- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
priti
addikt
válasz mocsanisi #15150 üzenetére
Á a fejegység elveszi a helyet, építeni kéne, de még ha totál zöld hozzá akkor is megvesz egy ilyet kiszedi belőle a nyákot, beteszi a méretezett láda aljára egy kis dobozba aluval körberagasztva, hogy ne szedje össze a zajt, a potikat meg a bemeneteket meg kivezeti az előlapra árnyékolt kábellel aztán szvsz, megmaradt a hely az akusztikának és a remény, hogy jó hangfalat tud tervezni és már dughatja is rá az mp3 lejátszót, meg a haverok a zenetelefonukat, úgyis menőzni akar vele, ez meg tetszeni fog mindenkinek, hogy ki tudják erősíteni a telefont. Táp nem kell a nyákhoz, mert 12V-os, meg lehet ezt csinálni végülis. Amúgy a fejegységek teljesítménye sokszor kamu, illetve ilyen spektrumanalizátorral mért teljesítmény és köze sincs az U*I -hez, akár még lehetne találni belőle olyat amit elbír az akksi, mondjuk tuti nem valami gyenge zselés akksit kell szerelni, mert az is drága alapon, hanem valami kajdibbat, csak szerintem ha betesz egy fejegységet semmi hely nem marad már tényleg, ígyis kicsi nagyon.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
danntora
tag
válasz runner 125 #15143 üzenetére
Az ok hogy vas de öntvényhegesztő kell hozzá? (lehet hülye kérdés nem értek a hegesztéshez csak innen-onnan elkaptam pár információt)
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz danntora #15153 üzenetére
áhh, egyszerűen nem éri meg szerintem. Most mennyit kérjen az ember munkadíj címén? Szopakodik vele, nekiáll gyökölni, kalapálni, tömöríteni meg váltogatni az elektródákat és kérjen érte 2 rongyot? Ha többet kér már veszel másikat ami jó nem? Ha meg csak "odaragasztja" megint le fog törni. Olyan árat fog mondani, hogy azt mondd, hogy kössz. Szerintem.
Hardverlesen
-
kpal
veterán
válasz runner 125 #15145 üzenetére
Ezen borultam
-
slynevem
tag
Ha az első teleszkópom nagyon ki van(ráülök és már lent van) akkor szerintetek csak a csere oldhatja meg?Vagy olajozással ilyenekkel meg lehet oldani?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz PLaci58 #15157 üzenetére
Azért ennyire ne maszekoljunk már.
Ahhoz, h ne látszódjon, ezt mindenképpen fényezővel kell javíttatni, mivel mély a húzás és hosszú. Ködöltetni biztosan lehet, de én újrafújatnám az idomot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz danntora #15153 üzenetére
Nem tudom, nem vagyok lakatos, passzolom, h milyen hegesztő kell hozzá, de az biztos, h ezek öntvény hengerek.
De, ahogy írtuk már, nem érdemes javítani, mivel baromi nagy meló és megvan az esélye, h pontatlan lesz - ugyanúgy ki fog fújni. Vegyél rá egy másik használt hengert.róland
Ez a Benelli Pepe egy Morini blokkos robogó, ami nem a legjobb konstrukció, ahogy már íródott. Inkább egy Agility.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15164 üzenetére
Attól függ milyen típusú fényezés. Szerintem ez a klasszikus gagyi fekete, ergó 3 réteg festéken 4 réteg lakk, ami dög vastag együtt, szóval nem árt egy infrás festékeltávolítás ami csak jobb helyeken van, hogy egyenlő vastag legyen az új réteg és napon ne látszon, hogy javítva van. Egyébként nekem volt egy grafitmetál primera-m, hasonló karc volt rajta és annyit csináltam, hogy kikevertettem a trikurillában egy deci festéket színkód+kor szerint 5 rugeszért. Megkaptam a festéket meg az edzőt kis műanyag dobozokban. Otthon szépen összekevertem és egy vízfestékkészlet ecsetével alapos tisztítás után belekentem a karcokba. Persze látszott ezerrel, így volt vagy fél évig, aztán amikor vittem a kocsit fényezőhöz, hogy az új gépháztetőt fújják meg, miután megütöttem a régit egybepolírozták a házi gányolásomat is és totál eltűnt, egyáltalán nem látszott szóval van olyan típusú fény, amit könnyű kijavítani. Ha lett volna otthon polírozó szettem simán megcsinálhattam volna ezek szerint még így is.
Különolajzás ellenőrzéséről, beállításáról nem nagyon találtam érdemi infót, pedig ez a karbantartási feladat nekem tök új, totál zöld vagyok hozzá. Hogy kell ezt csinálni? Egyáltalán hogy kell lecsekkolni? Járó motornál lehúzod a csövet a csonkról hogy jön e az olaj azt ennyi? Azért ez elég vaddisznó egy megoldása még az ellenőrzésnek is ráadásul ebből nem tudod, hogy elég e a mennyiség.
Hardverlesen
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #15164 üzenetére
Persze, hogy az egész elemet érdemes lefújatni, de az nem olcsó mulatság, főleg ha egy metál grafit szín kell és nem sima fekete. Azért írtam, hogy ideiglenesen egy szép matrica is segíthet. Mondjuk valami ezüst csíkot tudnék elképzelni ott.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #15161 üzenetére
Én nem variálnék annyit, egy olcsó, strapabíró Gilera Stalker-t vennék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
Egyáltalán egy Yamaha robogónak kb. hány ezer kilóméter után szokott gond lenni a különolajzásával? Vagy ez totál véletlenszerű?
Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #15168 üzenetére
Akkor meg is veheted nekem.
(Mint korábban írtam, nincs ennyi pénzem robogóra. A legfontosabb cél, amiért robogót keresek, hogy esténként munkából hazafelé ne biciklit kelljen dombnak tekernem.)
Runner 125: Mi is a Morini blokk baja? (Valahol lemaradtam az olvasásban.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #15170 üzenetére
Megvenném, de nekem sincs rá most . Az NRG Power meg most bőven elég ha otthon vagyok . Akkor az egyik legolcsóbb és lemegbízatóbb robogót ajánlom, amiről már tudok olyat ami 50 ezer km-t is elfutott. Talán Runner125 ajánlotta, szóval egy Kymco Agility .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
válasz róland #15170 üzenetére
Nekem bejön a retro, de ez a motor egy hányás Mi az? Trabant lámpa? Bármikor felülnék a Vespa-ra, de ez nagyon gáz. Ha már újat veszel, ergó nem azt veszed ami jó, hanem választhatsz...
Hardverlesen
-
Bling95
őstag
Sziasztok meguntam a régi robogómmal való szopás ( derbi hunter) szóval nemérdekel már fogok venni helyette valami másikat.
városba járkálósnak kéne, és viszonylag fontos a kinézet ( lehetőleg minél fiatalosabb ,sportosabb már amennyire egy robogó azlehet).
nagyjából 100-150 ezrem lenne rá ( tudom, nemsok) és nem szeretnék valami kínai csodát.
Másik hogy mi a véleményetek a 70 és 125 ccm-ről. Ha esetleg megállít a rendőr mien veszélyei vannak. 50 köbcentinek a 65km/h-ját nagyon kevésnek érzem...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Bling95 #15173 üzenetére
Én vennék egy 3KJ jog-ot ennyi pénzből. 70-essel 125-össel akkor van szívás ha elkapnak (itt inkább 125), de ha balesetet csinálsz, vagy balesetet szenvedsz biztosítónál kiderül minden és akkor meg majd jössz ide kérdezni hogy hogy lehetne ezt az egészet "eltusolni". Tényleges 65-el szerintem semmi probléma nincs, városon belül úgyis 70-es tábla a max. Ha mindenképpen venni akarsz valamit, akkor szerintem vizes minarelli old SR.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Bling95
őstag
hát akkor lehet mégiscsak szenvedek a régivel.... mert mégegy olyat venni amire csak költeni kell értelmetlen
-
runner 125
nagyúr
Piaggio-nál és a Minarelli-nél is máshogy van megoldva a kenés.
Előbbinél a gázkar bowdennek van egy elágazása, amely értelemszerűen mindig akkora mennyiségű olajat juttat a benzin-levegő keverékéhez, amilyen állásban van a gázkar.
A meghajtás főtengelyről történik, a variátor mögött helyezkedik el.Mina blokkoknál a gyújtásalaplap alatt van az olajpumpa, viszonylag egyszerűbb a kivitelezése is. Itt csak a főtengely hajt direktben, a bepumpált olajmennyiség a motor fordulat arányában változik.
Mindkét pumpa szerkezet egyszerű, Pigi verziónál több a hibalehetőség a bowden és esetleges hajtószíj miatt, de egyes szervizekkor illik ellenőrizni, s értelemszerűen ha kopott a bowden/szíj cserélni kell. Mina-snál elég ránézni, h nem ereszt-e valahol.
Lényegében, ha nem áll olajban egyik szivattyú sem, akkor hibátlanul végzik a dolgukat. Másként ellenőrizni tényleg nehéz, mivel nagy fordulat kell hozzá, h egy minimális mennyiséget is feltoljanak - lásd, h működnek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15170 üzenetére
Egün találsz róla bővebb irományt, lusta vagyok megkeresni bocs.
Alapvetően rossz konstrukció, mind teljesítmény, mind tartósság terén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
Motowell Yoyo4T került most képbe. épp Egü fórumát olvasom, s állítólag Kymco Agility blokk van a Yoyo-ban is. (Igaz, ezek 2008-as, 2009-es hozzászólások.)
Az idei Yoyo-ra is igaz ez a Kymco Agility blokk?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
mit is jelent a "139qmb"?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15180 üzenetére
Tehát lényegében elmondható, hogy két eset van: Vagy működik az olajpumpa és akkor tuti hogy meg is kapja a megfelelő mennyiségű olajat minden, mert annyira egyszerű a pumpa maga, hogy nincs min állítani, vagy nem működik és semmi olajat nem kap? Vagy max a harmadik, hogy levegő megy a rendszerbe és ez okoz gixert, de más tényleg nem lehet ugye?
Igazából amíg csak ezt láttam addig nyugodt voltam, de aztán megláttam ezt a leggagyibb puha tejműanyagból készült meghajtó fogaskereket, ami ráadásul még yamaha is... hűűűűha, azóta picit aggódom, mert még nem láttam ilyen pumpát soha, hogy ez a műanyag szar most konkrétan mivel forog össze. Idegesít, hogy nem tudom, hogy ez hová való, mert az enyém még óra szerint is túl van 15000km-en és ki tudja hogy jót mutat e az óra ugye.
Az meg világos, hogy gázadásra mindegyik puma növeli az olaj mennyiségét, ez tuti fix, de én meg hiába húzom meg a gázt fékezett hátsó kerék mellett nem látom meg a füst színét, marad áttetsző és ez bacca a csőröm. Lehet hogy tök normális, de idegesít. Mindegy jövő héten meg kell jönnie a szívócsonknak, amit rendeltem, utána azzal már el merek indulni az odorba fékbetétért, ott is rákérdezek hogy is van ez.Hardverlesen
-
dJ Peer
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15182 üzenetére
Őszintén, én sokat nem tudok a Motowell márkáról, de ezen cikk szerint 100%ban magyar.
Ami szerintem qrva nagy hasba akasztás. Ez a Motowell robogó, akárcsak egy CPI Hussar utód. Nagyon sok formai elem megegyezik, úgyhogy itt max. arról van szó, h a Kínában legyártott elemeket / motort, itthon rakják össze, de ettől még nem 100%-ban magyar termék.
Blokkot passzolom, Egü fórumon vannak típusspec. topikok, nézz be oda.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Igen.
Nézd, évek óta vannak robogók a környezetemben, nem állítom, h foglalkozom velük, mivel közöm nincs egy szerelőhöz, de nagyon sok ismerősnek/barátnak segítettem már venni, így némi konklúziót le tudok vonni. Az tuti, h azon a CPI-n kívül (amiről fentebb írtam), nem halt meg egyetlen egy típusnak az olajpumpája sem. Pontosabban az is teljesített még, csak valamiért eresztette az olajat.
Egyébként nagyon sokan kikötik és keverékkel járnak, mondhatni az a tuti.
Az általad linkelt két fotón látható, h miből tevődik össze Minarelli blokkokon az olajpumpa.
A műanyag (körbe menetes, és csöppet sem gyenge) elem közvetlenül az alaplap alatt - a főtengelyen helyezkedik el. Látható a fotón is frankón, vannak rajta nútok, ahova a főtengelyben lévő kis stift ül bele, így azzal együtt forog.Az olajpumpa fém fogaskereke a nagy műanyag kerékre merőlegesen csatlakozik alulról - mondhatni 'le van áttételezve' a főtengely fordulata.
Olajat azért csak töltesz utána nem? ...
De, meg is nézheted, h működik-e hibátlanul, csak ahhoz kuplunglehúzó kell, mivel máshogy lehetetlen levenni a főtengelyről - bár, talán látszik a leszedése nélkül is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
Benelli X49 Off road - Most aránylag jó áron láttam, viszont szinte semmilyen leírást, fórumot nem találok róla.
Mit lehet tudni erről a típusról?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15189 üzenetére
Én most vettem nemrég és egyértelműen kiderült, hogy a kereskedő egy kamugép. Amikor belenéztünk a blokk szennyeződéseiből látszott, hogy ahhoz nem nyúltak egyáltalán. (Talán jobb is így.) 6 évnyi dzsuva, nincs összetapizva. A karbit kitisztították, meg tettek bele egy új levegőszűrőt és részükről ennyi. A hajtásnál látszik az olajfolt a feltöltő mellett, melléöntötték. Hátsó gumi cserét ugye kértem, azt meg is csinálták. Kb ennyi, viszont mivel a gyári ülést kicserélték egy utángyártottra és a fékbetétem vason van amiből a gyári szintén tizenezerrel drágább a kamunál világosan látszik, hogy óriási hiba volt ott kérni a gumicserét úgy, hogy már le volt foglalózva a motor, mert szétlopták a motoromat, innentől fogva para kb. minden amíg az ember meg nem nézte. Szóval átbactak, lehet hogy a kereskedés tulaja nem is tudja, csak valami piti szarrágó szerelőbe futottam bele, de igazából tökmindegy. Elkezdhetnék hisztizni de igazából ez az ülés is tökéletes, a fékbetétből meg jó nekem az utángyártott 2000Ft-os is, valszeg amúgy is cseréltem volna a gyárit, most mennyi lehetett rajta 15000km után? Nem sok. Legyen boldog vele a szarrágó, akit csak ismerek mindenkit lebeszélek vételi szándékról, meg mindenhol köpködöm a boltját és részemről ennyi.
Úgy amúgy összeállt a kép, hogy 15000km a motorban, elrepedt a japcsinak a szívócsonk, hidegen nem indult el a motor, csak lefulladt, beszólt a Yamahának...
Szokás mondani, így valszeg mondták neki, hogy az első felújítás 15000km után esedékes így ne nagyon hisztizzen a hiba miatt, aztán fogta a japcsi leadta, vett egy másikat, mi magyarok meg behoztuk a szart konténerben. Mivel a blokkhoz nem nyúltak simán lehet hogy az új szívócsonkkal (amit már nagyon várok) röhögve elmegyek 30000-ig úgy hogy egy Ft-omban nem lesz a motor. Számtalan külföldi fórumon olvastam, hogy túl vannak ezzel a motorral a harmincezren és semmi gond nincs vele. Érdemben a motor átnézését a szívócsonk felszerelése előtt nem folytatjuk, én nem akarok ott ötletelni, hogy most ez meg az a szívócsonk miatt van vagy nem, legyen rendben, aztán ha azután is torpan akkor már elmondhatom, hogy rendesen átbactak és akkor picikét megbactatom a kedves kereskedőt. Meglátjuk. Mivel a vétel óta szar a szívócsonk nem merek messzire menni, alig használtam, így olajfogyasztásról nem sokat tudok. A tankban nem látszott az olaj, vettem egy literes repsolt, mire tele lett a tank maradt a literesben az első rovátkáig olaj, szóval valami volt még benne, kontroll lámpa nem égett, szóval remélem nem lett levegős.Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15190 üzenetére
Ennek a Benelli-nek már nulla köze van a régi, Minarelli blokkal szerelt, 2003-ig gyártott verziókhoz.
Ugyanis a kínai Qiang Jiang vállalt felvásárolta a Benelli-t, - többek között a Keeway típusok is tőlük kerülnek ki.De, ha valaki esetleg nem olvas más motoros portálokat, a blokkból eredően egyszerre feltűnik a kamugépezet. A tipikus rövid blokk hosszúnak gyártva.
A bolt marketingjétől meg hányok.
"ÁR VÉGES A DB-SZÁM AZ OFF ROADBÓL. BENELLI 100 ÉVES MÁRKA. ÁR-ÉRTÉKBEN A LEGJOBB A PIACON."
...
100 szónak is egy a vége.
Az biztos, h 250.000ft-ot bezárólag japán vagy olasz új robogót nem fogsz kapni, csak kínait.
Ha, továbbra is kitartasz az új mellett, a már bizonyított (50.000km-t futott!) 4 ütemű Kymco Agility ajánlva többünk részéről, tartósság és fenntarthatóság szempontjából.priti
A fentebbi postrészt ajánlom neked is - szerinted, ha már a hivatalos bolt is megvezetve átbsz, akkor mit várhat az ember egy használt kereskedőtől/neppertől?!
Ez Mo. kérem szépen.
Sokan nem hiszik el, pedig már nem egyszer írtuk le. Meg kell érteni, h egy használtmotor / robogó kereskedő, _nem_ magának veszi a motorokat, hanem _eladni_ - h, megéljen. Innentől fogva a totális haszonszerzés lebeg a szeme előtt, nem az, h milliméterről milliméterre át legyen nézve az adott példány. Az átlag user számára feltűnő és könnyen hozzáférhető filléres dolgokat maximum cseréli, lemossa és kap fél kiló szilikont, majd teljesen felújított, újszerű állapotú robogóként árulja és el is adja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Honnan lehet tudni, hogy milyen blokk van benne?
(Nem ismerem ezeket a blokkokat.)
A gyári felhasználói kézikönyv szerint 49,2 cm3/40,0×39,2-es a blokk.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
PLaci58
őstag
Kicsit izgultam tegnap, mert több mint 3 hete állt a robika letakarva.
A 3. rugásnál már felhúztam a szemöldököm, de 6.-ra szerencséjére beindult. Úgy látszik kiszáradt az itatójaOlvasgatom itt a sok robogó vásárlási problémát.
Miért nem fogtok össze páran. Kocsival, utánfutóval kimentek Olaszországba és vesztek új motort, amilyet csak a szemetek kíván. 1000 Euróért már csodás gépeket kapni és nem ezeken a lefutott ugyanígy behozott gépeken kérődztök.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Semmit nem vártam. De mivel szervíz is állításuk szerint, ezért kértem tőlük, hogy nézzék át és amit kell cseréljék ki a vételár felett kifizetem, óriási különbség. Úgyis ide hozom gondoltam (azért vettem ott mert ez volt közel) most mi a szarnak vigyem haza aztán meg vissza valami hibával. Semmi értelme. Erre bele se néztek, szerintem a hátsó gumit se ők cserélték ki, hanem elvitték valahová és csak kamu duma volt hogy a náluk vásárolt motort szervizelik is, dehát gondolta a botom, értesz ott a bacom nagy garázs, emberek is ott kolbászoltak munkaruhában, autókereskedés ugyan, de pár robogó is van, gondoltam biztos van valaki aki megcsinálja, végtére is nem egy bonyolult dolog egy robogó. Az odáig oké, hogy a kereskedő átbac a vételárral, de végülis nem (csak) ez történt. Én még azt a 30-40k -t amivel egy kereskedésben drágább, mint kéz alatt még leszarnám, ha cserébe lenne hova vinni a közelben, így utólag ennyi erővel vehettem volna kéz alatt is, de ott meg aztán pláne akkora mesék vannak na ha meg még lopott is... az meg aztán páne über fasza.
Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15192 üzenetére
Ez van olyan mint az Agility City?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15193 üzenetére
Onnan, h ránézel a blokkra.
..de higgy nekem, nem írok sületlenséget. Ez kínai motor, hiába van rajta Benelli felirat. Egyik neves gyártó sem csinál ilyen rövidből 'fejlesztett' hosszú blokkot.
Az adatok meg a ccm-et, furatot és löketet jelölik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15196 üzenetére
Semmi másban nem tér el, mint a fényezés.
priti
Akkor passz, maximum nem jelentett nekik ez akkora bevételt, vagy lövésem nincs.
..én csak tulajdonostól vettem eddig mindent, és ehhez ragaszkodom a továbbiakban is. Eddig az összes motoromat jó áron, gyönyörű állapotban vettem és adtam is el. Idő és persze egy kis szerencse."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15198 üzenetére
S akkor ez az ajánlott kategória alja, ugye? (Amúgy ez úgy látom jó áron beszerezhető: 249.000,- Ft. Bár sok helyen Kymco Agility 50 Sportedition-nek írják. Vagy az megint más motor?)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000