-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
Sziasztok!
Nemrég regeltem az Aliexpressre. Próbából rendeltem is pár apróságot. Sajnos nem tudok angolul, de a megrendelt termékeknél a nyomonkövetésnél az van, hogy elindult a célországba, vagy valami ilyesmi. November végi rendelések!
Ma viszont megérkezett az egyik dolog, ami a nyomonkövetés szerint még fel sem lett adva!
A kérdésem az, hogy ilyenkor mi a teendő? Az összefoglalóban még nincs leírva, csak annyi, hogy jelezni kell az eladónak, hogy megérkezett az áru! Valaki írja már le nekem, hogy ezt hogyan kell? Köszönöm szépen! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Valaki segítsen már! Még november 21-én rendeltem egy vackot az Aliexpressen. November 25-től az szerepel a nyomkövetésnél, hogy célországba elküldve. De még nem kaptam meg a terméket! Nem nagyon - szinte semennyire sem - tudok angolul, és most jött ez az email. Mit kell csinálnom?
"This is an e-mail notification to inform you that The Purchase Protection of Order 8045760xxxx will end on 2017.01.20 19:57.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ‘Confirm Order Received’.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute ’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ‘Request to extend Purchase Protection’ to ask for the seller’s approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released."
Köszönöm a segítséget előre is! -
herrká
senior tag
válasz Flashget #16410 üzenetére
Úgy legyen! Ezt sem értem... 3x adta fel?
HunGary
Destination Country
2016-11-25 23:10:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-24 13:59:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-24 13:57:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-23 18:47:00 Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin countryChina
Original Country
2016-11-24 13:47:28 【广州】Export customs clearance complete
2016-11-24 09:34:12 【广州】arrive export exchange
2016-11-23 22:55:53 Successful departure from warehouse
2016-11-23 18:47:31 Successful package pick-upA "Depart from original Country" és a "Arrived At Destination Country" között van a folyamatjelző. És az első fölött a csomag ikonnál a "Global Order Tracking és a One-stop Tracking" villog felváltva.
Ez lett volna az első, próba rendelésem... El is vette a kedvem a továbbiaktól, ha már így kezdődik... -
herrká
senior tag
Sziasztok!
Újabb problémám van! Nem tudok most belépni az Aliexpressre! Rákattintok a belépésre, kijön az email és jelszó ablak, rákattintok, hogy belépés, villan egyet, kicsit homokórázik, majd visszalép a kezdő lapra. Ott újra a Sign in van kint, nem a nevem. De nem is vagyok belépve, mert nem tudok megnézni semmi személyes dolgomat. Ha újra rákattintok a Sign in-re, akkor közli, hogy már be vagyok lépve... De nem!
Addíg míg be nem zárom a böngészőt ez van. Ha bezárom, újra nyitom, akkor kezdődik a fenti dolog elölről. Mi van ilyenkor? Valaki tudja?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Kérdésem lenne ismét. Megjött két különböző eladótól, két különböző rendelésem. Mind a kettőt leigazoltam, hogy megérkezett. Az egyiknél ott is van a szokásos "Finished", viszont a másiknál azóta is a "Fund Processing" kiírás szerepel. Ez mi? Az ünnepük miatt lehet? Ez az a termék, ami november óta nem érkezett meg, és a múlt héten kértem rá 20 nap hosszabbítást, amit meg is adott az eladó. Esetleg ezért?
Köszönöm!
MOD: nem tudok angolul, a gugli meg hülyeséget fordít...[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Február 7-én rendeltem pár dolgot. A napokban 3 kivételével már fel is adták. Ennél a 3-nál - más más eladók - az Extend Processing Time vagy a Cancel Order látható. Processing Time-knél egy és 3 nap között van a visszaszámlálás. A pénzt viszont levonták a kártyámról a rendelés pillanatában!
Mit tegyek? Várjak még? Vagy ha a Cancel Order-re nyomok, mikorra vagy hogyan kapom vissza a pénzem?
Köszi! -
herrká
senior tag
Sziasztok!
1., Tegnap rendeltem egy valamit az aliról, ma eszembe jutott, hogy kettő kellene. Az első már "folyamatban van". Ott látható, hogy 6 nap valamennyi van a valameddig. A másiknál még semmi. Mivel ugyanaz az eladó, írjak neki, hogy egyben küldje, vagy hagyjam? Igaz tegnap 0,71, ma már 0,93 az ár...2., Szerencsére még csak apró dolgokat rendelgetünk. Ma hívott valaki telefonon, Magyar Posta Nemzetközi valahonnan, hogy kínából van egy csomag a nevemre, de csak név, és telefonszám van ráírva! Adjam már meg a címemet! Ilyen szokott előfordulni?
3., A mai rendelést a munkahelyen adtam le. Az ottani pc-ről. Miután beléptem, kiírta felül a figyelmeztetést, hogy a Chrome a háttérben egy nem biztonságos weboldallal akar kommunikálni, engedélyezem vagy tiltom? Miután tiltottam, az "Orderes" oldalam kétszer, az ali főoldala egyszer volt megnyílva! Mindről külön-külön ki kellet lépnem! Ez normális?
Itthon róka van, az még sosem csinált ilyet...Köszönöm!
-
herrká
senior tag
válasz herrká #17925 üzenetére
Sziasztok! A 17925-re nem reagált senki. Új próba :-)
A 2. pontban írt dologhoz annyi, hogy ma mikor hazaértem a melóból, várt a postai értesítő, hogy csomagom jött. De itt nálunk a postai nyitvatartás olyan szerencsétlen, hogy mire hazaérek, bezár. Szerdán tart tovább nyitva, az még egy hét! Ha visszaküldik a csomagot kissé ideges leszek! Hogy tudnám a kicsi kínainak jelezni, hogy máskor írjon már címet is a csomagra, ne csak nevet és telefonszámot! Az értékelés melyik pontja vonatkozhat erre, ott szeretném érzékeltetni, hogy elszúrta!
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Köszönöm a választ!
Kiírja a címemet mikor fizetek, igen! Megyét nem írtam be. Az igaz, hogy még nem láttam a csomagot, aki hívott a postától, ő mondta, hogy nincs ráírva cím.
A hozzátartozómmal egy helyen dolgozok. Együtt megyünk, együtt jövünk... :-)3. Itthon azt használok. Csak gyorsan ki akartam kettőre egészíteni az 1-es pontban írt dolgot, ezért léptem be a cégnél. Ott pedig csak króm van... Azért riadtam meg, ahogy itt olvasgatok feltört fiókokról... Gondoltam azért van ez az anomália.
-
herrká
senior tag
Lehet akkor lekopott. Megnézem ha valahogy hozzájutok. Egyébként mostanában elég gyatra csomagolásban érkeztek dolgok. Az asszony konyhai kiegészítői, ilyen műanyag formák, egyebek, csak abban a szürke műanyagos borítékban, agyon gyűrötten. Telefonra üvegfólia jött bubifóliában és az említett borítékban. A múlt évben még dobozban, szivaccsal, apró kis ajándékokkal érkezett ugyanez. Igaz mástól, de árban nagyjából ugyan annyiért...
Bocs, nem itt olvastam valóban!
Nemrégiben olvastam vagy két ilyen külföldről rendelős cikket. Abban nagyon el akarták venni a kedvet. Azokban a cikkekben írtak feltört fiókokról, leürített számlákról.. Most kerestem, de nem találom...[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Ez mi? Payment being verified. Tegnap este rendeltem és most ezt irja ki az Order Status.
Köszi! -
herrká
senior tag
Köszönöm! Azt hittem nem fogadta el a fizetést...
Ezt látom csak:
Ha rányomok a View Store-ra, ott pirossal számol visszafelé. Még valami 5óra 40 perc van hátra. A számlán mindíg csak annyi lóvé van, amennyi kell nagyjából. Arra gondoltam, esetleg nem volt rajta elég pénz. Bár mikor este fizettem, azt írta rendben.[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Szia! Ma sikerült átvenni a csomagot. Valóban nincs rajta cím! Felül ott a nevem a Ship To-nál, a Phone-nál alul a telefonszámom. Ennyi. Közötte 2cm üresség! Nem kopott le, nem kenődött el, üres! Mindegy, megjött.
Arra azért volt gondja, hogy a csomagba tegyen egy nyomtatott cetlit, hogy értékeljem mindenképp 5 csillaggal, plusz még oda írta, hogy milyen szöveget is írjak hozzá az értékeléshez... A vicc az, hogy a 3xl-es póló nagyjából a fiamra lesz jó...
Megkapta az 5 csillagját, de a szöveges üzenetben a címzés hiányosságára hívtam fel a figyelmét. Plusz, hogy a mérettáblázatuk alapján 3xl-esnek kiválasztott póló, nagyjából xl-nek felel meg... -
herrká
senior tag
Igen, én is arra gondoltam rosszmájúan, hogy ha ez nem egy 8 dodós póló, hanem mondjuk egy 200-as telefon... Akkor is keresték volna a gazdáját? :-)
Azt nem tudom. A hirdetésben volt egy mérettáblázat, különböző test méretekkel, az alapján 3xl, de itthon is ilyen méretet hordok. De sajnos kicsi. Az a szerencse, hogy a nagyfiam le is csapott rá! :-) -
herrká
senior tag
Sziasztok!
Február 16-án rendeltem egy terméket. A nyomkövetés szerint 03. 01-én Depart from transit country. A TN: LP és 13 szám. Az Awaiting delivery 4 nap 12 órát mutat. A Global Order Tracking oldalon már Magyar Postai nyomkövetési száma is van, de ott is csak azt mutatja, hogy 03. 01-én feladva.
Várjak még vagy indítsam a vitát?
Eddig még mindig megjött minden, néha neccesen ugyan, de még nem kellett vitát nyitnom... 16 dolláros cuccról van szó. 97,3%-os, 4,9 csillagos eladó, több száz eladással...
Köszönöm a segítséget! -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
Én még remélek... :-) Nem, nem 20kg. Nagyjából A5-ös méretű csomag lehet. Remélem, legalább a 16 dolcsi majd azért visszajön... Ha aktuális lesz, úgyis segítséget kérek, mert még soha nem "disputoltam". Elég új vagyok (itt az alin), amúgy sajnos már nem :-)
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok. Eltoltam, vagy nem? Nemrég rendeltem a konyhába egy: [link]
Helyette most jött: [link]
Az Orders-en belül a contact seller-t választottam és írtam, hogy mielőtt dispute-t nyitok, hétfőig válaszoljon miért nem a megrendelt terméket kaptam? (Egyébként nagyon gyorsan megjött! :-) Csak nem ez kellett volna! :-( )[ Szerkesztve ]
-
-
herrká
senior tag
válasz herrká #18849 üzenetére
Sziasztok! Újabb kérdés az üggyel kapcsolatban. Írt az eladó, sűrűn kéri az elnézést, hogy tartsam meg a csipeszt! Tekintsem ajándéknak, valamint azonnal küldi a habverőt, meg is írta az új tracking numbert. Megköszöntem neki. De ilyenkor mi a teendő? Igazoljam le a régi rendelést, mintha megérkezett volna? A My Orders-nél egyébként még a régi rendelési számmal szerepel. Amit írt újat, azt hol látom? Hogy tényleg feladta-e?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Köszönöm! Azt írta feladja azonnal a habverőt. De nyoma sehol... Mindegy, akkor leigazolom, mintha megjött volna..
Más, korábban írtam, hogy február óta nem jött meg egy csomagom. 03.01-én feladva státuszban áll. Az eladótól kértem 14 nap hosszabbítást a tanácsotok alapján. Ő hosszabbított 20-at és írta, hogy reméli várok türelemmel... No, most a hosszabbított 20-ból még 3nap van hátra. Indítsam a reklamációt az összefoglaló alapján, hogy nem érkezett meg? Vagy várjam ki az utolsó napot?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Kálváriám története:
Rendeltem egy terméket február 16-án.
Track order szerint:
-02.20-án feladta.
-02.22-én Parcel accepted by shipping company.
-02.23. Parcel in - majd - outbund sorting center.
-02.24. Accepted by air carrier.
-02.28. Departed country of origin.04.18-án kértem a védelem meghosszabbítását 14 nappal.
04.19-én válaszolt, hogy jók-e az adataim, amit megadtam. Név, cím stb. És meghosszabbította 20 nappal a védelmet.
04.20-án, ezt megköszöntem.
04.21-én írt, hogy reméli várni fogok türelemmel!
05.07-én írtam neki, hogy 4 nap múlva lejár már a hosszabbítás, a Track Orderben semmi változás, árulja már el, hogy valóban feladta és jó a Tracking Number? Valamint, hogy 24 órán belül választ várok, mert indítom a disputet!
Erre ma válaszolt gúnyos hangnemben, hogy barátom, oszt a postán érdeklődtél már? És hosszabbított még 20 napot!Mit tegyek? Dispute? Az összefoglaló szerint, annyi elég, ami a "nem érkezett meg" példánál látható? Vagy szúrjak be képernyő mentést valamelyik nyomkövető oldallal, hogy semmi nem látható a termékről? Vagy a komment lehetőséghez kopizzam be a fenti összefoglalást? Vagy ez nem kell?
Ha kérem a teljes árat vissza, arról az Ali dönt, hogy jogos-e a követelésem? Vagy ha ezt választom, automatikusan pár napon/héten belül a számlámon lesz a pénz? Erről értesítenek, vagy nézegessem két naponta majd a számlaegyenleget?Köszönöm a segítséget! Bocs a hosszért, de az első ilyen problémás ügyem és nem szeretném a 16 dolcsimat bukni!
-
herrká
senior tag
Hoppá! Hát, ez a rész lemaradt... Kivágtam én is azt a részletet a nyomkövetési oldalról, amit Te korábban beraktál. Csak, hogy nehogy a magyart ne értsék... Azt a képet raktam be bizonyítéknak. Kérem vissza a teljes árat! A Reason for refund request-nél az egyéb okot jelöltem. Ott nem volt a nem jött meg lehetőség. Alulra pedig beírtam, hogy több mint 2 hónap alatt nem kaptam meg és a nyomkövetési oldal szerint visszaküldték az eladónak. (Egyébként azt nem tudom kihámozni, hogy honnan vagy ki küldte vissza és miért?)
Remélem így is jó lesz! Köszönöm a segítségedet! MOD: ha esetleg nem értik, gondolom jelzik... Ha kell valami kiegészítés. Vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! A disputem eredménye: Dear X Y,
The dispute (order id: 82042842101841 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400352566411841> to check the details.
Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule. Your payment is expected to return to your credit card within 3 to 20 working days. Please be patient to your bank statements.
Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid -
Package Information
AliExpress Shipping LP00069373338400 In Transit
Final resolution: full refund 15.21 USD
Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.
Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.
Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management TeamNem értem. Elfogadták, hogy nem jött meg és visszakapom a lóvét? De az is igaz, hogy szállítás alatt van a dolog? Meg jelezzek vissza valamit... Segítsetek már!
Következő email:
Dear X Y,
Based on the dispute results, the payment had been processed. Please check Order No. 82042842101841.
To help us to improve the shopping experience on AliExpress, you may take one to two minutes to answer 6 questions towards the dispute by clicking Customer Dispute Satisfaction Questionnaire. Pleasebe assured that your responses will be kept confidential.
Sincerely,
AliExpress Case Management Team
2017-05-08 13:36:51Itt is válaszoljak valamire! De mire?
Aztán még egy email:
The seller has left feedback for your order (Order no. 82042842101841). Please leave your feedbackDear X Y,
The transaction for Order no.82042842101841, Product: Rechargeable Foot File Pedicure Machine Feet Care Machine Dead Skin Removal with 9 Pcs Replacement Roller Head Personal Care was completed on 08 May 2017. The seller has left feedback for this transaction on 08 May 2017.
Leave feedback now.
On AliExpress, all feedback for the transaction should be left within 30 days of order completion. Please leave feedback for your order before 07 Jun 2017.
Your feedback is very important in helping other buyers assess products and sellers.Lezárult az a rendelésem, de értékeljem június 7-ig, hogy mennyire vagyok elégedett a termékkel???
Bocs a hosszért! Első disputem! Valaki aki jobban érti ezt röviden foglalja már ösze, hogy akkor mi van, és milyen kérdésekre kell jól meggondoltan válaszolni???
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Köszönöm szépen! Bocs, gondolhattam volna, hogy Ti már ezeket fejből tudjátok :-)
Akkor, hogy jól értem-e:
3. Értékeljem a tranzakciót. 1 csillag mindenre. De akkor rá kell kattintanom, az Ordersben mintha megérkezett volna? Vagy azon a linken tudom értékelni ami az emailban van? Ha arra rákattintok, akkor ott van röviden leírva a döntés, van egy dispute survey gomb, és alul a levelezés az eladóval...
2. Itt magát a dispute lefojtatását értékelem.
1. Ezt értem :-)
Köszönöm szépen! -
herrká
senior tag
válasz herrká #18930 üzenetére
Ugyebár az eladó addig nem jut a pénzéhez, amíg nem jelezzük, hogy megérkezett? Addig az Alinál van. Igaz?
A disputenal volt, hogy értékeljem a tranzakciót. Megtettem. Lehet, nem kellett volna?
Furcsa, hogy a végén az eladó azt állította, hogy újra feladta a cuccot, amit visszaküldtek neki, már hetekkel ezelőtt.
Ma kaptam tőle egy emailt, nagyjából ezzel a szöveggel: "barátom, visszakaptad már a pénzed, amit a disputenak megfelelően visszautaltunk neked?"
Most akkor mi van? Gúnyolódik?[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Ne haragudj V/ remélem utoljára az ügyemben... Szóval, hagyjam figyelmen kívül a csávót vagy van annak valami jelentősége, hogy ha ő ír, és én nem válaszolok? Már az agyamra megy! Minden nap ír egy emailt a dispute óta... Ma ezt: "please contact aliexpress customer service, then you will know ,any problem, please contact us" Nem is értem! Az Ali meghozta a döntést, jön a lóvé vissza. Akkor miért zaklat? Én meg így Titeket... Ez normális, hogy írogat állandóan?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Szia! Tegnapelőtt kérdezte az ürge, hogy visszajött-e már a pénz? (Mi köze hozzá egyébként?) Válaszoltam, hogy még nem!
A 18974-es hsz-ben idéztem a tegnapi emailjét, hogy forduljak az Alihoz, ha problémám van! Vagy valami ilyesmi, a google fordító nagyjából ezt dobja...
Aztán most ma jött tőle egy "hé, hallo" animált giff. Most mi van? Be kell neki jelentenem vagy az Alinak ha visszajött a pénz? Mert egyébként ma rákerült a számlámra! Mondjuk furcsa, hogy 16,5 dollár körül volt az ár, a számlára viszont 13,5 euro érkezett, valami 4 ezer párszáz Ft.
Köszönöm a segítségedet előre is! -
herrká
senior tag
Köszönöm szépen! A számlán szerepel így, hogy az Alitól utalás, tizenpár euró, négyezer valamennyi forint... Mindegy, a lényeg, hogy visszajött! :-)
Köszönöm a segítséget Neked és Mindenkinek aki próbált segíteni! Általában mikor más hsz-eit olvastam már sokadjára ugyan arra a témára, sokszor nem értettem, hogy de hát megkapta a választ egyértelműen! Miért nem érti??? No, most a másik oldalról nézve, én sem értettem sokszor amit írtatok, annyira izgultam, hogy el ne rontsam az első disputémat! Bocsánat! -
herrká
senior tag
Rég rendeltünk már. Most a kisfiam kinézett magának két matrica szettet. Nagyjából 1,3 dollár darabja, majd 1 dollár a szállítási költség. Nem lehet csak egyenként kosárba tenni. Írtunk az eladónak, hogy hajlandó lenne egy csomagban feladni, ne kelljen dupla szállítást fizetni? Válasza igen, tegyük a kosárba és fizessük ki. Így is tettünk. Le is vonta szépen a két szállítási költséggel az árat. Írtunk neki, hogy nem ezt beszéltük meg! Válasza, súly alapján kell neki a szállítást fizetni... És szép nevetős smiley. Korrekt... Legszívesebben törölném a rendelést, csak a gyerkőc nagyon szeretné ezeket a vackokat...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Escape from Tarkov
- Horgász topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fujifilm X
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC