- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- Milyen routert?
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- OpenWRT topic
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
900-1M környékén amilyen premacykat láttam az nagyjából mind a hulla kifejezéssel illethető, az avensisem azokhoz képest szalonállapot. szinte mind rohadt alaposan, a beltér cafatosra szakadva.
focus jó döntés lehet, de azért annyira nem tágas, főleg hátsó lábtér tekintetében. scenicet én nem vennék, de ettől még lehet jó. csak a szomszédét látom, hogy kifakult a fényezése a kinti tartásban.amit ajánlanék:
- avensis kombi 2001-2003 közötti, d4d motorral, szép és jó állapotban, szervizkönyvvel. örök, mint a nyomorúság, hely rogyásig, nem problémás típus és a rozsda se fogja nagyon, ha nem volt törve és/vagy nem osztrák autó.
- passat b5 (b5.5, ha belefér az árba). a futóművén kívül nem vészes a fenntartása, minden bokorban van hozzá alkatrész és értenek is hozzá sokan. futómű is hangulatfüggően esik szét, általában csak a szilent, de ugye be van sütve a lengőkarba. érdemesebb meyle hd szettet vagy gyárit venni bele, azok tartósabbak, mint az olcsó készletek. 1.9TDI 110 ló vagy pdtdi tökéletes bele, egyikkel sincsenek nagy drámák
-vedd meg kornelka mondeoját és akkor valamit vennie kell és nem hallgatjuk a "ma mit nem veszek" rinyát -
-v-
addikt
Én azt látom itthon, a legtöbb lefingott, ami viszont nem az túl van árazva ... mert annyit meg az sem ér, olyan nincs hogy megveszed és azzal semmi nem lesz, első szerviz arra is van, plusz ugyanúgy használt autó az is, arra is költeni fogsz, ha meg eladod más is húzni fogja a száját az árra ha ugyanígy nagyon drágán adnád .. tehát ott se tudod érvényesíteni és buksz rajta. A legjobban az érné meg, ami az ársáv felső felében van, de azért nem a legtetején, tehát már viszonylag rendben lévő autó, 1-2 hibával, cserébe reális áron van. Na ilyenből van nagyon kevés .. vagy a lefingott átlag fos van, vagy ha valaki tényleg rendben tartotta az akkor marhára büszke is rá, és másfélszer annyiért akarja eladni ..
[ Szerkesztve ]
-
Engem is sms spammeltek Domi miatt es egyszer beragtam es kuldtem egy valasz smst h ne hivogassanak kecsegteto ajanlatokat lebegtetve mert anno a szegedi telephely vezetesere voltam naluk beszelgetesen es ismerem a munkamodszeruket. Na onnantol mar semmire nem reagalnak tolem pedig lett volna egy touaregjuk sk ban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lavidaloka
aktív tag
Ott a pont....
(#123179) szabonagyur:Tiszteletben tartom a döntésed ,de mondjuk inkánbbEgyilyesmi teljesen megfelne az elvárásodnak.
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
-
Ez alap tézis, nem is kérdés. Ugyanakkor ha valami jó, és nem csak papíron akkor miért kellene engedni az árából? Vagy egyáltalán milyen egészségtelen gondolkodás kell ahhoz, hogy bárki azt feltételezze, hogy a kiírt ár (külön jelzés nélkül) nem az az ár amit kapni akar érte? Én pár (szó szerint) % ot csak akkor próbálok be, ha megállapíthatóan rossz a kocsi. (pl féket kell cserélni v turbót) De ezt is csak akkor ha az ár indokolja. Az allroadomat is úgy adtam el, hogy kiírtam az árat, meg hogy mi a bibi (kopott szilent és motortartó bak). Bárki aki felhívott kérdés nélkül választhatott hogy kifizeti a teljes árat és megcsináltatom átadás előtt, vagy elengedem neki az alkatrész költségeket. A vevő azt kérte h vegyem meg az alkatrészeket. A szerelőnél vannak több mint 6 hónapja mert különben annyira nem volt észrevehető a kocsi állagában h azóta sem cseréltette ki.
Egy szó mint száz: akinek nincs annyija hogy az asztalra lerakja, az ne is számoljon alkuval. Szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lenko
aktív tag
Ez nagyban múlik a tulaj realitás értékén is(Vannak akik drágán árulnak átlagos autót 0 extrával). Akik tényleg átlagon felülit hirdetnek átlagár felett miért kéne átlagáron hirdetni? Én mindig megmondom ez az ára, aztán slussz passz. Minden autóm korához képest hibátlan, csak azért szoktam eladni, ha esetleg több extrára, vagy erősebbre van szükségem, nem is volt alkudozás egyiknél sem. Vitték mint a cukrot, azóta is boldogan használja hiba nélkül mindenki.
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
SzlobiG
félisten
Egyáltalán nem a 307-es pugunk is 2003-as és makulátlan az alja meg kell nézni mit vesz az ember. A vitara egy évvel fiatalabb és annak az alját át kellett kenni viszont ott is csak felületi rozsda volt szerencsére nem volt nagy meló.
(#133369) bitpork Na igen, eléggé hihetetlen helyeken tud elindulni sokszor, ismerősnek a csomi tartó tetején a bmw jel mellett indult meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na akkor reagálok én is.
Pont ellentétes dolgot fogok írni.
Nagyon sok 10+ éves auto rohad, főleg a japánok.
De a 2005 után gyártott (új ) suzukikat pont ellenpéldaként akartam felhozni, hogy egy gramm rozsda nincs rajtuk. (Swiftnek volt egy visszahívása, a csomagtér rozsdasodni kezdett, de orvosolták)
Az, hogy a 20+ éves régi swift rohad, nem jelenti azt, hogy később nem módosították a gyártástechnológián.
Szóval ha valaki nem szeret a rozsdával foglalkozni, akkor a 2005 utáni suzukikat bátran ajánlom. -
batai15
félisten
Ja hogy siemens.. Isten ments..
Felhivtam egyébként, km teljesen reális.
Hétköznap városba használták hétvégén vidékre.
Kormány kapcsoló volt cserélve egr szelep, magas nyomású pumpa szabályzó ezen kívül full gyári motor.plusz kötelező szervizek.
Készséges a fickó mondtam hogy egy átvizsgálás esetleg ha úgy van lehet e, mondta hogy semmi probléma. Viszont így hogy siemens elment tőle a kedvem a leggroszab porlasztó típus amit emlegetnek.
Akkor a 406 is amit linkeltem szintén siemens? Bár úgy emlékszem hogy arra a tulaj boscht mondott.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
Figyelj nem új autó. Nem is nagy értékű. Ha azt várom hogy minden komponens 100% legyen, akkor újat kell venni.
Motorikusan, hátsó híd és kaszni legyen rendben, ha egy lengő kar kell vagy valami nem a világ vége.
Túl rugozzátok ezt a műszaki témát, pedig hidd el én rohadtul allergiás vagyok ha ha kopog a futómű, vagy bármi más van.
Hidd el ha szar az autó nem hozom el. -
Doki16
addikt
Nem kötném km-hez. A HSD tovább bírja mint egy sima benzines vagy dízel. Bőven meglehet venni magasabb km-el is. De igazad van
Az enyémben 3 évesen volt már 170k. Olyan volt mint az új. Lehet keresni a csodát, de amikor egy ilyen fiatal kocsiban ennyi km van akkor nehezen hiszem el a kintről behozott kocsiknak 10 évesen a 120-at
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Drughi
addikt
Köszi!
Azért fél év alatt illik ~ 10%-ot esnie az áraknak, vagy ha nem is az árak esnek, akkor ugyanazért a pénzért fél év múlva legalább évjáratban jobb gépet lehet vásárolni.
Most 1,5M lenne a keret, de ezért csak a kiszemelt típusok alsó harmadából tudnék válogatni, nem mellesleg öregebbek közül.
Fél év múlva már 2M lesz a keret, abból már a felső harmad gépei jönnek képbe, így inkább várok.. -
Drughi
addikt
Nálunk is hasonló a helyzet.
Ceed / i30 kombi, vagy Focus. 1.6-os benzines lenne a cél, de a kórieai duónál az 1.4es is megfelel, ha a kocsi rendben van.1-2 autót már megnéztem most, hogy mire számíthatók, de nem lesz egyszerű megfelelőt találni.
Magyarországi üzembe helyezésű nincs is... -
SaNyEe
aktív tag
A Hybrid, PHEV meg elektromos árak csak elszállni fognak.
Ha ilyesmiben gondolkodtok sztem érdemes elgondolkodni vételen.Én kb egy éve lestem rá először a használtpiacon leafekre, prius phev-kre és egyéb budget elektromos járművekre.
Ezeknek csak felfelé megy az ára (egyelőre) az növekvő kereslet miatt.
Gyerkőcök egyébként gyerekülésesek, magasítóban ülősök még?
Nem tudok nem elfogult lenni az elektromobilitás felé lévén gyakorlatilag egy hete vettünk egy Ampera-t, ha sokat gyerektaxiztok és/vagy ingázol keveset munkába, kb verhetetlenek a hibridek, elektromosok
-- end of transmission --