-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
slynevem
tag
válasz barack1997 #15050 üzenetére
Elmondtam neked a témákat.Keresd ki a könyvedben és tanuld meg.vérzés típusok,kötés típusok,törések és baleseti ellátás(helyszíni ellátás). + a gyakorlatok.
-
Tothgera30
Ármester
Nah, látod, nem tanulsz. mit mondtam? Azt hogy 200k körül nem veszel ilyet, legalábbis gyárit nem.
Az első motort Nyírteleken, egy bizonyos Miklósé (teljes nevét nem írom ki), esetleg az öccse, Gergő nevén hirdeti. Menekülj, ahogy tudsz, ott b@sz át ahol akar, ilyen motorokkal foglatlakozik. Had ne részletezzem hogy 2004-es és Fiat replikás, sőt 7000km-el, ehh körberöhögöm. A fateré keveset volt használva, és tényleg vigyáz rá, előtte is vigyázva volt ár, és 2006-osan lassan 15 ezer lesz benne. Szóval ő ilyen motorokat hoz külföldről, előny ha hengerhibás, törött és újra kell dugózni, festeni. Eltolja a szerelő haverjához ott szétkapják, felújítják, újrafestik és meg is hirdetik. Szóval abban a motorban tuti hogy új dugó van, persze a régi főtengellyel, mert úgy olcsó. 25-30 ezer km a reális és a fényezése is új már. Azután jön a mese és eladják.
A második a Loobelttől van, Tamás néven hírdetgetik a motorokat. 2003-as, a fényezése újabb. Igen, itt néztem a levegős NRG-t, hát inkább hagyjuk. A Looblet olaszból importál, a tulaj két fia nyűzi őket a városban. Ez az első motor példáját követi.
Az utolsó az első kereskedőtől lett megvéve, még nyár elején 185 ezer forintért. Gondolom már lóg a bele, vagy valami hasonló.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kpal
veterán
válasz Tothgera30 #15052 üzenetére
ÁÁÁ amennyi itt elárultál ezekről már lassan el is megy a kedven a nézelődéstől is mert 300-400 nincs mocira. Akkor még várok a vásárlással . Ha zeke ilyen életet éltek akkor fél áron kéne adni lyuk. Amúgy Debrecenben alig látni Aerox-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #15052 üzenetére
Tiétek miért eladó, nem hajtja faterod?
-
priti
addikt
Értem hogy bejön a külső és azért Aerox, de szerintem bölcsebb lenne inkább más típust választani. Itthon kb. esélytelen jót venni szerintem Aerox-ból. Tuti mindegyikre dobálni fogod a pénzeket. Rengeteg nagyon jó állapotú motor van és ha az idomokat leszámítom annyira nem nagy dobás az Aerox amúgy.
Az én seholsemmi JOG-omon is lecserélte a gyerek a CDI-t és egyből 85 km/h a vége és alphangon minimum egy százassal olcsóbb a motor egy Aerox-nál úgy, hogy még jó is ráadásul. Szerintem inkább előny ha külső alapján előnytelenebb, mert nem kell remegned egy közértben hogy megvan e még a motor. Csajozni nem robogóval kell, teljesen mindegy milyen.
"Robogó? Ne égesd már magad." Egy ezres GSXR-el már oké, de robogóval? Most egy robi mindek legyen olyan csillivilli? Szerintem hülyeség.Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15056 üzenetére
Az én JOG-om se szebb nyugi, pedig ez már "coolstyle" név alatt futott 2004-ben, de most nem mindegy? Annyira 12 egy tucat az összes robogó külsőre, hogy szerintem teljesen mindegy. Én nem akartam bevállalni, hogy valami budapesti helyről a többsávos dzsungelben hazajövök egy frissen vásárolt idegen motorral, szóval itt helyben kellett találni valamit.
Egyedül azt sajnálom, hogy nagyobb kerekűből nem volt valami jóféle, mert a pici kerékátló azért erős hátrány. A busz ha kijárja az utat és kereszteződés miatt át kell menni a keréknyomon azért lobogok rajta, mint a zászló, mert húzni kell, mivel a zöld meg rövid.
A helyi felhozatalból a Jog volt a legjobb. Nekem nem azért kellett, hogy nézegessem. Ha meg felülök rá, akkor meg már úgyis az a lényeg, hogy ugrik e, ki tudok e lőni a lámpáknál, kereszteződéseknél normálisan, meg hogy milyen a futómű. Az meg faja. Úgy amúgy ha felveszem az ezüst sisakot hozzá egész kultúráltan nézek ki rajta, égőnek nem érzem. Nincs az, hogy meglátnak és kiröhögnek, szóval nekem nem derogál felülni rá. Nekem is jobban tetszik egy Aerox. Tény, de hát Istenem, éppen ilyen volt, jó ez. Nekem jó.Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
Egyébként igazad van, tényleg ne robogóval csajozzon az ember, ámbár hozzáteszem, van azért olyan robogó amivel lehet meglepetéseket okozni. Mint nemrég írtam volt pár éve egy 180-as runnerem, na az ahogy külsőre kinézett, a legkevésbé sem volt csajozós motor. Sokan le is nézték mikor odagurultam, hát mi ez a romhalmaz mondták nekem, nem tudták mi lakozik benne, csak azt látták egy sz@ros robogó ami ráadásul még kopottas külsővel is rendelkezik. Én melóba járásra használtam jó időben, meg a környékünkön rohangálni, a Széchenyi hegy lábánál lakom és jó pár ismerősöm lakik fent a hegyen, nyáron rengeteg összejövetel szokott lenni, ahova csak úgy felugrani gyalog, kerékpárral, bringával nem egyszerű feladat. Autóm meg nem volt és nem is akartam. Egyik ismerősömnél kerti sütögetés volt, mikor odaértem már ittas volt a társaság, viccelődtek is szegény runneren a haverok, mondtam az egyik lány ismerősömnek, hát gyere elviszlek egy körre ezzel a romhalmazzal, nesze itt a sisak. Annyit mondhatok szegény lány remegve szált le. Semmi túlzás, tényleg, majd egy tanknyi benzint hajtottam ki aznap este ,mert egymás után vittem a csajokat , haverokat. Jó biztos rátett az ittasságuk is a feelingre, de mocskosul ment a gép. Akkor már eléggé éreztem a masinát, kezeim között volt egy ideje, gyakorlatilag nyél gázon közlekedtünk, 140 körül. Emelkedőn 2-3 autót kielőztem felfelé. Pislogtak az autósok is meg az utasom is. Jó buli volt. Mondták is a csajok, hogy te milyen jól motorozol, majd besz@rtam a röhögéstől! A napokban gondoltam rá kéne megint egy bráner! 125-ös ön gondolkozom, de lehet 180-as lesz belőle. Egyébként volt utána jó pár robogóm, nagyobb 4 ütemű is, Bár a leo 250-es nem volt rossz, de egyik sem közelíti meg a 180-as runner feelinget!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Szerintem azért ki lehet fogni jó gépeket olcsóbban is. Nem azt mondom, hogy Tothgerának nincs igaza az aerox-ok ról, viszont én már vettem olcsón jó motort. Tény, hogy nem árt ha kicsit értesz hozzá, mert könnyen átverhetnek. Az is igaz, hogy a robogók zöme Olszból behozott lelakott gép, amit itthon kipofoznak. De most őszintén, kit érdekel hanyadik dugattyút rakták bele, ha az jól meg van csinálva és működik normálisan? Engem az sem zavar ha nem csillog villog, jó ne úgy nézzen ki mintha lesz@rták, lehányták volna, de nem dől össze a világ ha nem szalon állapot külsőre. A probléma inkább ott kezdődik, ha balesetes motort akarnak rádsózni aminek eltekeredett a váza vagy villája vagy mindkettő. Na az probléma, de azt érzed is mert instabil lesz a masina. Motorjáról meg azért nagyjából meg lehet mondani milyen állapotban van ha kipróbálod és tisztába vagy vele, hogy annak az adott típusnak kb mit kell tudnia ha jó.
-
priti
addikt
válasz CL Smooth #15058 üzenetére
Biztos jó, de élménymotorozásra, meg így elmászkálni, ha már nagymotor rendszámmal inkább egy 650-es SV-t vennék. Az a "V" blokkal olyan 120-ig igen finoman gyorsulgat már. Havernak volt, arra már felállt nekem is, mondjuk utas gyűlölök lenni, kb. halálfélelmem van. Másban valahogy nem tudok megbízni meg izé, legalább a saját hülyeségem miatt dögöljek már meg ha már úgy alakul, értesz
Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
Tökéletesen értelek. Egyébként én is utálok utas lenni. De azt hozzáteszem, egy kényelmes robogón kevésbé van halálfélelem utasként. Nyilván nem megy úgy mint egy nagy motor. Én amit rohadtul utálok, egyik haveromnak van egy KTM Duke 640-es gépe. Vezetni óriási élmény, nekem különösen tetszett mert Downhillezek már kiskorom óta és imádom a Cross/Supermoto gépeket. Olyan mint a DH bringám csak van benne egy nagyon erős motor! De amikor felültem a haverom mögé, akkor egy rémálommá változott az a légkalapács! Ráadásul az egy őrült, úgy megy mint egy elmeháborodott. A legnagyobb para, hogy attól félek lerepülök a motorról, ami nem lehetetlen, mert olyan szögben ülsz rajta, hogy a lábtartón függőlegesen van a lábad és nem tudod magad előre felé tolni. Csak ülsz egy 10 cm-es sámlin és imádkozol, hogy az eszeveszett gyorsulás közben nehogy az ülés mögé ülj.
-
priti
addikt
válasz CL Smooth #15061 üzenetére
Nekem mondod, én felültem az SV-re és a hátam mögött kapaszkodtam, hogy majd én úgy adom elő, nehogymár itt karolgassam havert, mint a rossz buzi a gőzben. Aztán ráhúzott egy kövéret a Gergő, amikor jöttünk ki egy kanyarívről ...hűhűű... némi pára pillanatok alatt kicsapódott a homlokomra. Simán megfejeltem egyből csak úgy bukóval, hogy gondolkozzon már, az meg csak vigyorgott ...persze, neki ott a kormány...
Amúgy ha megszvazzák a Jobbik javaslatát tuti én is nagy robit veszek, de most hogy vezetem is ezt a Jog-ot. Hááááát, én csak ilyen hatvanakkal tudok rohangálni, mert még benne van a tiltás, de ezzel a kicsi kerékkel volt már olyan szitu, hogy ha nem állok fel a motoron lehet perec lett volna a vége. Nem tudom estefelé mernék e jobban menni egy ilyen kiskerekű runnerrel. Oké, hogy megy, csak értesz, benézek valami nyomvájút.. necces.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
kpal
veterán
Nem csajozni kell csak kiváltani az itteni szörnyű és drága tömegközlekedést ami egyre rosszabb. Az meg nem érdekel ki mit szol csak nekem tetsszen a motor . Ha pénz nem számítana akkor csak is egy 2005 utáni R1-et vennék vagy R6-ot . De ha csak robogónál maradok akkor a T-MAX jöhetne szóba csak hát ez is elérhetetlen számomra .
#15059) CL Smooth : Ja kilehet fogni....talán egy aránylag jót nekem csak az a lényeg hogy rendben legyen és természetesen nem összetákolt kéne .
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
...meg mire kigyalogolok a megállóig... dettó. Nekem a robogó az max 250cm3-ig. A fölött már akkora flash váltani, hogy vétek lemondani róla.
Amikor rárántasz másodikban vagy harmadikban és akkorát ránt, hogy már szinte üt, úúú az fincsi, az kell, arra szükségem van. Biztos nem vennék T-Max vagy ehhez hasonlót, ááá biztos nem. Feléből olyan motort kapsz, hogy pfff, tuti hogy meghalnék vele, bármelyikkel, egyszerűen nem tudnám megállni. Nekem nem szabad ezen még gondolkodni se. Nem vehetek nagy motort. Autót is nagyon megütöttem. Olyan V betű lett az elejében, á 3 kiló volt mire összerakták. Ha akkor motoron ülök szerintem már nem írogatnék itt.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
kpal
veterán
Nekem itt a megálló 2 percre de ebben a városban káosz van és még olcsóbban megúsznám a belvárosba való oda-vissza 7km utat naponta . Nálam a váltás R6 -nál kezdődik de kicsit félek tőle nehogy ott hagyjam a fogam . De egyik barátomnak van 2000 évi Hayabusa ami még a folyatatlan an az szépen megy 330 -al is de neki is a második van mert az elsővel ment a kereszteződésbe és egy szőke nő lazán neki ment de túl élte szerencsére csak 40km/h -val ment. Csak a motor meg elcsavarodott és vett másikat . De én a éves fenntartás miatt nem akarnék nagy motort .
-
runner 125
nagyúr
Csak halkan jegyzem meg, h maximum a csajod karol hatulrol.
A rutinos utas a tankot támasztja, mivel így az esetleges fékezésnél nem
nehezedik a te sulyod is a pilotara."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15067 üzenetére
Bizony!, Speed gépen én is a tankot támasztottam, ezért érdemes az utasnak is kesztyűt húzni. Rendesen bedurran a tricepsz! De ezt a KTM-en nem tudod prezntálni mert ott derékszögben ülsz, sokkal veszélyesebb mint a speed, legalább is utas szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15067 üzenetére
Na igen, csak az SV igazából túramotor. Az csak a V blokk miatt van, hogy százas tempóig simán húz úgy, mint a nagy gyorsasági motorok. Namost mivel túra, így nem az a hasalós és ha megnézed az ülés kialakítását az utas magasabban ül.
Mivel magsabban ülsz ha előredőlsz a bukód minden fékezésnél nekiütődik a vezetőének, akit ez joggal marhára idegesít és szól érte, szóval igazából átkarolni se kényelmes. A tankot meg nem éred el tőle mert nem dől előre eléggé vezetés közben, szóval piszok kényelmetlen az SV utasként, totál horror, frankón halálfélelmem volt egy-egy pillanatra, vagy ha nem is halálfélelem, de kb. 200%-on koncentráltam hogy jól üljek, kifejezetten kellemetlen volt, alig vártam, hogy leszálljak, pedig csak félútig kapaszkodtam hátul abban a kis seholsemmiben, ami egyébként piszok erős, meg se nyekkent pedig néha izomból meg kellett tépnem.Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
A legtöbb motoron csak kényszer megoldás az utas szállítás. Bár azért vannak kivételek, de azok a mocik annyira nem tetszenek. Tavaly nyáron volt pár Balatoni kiruccanás motorral és mint utas voltam, R1-es yamahán. Haverom simán kerékre vette 2 személlyel a leállósávban. Gondolhatod mennyire örültem. 250 alá nem nagyon ment a mutató, leállósáv és belső sáv mikor hol. Ahol hely volt. Belső sávban szalagkorlát és az autó között előzések. Körbe vagyok véve ilyen őrültekkel. Bár a speed gépen 10 perc után engem is elkapott a verseny drukk és már tetszett még utasként is.
Nekem B-s jogsim van egyébként, de nem sok 50-est hajtottam. Amíg napi rendszerességgel látok rengeteg rendszám nélküli leonardot és hasonló nagy köbcentist rohangálni, nem gondolom, hogy túl nagy rizikó lenne. Bár megvannak a hátrányai. Én egyébként sosem izgultam azon, hú ha mi van ha megállítanak. 1. sosem állítanak meg, 2. ha még is, akkor sincs semmi ha nem vagy részeg meg egy bunkó paraszt. Legalább is én ezt tapasztaltam és Budapesten élek. Lehet van egy két vidéki faluban, pár túlbuzgó rendőr aki erre pályázik, ott lehet gáz, én nem tapasztaltam semmi negatívumot ez ügyben pedig hátam mögött van pár km. Este meg nagyon kell figyelni, de igazából mindig, ha 2 keréken ülsz akkor nagyon kell figyelni minden repedést, kavicsot, poros útfelületet. Ezt a 15 év kerékpározás alatt is megtanultam. Tudni kell hol milyen erővel szabad fékezni. Legjobb ha ismered az útvonalat ahol csapatod, én általában úgy szoktam. Minden repedést jól ismerek.
-
priti
addikt
válasz CL Smooth #15070 üzenetére
250 fölött ketten Hogy a fenébe nem vitt le a szél? Azért hátul gondolom csak nem lehet úgy behasalni tankfogás ide-oda. Utasként pff, hát én tuti összefostam volna magam, de olyan szinten hogy azonnal leállósáv. Úristen hát az irgalmatlan, csak felnézel aztán fifú elrepülsz
Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
Nagyon észnél kell lenni. Amikor elindulsz olyan adrenalin, hogy azt érzed megfulladsz úgy ver a szíved. Nekem valami ilyesmi érzés volt. És nagyon vigyázni kell a nézelődéssel, 200 felett akkora a menetszél, hogy eltöri a nyakad a bukó ha nagyon kidugod a fejed. Egyszer egy sima kapucnis pulcsiba voltam csak, amúgy felveszek motorosdzsekit utasként is. A pulcsi 2db kis pamut kötözője úgy csapdosott a szélben, hogy vörösre csapta a nyakamat. Volt olyan szakasz ahol tulajdonképpen végsebesség körül voltunk az R1-el, haver szerint 300 közelében, nem vicc. Pontosan nem lehet tudni mert valamivel rövidebb áttételt tett bele és nem mér teljesen pontosan, de eléggé a vége volt. A haverom így közlekedik, ha én vezetek nyilván nem megyek így, nem is mernék, de neki aztán mondhatom, ha látja hogy be vagy szarva rátesz egy lapáttal.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz CL Smooth #15073 üzenetére
Én ezt már cikinek érezném, de ezen nem veszünk össze. Ízlések és pofonok. Szerintem ez olyan "speed motor bénáknak" kategória, most vagy robogó vagy nem. Még az ilyen kegyetlen kényelmes nagy robogósokat értem, olyat se vennék, de azokat értem, mert irgalmatlan kényelmes túramocik vannak a kategóriában és van akinek az jön be.
Hardverlesen
-
CL Smooth
tag
Erről valami vélemény? Lehet ezt holnap megnézem.
-
runner 125
nagyúr
Az SV sport-túra, a fejidom nélküli meg nékidbájk'.
Túra egy Varadero, vagy egy K1600GT, de sorolhatnánk."Az csak a V blokk miatt van, hogy százas tempóig simán húz úgy, mint a nagy gyorsasági motorok."
Pont, h nem, mivel a V motor alul sokkal nyomatékosabb és nem kell úgy forgatni, mint egy supersportot, azaz alsóbb tartományban jóval nagyobb nyomatékot ad le egy V2, mint a sor 4. Persze, ha a sor 4 is eléri a fordulatát, onnan kilő rendesen, de akkor sem érdemes ilyen téren hasonlítani őket, mivel teljesen más motorkarakterisztika mindkettő.
Fejidom nélküli SV-n magasabb kormány van, így azon valóban lehet egyenesebb háttal utazni, de a fejidomos már a 'hasalós' kategória, sokkal alacsonyabbak a kormánycsutkái.
"..és ha megnézed az ülés kialakítását az utas magasabban ül." - mint, ahogy az összes sport és javarészt sok sport-túra gépen.
A motortervezők sem boozy pároknak csinálják a bringákat, a csajodat meg csak elbírod ha átkarol nemde?! Ezeken az utasülés amúgy is csak egy amolyan " extra " szolgáltatás, aki 1000km-eket akar 1 nap belerakni két személlyel, ne SV-t és mai supersport gépet vásároljon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz CL Smooth #15078 üzenetére
Őőő, egy csöppet ismerős.
..innen a fórumból árulja valaki.
Tothgera30
Eh, megmondtam, h eladó lesz két héten' belül.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15080 üzenetére
Na micsoda véletlen, ez nekem szépnek tűnik egyébként. De hát amíg az ember nem látja élőben, illetve nem próbálja ki nem lehet tudni.
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15079 üzenetére
Sport-túra ... hááát ja, végülis olyan átmenet, de azért inkább túra, mint sport, de jogos, illik elválasztani a túrától valahogy, kis túlzással éltem valóban. Fejidommal nekem nem tetszik. Azt nem tudtam, hogy a fejidom nélkülin más a kormány, nekem Gergő azt mondta, hogy simán kérhette volna fejidommal is, ergó simán felszerelhető rá. Persze ki tudja hányféle verzió van, én annyira nem vágom, nekem nem volt saját tulajdonú nagymotorom soha. Nem is lesz, max nagy robi, ha lesz törvénymódosítás, mert ha én letenném a vizsgát azzal olyan útra lépnék, aminek egy mécses lenne a vége. Lehet hogy elsőre csak egy 180-as runnert vennék, mint Te, de ott lenne az agyamban folyamatosan, mint egy szálka a seggemben, hogy kéne egy speed vas, csak idő kérdése lenne és más dolog menni, meg motorozni tudni. Hiába tudnám egy hónap után belül hogy nem tudok motorozni, meghúznám.
"V motor alul sokkal nyomatékosabb és nem kell úgy forgatni, mint egy supersportot"
Ebben igazad van, de szerintem ezért tudja tartani az ezres mocikat lámpától lámpáig, mi másért? Gergő azt mesélte, hogy olyan 130 körül kezd el nagyon elmenni a bátyja a GSXR-rel. Ott már elfogy az SV nagyon. Mindegy le van tojva, amúgy is robogós topic, kár szétoffolni ezzel. Egyszer próbáld ki szerintem utasként. Én megeszem a kalapom ha szerinted nem kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
Nem ez a Runner az első gépem, volt egy 125-ös is annó, illetve kb 3 hónapja adtam el az 500-as Nexust, ezt a Runner-t supersport mellé vettem.
Felfogás és gondolkodás kérdése, a motorozás - mint sok minden más - fejben dől el. Önismeret és önkontroll, van akinél már 18 évesen beérik, van aki csak álmodozik róla egész életében magát nyugtatva, h; 'hagyd a 'csába mert úgyis beledöglesz'.
Az ilyen ember tényleg ne üljön motorra...én utasként? Jájj, hátrabiccenne a motor, nem beszélve arról, h a felsőtestemmel frankó vitorlaként szolgálnék. Szerintem senki nem vinne engem, még csak egy körre sem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15083 üzenetére
Önismeret és önkontroll, hát jahh. Csak az a baj, hogy ez kevés. Amíg ilyen irgalmatlan sötét lemezhibás droidok vannak az utakon, addig a gyorsmotor egy orosz rulett. Én is túl vagyok már azon, hogy bekapcsol a gyilokagy és nyélgáz, de a sebességet meg csak szereti az ember. Én is és mindenki, nem kell a púder.
Gergő is körültekintő volt, meg volt a motorján is vagy egy milla hitel, gondolhatod, hogy nem arra játszott, hogy ha olyan akkor eldobja aztán szevasz, de a sebességet meg Ő is szerette. Most mi kell ahhoz, hogy 90-et menj egy SV-vel? Semmi. Az egy másodperc gáz se. Ahhoz nem kell tépni. Kifordult elé egy semmieszű teherautós, pedig látta, hogy jön, de egy fac és képtelen felfogni, hogy a motor az nem autó, hogy ABS-el kétlábbal ráállok a fékre és megáll, mint a szög, szemből meg persze jöttek, nem fért el. Az volt a szerencséje, hogy a váz beleakadt a plató sarkába, különben most nem lenne lába, ha élne egyáltalán persze. Így annyi baja lett, hogy két hétig nem maszturbált csuklópanaszok miatt meg pár hétig sántított. Ennyi. Na most Ő tud motorozni, mégis becopta. Nekem biztos hogy nem szabad, mert nyilván nem azonnal, de eljön az a nap, amikor meghúzod, olyan motoros nincs aki nem megy, mese, mindenki bőrözi ezerrel és köze sincs hozzá, hogy mikor találja be eg semmieszű droid. Én meg vonzom az ilyeneket. Komolyan mondom a balesetem óta félek az emberektől. Egyszerű sír, hogy köze sincs hozzá, fogalma sincs a csajnak hogy hol az autó, de lövése sincs és ül a bacom nagy gajterelős dögbe, aztán ha olyan elegengedi a kormányt, eltakarja a szemét és kinyír. Így jártál. De a férfiak se különbek, amikor meglátom a szemüveges ötvenest tíz óra tíz perc, a kormány az álla alatt és megy 49-el. Félek tőle, egyszerűen félek tőle.Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
Azért ne menjen el a kedved. Jókat is ki lehet fogni, de 200k-ból ne várj csodát, ehhez minimum 300k kell, ha jó áron kifogod akkor 250k körül nézz valamit. Ne menj arra csili-vili legyen, csak egy megkímélt. Illetve a futott km-t ne nézd és az és ilyen replika fényezésesnél nézd meg az évjáratot is, szóval pl.: Fiat replica 2002-ben nem volt.
#15054 Gergello: Igen, meg is válaszoltad.
#15059 CL Smooth: Elfogadom a véleményed, csak sajnos az a magyar valóság hogy itthon mindenki nyerészkedni akar, tehát nem fogja jó, megcsinálni hogy olcsón kijöjjön, így a vevő szív vele.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
á ki fogják nyírni, csak idő kérdése. Lehet hogy nem az ő hibája lesz, de sokra megy vele miután összekeveredtek a belső szervei a ruhában. Igazából ott van ez az egész elszarva, hogy az állam abban érdekelt, hogy mindenkinek adjon jogosítványt és mindenki vezessen, mert abból van adóbevétel ha autója van. Az oktatás meg pocsék színvonalú. Én 2000-ben szereztem a jogsit és egyetlen egyszer sem fékezhettem állóra a kerekeket például, ha picit akartam vadulni azonnal leugattak, de nagyon, pedig sehol sem volt ABS nemhogy az első, de még a második autómban sem és elvileg oktatáson voltam nem? Most ha remeg a sitthordójáért akkor ne oktasson vele. Oké hogy nem mindenkinek kell elmondani, hogy állóra fékezett kerekekkel nem lehet ám kanyarodni, mert a határban üti az első autóját amíg le nem szakad a kipufogó, mint én annó, de bakker attól még hogy tizenötödjére el tud indulni és hatodikra átmegy a rutinon még az lesz az első dolga ha kikerül, hogy megijed egy forgalmi helyzetben és beletapos a fékbe. Mutassák már meg neki, hogy mi történik olyankor mielőtt kikerül a forgalomba és megöl valakit nem? Ez alap kéne hogy legyen. Ehelyett ha képtelen megtanulni váltani a szőke levizsgáztatják egy automata "A"-s mercivel és már kinnt is van.
Hardverlesen
-
kkrisi
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen robogók jöhetnek szóba, 125-150ccm ben? Mert apu szeretne magának venni, csak nem tudja mit lenne érdemes...aprillia, piaggio kymco....ezekben nézegetne inkább.
Az lenne neki a lényeg, hogy elég tempósan tudja szedni a lábát, viszonylag keveset egyen, a többit rátok bíznám!
-
slynevem
tag
Na ennyi 2 napig tartott a boldog robogózás az új géppel.Hazafelé az úton kivillant az olaj jelzés szóval megálltam a kúton és vettem egy full szintetikus 2t-t.Kimentem majd láttam, hogy a túlnyomó csőből ömlik ki a benzin.A motor nem indult.Hazatoltam és ennyi.Szerintetek mi lenne célszerű és mik lehetnek a hibák?
-
priti
addikt
válasz slynevem #15090 üzenetére
Ha folyik a benya a túlfolyón akkor gondolom felakadt a karbi, de én kezdő vagyok robogós témában, majd az okosok megmondják. Én itt találtam robbantott ábrát a szívócsonk cseréhez, mert nekem az repedt keresztben és ott szív falsot, már megrendeltem, de még nem jött meg. Azért ezt jóval egyszerűbb kicserélni. Ez például egy jog karbi, de hogy neked ilyen e, fogalmam sincs. Igazából karbit szétszedni, kitisztítani és összerakni... ahhoz azért nem árt némi rutin.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz slynevem #15090 üzenetére
Amúgy lehet hogy elég kitisztítani és annyi, vagy kell egy ilyen vagy ehhez hasonló felújító készlet, vagy ennyi, de még ha az egész karbit kompletten vadi újra cseréled még akkor is max 15k, szóval nagyon ne szarj be. Ezekre minden filléres az bennük a jó.
Hardverlesen
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15089 üzenetére
és az új 125 runner meg az 50-es között van valami nagy szembetűnő különbség kasztniban?
és hogy megy egy 125 runner? hogy gyorsul, mennyi a vége kb gyárilag, mennyit ezsik egy 4ütemű, és kb miylen árban van használtan ami nem lelakott széthajtott?
-
kpal
veterán
válasz Tothgera30 #15086 üzenetére
Akkor várunk a vásárlással messze van a 250 sőt a 300k is. Azt tudom km nem sokat mond . Azzal is tisztában vagyok hogy 2002-ben nem volt Replica . Csak a pontos dátumot nem tudom mikor jött ki az első ilyen 2005 -2006 ? A mostani 2011-es tetszik az Aerox SP55 csak újonnan nem éri meg.
Amúgy ha az ember normálisan használ egy kis robogót kb. meddig megye el hiba mentesen persze normálisan használva és nem ökörködve ,milyen hibák jellemzők ?[ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
Robogót vennék, s az alábbi modellek kerültek a látóterembe:
Tauris Samba
Tauris Fuego
Tauris Fiera
Linea Speedy/Style/Integra/Fighter/Bullet/Dragon/Viper/Explorer
Keeway RY6
Keeway Matrix
Keeway F-Act (-/Evo/City)
Kymco Super8 4T
Kymco Agility CityÁrban most a két kiemelt a legszimpatikusabb.
Hozzáértők véleményét várom a témában. (Jelenleg olasz/japán robogó nem lehetőség. Mindenképpen újat szeretnék, s nem valami leharcolt, visszapörgetett kilométerórásat.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15097 üzenetére
Pedig jobban járnál annyi pénzért egy használt japannal, vagy olasszal.
Az általad említettek közül max. a Kymco, részemről
a többi nem ajánlott."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15099 üzenetére
Sajnos a környékünkön nem nagy a választék motorkereskedőkből, s a használtakat elnézve inkább marad a biciklim, mint közlekedési eszköz.
Amúgy Keeway-t miért nem ajánljátok?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...