-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
eWro
csendes tag
A korai 1.6 CRTDI-kkel voltak leginkább injektor problémák, fenntartásban nincs nagy különbség a 2.0-hez képest szerintem, cserébe meg nagyjából ugyanannyit eszik(kb 0.5literrel kevesebb az 1.6) és gyengébb. Mindkettő autónál kb ugyanannyi az esély az turbó, porlasztók, magasnyomású meghibásodására, mint kb az összes ilyen modernebb dízelnél.
Alapból én azt javasolnám, hogy minél kevesebb (lekövethető) km, és szervizmúltat figyeld. 2.0CRTDI-be is van amelyik motorkódra mondják, hogy jobban hengerfejesedik, mint a másik stb.. Azt ajánlom sok cikket olvass el azzal rosszat nem tudsz tenni, de alapból jó motorok, nyilván több költséggel fog járni hosszútávon mint egy szívóbenzin
-
eWro
csendes tag
válasz maximilian4 #219449 üzenetére
Nálam állandóan cookiekat akar törölgetni a jszp, a műszaki adatlekérdezés amúgy sem megy, ritka egy hulladék rendszer.
-
eWro
csendes tag
Llew: Ez mind preferencia kérdése, én 80%-ban városban közlekedve se fogok átülni benzinesbe, inkább kifizetem a dízellel járó többletköltségeket, ez a preferenciám.
Ahogy látom neked nem volt sok kikötésed, csak hogy elvigyen A-ból B-be. Egy vasaló swift? Nem kell bemutatni, igaz nem 1.6, de az 1.3 is 92 lóerő és kapsz szép példányt már ennyiért, sőt még pénzed is marad.
[ Szerkesztve ]
-
eWro
csendes tag
válasz kenguru99 #219684 üzenetére
Alapjaba veve ez igaz, de ezert kell valogatni az autok kozott es kitartoan keresni. En 450-ert vettem melos autonak egy 1.6hdi 307-est, amin csereltek turbot, kettostomegut, kuplungot, elso futomuvet, feket, klimakompresszort, meg az osszes tipushibajat javitottak, uj gumik rajta stb… Lecsereltem az olajat es azota csaj haladok vele valahol 4-5 liter kozott
Persze ez a kisebbik eshetoseg, foleg olyannak aki nem igazan ert az autokhoz, de erdemes ebbe a kategoriaba is egy baratot vagy egy szakembert megkerni, hogy segitsen mert valoban a regi autokra is pont a korukbol kiindulva lehet boven kolteni, akar csak a kopo dolgokra. -
eWro
csendes tag
válasz Yiggdrasil #219688 üzenetére
Szerintem ezek kozul mindegyiket nezzetek, es amelyikbol jon szembe a legjobb allapotu, jo vetelnek tuno, karbantartott azt kell megvenni. Ennyi idosnel egy jo konstrukcio is lehet rossz.
-
eWro
csendes tag
válasz LaCupacabra #219732 üzenetére
Ha az a cél, hogy elvigyen A-ból B-be megbízhatóan akkor vagy Verso, de inkább Jazz-re szavaznék. Ott egy dologra kell figyelni nagyon, a rohadásra, de van alkatrész, nem romlik el.
-
eWro
csendes tag
válasz imyourfriend #219846 üzenetére
Ezekben mar ha a mutato is beall 90-re akkor meg boven nincs a kozeleben. En az enyemmel vagy fel evig jartam 75 fokos vizzel, mert szog 90-en megallt mindig, diagra dugva meg mutatta a 75-ot max terhelesen, plusz egy homerseklet jelado hibat.
-
eWro
csendes tag
Sziasztok, anyósom autóvásárlás előtt van és hybridet szeretne, lehetőség szerint SUV-ot és hybridet, azon belűl is PHEV-et 6-6.5 millióig. Kikötés lenne a relatív kevés km, max 150 ezer, illetve nyilván, hogy minél fiatalabb legyen az autó.
Persze csodák nincsenek ha úgy van 1-2 feltételből enged is, de esetleg felel meg ennek a feltételnek valami autó is ami megbízható?
Ha PHEV, SUV(szerű) nincs ennyiért akkor esetleg PHEV, nem kisméretű autó. Ha az sem fér bele akkor esetleg hybrid SUV(C-HR, vagy ahhoz hasonló?). -
eWro
csendes tag
Van amikor a támogatások miatt nagyon jó vételnek tűnik az EV, de sajnos ki kell hagyni. Ez például a te eseted, legalábbis erre a felhasználásra. Ha még nem írtad volna oda, hogy nagyon szoros az időbeosztásod, talán kis időáldozat árán belefért volna valamilyen EV ebbe a felhasználásba, de így ez neked csak egy nyűg, szenvedés lenne, amit megutálnál nagyon hamar.
Az a 110-120 volt nekem 90-100 is horvátba menet 2020-as Leaffel. Drasztikus különbség volt fogyasztásban 100-120 között.
[ Szerkesztve ]
-
eWro
csendes tag
válasz tototos #220136 üzenetére
Azokban van olyan, hogy az automata tönkremegy? Hallottam már azt is szidni sok embert, taxisok meg nyilván agyondicsérik. Egyébként láttam elég sok HAHU-s hírdetést Priusokról amik 300 ezer körül hengerfejezve lettek és akkucellákat cserélgettek. A gondom az ilyen típusokkal, hogy mindenki csak azt terjeszti róla, hogy képtelenség, hogy elromoljon és még az olajcserét se csináltatják meg rajta, ezáltal egy jó konstrukcióból is kilehet fogni könnyen rossz példányt.
-
eWro
csendes tag
Sziasztok.
Milyen közlekedőedény autót tudtok ajánlani amit lehet ütni-vágni(természetesen a kötelező szervizek mellett), olcsó hozzá az alkatrész, a fenntartása és alapvető dolgok vannak benne, pl klíma, elektromos ablak. Sok ember vezetné, motor igazából lényegtelen, megbízhatóság a lényeg. 1-1.5m lenne a keret. Vasaló Swiften túl nem jutottam nagyon semmire, van hozzáhasonló autó ami ezeknek megfelelne?
-
eWro
csendes tag
válasz dellfanboy #220180 üzenetére
Ezekben melyik jó? 1.2-1.4 vagy mindegy? Illetve van olyan típus ami kevésbé rohad? Gondolok az előző két kérdesemnél mondjuk a VAG groupra, fabia, polo akármi.
-
eWro
csendes tag
válasz molnarpeter #220182 üzenetére
Golf4 nem lehet rossz, sdi az tul van arazva szerintem, az Octavia meg a futomuve miatt nem, meg talan az oregesebb forma is mar.
-
eWro
csendes tag
válasz martonv92 #220199 üzenetére
A4b8-bol kilehet fogni szepet ennyiert 2.0cr motorral, csak a multitronic automatat keruld. Passatnak ugyanez ez a helyzet, egy jo 2.0cr-el nem rossz, foleg ha nem zavar ha nem automata.
A5 is nagyon jo kocsi, bar ez ennyiert a piac alja, jo esellyel fogsz ki rosszat. BMW dizel e92-93-nal ugyanez a helyzet, csak ott meg arra is figyelni kell, hogy legyen megcsapagyazva, lancozva, mert hajlamos az ilyenfele meghibasodasra.
-
eWro
csendes tag
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
Ugy, hogy a 10-15 eves autoknak elterhet mar jo par adat a gyari ertektol, ugy ahogy 2 ugyanolyan allapotu auto sincs. Sokszor szukseg van egy kis szemelyreszabasra is, a kuncsaft keresere allitani a programot, erosebbre, gyengebbre, gazpedalallast/erzekenyseget allitani stb..
[ Szerkesztve ]
-
eWro
csendes tag
válasz slett27 #221279 üzenetére
20+ eves autokrol mar kb irrelevans velemenyt kerni. Meg kell nezni az eloeletet, szervizmultjat, mennyire voltak gondos tulajai, helyszinen kell meggyozodni az allapotarol, egy atomstabil konstrukcio is siman lehet egy leelt hulladek 20-25 evesen, sot, tobbnyire mar azok.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- DIGI kábel TV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest