- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
-
IT café
Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jimpo
aktív tag
válasz Hi!King #69263 üzenetére
A Teljesítmény fix oké, csak a futó mozgás közben folyamatosan vágja a levegőt.
Ritkább levegő kisebb légellenállás.
Már a második gen is kalkulál a széllel Air Power. Ami függ a levegő sűrűségétől is, a magasságtól, a hőmérséklettől satöbbi.
Szembe szélben simán szokott lenni 12%, ami fix 300 Watt esetében már 36 Watt mínusz magától a Tempótól.
Ergo te hiába adod le ugyanazt a Teljesítményt, nem vagy olyan gyors mint szoktál lenni. Hátszélben sem szokott nulla lenni, valamennyi levegő mindig "mozgatásra" kerül a futó előtt.
A pulzus meg kis túlzással nem számít, egészen addig míg bírod tartani a tempót.[ Szerkesztve ]
Stryd Next Gen
Új hozzászólás Aktív témák
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kupon kunyeráló
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen