Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
Ha én lennék a helyedben eszembe nem jutna lecserélnem azt a Megant, főleg, ha problémamentes. Ez a 2 millió forintos összeghatár pont az a szint, amiért értelmes autót inkább nem fogsz kapni, mint igen és egy Passattal, vagy ledobott céges Octaviával gyönyörűen fel lehet ülni a szopórollerre. A 320d-t már meg sem említem...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
1.9PD rendben van, de a 2.0PD felejtős. 2.0CRTDI szintén nagyon jó, strapabíróbb az 1.6-osnál, de azt 2M környékén nem találsz, főleg a mostani helyzetben.
Dízelben nagyon jók a franciák, de főleg a PSA. Ha ennyire nem akarsz olyat venni, akkor Ford 1.6-2.0TDCI. Az is mind HDI motor, csak a Ford-nál más nevet kaptak. MK4-es Mondeo, 2-es, faceliftes Focus stb...
A 300-350k évenként értelmezhető keret, ha nem hordod komolyabb szervizbe az autót, de azt vedd figyelembe, hogy bármikor beüthet egy kettőstömegű, turbó, részecskeszűrő, magasnyomású, EGR stb. hiba, amik egyenként képesek meghaladni a teljes keretet. Ilyen szempontból az 1.9PD a legköltséghatékonyabb, mert már minden van hozzá gombokért, mivel azokból van a legtöbb, főleg idehaza.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Pfiucska
aktív tag
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
7gen 2.2 accord? Az egy megbizhato tipus
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
Én a helyedben megtartanám a gondtalan meganet. Passat, a4, 3-as bimmer, mind-mind hatalmas ugrás lesz a meganehoz képest fenntartásban. Őszintén, szerintem ezekre éves szinten simán kevés a 300k Ft. Nekem elég gondtalan az Accordom, de simán volt olyan évem amikor kötelező szervizek és kopó fogyó alkatrészek miatt ennél jóval többet fizettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
user12
őstag
válasz imyourfriend #204884 üzenetére
Szia
Milyen Megane-od van?Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
dj79
senior tag
válasz imyourfriend #204899 üzenetére
Ács Márton, Budapest, 25ezer.
-
user12
őstag
válasz imyourfriend #204899 üzenetére
Köszi
Igazából a tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, de amit mi kiszemeltünk, az 2010-es és benzines.
Bár már többen lebeszéltek a Renault márkáról, egyesek a francia mivoltja miatt, mások azért, mert problémás. Az igazság az, hogy ezeket olyanok mondják, akiknek nincs és nem is volt Renault, szóval nem tudom, hogy meggyőződésből vagy hallomás alapján mondja.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
szabonagyur
félisten
válasz imyourfriend #205880 üzenetére
Ennyire, sajnos. 15 eves automat szerintem boven 1,5M felett elvinnek garantalt km-el rozsda mentesen
-
nesa
veterán
válasz imyourfriend #206147 üzenetére
Fel lett emelve, az alján még keresve sem találtunk semmit, még csak felületi rozsdát sem.
Nincs rajta utólagos védelem, minden gyári.
G rendszámú ös magyar.Nem fogyaszt sokat, ez a legendás Audi 5 hengeres TDI
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
Sprit monitoron talalsz valos fogyi adatokat.
#nincsbennetarcsi
-
LZs?!
aktív tag
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
1.6 TáDé 2018 Octavia; ha nem tévedek ez ugyanaz a motor, mint amit linkeltél, csak egy-két ráncfelvarrással eltolva.
Az elmúlt egy éves 24k km-es nagybetűs átlaga (blokk alapján) 5.82, a fedcomp talán 5.6-ot mondana - mindezt úgy, hogy az én lábam 'nehéz'.
Ez cca. 70% autópálya, 140-160-as sávban; fedcomp szerint anno sikerült 3.9-4.2 között menni Bp-Esztergom-Bp 10-es, 11-es körökön. Szerintem országúti 4.5 reális, békésen közlekedve talán a 4.0 is.
Nevermind...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
Ez még néha a porlasztókat is eszi sajnos, de nem úgy, mint az 1.5 dci Delphi, hogy akkor kérek 10 deka párizsit meg egy felújítást, hanem piezo-s in jelzőt van benne = csak csere és drága az új (bontott meg ki tudja).
Sprit +1, abszolút reális[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
válasz imyourfriend #206419 üzenetére
Az 5.82 valos (per uzemanyag kartya info, t.i mennyit tankolok es milyen km allasnal), a tobbi csak a BC sajat kalkulacioja.
Nevermind...
-
BigBlackDog
veterán
válasz imyourfriend #206519 üzenetére
Hát, a képek és hirdetés alapján ez egy szörnyen olcsósított verzió lehet, sok extra nem jutott bele. Ülésfűtést nem látok benne.
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #206519 üzenetére
Eladónk nincs tisztába a felszereltségével az autónak.
Keresni kell Octavia prospektust, hogy milyen felszereltséget adnak az Actív felszereltséghez, szerintem ESP-t kellett, hogy adjanak.
Autodna-n alvázszám alapján kihozza a felszeretséget, de ez fizetős vagy próbálkozhatsz márkaszerviznél.1.6 CRTDI-t hanyagolnám, eredetileg Delphi befecskendezői vannak, amit csak cserélni lehet. Nem tudom, hogy ez később változott. 2.0 CRTDI motor stabilabb, mint az 1.6 CRTDI. Jobban mozgatja a kasznit(ha autópályázol ez jól jöhet), Bosch befecskendezők vannak, amit fel lehet újítani.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #206519 üzenetére
Szia,
Ami széria volt még benne lényeges dolgok: ülésmagasság állítás, ESP,ASR,ABS.
amúgy nem láttam még ennyire alacsonyan felszerelt változatot octaviából. Ülésfűtésé nincs hiányzik a gomb, ahogy a kolléga írta a 2.0 crtdi-t jobban viszont ennek elég jó az ára ha nincs széttaposva. Utólag ülésfűtés: a gyári megoldás kb kivitelezhetetlen(új ülés, BCM, valami klíma anyám kínja, vezetékelés kell hozzá), 2 éve a nem gyári utólagosra 75 ezrert írtak a csoportban az első két ülésre. -
őstag
válasz imyourfriend #206592 üzenetére
pedig a jó kamera nagy segítség
fater se hitte el, amikor megvette a vatta új Q3-at, kellett neki egy fél év, mire rájött.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #206592 üzenetére
Spiritmonitor-on rá tudsz szűrni az átlagfogyasztásokra.
(#206603) pinnacle:
Azon a jobb első ajtón nem tudom mit akarnak javítani, nézni kell rá egy bontottat, max fényezni kell. -
Marky18
aktív tag
válasz imyourfriend #207140 üzenetére
Mar az 1.6 sem egy belso savos motor, ezzel el nem tudnek kepzelni egy 4fo+csomagok kombos utazast
-
nagyúr
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
Miként álljak hozzá egy ilyen autóhoz, ha nekem fő a gyári működés, gyári állapot megőrzése?
Úgy állj hozzá, hogy nem kell az ilyet megvenni
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
júli1én elhozom az autót, júli2 reggel már dyno&optimalizálás.
Ésszel végzett finomhangolás "nem okozhat nagyobb kopást". Érdemes elvinned egy csipszeshez, aki mér, megszakért, hogy normálisan végezték-e a módosítást, vagy kókány. Aztán ha akarod, visszaírja gyárira is akár.
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
Milyen autó ez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
Kerdes mennyire lett megirva, mennyi plusz lovat irtak hozza es milyen autorol van szo.
A legtobb normalis helyen azzal kezdik, hogy lementik a gyari/eredeti programot ami akarmikor visszatoltheto.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #207563 üzenetére
Mk2fl-ben nem igazán ajánlott az 1.6 CR, porlasztó egyik pillanatról a másikra bedöglik és legalább drága is, inkább 2.0 CR és nagynyomású felújítás megelőző jelleggel… vagy DPF nélküli 1.9 PD, és csapágysor csere, netalántán 2.0 PD, BKD motorkóddal (2008-ig).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #207572 üzenetére
Pályán 140 tempómattal az 1536kg-os önsúlyú Superb 5L körül fogyaszt a 140 lovas CFFB 2.0 CRTDI-vel. Országúton átlag 6.5L, városban nem tudom, mert arra nem ezt használom.
Múltkor mentem egy Kaposvár-Nagykanizsát, és ott szintén 6L alatt volt, de ott hosszú egyenesek és kevés település volt. Nehéz a lábam, szóval ehhez tartozó fogyasztással számolj. Szerintem diegho fórumtárs megoldaná 4.5L-es átlaggal.Ja, és az O3-at felejtsd el. 5M alatt most rájuk se mernék nézni. Már 2 éve is csak bontószökevény volt 3M körül.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #207572 üzenetére
1.2 TSI 4 henger. 1.4-hét képest annyival egyszerűbb, hogy nincs okoskerék. Fogyasztás Spritmonitor.de
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207563 üzenetére
Felejtős akkor, ahogy a kolléga írta maga a motor tuning nélkül sem a legstabilabb. 3-3.5 milla körül én 508-as PUG-ot [link] néznék vagy C5-ös citroent [link] , 2-2.5 között meg 3-as Meganet [link] vagy Laguna 3-at [link] vagy Mondeot [link] . Elbaszott árak vannak sajnos és a francia vonal még mindig nem emelkedett annyit mint a Skodák ára.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #207578 üzenetére
"egy a baj az ország másik oldalán vannak"
Szerencsére az országunk nem túl nagy, szóval nem értem mi a probléma
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207578 üzenetére
A Rapid egy jóárasított kisautó az O3 is sokkal komolyabb autó. Nincs komoly baj a meganne-al én most tuti nem cserélném(bár nem tudom lesz e jobb helyzet a használt piacon), amúgy a felsorolt kocsikból egységnyi pénzért az 508/C5 páros adja a legtöbb ''autót'' kényelem, menetkomfort, szélzaj szintben az O3-at is verik.
-
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #207614 üzenetére
A rapid a vw csoport dacia loganja, ennek megfelelo kivitelezessel. Ha ez nem zavar, hajra, csak sztem a megane utan is hitvanynak fogod erezni, octaviaba meg be ne ulj utana, mert sirni fogsz, mennyivel minosegibb
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207614 üzenetére
ennyire Skodát szeretnél miért nem nézel egy Yeti-t?
-
szabonagyur
félisten
válasz imyourfriend #207655 üzenetére
Az utolso reszben me bizz szerintem 5-10 even belul legalabb.
-
426os
őstag
válasz imyourfriend #207655 üzenetére
Szerintem próbálj ki egy Rapidot, mielőtt teljesen leírod. Érződik rajta, hogy olcsóbb autó, de jobb felszereltséggel azért bőven élhető. Közlekedni tökéletes. Persze az Oktáv jobb, nem kérdés.
.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #207710 üzenetére
Elírás, rosszat választott a listából, stb, és nem engedett kézit választani emiatt pl.
Amúgy PR kód matricát kérj, azon minden rajta van, ebben az évjáratban ott lesz még.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz imyourfriend #207712 üzenetére
Enni? TSI pedig jol fogyaszt…
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207734 üzenetére
A 2-es Octavia motorja kerülendő rajta van a 20-as listán is. [link]
A 3-as a lehető legfapadosabb és ahogy látom az eredeti felnijét is sikeresen elhagyta.
Lépj be az octavia 5e face csoportba sokszor először ott hirdetnek meg autókat hátha szerencséd lesz. -
Paxker315
addikt
-
veterán
válasz imyourfriend #207806 üzenetére
Hát alapvetően ez a szabály, de azért függ az előélettől.
Ha mondjuk pont egy olyan szerelőtől veszed a kocsit aki hibásan megvette és vezérléscsere után árulja, vagy márkaszerviz visszaigazolja, hogy igen, most cserélt vezérlést, akkor fölösleges.
Persze olyan eladó is kell hozzá akiben megbízol, okod is van megbízni. Ismerős, kolléga. Vagy az is jó ha a szerelőt ismered akihez jártak vele.
108 ezerrel vettem, 80-nál szervizkönyvpecsét vezérléscseréről.
Ezen kívül minden szerviz márkaszervizben történt.
Felhivtam a pecséten szereplő szervizt, adna-e nekem egy számlamásolatot, mondta hogy persze ugorjak be. Kikereste, ideadta, megkérdeztem hogy csak szíj vagy készlet lett-e cserélve, monda, hogy mindig készletet cserél, ez az alkatrészáron is látszik a számlán, nézzem meg.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #207806 üzenetére
Attol is fugg, hogy szijas vagy lancos-e a vezerlese. Ha elobbi akkor kb kotelezo, mert ha elszakad akkor nagyon nagy kart tud okozni.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #207806 üzenetére
tul sokan nyaltak mar be ezt a most volt cserelve a vezerles dolgot, aztan meg ja megse
ugysem lehet behajtani az elozo tulajon a kart...
csak ezt nem szeretik maga csinaltatni, mert draga, igy sporol vele, hogy olyat vesz amin allitolag ez meg volt csinalva...aztan meg jon a feketeleves
ez meg volt annyival olcsobb, hogy belefert, masok a sima 1.6-t aruljak ennel tobbert, LPG meg ilyen felszereltseg nelkul is, a vezereles meg tobbi meg ahhoz is pont ennyi
a kiegyensulyozo tengely az a 1.6-ban nincs, csak a 2.0-ban, de annak a szija frutti
LPG-t egyebkent 3 eve raktak bele, szoval eleg uj benne az is
volt egy masik is 1.05M-ert akkor, de az 3 ajtos volt es fekete...
fekete autot meg nem veszunk, mert 2-3 naponta lehet mosatni
LPG amugy nem volt szempont, csak benne volt
sot, nem is volt benne hirdteesben sem, hogy LPG-s, csak ott neztem, hogy dikk ezmiez
kerdezte tolem a szerelo is, hogy es mennyit fogyaszt igy LPG-vel?
annyit mondtam neki erre, hogy amig nem csinalod meg rajta a vezerlescseret, en nem megyek vele sehova
annyit mentem addig vele, hogy hazavittem a szomszed keruletbol, a szerelo meg gyalog 8-10perc, kocsival 2perc tolem
a vizpumpat ennel a motornal a vezerles hajtja, nem kulon segeduzemi szij van ra, mindenkeppen cseres, mert ha megall a vizpumpa leszaggatja/megzabalja a vezermuszijat
a Pratola Serra motoroknal az osszesnel igy van, ilyen a JTD is [link]
de ez igy is van rendjen szerintem
Punto-nal vezerles az csak a vezerles volt, a generator, vizpumpa, szervo az egy masik szij volt kulon, a klima meg egy harmadik
de ott is vezerlessel egyutt cseres a vizpumpa is
lehet sporolni vele, de duplan szerelni meg tok hulyeseg
ugysem megy el ket vezerlesi ciklust a vizpumpa se
60k ennel a vezerlescsere periodusa, 182k km van az autoban
ugyhogy ez pont cseres is volttöbb drón kell ;P
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #208085 üzenetére
azért az első-hátsó parkradar nem ördögtől való. Főleg, ha extrém szűk garázsban használod a vasat. A kárpit valami fenomenális a feketében
Egyébként az octaviaknál ami feltűnt: sajnos az ex-céges autóknál a 30k-s olajcsere-periódusokat előszeretettel tartották
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #208098 üzenetére
Amúgy jó szívvel tudom ajánlani a Micsleny CrossClimate 2-est, mint gummi. FÉltem, mit produkál hőhullám idején, de, teljesen rendben van télen meg kisebb kompromisszumnak tűnik, mint hőség idején.
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
-
Lacko32
tag
válasz imyourfriend #208410 üzenetére
Aranyosan néz ki
Szhelyen megjártam pár helyet, ha egyszer van kedved sétálni, menj el a Metro melletti kereskedésekhez. Ha aznap nem hánytál, akkor azután fogsz.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #208444 üzenetére
az nem veszes, a Peugeot RCZ-R 1.6T-bol volt 270lo 10+ eve
több drón kell ;P
-
erdey_a
addikt
-
creed33
aktív tag
válasz imyourfriend #208564 üzenetére
7 hónap után..hát ez az
Sajnos be kell látnom erősen kompromisszumot kell kötnöm magammal és vissza kell vennem vágyaimból, igényeimből. Már olyan márkák, típusok, idősebb járgányok is képben vannak,amikre korábban rá se néztem. Azért az abszurd hogy 4-5-6 éves autókat újkori árukon árusítják sok esetben mondjuk ha így is el lehet adni ezeket a keresett típusokat akkor a piac szabályozza az árakat,nincs mit tenni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #208738 üzenetére
2 lengescsillapito + 4 tarcsa, betettel 150-ert az ingyen van. En az accordba csak elol tarcsa + betetre fizettem 90-et + munkadij. (100k osszesen)
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #209271 üzenetére
A "lakókörnyezet" nem feltétlen feleltethető meg annak, hogy az autóra hogy vigyáz ^^ Nekem van ismerős, akinek a lakókörnyezete káosz, "átláthatatlan", de autót bármikor vakon vennék tőle. És van ellenkezőjére is példa, szalonlakás, lakberendezési lapokba mutogatnád, de, isten óvja azt, ki autót venne tőle És ez néha vonatkozik az irodák-dolgozószobák körülményeire & személy kompetenciájára és lelkiismeretességére
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
BoneDragon
veterán
válasz imyourfriend #209307 üzenetére
Nem ertem mit nem ertesz ezen. Itt magasabbak a fizetesek es ok hatra mennek, nem elore.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen