-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Vismajor01 #226951 üzenetére
Azért másoltam be, mert ez egy nevetséges "ajánlat"...
A korábban említett X-Trailnél már korrektebb a téma:
----------------------------------------
#226950 BigBlackDog: Igaz az eggyel korábbi, meg 1.5dCi 4x4-es Dustert Izlandon megkedveltem. Az amit tud, nem akar több lenni, nem státuszautó. Ilyen egyszerű.
Ez az új meg azért már pofás is lett.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz Vismajor01 #226929 üzenetére
Manuális klíma mindig csutkán megy. A hőfokszabályzóval ehhez állítasz hozzá manuálisan annyi fűtést ami neked épp kellemes hőérzetet ad. Ahová beállítottad azt tartja.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #226929 üzenetére
Van, hogy ráírják, csak minek. Folyton utána kell állítani. De pl az ezen lévő jobb oldali tekerő az borzalmas, sokkal könnyebb az automatán kapcsolgatni, hogy hova fújja, mint ezen nézni, hogy a kis jelzést most épp jó helyre tekered-e, úgy, hogy a piktogramok takarásban vannak. Meg ha épp regenerál, nem kapcsol automatán belső keringtetésre, azt nyomogathatod mikor megállsz majd elindulsz Az automatát beállítom 21re, és ahhoz tényleg max akkor nyúlok, ha a szélvédőről kell lenyomni a párát, ami 1-1 gombnyomás.
Legjobb meg úgyis a hangvezérlés amihez oda se kell nézni[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz Vismajor01 #226925 üzenetére
Nem vagyok erre érzékeny amúgy is csak akkor klímázom ha már tényleg meleg van. Ez általában ~28°C feletti külső hőmérsékletet jelent addig simán elvagyok résnyire leengedett ablakokkal. Hőmérsékletet belövöm 20°C-ra és beállítom úgy, hogy az ablakra fújja ne közvetlenül rám és annyi, rá se nézek többet.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #226925 üzenetére
Nekem az automatát folyton csavargatnom kell a VAG-okban, hogy hova fújja mert vagy a lábam fagy le vagy fentre nem tol elég hideget.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #226910 üzenetére
A váltófülek megpöccintésében nincs semmi kihívás, se endorfin.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #226906 üzenetére
Ez csak gonoszkodás volt részemről, de hidd el, jobb az a 70 nyamvadt póni kézivel, mint egy 4 sebességes automatával.
-
tboldi
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #226815 üzenetére
Fl eGolf most epp 5M felett kezdodik hahun, de 5-5,5 kozott mar van jopar darab. Tavaly ev vegen meg volt kb 5-10db 5M kornyeken, abbol 2 jol felszerelt volt (lcd muszerfal, keyless, ulesfutes, kamera), de mara elfogytak.
Ioniq az ilyen premium Prius feeling, hely tobb benne, mint a Golfban es ha megis azzal kell messzire menni, gyorsabban toltheto. Ja meg a villanyosokban alaparas volt az Infinity hifi, ami eleg jol szol rendesen beallitva, rendes forrasrol hajtva.
1.gen Leafet nem vennek. Bajos akkuk, csunya, nem is tagas… annyira viszont nem olcso.
i3 ellen a toreskarbol javitas lehetosege/koltsege (es emiatt a casco koltsege), valamint a hatso ajto szol leginkabb reszemrol. -
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #226815 üzenetére
Ioniq tutira van.
-
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #226813 üzenetére
5M határig megfontolnám az Ioniq -t illetve e-Golfot (fl utáni nagyobb akkus). Leafnél mindkettő jobb. De valószínűleg a 60ah i3-nál is.
i3 pl. nekünk gyerek miatt kiesett, egyikőjük még sokáig nem tudja majd bekötni magát úgy meg szopás a szűk hátsó nyíláson behajolgatni. -
ParmaBoy
junior tag
válasz Vismajor01 #226705 üzenetére
A zoe tenyleg nem birja az 1 fazist, azaz csak nagy veszteseggel es ido elotti meghibasodasokat okoz. Illetve a futomu is alul van tervezve, surun keri a torodest.
Leaf-bol az elsonek borzaszto a homenedzsmentje (levego huti az akksit), gyorsan degradalodik.
Az soul ev-nel hallani meghajtas hibakrol, csapagyasodasrol (ugye-ugye,nem csak a belsoeges, a mosogep is tud )
En az i3-mat vinnem, vannak hulyesegei (gumimeret pl), de van csak i3-ra szakosodott muhely is itthon, szoval nem felnek tole.
A focus passz, en felvennem a listara az e-golfot, nincs nagyon hibaja es auto szeru auto (7-es golf alap, ami a kozmegegyezes szerint a legjobban sikerult), ott a facelifttel duplaztak az akksit (36kwh), olyat keresnek, bar a prefacelift is birja az 50km-es etapot.Koltseget mondjuk nem irtal, azzal lehetne boviteni/szukiteni.
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #226705 üzenetére
Erre valaki valamit? Vagy csak Micsurinnak jár a figyelem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szebe
addikt
válasz Vismajor01 #226705 üzenetére
Zoe ne akkubérlős konstrukció legyen. Nem tudom pontosan ez meddig tartott/hogy deríthető ki, de ezt szoktam még feljönni, mint negatívum
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Vismajor01 #226627 üzenetére
Tipikus hiba az 1.6 hdi esetén, hogy turbóhiba, berakják az újat, de a turbó olajzónál lévő szitaszűrőjét nem cserélik, ami el van tömődve és az okozta a turbóhibát. És öli meg a következőt.
Nem állítom, hogy itt is ez van/volt, de vannak nyűgjei, amikre figyelni kell(ene), de mivel óriási darabszámban gyártották, ezért van bőven szaki.Diffidati Con Noi
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #226624 üzenetére
Igazából ha nem tudsz részleteket akkor azt is írd oda, hogy amúgy fogalmad sincs mi baja volt, stb. mert félre vezet.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #226620 üzenetére
Igen csak ha valaki rákeres a motorra mit lát?
Tesómnak volt 1.6d C4 Grand Picasso, rálocsolt kb 1 millió forintot majd motorhibásan eladta inkább a fenébe.
Ez ne mond, hogy nem azt mutatja, hogy szar a motor általános.
-
grizlisandor
veterán
válasz Vismajor01 #226620 üzenetére
Pörögni?
Tetyám, tettem egy általános megállapítást, hogy nem minden fekete fehér.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #226616 üzenetére
Tehát egy 20 éves autóra rá kellett költeni 1M-t az sok?
Főleg egy sokat futott, idősebb dízel esetében
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #226614 üzenetére
Mennyiért vette az autót? Mennyi km-el?
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #226611 üzenetére
Te most a hiresen megbizhato hibrid Lexusra fogsz ennyit locsolni, de attol meg nem szar az osszes
-
zeon.hu
nagyúr
-
Vesztor87
senior tag
válasz Vismajor01 #226593 üzenetére
Azért mert azon kevesebb drága dolog romlik el inkább a benzinkúton fizetek apránként.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #226593 üzenetére
LPG köll
-
veterán
válasz Vismajor01 #226593 üzenetére
Vannak, akik szeretnek tankolni járni. Én baxottul rühellem, így csinálnak elektromos hatótávot, hogy nincs már 5l alatt fogyasztó dízel 65-70l-es tankkal, helyette van 7-et zabáló benzines 40l-es tankkal.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #226498 üzenetére
Ha az autó többi része rendben, akkor elgondolkoznék rajta azért.
-
lsc
nagyúr
válasz Vismajor01 #226498 üzenetére
Toyota motoroknál a láncos vezérlés ritkán megy szét, nem egyszer 500+e km bírnak a gyárival. A másik ezt a motort nem ismerem, de nem egy motorjuknál van hely a dugattyúban a szelepeknek. Akkor lehet gond ha a lánc szakad, de lásd feljebb.Amennyiben szíjas motor akkor semmi.
Az élet kegyetlen .
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226505 üzenetére
Azzal kezdeném, hogy nem értek hozzá.
De ( ) ha átugrik a vezérlés akkor a szelepek belevernek a dugattyúba, kérdés hogy mennyire ugrott át, ha csak 1 fogat, akkor a hengerfejet nem valószínű hogy fel kéne újítani, ha többet átugrott, akkor erősen benne van a pakliban.
Nekem a tömítéskészlet tűnik drágának a listából, egy gyors kereséssel amiket találtam minimum 100 ezerrel olcsóbban vannak, igaz utángyártott.
A termosztátot és vízhűtőt nem annyira értem miért kell cserélni emiatt. Vagy azokat ettől függetlenül is cserélned kellett volna már?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #226505 üzenetére
Ha mar szetkapjak akkor az egeszet gatyaba raznak. Inkabb a bontott moci.
#nincsbennetarcsi
-
gyulaszu
senior tag
válasz Vismajor01 #226505 üzenetére
Lehet úgy gondolták, ha már ott van, akkor legyen egy teljes felújítás...
gyulaszu
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226498 üzenetére
Mondtam, hogy a vezérléssel van a gond
Viccet félretéve, húbazmeg, sajnálom Az okát tudni? Ki lett hagyva egy korábbi csere?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Vismajor01 #226498 üzenetére
:/
bontott motor esetleg -
ParmaBoy
junior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #226449 üzenetére
Füst alapján lehet mindössze egy lyukas kartergáz cső is.
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226449 üzenetére
3MZ-FE akkor a motorkód elvileg. Így hirtelen azt találtam róla, hogy a változó szelepvezérlésnek lehetnek gondjai (ez mondjuk bárminél előfordul előbb-utóbb).
Ha szarul jár a motor, akkor az simán lehet a rossz vezérlés miatt. Lehet egy komplett vezérléscserével megúszod. Így fórumon, látatlanban perszehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226441 üzenetére
Melyik motorkód? Mi a hiba?
Az elmúlt napokban nehezen tudtam esténként elaludni, úgyhogy unalomból elkezdtem nézegetni milyen V6-os autók kaphatók 3-6 millió között, és az maradt meg a fejemben, hogy mindegyik V6-nak a láncvezérlését előbb-utóbb ilyen kor és futás mellett cserélni kell, ami egy nagyobb összeg (néhány hirdetésben írtak számokat 800e és 1.2m között). Ezen túlmenően a Nissan 3.5-ös és 3.7-es V6-osáról azt találtam, hogy nincs típushibája se nyűgje. Csak itthon ilyen motorral szerelt autó nagyon ritka, Infinitiben is.
A Lexus GS300-ban lévő V6-ról találtam a vezérlésen túlmenően még valami ketyegő bomba problémát, de nem emlékszem már konkrétan mi volt.
Illetve a Mercedes V6-okról is a konkrét hibákra már nem emlékszem, csak annyit raktározott el az agyam, hogy a vezérlésen kívül van még valami baja.Oké, hogy ezeket 15-20 évente egyszer kell ezt így rendberakni, drágán, és utána golyóálló a következő időszakra. Csak hát na...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
herrká
senior tag
válasz Vismajor01 #226357 üzenetére
Köszi!
-
addikt
válasz Vismajor01 #226348 üzenetére
"Sőt 8milla már az alja az új benzines PHEV volvoknak"
akkor ezt nem értem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz Vismajor01 #226349 üzenetére
Ez is 45 km-t mutatott feltöltve, de 25 km-t ment el a valóságban.
(munkahelyi ingyenes töltőoszlopról, ill. garázsban töltöttem - engem pár hónap után idegesített, hogy "muszáj" tölteni)
Visszanéztem egy nyaralásos fogyasztási adatot, határ - dalmácia - HU: 7,48 gázolajből.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Vismajor01 #226345 üzenetére
milyen benzines phev volvo van 8-ért újonnan?
vagy valamit nagyon félreértek (újonnan egy V60 PHEV az 23 méter)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Vismajor01 #226301 üzenetére
~4 mihályért vettünk - november elején - a családban 1gen leafet a széria végéről. Km óra 54.000-t mutatott, kb 75%-os az akksi (miutan kimerte egy szaki). Realis hatotav telen (elovaros+varos) 100-120km max.
Hosszabb tavon akksicserevel kell szerintem szamolni. Amugy jo auto, kenyelmes ilyesmire, megfelelo meret, gyors futes stb.iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
szebe
addikt
válasz Vismajor01 #226291 üzenetére
Szerintem minél több pálcás 1gen Leaf
Hahu alapján ennyiért van még trio (ion, czero, miev), de kérdés hogy abba bele mered-e ültetni a családot
Meg van Zoe, ott nem tudom van-e még akkupara (akkubérléssel lehetett venni először), meg nem szereti az egyfázisú töltőt."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #226263 üzenetére
Csak hogy tutira ugyanarra gondolunk:
Kia Soul EV
Kia E-Soul
Az elsore gondolsz? Mert technikailag elegge kulonbozik a ket generacio. -
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #226263 üzenetére
Mar ket eve is volt jo par akkuhibas es csokkent hatotavos, mostanaban szaporodnak a problemasak, szerintem darazsfeszek. Csak olyat vennek, ahol felujitottak az akkut.
-
Neoteric
addikt
válasz Vismajor01 #224297 üzenetére
Chrysler Pacifica. Tavasszal usaban ilyet hajtottunk, imádtuk. Van belőle plugin hibrid is. Második sor ülések olyanok mint az elsők, illetve a hátsó kettő súllyeszthető. (Mi így használtuk, 4-en mentünk sok csomaggal.)
PSN: ne0teric_sAN
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #224480 üzenetére
Facelfit elottit nem erdemes venni. Kicsi akku, -20le, regi belso, regi kulso, ehhez kepest nem sokkal olcsobb, mint a fl utani. Multkor volt fent egy 4,3-ert, az el is ment gyorsan, van 5 alatt most is, de azok sokkal kopaszabbak, 5-ert mar van tobb aid-s, keylesses is.
-
Yany
addikt
válasz Vismajor01 #224442 üzenetére
A Nissannál már tök régóta fut. Persze mikor vettük, az volt a duma, hogy mittomén meddig el kell dönteni, mert az akció csak addig fut. Aztán azóta is folyamatosan.
Azt a 8-9 millát benéztem, inkább 10-nél indul (legalábbis ha 0 THM-mel veszi az ember) és amúgyis minimum N-Connectát javaslok a leendő Qashqai tulajoknak. De mondjuk pont a 0 THM miatt én egy percig sem filóztam azon, hogy e-Power. Az a hajtáslánc egyszerűen tökéletes az én igényeimnek ezer szempontból is. Persze azon nem keveset filóztam, hogy kell-e az új autó, de a Qashqai amúgyis eltalálta a legtöbb igényemet, még engem is meglepett. Sajnos napjaink hírözönében egyszerűen elvész, hogy mennyire ISZONYAT jó az e-Power. El kell menni és kipróbálni... aztán meg alkudni. Mindenhol lehet. Kell is, nem veszik az autókat, most a vevő diktál.
Még valami: a Gablininek feljött ilyen 4.6M-s ajánlata és utána a készletben böngészve találtam még pár igen komolyan akciózott példányt... errefelé érdemes az akciós-készletes darabokat leszűrni: [link]
Szerintem kizárólag 0 THM-mel érdemes venni (akkor is, ha megvan rá a lóvé), N-Connecta fölött (szerintem Tekna megéri) és aki megteheti e-Power. Részletfizetésnél nem drasztikus a különbség 12 vagy 15 M között, viszont egyszerűen más dimenzió.
szerk.: van most egyetlen darab Tekna+ (ez a top felszereltség) e-Powerrel. Brutális 5M feletti kedvezménnyel, de nem tudom, hogy 0 THM melett is érvényes-e. Alkudni érdemes erre, ha ezen múlik, viszont ha sikerül, azonnal vivős!
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
iZol92
csendes újonc
válasz Vismajor01 #224442 üzenetére
Opelnál is van:
0% THM ajánlatok
Rokonok tavaly ősszel vettek így Corsát. 2 milliót kaptak 0% THM-re, 3 évre.[ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
válasz Vismajor01 #224442 üzenetére
Nissannal, de akkor nem az akciós árakkal számolnak.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
F-ECT$
titán
válasz Vismajor01 #224436 üzenetére
Hát ha végig fix, akkor kb semennyire
(Mi is vettünk fel babavárót, 0% kamat, fix törlesztő 20 évig. 3 évvel volt elhalasztva az első részlet fizetése, szóval már most kb 40%-ot inflálódott a felvett összeg.)
Hogy ON is legyek: a 0% THM-es konstrukciók 5% feletti inflációnál eléggé megérik
Dive ever, work never.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #224404 üzenetére
Hmm, az még tetszik is. Köszi! Felvettem a listára.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #224402 üzenetére
Ááá, ismersz csak használt. Árban olyan 4-5M max (átírás, szerviz nélkül).
#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz Vismajor01 #224356 üzenetére
+1 az XC40-re, bár 10m alatt jellemzően dízelek lesznek, de van pár mild hibrid benzines is (B3) és úgy tűnik a kínai 3 hengeres Volvo/Geely motorokkal nincs nagy baj, azon kívül persze, hogy Wartburg hangjuk van.
a CX-30 szerintem ronda, és az infotainment is maradi
az új HR-V-ből 9,5 a legolcsóbb hahun, a többi inkább 10-11 között van, nem tudom mennyire rugalmas a keret
esetleg egy 1.5 TSI T-Roc? vagy másik“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #224356 üzenetére
Szomszed csajszinak van A250e mekafull, hat a minosegi belter sztem nem ezt jelenti
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #224297 üzenetére
Ha 5 személy tényleg kényelmesen akar menni, és fontos a tolóajtó, akkor bizony Sharan/Alhambra, illetve tboldi által linkel Voyager.
Nagyjából más nem is jut eszembe.
(Ettől még lehet - itt most nem gondoltam a kisáruszállítós-dobozos autókból átalakított személyautókra, mert ott még van pár.)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
szebe
addikt
válasz Vismajor01 #224293 üzenetére
Személyautó jellegűből talán csak az Alhambra/Sharan, esetleg Mazda 5 (ha még nem porladt el).
Aztán jönnek a dobozosból átalakítottak, Caddy, Combo, stb ahol azért a hátsó sor komfortja minimum kérdéses, mert gyakorlatilag a csomagtérben utaznak. De legalább a hosszabb verziók esetén 7 személlyel is van csomagtér."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #224293 üzenetére
Sharan, Alhambra. Egyel kisebb C-Max Grand.
De kérdés, hogy hány utas akar kényelmesen utazni egyszerre.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #224293 üzenetére
Európában ez volt: Lancia Voyager (csak példa)
Semmit nem tudok róluk azon kívül, hogy nem is igazi Lancia, hanem csak az említett Dodge átcímkézve.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219653 üzenetére
Rohadt vastag a V60 ulese, nagyon eszi a hatso labteret. Nekunk ugye eGolf van, az csak sima otajtos, de egy Golf kombi egyertelmuen tagasabb, mint a V60. Labterben ha nem is nagyobb a Golf, de kisebbnek se mondanam semmikepp.
-
kisza25
félisten
válasz Vismajor01 #219653 üzenetére
Focvisnak is volt v60 phev, elötte meg utána golf, szerintem úgy azért össze lehet hasonlítani
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #219515 üzenetére
Mert 10 évesen minden akksi durván degradálódik, és azon kívül más költséges alkatrésze nincs.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219416 üzenetére
IS200 eleg gyenge sajnos. Egy kompresszor vagy turbo kellene bele, hogy a futomuhoz eleg eros legyen.
Vagy lehet IS300-at venni, aztan konvertalni manualisra, mert itt csak 4sebesseges automataval arultak.
Ja meg husz evesek, rozsda, egyeb problemak… Szoval inkabb hobbiautonak ajanlanam.
4 millaig ma sajnos nem lesz nagy tuzijatek, szvsz 2milla korul nem kapsz erdemben rosszabb autot, mint 4misiert -
pepucs
tag
válasz Vismajor01 #219416 üzenetére
Egyre hosszabb a figyelő lista és kevés a szabi
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #219281 üzenetére
Legtobb FB csoport egy kabare, amiket olvastam tobbet Scross, Honda tema..
-
Gombinyó
őstag
válasz Vismajor01 #219281 üzenetére
Voltam tag, jókat derültem ott is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #219271 üzenetére
Ott az e-service, valószínű Sztyopa is.
-
veterán
válasz Vismajor01 #219271 üzenetére
Gondolom, valami elektromos autós, főleg Leaf csoportban. Ezt már rád bízom, FB-om sincs.
-
veterán
válasz Vismajor01 #219220 üzenetére
Meg fogom kérdezni a napokban!
Valami UK rendelést magyarázott talán, de bizonyára itthon is elérhető, ha a 300-as beszerelést említette. Tényleg rohanás van, 5 percet beszéltünk 3 témában.
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #219155 üzenetére
A V40 nem stimmel, egyterűt vagy kombit keres a kérdező 3 millióig. A V40 se nem kombi, se nem nagyon jön ki 3-ból, afölött indul a kínálat legalja.
Nem a V60-ra gondoltál? Bár 3 millióból még az is szűkös.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #219136 üzenetére
Kapni egyáltalán Hibrid Rav4-et 5-6 millió között?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #219136 üzenetére
En sokat gondolkoztam korabban a Rav4en, a hajtaslanc valoban bombabiztos, de van nehany alkatresz ami nevetsegesen draga tud lenni.
A FB csoportban tobben panaszkodtak csomagterteleszkop hibara aminek a javitasa 6-800e huf, de a fejegyseg javitasa sem sokkal olcsobb. -
saen
veterán
válasz Vismajor01 #219059 üzenetére
Létezik racionális élethelyzet, ahová kell a nagy autó. Viszont megnézve, hogy milyen kocsija van, mekkora a keret és mit szeretne, én is maradnék az okosabb pakolásnál. 4.5m-ból egy 5 éves Focus kombinál nagyobb kocsit amibe szivesen beülnék én szerintem nem tudnék venni.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219056 üzenetére
Teljesen mas helyzet, ha valami oreg/tenyleg pici/a celnak nem megfelelo autot akarnak lecserelni vagy ha egy olyat, ami amugy hasonlo kategoria es kvazi rosszabba ulne at jo esellyel. Ha 20 eves focus lenne a kiindulasi alap, az en valaszom se ez lett volna.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #219049 üzenetére
Nem szokott nepszeru lenni az a velemenyem, hogy meg kell tanulni 1: eldonteni, mit kell tenyleg magaddal vinni 2: azt normalisan bepakolni.
Ha most 1 v 2 gyerekhez elkezd mindenki egyteruket meg suvokat venni, akkor a nagycsaladosok mivel jarjanak majd, csuklos Ikarus-szal? Egy mai kompakt kombiban siman el lehet lenni 3-4 embernek. Nalunk egy i30 kombi van, ha nagyon sok cuccal mennenk vele, akkor max berelnek hozza tetoboxot, de azert nem jarnek egesz evben egy feleslegesen nagy autoval, hogy a nyaralasra a medencezos unikornist felfujva tudjam vinni. -
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #218892 üzenetére
Ennyiért épkézláb Mini, aminek nem foscsi váltója van és/vagy nem Prince motoros?
Fiat 500 okés, de nagyobb a hype körülötte, ezért jellemzően drágább is, mint az általam linkelt Ypsilon, ami pont ugyanaz pepitában.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
alázógyík
addikt
válasz Vismajor01 #218882 üzenetére
Na jó, azokkal dupla ennyi km-nél sincs gond.
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #218781 üzenetére
Ami vízben állt az már csak alkatrésznek jó. Kábelok kaptak, szevasz tavasz.
Qru: Legtöbben ezt csinálják, törött kocsikat összesufniznak aztán jó drágán adják. SK-ban ilyen kocsit a következő műszakin a rendszer át sem enged. Mehet a roncstelepre.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #218781 üzenetére
Talajtól mérve, az már szép egy ilyen földszintes autónál. Amit árul Corolla 1.6i az meg (legalább bevallottan) törött volt. Jó kis sufnituning cég ez.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #218759 üzenetére
Szerintem aki egy több milliós értékű autót bead egy ilyen telepre minimális óvintézkedés nélkül (pl forgalmit nyugodtan magnál tarthatja) az minimum nagyon felelőtlen. Semmiből nem állna utánaolvasni az interneten, hogy mik lehetnek a buktatói egy ilyennek és mire kell vigyázni, mire érdemes figyelni. Ettől függetlenül elítélendő ez a jogsértés de ehhez a dologhoz 2 ember kellett. Aki átvág és akit át lehet vágni...
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz Vismajor01 #218759 üzenetére
Ne csináljunk már mártírokat mindenkiből, mint a hegymászóból, aki elment meghalni. Eszem ágában nem lenne bevinni az autót egy ismeretlen helyre bizományban eladni.
Nem is értem, hogy ki képes egy olyan helyre bevinni bármit bizományban eladni, ahol nem ismeri huzamosabb ideje a csapat legalább 1-2 tagját.A kivitelezős történetet sem igazán értem. Hogyan tud átverni? Mivel? Ha pedig netán valahogy mágis átvert mennyi idő kideríteni, hogy ő pontosan kicsoda? 30 perc? Lehet annyi sem? Onnantól pedig már csak rajtad múlik, hogy behajtod rajta, vagy sem.
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #218708 üzenetére
Először így kipróbáljuk, aztán majd kiderül. Két kocsink van, ha szükséges, akkor is mobilok tudunk lenni, ha netán nem férünk el egy verdában. Ha nem adja ki a Laguna-ban, akkor veszek valami szappantartót, de a Prius+ keskenyebb a lagesznál, szóval inkább az S-Max-ra szavazok, mert az beveri még a Galaxy-t is 3 centivel. Nem csipázom a billegős autókat, és az S-Max elvileg a top1 az egyterűek között úttartásban.
A Ford 2.0 szopóbenzin @145Le nagyon ratyi motor? Az erejét most tegyük félre, inkább a megbízhatósága érdekel.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nandow
aktív tag
válasz Vismajor01 #218708 üzenetére
Ehhez képest ismerősömnél a J Astra kombiban bent van hátul a 3 gyerekülés. De lehet keskenyebb fajta a gyerekülés, nem tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Ford, kézi váltóval mindegy melyik dízel motor, automata csak a 2.2. Nem egy túlárazott típus, alkatrész hegyekben áll fillérekért.
Powershift csak akkor, ha annyival olcsóbb egy kézi váltósnál, mint amennyibe az átalakítás kerülne (pedálsor, váltó, kuplung, féltengelyek, stb stb)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Powershift -> Powershit
Keruld el, a tobbi viszont vallalhato allapottol fuggoen. Manulis kevesebb buktatot rejt.
#nincsbennetarcsi
-
Mike81
senior tag
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Én a Fordhoz tudok hozzá szólni. Ha 11-est keresel az már FL-es(Face Lift) akkor abból is inkább manulált keress, ha 2.0 TDCI-t találnál mert a PS (Powe Shift) váltó amíg dolgozik jó. De ha besz@rik akkor kb 1 milla vagy az fölötti javítással lehet számolni. Viszont profi helyeneken a problémás alkatrészeket már bronzból készültel cserélik és úgy már üzembiztosabb lesz. Viszont ha találnál egy szimpi 2.2 TDCI-t akkor az vehető automatával is mert abban nem PS váltó van hanem Aisin. Ha 11 előtti autót találnál akkor azok mind Aisin váltósak szóval megbízhatóbbak. De a 2010-es év az pont az az időszak volt már amikor még FL előtti példányokat már PS váltóval szereltek, de ezek ritkák azért. De tenylegesen a model frissítés után terjedtek el a PS váltók.
A rövidebb távokat véleményem szerint jól viselik a PSA motorok. Igaz nekünk már Euro 6-os 2.0 Mondeonk volt de jól viselte a városi használatot. -
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
1. Sharan/Alhambra 2.0 CRTDI@170Le (mindegy a váltó, de értelemszerűen a manuálist olcsóbb fenntartani).
2. S-Max, de ha játszik, akkor inkább Galaxy, az nagyobb. A powershi(f)t-et kerüld el messziről!A többi már túl kicsi, a Voyager pedig ritkasága miatt kehet szopóroller.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mike81
senior tag
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
Nekünk van egy Galaxy Hybridünk amiben ugye ecvt váltó van, nem sima automata. De ugye a kezelése ugyan az. Első indulaskor normál fékként nyomtam és majdnem kiment a család a szélvédőn De utána minden ment már mint az ágyba f@sás Nem.jelentett semmi különösebb megszokást a hasznalata. Nem akartam kuplungozni élveztem a kényelmet Viszont az MK1 Focusunk manuális váltós és azzal egy ideig rendszeresen lefuladtam mert amikor esett a fordulat vártam hogy vissza váltson
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #218288 üzenetére
Toyota elvileg csinál elektromoshoz is majd manuális váltót amivel le lehet fulladni
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
"... de mi bonyolultság van egy automata váltóban amit meg kell szokni?..."
Pl. az, hogy magas fordulaton, váltási kényszernél ne a fékpedállal kuplungolj bal lábbal. Mondjuk nekem sincsenek ezzel problémáim, de találkoztam már olyannal, akinek kellett kis idő.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
ez olyan, mint a dohányzás sok dohányosnál. Nem feltétlen a cigi hiányzik, hanem a mozdulat. Itt is, maga a váltás "élménye" hiányzik. Én ezt hiányolom még a mai napig is, függetlenül attól, hogy nagyon szeretem vezetni.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218281 üzenetére
Továbbra sem írtam, hogy élvezet miatt kell manuális, egyszerűen akinek kell nem tudja az automatát megszokni (67+ éves), pár évet vezet még szerintem aztán vonat (most is sokszor megy ha olyan a hely ahova megy vonat emberi időben).
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #218257 üzenetére
Vagy más megközelítés kellene részedről.
(Más a karbantartási igény /és ár/, illetve amit #218258szabonagyur is említett. Nem kell lenézni a nem-automata fanokat.)
Viva manuál váltó!Tegnap olvastam (nó személyes tapasztalat!) , hogy a száraz DSG hamar megkotlik vontatástól, és elfelejti a páros fokozatokat kapcsolni. Aztán hogy ez mennyire valós, vagy csak hangulatkeltés, az más kérdés.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218257 üzenetére
Olyan szemely reszrere lesz aki 45+ eve manualisat vezet mar es nem tudja megszokni az automatat, probalta.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218255 üzenetére
Automata sem lehet, ez kimaradt.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218251 üzenetére
3000 km-re fogyasztas lenyegtelen, 1 szemelyre a hely is elegendo ezert is Swift es tarsai az elsodleges cel.
-
Llew
senior tag
válasz Vismajor01 #218162 üzenetére
Ezek szerint nem ment át.
A 760e km-re írtam. Legalabb nem egy tekert órás kocsi.
Persze az hogy a kocsiceleve kint van még már kérdéseket vet fel.[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest