-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
AliExpress Standard Shipping-el és a hozzá kapott LP kezdetű TN-el van valakinek tapasztalata (pl. mennyire valós az az info amit a követési oldalán mutat)? Legutóbbi rendelésemhez ilyet kaptam.
-
robi1979
aktív tag
Egy kis segítséget kérnék tőletek: Aliexpressen várásoltam egy Tronsmart Telos Tv boxot amin nem működik a SATA port, pedig pont a SATA miatt választottam ezt a típust. Nyitottam egy diputot a nem működő SATA miatt a Tronsmart Teloson, azt írja az eladó hogy küldjem vissza és refundol. Nézegettem a csomag árakat, a legolcsóbb visszaküldés kínába 16.000ft.
Az alis diputeban meg csak ennyit tudok csinálni: ACCEPTálni tudom azt amit írt, hogy küldjem vissza. Szeretném neki megírni hogy 16.000ft os posta mellett nem szívesen küldeném vissza, ezt hol és hogyan tudom megtenni?
Ha mégis visszaküldésre kerül a sor, akkor mivel érdemes vissza küldeni és mennyibe kerül? Legfőképpen ki fizeti a visszaküldést? Én vagy az eladó? Még sosem kellett vissza küldenem semmit, eddig minden Ok volt.
Milyen "opciók" vannak ilyenkor? Disputeon belül hol tudok írni az eladónak ahelyett hogy ACCEPTÁLNÁM a visszaküldést? Gondoltam írok neki hogy megjavíttatom itthon, de annak a költségét fizesse meg.
-
axlfsi
veterán
válasz
marontoni63 #11890 üzenetére
Hello!
Neked mozdult azota a refund? Nem tudom, hogy van ez, valahol mintha olvastam volna, hogy amugy, miutan megitelik, azonnal el is eri a vegso, harmadik stadiumat a folyamat (Refund) es onnantol kb.(max.) 10 munkanap alatt mar a bankszamlan is a penz.
Nos, nekem 3 (harmadik!) hete pontosan, hogy egyaltalan at sem billen a Refund allapotaba az amugy reszemre megitelt visszaterites.
Mi van ilyenkor?! Alinak kellene irnom? Hol, milyen csatornan? Koszonom elore is!
-
robo001
csendes tag
válasz
brekes #11172 üzenetére
Szia. segítséget szeretnék tőled kérni abban, hogy az általad megadott eladóval felvettem a kapcsolatot, és cak annyi lenne a kédésem, hogy te mi alapján atad meg a pontos mérete CM vagy EU méret? Nem volt még méret-eltérés a rendeléseid során? Nekem férfi 40-es kb. 26 cm; és női 37-es kb. 24 cm-re lenne szükségem. Vámot kellett fizetni?
Segítségedet előre is köszsönöm!
-
looser
addikt
Mit gondoltok, ha az eladó kitolta a Purchase Protection idejét (június 28-án vásároltam) 2016.10.28-ra, az azt jelenti, hogy akár addig is várhatok a csomagra? Üdv!
-
Charx
senior tag
Ha PostNL-el rendelek egy tabletet akkor azt nem fogjak le vamolni, igaz? Mert az elado szerint rendben lesz. De nekem afa-stul mar nem kell.
-
Szaboocs
csendes tag
Oké, és nincs valami időlimitem hogy meddig kell nekem válaszolni? Vagy ha közeledik a lejárati dátum és a csomag nincs itt akkor mi a teendő?
-
Szaboocs
csendes tag
Sziasztok,
Rendeltem 2 hónapja alliról most járna le a protection, viszont a cuccom sehol sincs még így nyitottam 1 dispute-ot. 2 nap után az eladó kitolta augusztus 26-ig a protection-t és ezt írta:
"sorry for the trouble, let's wait 15-20 days to see the update, ok? we have extended the delivery to 25 days for you, we promise to solve the problem for you, could you kindly help us cancel the dispute first? if you can not get the parcel ,you can open it again 20 days later. thank you for your understanding, nice day
Az angollal nincs baj értem mit ír viszont még nem volt ilyen "ügyem" van ott egy accept gomb azt el kell fogadnom most? És ahogy írja ha továbbra se jönne meg akkor nyithatok új dispute-ot? Vagy ilyenkor mi a teendő?
-
looser
addikt
Rendeltem egy pár apróságot, nagy része megjött egy csomagban, a másikat külön adták fel. Rákérdeztem, akkor mondta a jóember. A lényeg a válasza, miután leírtam neki, hogy akkor minden rendben és örülök hogy megvan:
"No worries dear, we are with you while you wait."
Hát nem édes? :-)
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
rendeltem egy kijelzot+ digitizert alin,azt irta az elado, hogy feladta ekkor: 2016-07-19
a tracking ezt mondja:2016-07-20 11:58 - Electronic information has been received.azota semmi valtozas. azt irta, hogy 5-10-nap, mig latszani fog a tracking.
irtam mar neki 2 uzenetet, de nem valaszol, pedig normalis eladonak nezett ki.
mi a next step? dispute? varjak meg? -
22balu
aktív tag
sziasztok!
Hogy van ez az áfa dolog ? ha pl túl nagy a csomagom amit rendeltem itthon rátehetik az áfát ? és akkor a postás kérni fogja azt a többletet és csak úgy adja oda?:..
vagy hogy működik ez ? akarok egy dront rendelni kb 50 dollárért de a mérete miatt gondolom nagy csomagba is jön és így probléma lehet belöle
-
Andi*
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Valószínű így inkább megtartom a cipőt, mert nem akarom elbukni a postaköltséget.
Másik termékkel levő problémám. Festék hibás felsőt kaptam, ami így hordhatatlan. Disputot nyitottam mire az eladó azt reagálta, hogy tartsam meg a terméket, ő küld nekem egy hibátlant újból, cserébe zárjam be a disputot. Mit tegyek
Zárjam be, és várjam, hogy talán elküldi tényleg a jót? vagy esetleg kérjek előbb traking számot? ha mégsem küldi el, később újra nyithatom a disputot?
-
cotag
senior tag
Fülhallgatót kitől vegyek alin?
-
Gaborking
tag
Sziasztok!
Ha nem tudok átvenni egy csomagot akkor utána hány napig tartja a posta letétben, mielőtt visszaküldenék?
Előre is köszönöm -
válasz
CactuS #11900 üzenetére
Erre esetleg valaki? Mióta feltettem neki a videót nem jelentkezett az eladó, pedig ott tisztán látszik, hogy átvált pirosra a töltő és nem hagyja abba a töltést. Nekem tökéletesen megfelelne, ha küldene egy másikat, ahogy eredetileg írta. Mindenképpen nyitni kell egy Dispute-ot, akkor is, ha válaszol?
-
Siriusb
veterán
válasz
A texasi #11909 üzenetére
Őszintén szólva nem értem az eladó problémáját. Sérülten érkezett, ezen indokkal indítottam a dumát, nem tudom, ez, miért vetne rá rossz fényt, ilyen előfordul időnként.
Ha lehet új dispute-t nyitni, én megteszem, együttműködöm vele, mert erről nem tehet. Jó, csomagolhatta volna vastagabb bubis borítékba, de nem akarok kicseszni vele. -
Siriusb
veterán
Nem vagyok itt képben a dispute kezeléssel. Nyitottam egyet, mert sérülten érkezett a termék. Az eladó kéri, zárjam be és más indokkal " The product doesn't fit" nyissak egy újat, s részben kárpótol. Ezt meg tudom tenni, vagy csak szivat és nem lehet új dispute-t nyitni, ha lezárom a jelenlegit?
-
Andi*
csendes tag
válasz
A texasi #11904 üzenetére
Azt nem értem, hogy miért nekem kell fizetnem a visszaküldést, ha nem én hibáztam, hiszen ő küldött egy más szinű és márkájú cipőt. Az a gond, hogy nekem nagyon nem éri meg anyagilag visszaküldeni.
Közben ő meg be is zárta a disputot, és van 10 napom, hogy visszaküldjem különben az Ali oda adja neki a pénzem.
-
manu75
aktív tag
Hátha valakinek segítség lesz, kérdeztem korábban Tőletek milyen cipőméret lenne jó, mert az alin a belső méret nem egyezett az európai mérettel, nos tanácsotokra akkor a 41-es lábamra 43-as méretűt kértem és tökéletesen passzol a cipő.
-
Andi*
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem egy cipőt, ami megérkezett, de nem úgy néz ki mint a képen. A képen bézs színű, amit én kaptam az meg inkább ilyen vajszín (halvány sárga), és a belsejében sem azt a márkát írja mint a képen láthatónak. Kvázi nem az a cipő, bár modellre stimmel. A baj az, hogy így nem tudom viselni ahhoz a szoknyához amihez vettem. Disputot nyitottam. Az eladó meg csak annyit írt, hogy ha visszaküldöm a terméket akkor írjam meg neki a traking számot. Most ilyenkor KI és HOGYAN fizeti a visszaküldés postaköltségét?
-
Watcher45
tag
Az Ali tudtommal egy piactér, tehát maga nem rendelkezik EU raktárral. Elméletileg előfordulhat, hogy a felületen árusító adott kereskedő igen, de nem tudok arról, hogy lenne olyan kereső ahol erre vonatkozóan lehetne szűkíteni. A trackitonline.ru honlapon van kereskedő ellenőrző de az a megbízhatóságot vizsgálja.
-
flirt
tag
Üdv! Ha EU-raktárról szeretnék rendelni, erre az opcióra rá lehet keresni valahogy? Rendelt már mobilt valaki így? Néztem pár modellt, amik kedvező árban lennének, de ha elkapják a vámon, és ráteszik a különféle költségeket, akkor már kevésbé jó bolt így beszerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy A52s 5G Snapdragon
- HP EliteDesk 800 G5 SFF / i3-9300 - i5-9500 - i7-9700 / 2 X NVMe / USB Type-C / WIN 11 / 27% számla
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6150 (18c/36t, 2.7/3.7GHz), 512GB RAM,10G, H740p 8GB, áfás
- Bomba ár! Dell Latitude 5290 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest