- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15950 üzenetére
Először hideg vízzel leveret, utána vödör meleg vízben valamiféle szappan (mi Amway-t használunk), puha ronggyal lehet mosni, majd szárazzal áttörölni. Tükröt - plexit ablaktisztítóval...
..én évek óta így csinálom. Max a felniket kefézem, mivel azokhoz nehezebb hozzáférni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jos3ph
tag
Sziasztok! Van egy Yamaha robogóm, régi kistestű. Az van vele, hogy hidegen a motor aszfaltot szaggat, egy kerékre ugrik, de ha belemelegszik, ami kb 10-15 perc folyamatos haladás, akkor meg azt csinálja, hogy lassan reagál az indulásra. Utána megy úgy ahogy szokott, csak például lámpánál már nem úgy harap. Ez mitől lehet? Karbit már szétszedtem, kitakarítottam. Mi lehet még a gond, mit nézzek meg?
-
jos3ph
tag
-
runner 125
nagyúr
válasz jos3ph #15954 üzenetére
Lehet szar és túlsokall a motor melegen. Fogyasztása nem nőtt amióta ezt produkálja?
Hűtése rendben van? A lendkeréken a lapát rajta van?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jos3ph
tag
válasz runner 125 #15955 üzenetére
Hűtése jó, lapát rajta van, a fogyasztást nem néztem még meg, de nem tűnik soknak, ha a tankolásokat nézem, és hogy mennyit megyek vele. Más ötlet?
-
runner 125
nagyúr
válasz jos3ph #15956 üzenetére
Mekkora a főfúvóka benne? Gyertyakép milyen?
Lehet túl szegény a keverék, - ha nagyon világos, szürkés a gyertya, akkor biztosan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
apóka
aktív tag
-
apóka
aktív tag
válasz jasszer #15959 üzenetére
Szívesen!
Keresem, hogy mit kéne.
Az nem derült ki számomra, hogy marad ez a sisakon
Ha jól látom a digó hirdetését, nem postázza hozzánk.....viszont másik termékét meg igen. Megkeresem az olaszul tudó ismerősömet (sajnos Írországba tanul), írjon neki. Engem másik terméke is érdekelne, de erre is kíváncsi lennék.Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
mocsanisi
senior tag
Ma látták a robogóm a Dózsa suli környékén, szóval megkérnék mindenkit, hogy járjon nyitott szemmel 15. kerületbe, illetve káposztásmegyeren. Köszi A motoron még mindig nincs világítás valószínüleg.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
kkrisi
senior tag
sziasztok!
Egy olyan problémával fordulnék felétek, hogy adott egy 90 évjáratú suzuki robogó, és most kb egy éves állás után nem akar beindulni Egy évvel ezelőtt, meg pöccre/önindítóval/ berúgással meg elsőre indult. Akksi az tropa lett, tehát maradt a berúgás! Benya volt benne, olaj meg majdnem maxig van, és semmi ://
Nem tudnátok pár tanácsot adni, mit tegyek nézzek át rajta?Előe is köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz mocsanisi #15962 üzenetére
Felírtam Egü fórumra is.
kkrisi
Ilyenkor a karbiból teljesen elpárolog a benzin, szóval nem 5. rúgásra fog beindulni. Egyébként ellenőrizd, h van-e szikra, esetleg cserélj gyertyát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #15964 üzenetére
értem. köszi megnézem. Viszont elég sokat rógtam már rajta, nem vártam, hogy 3. pöccenjen be de vagy 50x rűrúgtam és semmi megnézem a gyertyát
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #15962 üzenetére
Remélem meglesz, ha csak ott járkálnak vele, akkor lehet az "eltulajdonító személy" (direkt nem írok semmi csúnyát) továbbadta valakinek. Ismerősöm apjáék jártak egy hete úgy hogy vettek egy K2-es Benellit a 60+ éves papának, erre kiderült hogy lopott a motor, így vissza is ment a motor, a pénz meg odalett. Sajnálom őket, mert szegény bácsinak jó lett volna hogy elmenjen vele a boltba, ide-oda, mindig láttam 30-40km/h körül furikázott vele.
ui.: Ma reggel beröffentettem a kisgépet, és érezhetően hideg van már neki (Purejetnél hallani az alapjáratán hogy alig épül fel ha csak úgy hagyom ketyegni, azután 2-3 kisebb gázfröccs után már beáll é szépen ketyeg), menni kell vele 2-3km-t míg rendesen bemelegszik, tehát nemsokára el lesz tárolva télre.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
Nekem egy Suzuki CP 50 robogóm van, és az az igazság, hogy sikerült valahogy utána néznem mi lehet a gond, és sokan azt mondják, hog karbit ki kellene pucolni, meg az olajat is lecserélni, vagy átlötykölni, mert ha eldugul akkor meg cumi van mert megszorul.
Annyit kérdeznék tőletek, hogy esetleg valaki tudna iránytani, hogy merre találom a karburátort és szakmailag hogy szedjem szét? Imerős mondta, hogy nem egy nagy meló főleg ezene a vason ami nekem van én is meg tudom csinálni. De azért kérnék segítséget!
Mert annyira nem vagyok otthon a motorok témában, ezért fordulok hozzátok!
-
mokus1
addikt
Unokatesóm szeretne egy robogót magának.Enyémet ismeri ilyet szeretne csak sajnos nem fér be a keretbe neki.(2007-es vxr 200ccm runner) Viszont egész jó áron vannak 2002-2005ös vxr runnerok. Még a régebbi dizájnal.
Mi a különbség dizájnon kivül? Motor, gyorsulás, tapadás, futómű, megbízhatóság.Azt néztem totalbike népítéleten hogy 130nál ennek vége van nekem ez kevésnek tűnik mert ez lépett 160at is óra szerint. Esetleg lehet ezekbe olyan szép, minőségi műszerfalat szerelni ami méri a fordulatszámot is? Esetleg újabat valahonnan szerezni és olyat belerakni? Köszi a segítséget. -
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15970 üzenetére
Blokk ugyanaz teljesen, a hátsó áttétel más a nagyobb felni méret miatt.
160? Az 'icsa, az én 180-asomnak 200 a vége.
..hagyjuk már, h menne 160-at egy 200-as 4t, kizárt.
Jó, ha a valós vége 120km/h.Lehet, Koso a neve, 35k környékén mozog, de nagyon búcsús desing, rikító kék és kamukróm páros.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15971 üzenetére
Én nem viccelek 156ot rajzolt ki Kellett egy kis lejtő is neki de 140-145öt önerőböl hozza. 2 személlyel léptünk 135öt Persze ezt az óra méri nem tudom mennyit csal de ennyit ír ki
Akkor az a lényeg hogy keresgélhet benne bátran. -
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15971 üzenetére
Szóval a régebbi Runnerekbe is van bekötési pont a fordulatszámmérőhőz? És érzékelő is ? Nem tudom hogy műkődik ez.
-
Mawyx
senior tag
válasz mokus1 #15973 üzenetére
Amelyik járműben van gyújtótrafó, abba be lehet kötni. Test meg táp kell még neki és kész, a táphoz persze bizti, mert bizti ami bizti
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
mokus1
addikt
Néztem egy Runnert. 2004es 200as.
Az enyémmel mentem el.Nyitott kipuff van rajta így jó hangja van csak borzasztó hangos.
Na hibákról: imbolyog a hátulja elvileg runner betegség és szilentekkel orvosolható a hiba.
a motor nem ugrik akkorát mint nekem. Azonos távolságon gyorsulásra érezhetően lomhább számottevően. Azonos szakaszon én 70-75re gyorsulok az belekostol talán az 50-55be. És mintha nem tudna felpörögni a motor.
Milyen hibákat rejthet a motor?nemtudtam meghallgatni csörög zörög-e mert a kipuff elnyomja. Görgők tuti csere nekem így érzésre.gyanítom a vezérlés is eléggé kilehet. Még mi lehet a hiba a leírtak alapján? -
mokus1
addikt
Esetleg még a 180as 2T-s mi a vélemény? tudom kibaszott erős De megbízhatóság, úgy tudom a fogyija több egy literrel talán mint a 200asé?
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15973 üzenetére
A fordulatot a gyertya alá kötött jeladóval méri, így könnyen beszerelhető.
_
A 200-asnál nem feltétlen szabad ennyire érezhetően imbolyognia, mivel ott már dupla rugóstaggal ül a blokk a vázban. Egyenesfutása milyen volt?
Kérdés mennyit futhatott.
Az olajat pl. nyugodtan ellenőrizheted úgy, h egy fehér papírra a tiédből mintát veszel, majd abból is, és tökéletesen össze lehet hasonlítani a színét. - De, előtte nyilván kérdezd meg mikor volt rajta olajcsere. Így egyszerre kiderül a turpisság.Runner-nél tipikus arra utaló jel, h minimum 40.000km-t futott már, az a markolat erős kopottsága. Össze tudod hasonlítani a bal oldalival. Illetve a lámpakapcsoló (és a többi kapcsoló) kopása is erre utalhat.
Mielőtt megvesztek valamit, azért ide linkeld be.
..nekem nem véletlenül van 180-asom.
Vegyes fogyasztása 4,2 liter - de folyton érezteti veled a nyomatékot. Szóval, ha vegyesben eljársz 3 literrel a 200-assal (100-110-es utazó), akkor én azt mondom, h nekem megér + 1 litert a 180 2t.Az egyetlen egy bökkenő csupán, h ebből kifogástalant, gyárit már gyakorlatilag esélytelen találni.
Ezt tegnap rakták fel, színben ugyanolyan, mint enyém. Bár ez még fotókról is karcosnak tűnik és az anagy FOX matrica is sérülést takar.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15978 üzenetére
Egyenes futás abszolut rendben volt.Ha már álló helyzetben kézzel megmozgattam és látható volt az imbolygás.
De legjobban tényleg a motor volt gyenge.Mintha 125ös lett volna de esküszött az eladó hogy 200as. Teljesen érezhető volt a 2 motor közti különbség erőben aminek nem szabadott volna.Igazából nem volt semmi sem kopottas Külsőre rendben volt. Csak a motor és a a hátulja hogy mozog.óó a 4,2 az csodás érték én ilyen 5,5-7 literekről hallotam ami azért nem kevés.
Árban az már sok. 250-300 körül keresgélek neki.Hazafele kicsit túrázgattam hazafele és eddig még soha nem mentem úgy 150km-ert egybe úgy rendesen kihasználva a képességeket mikor megálltam meglepődtem elkezdett pörögni a hűtőventilátor soha se kapcsolt még be
-
mokus1
addikt
Esetleg erre [link]
probáljam terelni igaz 50-es... Hogy megy egy ilyen kis 50es runner? Erről semmi tapasztalatom sincs. -
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15979 üzenetére
Más kérdés, h az ilyen 50-esnek adagoltakat én meg sem nézném, de Ti tudjátok.
..csak azért írtam, h linkeld be, mert óriási kamusorozat megy a Runner-eknél, pláne a felsőbb köbösöknél.
Pl. ez is egy 180 VXR és nem 200.
Volt még egy is, amit kiemelve hirdettek 2004-es 200-asnak, és frankón 2001 körüli 180-as volt az is. De, már valszeg valakit átqrt vele.
Ezek alapján könnyen beazonosítható.
ZAPC14000 Runner 50
ZAPC362000 Runner50
ZAPC361000 Runner 50 Purejet
ZAPM07000 Runner 125 FX 2T
ZAPM08000 Runner FXR 180 2T
ZAPM24000 Runner VXR 200 4T
ZAPM242000Runner VX 125 4T
ZAPM241000 Runner VXR 180 4T[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15981 üzenetére
Hát igaz.Az 50es runnerok milyenek ezek az újabbak?
Ezek a kódszámok hol vannak a motorok?
Igen így ez után eléggé furcsáltam a dolgokat hogy ez nem 200as volt az tuti inkább 125 vagy vmi nagyon legyopált 200as talán. -
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15982 üzenetére
Ezek az alvázszámok. Jobb taposó alatt.
Először is döntse el, h milyen távolságokra kell neki a robogó. Csak városban, minimális agglomerációt beleértve elég az 50-es, de tempósabb utazáshoz, kicsit hosszabb utakra nagyon kevés.
70-75-öt talán tudják utazóba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #15978 üzenetére
Nekem anno 180-asom volt (2T), egy malossi variátor volt benne, ezen kívül amúgy tuning mentes volt de 4 literből sosem jöttem ki inkább 6-7.5 (városba, mivel csak ott használtam) Mondjuk nem volt olyan hogy egyszer sem húztam volna tövig a gázt ha ráültem... 140-145 km/h volt a vége.
Majd lehet beruházok egyre nemsokára, de inkább már 4T-t veszek 180-ast vagy 200-ast, tudom lomhább de tovább elmegy mint egy 2T, meg nem eszik annyit, igaz nem is pörög annyira...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15983 üzenetére
Normális állapotukba még fojtással is mennek 80km/h-t. Az NRG (lényegében ugyan azt mint az "új" Runner) úgy hogy benne van a fojtás a kipufogóban 84km/h körül muzsikál, 9,5-10 ezres fordulaton. Viszont a karbis benyeli a 4 litert, mivel állandó fordulatszáma 7-8 ezer körül ingadozik, nagyobb gázon 9 ezernél húz igazán, de ott a 2.0-ás autók tekinthetőek csak ellenfélnek. A befecsis viszont eljár 2-2,5 literből, talán most hogy otthon voltam és hidegen járkáltam vele, illetve sokan indítóztam, belenyalhatott a 3 literbe.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15983 üzenetére
Csak város.De pl a körúton jó ha nem lökik fel 50el és tartósan tud 70-80at menni bár ahogy nézegetem a teszteket tudja.Megprobálom erre fele súlykolni bár ezek azért nem gyorsulnak úgy.
-
B-L-A-C-K
titán
Bp-en hogy viszonyulnak a rendőrök a Runnerekhez, mármint ha 180/200-ast 50-es pappírral használják? Tapasztalata van ezzel valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #15984 üzenetére
Rémlik.
..nézd, a teljes képhez az hozzátartozik, h a 2t motornál a fogyasztás nagyban függ a használattól és a motor kopottságától.
Régebben már írtam, a 180-as Runner olyan szinten fojtott gyárilag (még ilyen teljesítmény mellett is), h az valami borzasztó. Az elsődleges fojtás, h az 50ccm-essel megegyező méretű membránja. (!) Illetve a hengerfejen is elkövettek mindent a teljesítmény visszafogása érdekében. - Eltolt gyertyakép, alacsony sűrítés.
Az-az, a gyár mindenképpen a tartósságot és az alacsony fogyasztást helyezte előtérbe, de természetesen a gázt kapcsolóként használva ezt is ki lehet nyírni - ,s a piacion lévők 90%-a ki is van. Ezért van az h 7 litert eszik nulla kompresszióval, kotyogós főtengellyel.Pl. Egü fórumon egy srác 180-asa eddig 5,5 körül evett, dugattyút cserélt és 4,2 jött ki neki is.
..illetve itt az én példám is, miért hazudtolnám meg saját magam?!
Remélem az enyém lesz az első megbízható példa, h bizony, ha megkímélve használják a 2t-t akkor kiviszi az embert a világból.A fordulat viszont tévhit, ugyanis kb 500 rpm-mel a 200-as 4t többet forog, mint a 180 2t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz B-L-A-C-K #15987 üzenetére
Engem jó párszor állítottak már meg 200asal. Persze akkor nem nyeleztem és nem 100al mentem amikor mögöttem villogott az autó... és hamar leállítom mert a hangja túl szép egy 50eshez. De amúgy korrektek megnézik a papírokat és elengednek sosem volt belőle bajom.
Gondolom ha 120al villog mögötted az autó az elég para azért.
Egyszer megmondom őszíntén elmenekültem mert a vácin hajnalba nem akartam kis utcába körbe menni hanem át a vácin a másik irányba mert üres volt az út pecchemre a sarkon ott volt a sün. Felcsapta a villogót én meg nyeleztem és angyalföldi lakótelepen szépen eltüntem...
Mindent összevetve szerintem ha ésszel közlekedsz el tudsz járni vele 100 fölött nem igen húzom városba... Bár az ésszerűség és a 100 nem fér össze de nem tudok vele lassabban menni[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #15988 üzenetére
Hát anno átnéztem, kompressziója nagyon jó volt, kuplung, ékszíj, variátor, görgök is rendben voltak, sőt nagyon is ment, inkább a használattal voltak a bajok, mert nem nagyon lehetett megállni vele hogy szépen menjél...
mokus1: Engem anno (egy kis városban) már kp-m vizsgára akartak küldeni, mert nem tetszett nekik hogy az órába miért van írva 160 ha 50-es... De utána eladtam szóval nem foglalkoztam a témával. De most Bp-re költöztem, és rájöttem ez lenne a legjobb közlekedési eszköz megint. Mondjuk itt azért ahogy látom nem is nagyon igazolgatnak mint kis városokban.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15989 üzenetére
Tipikus önigazolás.
Eddig szerencséd volt, vajon később is az lesz?!Te sem és más sem - mivel tapasztaltam - nem tudod elmagyarázni, h ez jó és frankó így motorozni. Badarság.
Nem lehet úgy - pláne egy 200-assal, amiről messziről lerí, h nem 50-es - biztonságosan, élvezettel menni egy ilyen géppel, h egyfolytában a jardot figyeled, elengedsz minden fehér autót, ráfékezel ha rendőr jön szemben. ..Aztán jön a gyomorgörcs, ha motorosrendőrrel találkozik az ember..., stb.
S, akkor még nem volt szó az esetleges balesetről, amiben könnyen elővesznek hibásnak, ha kiderül a turpisság - még, ha nem te okoztad, akkor is.Éppen elég barom van az utakon, akiket _ ki kell védeni_ , nem még erre is figyelni.
Ilyenekre nekem nincs gondom. Múltkor is elmentem bnőmért, felpattant, aztán mentünk hozzám. Városban utolértem egy rendőrautót, figyeltek a tükörben, mint állat, körforgóban mögém jöttek és ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mokus1 #15991 üzenetére
Ja az más, nekem 2004-es körüli elég lenne, vagyis árban még drágák az ujjak. Tegnap néztem pont volt egy jó 2004-es 4t ár alatt sürgősen eladó sportkipufogóval, tuning mentes 175 ezerért... Képen elég pöpec volt, mondjuk ettől függetlenül lehet volt baja de megnéztem volna. Csak mára már el is kelt...
runner 125: Én is kicsit fostam már mikor kezdtek rám szállni...Faterom motorjával is járkáltam párszor, azt meg nem is élveztem mert a zsarukat hesszeltem feszt. (Motor Suzuki Burgman 650-es)
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15992 üzenetére
Élvezetesen motorozok hidd el. Sőt rendőr mellett se baszakszom de azért ha 90-100 helyett 130al tépnék el az árpád hídon gyanítom már a sebesség miatt is jönnének Persze teljesen igazad van hogy nem így az igazi ezt én is tudom.
-
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15995 üzenetére
Tervbe van véve mert majd szeretnék valami 600as speedmotort mondjuk ez távlati terv.
Mert úgy az igazi -
runner 125
nagyúr
Egyébként ahogy nézem piszok drágák ezek az új 200-asok. Rendszám nélküli is ilyen 500k környékén árulják őket.
A komoly, h kicsivel többért kapni már 2004-es Nexus-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
Hali!
Nem tud valaki erzsébeten, vagy körülötte lévő kerületekben (kispest, soroksár, pestimre) egy jó, megbízható motorszervízest?
Köszi!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15997 üzenetére
Hát tartják az árukat nagyon.Bár most van fent egy 365-ért pár napja csodálkoztam is hogy még mindig fent van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000