Hirdetés
- Mikrotik routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Facebook és Messenger
- Banggood
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Proxmox VE
- 2 billió dollárt hozott a tavalyi év az NVIDIA-nak
- eBay
- Kína exportkorlátozást vethet ki az akkumulátortechnológiákra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
válasz VirsLee #35799 üzenetére
Két nagyüzemi konyhát vezetek, Debrecenben élek, naponta 2-3 órát tudok tanulással tölteni, élelmiszermérnök vagyok, angolt tanultam, szóbeli felsőfok és közép írásbelim van meg, de 7 éve nem használom a nyelvet.
Sajnos korán megálltam a tanulással, de kicsit megtréfált az élet, és kellett a 8 órás munkából származó bér, emellett akkoriban más nem fért bele.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Jobb híján itt kérnék segítséget, ha szabad.
A szakmámban úgy érzem, alkalmazottként elértem a maximumot, bérben is kiemelkedően keresek, de elég volt. Hajnalban kelek, 10 órát dolgozok, a lakásom teljes hitelét fedezni le van kötve jópár millió, emellett is van pár millió likvid, berendezések, eszközök, autó pipa.
Kicsit nyugodtabban szeretnék dolgozni, és ami fontos, hogy ez fiatalos közegben történjen, lehetőség szerint 8 órában, nem hajnal 5től... (most vezetőként sok 2bites 40-50 éves embereket irányítok. Érzem, hogy koravénülök.)Nagyon agyalok a programozás tanulásán, de nem tudom, melyik irányba induljak el a full alapoktól kezdve. Mi az, ami két év alatt ad annyit, hogy tudjak pénzt keresni vele (min. N° 600k Ft kezdőként. A felfelé már rajtam múlik.). Mi az, amivel tudok közösségben is dolgozni, és mi az, amiben most van "jövő".
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok! Szeretnék AI-t, vagy valamilyen niche IT területet tanulni. Ha AI, merre induljak el, tudnátok irodalmat ajánlani? Ha nice, milyen érdekességek vannak a szakmában, amit csak a jövőben fognak felkapni? Köszönöm
-
mandleee
tag
válasz axioma #35783 üzenetére