-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Ledi
aktív tag
Bevittem az eszközöket az ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy csak postán adhatom fel.
Mint kiderült a márkaképviselet nem tud hivatalos átvételi elismervényt adni az eszközök visszavételéről. A srác közölte, hogy kézzel írt (!) és lepecsételt papírt tudna csak adni, de ez nem lenne hivatalos.
Ezt akadályt a UPC még simán meg tudta ugrani.Nézte az előfizetést, azt mondta folyamatban van 1-2 hétig is eltarthat mire törlik a rendszerből.
Azt javasolta ne használjuk a szolgáltatást. Ez teljesülni fog , mert rögtön be is vittem a cuccukat a legközelebbi postára és feladtam.Kritikán aluli egy cég!
Poén: Amíg vártam jött egy ukrán nő aki előszór ukránul, majd oroszul végül pedig angolul próbált kommunikálni. A vicc , hogy az ügyfélszolgálaton a 3 ügyfeles+ biztonsági őr sem tudott angolul sem szót érteni az ukrán nővel. Még a Google fordítót is bevetették nem sok sikerrel. Mindez egy brit távközlési cégnél.