogy az egész alu, csak a lényeg műanyag...), de lehet hozzá marni utólag aluból.
Ezt a két épkézláb megoldást található magyar oldalakon, szal nincs valami túl nagy választék sajnos. Esetleg még valami bontott cucc régi motorból, de azt sem egyszerű beépíteni olyan robogóra, ami nincs olyanra felkészítve (fúrni, faragni kell).
PLaci58: Tisztán, mint egyik munkatársam Honda Dio-ja. Olyan hangja van, mintha nem tartaná egy csavar sem a belét, de úgy megy, hogy álló helyben nekihúzod a gázt, az szempillantás alatt fent van 40km/h-án. Durca. Szinte már veszélyes kategória. Főleg, hogy féke nem a legjobb .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
PLaci58
őstag
válasz r-chee #14279 üzenetére
Alapjaiban ez Honda, csak a Peugeot forgalmazza
Elég jók a fékek. Ebben sem sok csavar van már
Le kell terhelni (105 kg+sisak+lakat+egyéb kiegészítők) és akkor nem olyan veszélyes.
Akkor ezért maradnak le lámpánál induláskor az autók[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #14275 üzenetére
ui.: Valamit elfelejtettem... Tehát sztenderen gázadás után visszaengedve koszoló hangot ad, azután kis sebességen (25-30km/h) recseg, gyorsítva, folyamatosan kattog és erősödik, gyorsul az intenzitása. 50km/h fölött már a szélzaj elnyomja, de 70km/h-tól többet nem bír menni. A motor elvileg teljesen gyári, km valós, szervizkönyv van. Az a gond hogy ha most lepasszolja a szerviznek, akkor lehet hogy kicserélik azt is ami nem hibás, tehát végáttételt és a variátort, plusz a munkaórát elnézve (15e + 20e + 10e)!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #14281 üzenetére
egyrészről nem lehet hangutánzó szavak alapján belőni, hogy minek van baja. Ha valaki ezek alapján bármit ír, hogy mi baja, az szenvedélyes lottójátékos az biztos.
ha meg a szervizben megcsinálják, akkor kőteni kell rá, ennyi.
Szervizben miét cserélnének olyat amit nem kell?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14282 üzenetére
Persze, értem én, de valahogy próbálom megfogalmazni a problémát. Szervizben már többször tapasztaltam hogy olyat is kicseréltek amit nem kellene, mivel nincs forgalom, nincs bevétel, így kicsit megduplázzák a munkát és több pénzt kérnek el (szervízdíj + alkatrész ára).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #14283 üzenetére
Nem mindegyik szerelőnél, de párnál belefutni ilyenekbe. Megeshet pl. hogy kuplungot csak újra kéne ferrodoroztatni + új harang, de fogják, oszt kicserélik az egészet újra.
De ez hol nem így van. Mindig ott trükközik az ember, ahol csak tud.Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz PLaci58 #14285 üzenetére
Távol tartja az algákat, így javul a tapadás
Köszi a kijavítást: igen ferodolra gondoltam . S ha már ferodol, egy kis okosság: LINK
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14287 üzenetére
Nem mindenki akar vagy tud újra költeni. Melóhelyen egyik munkatársamnak pl. faxán megcsinálták kuplungját. Harang kicentírozva, felszabályozva esztergán, kuplungpofák kihézagolva, rajtuk ferodol szintén felszabályozva. Sz*rabb nem lett tőle a motorja, inkább jobb. Most is elég jól gyorsul, s jól is megy. Költség: nulla forint. Miért ne?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #14279 üzenetére
Ok, te kényelmes user vagy, én meg szeretek gépészkedni, ennyi.
Automata szivatót kb 8 éve vágtam ki belőle, mivel durván sokat evett. Sokan csak legyintenek, h áh ez ennyi is kész. Közben meg könnyen előfordul gatyára ment a szívató, ami a robogókon sokszor előfordul. Manuálisnál _én_ irányításom alatt van mindez.
Ez a fél méteres szívató egyenesen vicc.
Egy két zöldfülű tuninguser-nél láttam ilyet, konkrétan a blokkra fogatják fel (gyanítom ezt oda is szánta a gyártója).
De, pl. hidegben mit csinálsz? Megvárod míg bemelegedett a motor, vagy elindulsz, majd valamikor megállsz és visszanyomod?Volt ilyen s6 félém is, az minőségi termék, frankón is működött, de tuninggal együtt az is ment a háztól.
Használt? Vatera?
Egy manuál szívató nem szarik be olyan könnyen."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14289 üzenetére
Nem vagyok annyira kényelmes, csak írtam, hogy kényelmes megoldás az automata. Amíg be nem krepál.
Ez a fél méteres Polini szivató valóban vicc, de mint írtam, nincs nagy választék sajnos. Egy ismertetőben láttam, hogy a hajtásdekni tetejére leghátra van felfogatva a szivatógomb, majdnem a kerék közepével egyvonalban.
Én így oldottam meg:
Szükségmegoldás sz*r aut. helyett. Aranyközépút. Kicsit oldalra dőlök, s elérem. Majd talán lesz helyette valami normális, kormány köré kivezetve.
Motornak mindig adok egy kis időt bemelegedni. Reggel, míg kinyitom utcaaajtót, jár a motor, ha melóból jövök haza, akkor is járatom kicsit. Amíg be nem melegszik csöppet, nem is megy rendesen, kár lenne erőltetni. Ősszel majd meglássuk, mi lesz a szitu .Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Brogyi
senior tag
válasz r-chee #14293 üzenetére
Ez a gép nem valami 2T szutyok? Ha az akkor nem értek valamit.Rengeteg 2T-s vackom volt, de egyiket se kellett melegíteni.Még 0 fok környékén se.Ha az beindult ment mint a golyó.Szivató csak azért kellett, hogy ne órákig rugdossam, hanem egy rúgásra menjen.Ha beindult már nem is kellett tovább,mert ha nem így tettünk akkor óriási kék felhő jött elő, és esetleg lehetett kivenni
a gyertyát megtisztítani, mert tiszta olaj volt.
Egyszerűen nem értem a melegítést.Talán egy agyon tuningolt,esetleg kihegyezett valami amiben semmi sem eredeti.Még az ócska riga is ha beindult az le nem állt ha jó volt.Persu, mint szaki hogy a picsba van ez?
A másik véglet amit láttam,hogy egy CPU vezérelt injektoros 120LE masinát melegítettek alapjáraton addig míg a hő el nem érte a 80-at.Azt értem, hogy a 4T-t melegíteni kell,de nem így, és nem eddig.Azonkívül tele van érzékelővel simán lehet vele menni,mert nem fullad le a CPU miatt.Nyilván nem szabad koppig húzni a gázt,de szerintem menni kell vele.
Na, most jöhet a savazás. -
PLaci58
őstag
válasz Brogyi #14294 üzenetére
SAV! A szutyok 2T és az ócska Riga miatt (azon volt szívató? úgy emlékszem csak a karbin kellett a pöcökkel lenyomni az úszót)
Nem is tudnám melegíteni a 2T robit, mert hidegen alacsony az alapjárat és lefulladna.
Soha nem melegítettünk ilyeneket. Az csak a szomszéd izgatására jó[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
r-chee
őstag
válasz Brogyi #14294 üzenetére
Akkor azt kell mondjam, nálam van a hiba - talán még mindig nincs jól beállítva a gép -, de ha hidegen beindítom, s egyből menni akarok - akár kis gázzal is -, nem igazán lódul meg a masina. Viszont fél perc után már semmi gond. Egyik munkatársam injektoros Aprila Sr 50-je szintén ilyen. Ha indítás után egyből nekihúzza gázt (nyilván nem csutkára), olyan instabil még a menése, viszont szintén fél perc múlva már tűz 'oszt csá.
Szal beindulni beindul pöccre, szivatni sem kell, max pár másodpercet, de még azt sem, csak nem tudja felvenni a tempót azonnal, ha erőltetném, sztem le is fulladna. De ezen nem vagyok kiakadva.[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Gergello
addikt
Ájj ez a hideg indítás. Nekem sosem lett jó, pedig nem egyszer lett állítgatva. Vagy kicsit volt szenvedős vagy nagyon, de szivatót azt sose kellet használni. Inkább az volt a baj, hogy hidegen annyira darált, hogy nem lehetett menni vele.
-
akos3
addikt
Érdekes... [link]
-
DigitXT
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #14293 üzenetére
Ez így tény, h kényelmesebb megoldás, de az igazi a kormánycsutkára szerelt.
Azzzal az S6-tal mi a baj? Teljesen fém az egész, így letörni nem fogod, 3,5k -t szerintem meg megér."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel