- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Synology routerek
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni ,rendelés ügyében. Olvasom a hozzászólásokat és a Kínai Újév miatti csúszás miatt nem tudom eldönteni ,hogy mi volna az az időpont amikor érdemes rendelni, hogy a lehető legkevesebb probléma legyen,félre értelmezésbőlés nem tudom még miből...! Elég "nagy összegű" rendelést (kb35000-) szeretnék. Hozzá kell tennem még soha nem rendeltem az Aliról.
-
marontoni63
csendes tag
Köszönöm a válaszaitokat! A rendelést vasárnap az az 7.-én tudnám megejteni (financiális okokból),ami pont belecsúszik az ünnepekbe. A rendelés végösszege 3 rendelési tételből áll össze (kb 25000+8000+2000huf) és nem egy eladótól .Azért a kérdés mert ha úgy sincsenek ott ,hogy feldolgozzák a rendelést ,befizetést, akkor ,hogy tud tovább menni a dolog?
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni , megérkezett az első rendelésem az Alin és nem tudom ,hogyan kell visszajelezni , hogy minden rendben.
Köszönöm! -
marontoni63
csendes tag
Sziasztok!
Két csomagomra is ezt( 2016/04/29 00:01 Célállomásra való megérkezés üzenet [Information Kapott] (Ország: HU)
2016/04/26 18:26 Felkészülés az elszállítást [Information Kapott] (Ország kód: HU)) dobta ki , a 17TRACK, ennek ellenére még mindíg nem kaptam meg . Vajon hol akadhatott el ? Gyakori ,hogy két héttel az orszába való beérkezés után nem kézbesítik a csomagot? Mit gondoltok? Ja igen ezek a csomagok 4-5 dolláros tételek (valóban azok) .[ Szerkesztve ]
-
marontoni63
csendes tag
...nekifutok még egyszer ,hátha valaki. Két csomagomra is ezt jelezte a 17 track.
Latest Event -- 2016-04-29 12:01 Arrival at Destination Post [Information Received] (Country: HU)
A mai napig nem kaptam meg őket. Mit gondoltok erről?
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok! Segítség kellene ,megrendeltem a terméket , rányomtam a fizetés gombra , levette a számláról a pénzt. Akkor néztem ,hogy véletlenül duplán került a kosárba ,megnyomtam a törlés gombot, és töröltem a teljes rendelést(a rendelés és a törlés között nem telt el 10 perc). Kell-e még valamit csinálnom? Minek kell ilyenkor látszódnia az alis felületen? Köszönöm!
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok! Van köztetek olyan akinek mostanában volt refundja és az FHB-banknál van? Nekem 13 nappal ezelőtt (azaz Júli 13-án) megítélt az Ali egy refundot , a mai napig nem kaptam meg.
-
marontoni63
csendes tag
-
marontoni63
csendes tag
Szia! Hát felhívtam a bank ügyfélszolgálatát ,és sajnos azt a választ kaptam ,hogy nem találnak utalást . Azt mondta az ügyintéző ,hogy kérjek valamilyen igazolást az Alitól,hogy elutalták a pénzt. Tudnál ebben ,vagy valaki aki így járt, tudna tanácsot adni ,hogyan kell ezt kivitelezni? Köszönöm!
-
marontoni63
csendes tag
válasz viktorhu #11838 üzenetére
Köszönöm a választ ! Igen leszedték a pénzt a kártyáról ,ezt megerősítette a banki ügyintéző, de nem történt "visszatörlés" az Ali részéről. Azt mondta az ügyintéző ,hogy vegyem fel a kapcsolatot az Ali-val és kérjek igazolást a törlésről . Azért kérdeztem tőletek ,hogy járt -e már így valaki közületek és mi a módja az intézésnek?
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok! Mostanában, érdekes módon nem jelennek meg a visszajelzéseim a vásárlásról ,pedig mindig írok- (öt csillagos jellemzéseket adtam).Más is találkozott már ezzel?
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok ! sürgős segítség kellene, az alin beraktam a kosárba egy rendelést majd rámentem a fizetési oldalra , (confirm and Pay) leokéztam elindult a homokóra, és utána azt írta ki ,hogy nem sikerült a fizetés . Denekem meg jött az sms , a bankztól arról ,hogy sikeres volt a vásárlás. Az ali oldalán meg a rendeléseim részen az van kiírva,hogy " fizess most"-"rendelés lemondása" , mit csináljak járt már így valaki ? Tehát kifizettem de az ali nem ismeri el ?
-
marontoni63
csendes tag
Nem tudom ,hogy zárolva lett -e , nem volt számomra teljesen világos a banki ügyintéző magyarázata , de nem igazán tűnt úgy ,hogy megértette volna a kérdésem . A rendelés és a cansel order között nem telt el több mint 10perc. A rendelés részleteinél a financial fülre kattintva, meg van az a a két sor ,hogy "teljes összeg " itt a termék ára van, meg a "beérkezett fizetés " : teljes ,kapott, fizetési mód, na itt nincs semmi .
-
marontoni63
csendes tag
válasz marontoni63 #13348 üzenetére
...ja és a rendelési oldalon nem azt írja ki ,hogy canseled order , hanem ,hogy finished, tehát úgy kezeli mintha befejezett és nem törölt rendelés lenne.
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok ! Újra a segítségeteket kérném. A történet a következő ,beérkezett az országba a China Post Registered Air Mail által szállított track számmal ellátott csomagom. Kérdezem a postást , hogy mit tud róla , a válasz ,hogy semmit . Hazaérve megnézem az emailjaimat és benne van egy aliexpress-es levél , hogya szongya comfirmáljam az átvételt mert a kézbesítés regisztrálva van. Lemegyek a póstára mutatom a track számot és érdeklődök, megtalálták és azt mondták ,hogy valóban kézbesítve lett Pápára és ott át is vették a csomagot . Természetesen én nem Pápán de még csak nem is abban a megyében lakom,hanem többszáz kilóméterrel arrébb. MIt tehetek milyen lehetőségem van egyáltalán? Köszönöm a segítséget!
-
marontoni63
csendes tag
...akkor abban tudnátok segíteni ,hogy vajon miért nem tudom elküldeni a megnyitott disputban a magyarázatomat. Megnyitottam a disputot kiválasztottam a visszatérítés fület, majd a bepontoztam a nem kaptam meg a csomagot fület, majd kiválasztottam a rossz címre küldött fület,beírtam a visszatérítés összegét,majd a négyzetbe beleírtam a magyarázatot ,hogy mi történt. Na és innen nem tudom hogy tovább ,mert hiába nyomom az elküld gombot nem történik semmi.
-
marontoni63
csendes tag
válasz marontoni63 #13763 üzenetére
Annyi még ,hogy valami bizonyítékot kellene feltöltenem ,vagy mi ,mert az ugrándozik, hogy "tölts bizonyíték" opcionális.
-
marontoni63
csendes tag
Köszönöm a segítséged és a türelmed , meg van a hiba , a visszatérítendő összegnél a tizedesvessző helyett pontot kellet tenni és már el is küldtem a magyarázatot. Közben sikerült felhívni a pápai posta hivatalt és elmondtam a vezetőnek a problémámat , ő mondta ,hogy valóban kézbesítették a csomagot de most többet nem tud mondani róla . Holnap megkérdezi a a kézbesítőt, de gyanúja szerint a track szám lehet a hibás mert nálunk a csomagokat irányitószám alapján kézbesítik .
-
marontoni63
csendes tag
Ezt az üzenetet kaptam a kereskedőtől, szerintetek mit kell ilyenkor tennem?
About this order
Order number: 79667907302931
Reply
Zhiyuansix SIX
2016-11-10 21:33
Dear buyer,
Thanks for your message.
So sorry,our system has some problem recently,it always upload wrong tracking number. This number RI979345623CN is incorrect.
Please don't worry,your package is in transit.We have sent to you on October 27, 2016 ,the Correct code is K100000092589 .Please check it from http://www.flytexpress.com/Tracking/NewTracking_En.aspx?trackNumber=K100000092589 .The link we provided you just could track the delivery date and it can not track the detailed information.
The shipping time to your country is about 20-45 working days.When it arrives at the place of delivery,your local post office will send delivery notice to you.Hope you can wait it patiently.If you couldn't get it within reasonable time ,just feel free to contact with us ,we'll solve the problem for you.
We have extended some days for you . Would you mind closing the dispute first?
Hope for your understanding.
Best regards.Köszönöm a segítséget!
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok ! Segítsetek , ezt az üzenetet kaptam, arra a kérdésemre , hogy miért nem elérhető 10 nap után sem a "Tracking Information",
2016-11-30 18:30:52
http://www.17track.net/zh-cn/track?nums=RT332455810HK for business season ,update the tracking information wrong,én nem tudom értelmezni.
Köszönöm.
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok' Segítséget szeretnék kérni a következő dologban,rendeltem az aliról egy terméket (elektromosgitár). A rendelés a szokásos procedúra szerint zajlott , majd három nap múlva ránéztem a rendelésem státuszára és a bolt oldalára ahol az összes termékre az a van kiírva ,hogy sorry not avialable, az eladót megpróbáltam elérni de nem tudtam. ezért azonnal megszakítottam a rendelést (azzal az indokkal ,hogy az eladó nem válaszol) Egy félóra múlva kaptam egy emailt az eladótól ,hogy miért szakítottam meg a rendelést, leírtam neki ,hogy az összes termék elérhetetlen és én azt gondolom ,hogy befogja zárni a boltot és én nem kapom meg amit rendeltem . Azt írta vissza ,hogy ne aggódjak csak termék frissítés miatt van. Valahogy nem tudom ezt elhinni.
Az alitól az a visszajelzés ,hogy a rendelés lemondásához szükség van az eladó hozzájárulásához is.
A kérdésem a következő ,ha az eladó nem küldi a rendelést vissza kapom a pénzem,hogy megy ez? Ilyenkor még nincs az eladónál a pénz?
Köszönöm a segítséget. -
marontoni63
csendes tag
-
marontoni63
csendes tag
Üdv! Legyetek szívesek erre a számra RE018894508CN ránézni, konkrétan nem tudom ,hogy hol van , mi van vele, és adott helyzetben mit kellene tennem . Február 26.-án rendeltem, az érkezési határidő 3 nap múlva lejár. Kértem az eladót ,hogy hosszabbítsa meg a szállítási időt, visszaírta ,hogy rendben , de nem hosszabította meg. Tanácstalan vagyok ,hogy 3 nap múlva ha lejár az idő mit tegyek. Köszönöm!
-
marontoni63
csendes tag
Köszönöm, de ennél valamivel konkrétabb választ várok. Hol lehet a csomag ?- a csomaginfók számomra nem egyértelműen mutatják a státuszt. Mit tegyek ha mégsem hosszabbítja meg a szállítási időt? "V" ha esetleg Te is mondanál rá valamit . Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Filmvilág
- Battlefield 2042
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobil flották
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...