-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
gduck
addikt
válasz
Marcell1578 #122799 üzenetére
Szerintem 3.1-est érdemes kérni. Érzékenyebb a hálózati hibákra, ezért ha nem tökéletes a hálózat, az elején lehetnek vele gondok.
Vodafone mediabox egész jó, csak együtt kell élni a hibáival. Úgy is fogalmazhatnék, ha nős vagy akkor nem lesz ismeretlen a helyzet :)
-
Marcell1578
csendes tag
Sziasztok!
Lehetőségem lenne új modemeket választani. Kérdésem az lenne, hogy érdemes-e?
Jelenlegi modem: Ubee illetve kaon mediabox.
Internetcsomag 250/25
D3.0 wifi high modemt választhatnék vagy D3.1 Wifi modemet.
Itt nekem hasznos lenne ha lehetne egyszerre 5ghz és 2,4ghzes wifi is.
Illetve kaont érdemes-e lecserélni a Vodafone Mediaboxra?
Visszajátszás funkció miatt jó lenne de ha rosszak vele a tapasztalatok inkább elengedném. -
polonic
félisten
Egyébként ha most akarnék új csoportos beszedési megbízást adni, akkor most végül az új azonosítót kell megadni?
-
Toth_Jani
őstag
Nekem is 2 számlát vontak le tegnap a szeptember 5. határidejűt és a Gázszámlát.
Szerencsére ma már csak az aktuális Voda számlát veszik le, ha sikerül. -
cocka
veterán
bár csak vezetékes internet szolgáltatásom van, a közleményben mindkét számlánál mobiltelefon előfizetés szerepel...
Nálunk mobil is van, de mivel a vezetékes összegek nem egyeznek a mobilos számlák összegével, általában elég egyértelmű, hogy melyik melyik. Ennek ellenére itt is "mobiltelefon díj" van a közleményben a vezetékes esetén. Ja és természetesen a myvodkafonban továbbra se lett jóváírva. LOL
-
kezo0
addikt
„csak vezetékes internet szolgáltatásom van, a közleményben … mobiltelefon előfizetés szerepel” – ez nálam is így van, és anyám esetében is, akinek szintén ma történt meg a beszedése a szept. 5-i fizetési határidejű számlának. Egyikünknek sincs mobil-előfizetése a Vodánál.
-
Faby
senior tag
válasz
catroot #122781 üzenetére
Detto, nálam is ma vontak le 2 számlát (3 volt, de van egy jóváírásom, amit a legfrissebb számlában érvényesítettek így ott túlfizetésem volt, és maradt két fizetetlen számla)
Semmit nem állítottam át, nem adtam új azonosítót, a régi UPC-s maradt, ennek ellenére le tudták vonni.Kis szépséghiba, hogy bár csak vezetékes internet szolgáltatásom van, a közleményben mindkét számlánál mobiltelefon előfizetés szerepel...
-
ledgeri
nagyúr
válasz
kezo0 #122786 üzenetére
Azt hittem, előbbi hónapban, hogy az a nem fizettett korábbi számlák összegének jelölése az, de a magyarázantak 2. hónap után már van értelme! Passz, hogy ha neked nem volt/van szűrkével jelölve, akkor az neked is úgy számolódik-e, vagy tök mindegy, hogy milyen a jelölése, azt külön kell fizetni... ezt az infót kaptam. (Borzalom az inkonzisztencia!!!) -
kezo0
addikt
válasz
ledgeri #122783 üzenetére
Milyen „szürkével jelölt összeg” van a júliusi számlákon, ami „nem fog csoportosan beszedődni”?
Egyébként ma nekem is megtörtént az OTP-nél a beszedés a szept. 5-én lejárt fizetési határidejű számlára. A számla teljes összegét leemelték. A beszedési megbízásnál változatlanul a régi, még UPC-től megörökölt ügyfélszámom szerepel.
A következő számla fizetési határideje a holnapi nap, kiváncsian várom, azt sikerül-e majd végre időben beszedni. -
pkaresz
őstag
Sziasztok.
Jé levonták a mai aktuális számlát, már csak az ötödikeit kellene. -
ledgeri
nagyúr
Részemről is Csoportos beszedésis update, ma voltam mind a mankban, mind a vodánál és nekem ezt mondták:
bank: már több ügyfél is járt náluk, szerintük a vodának új azonosítókat kéne kiküldeni.
Voda: most 20. környékére van ütemezve az újralekérés, az azonosítók maradjanak amik voltak. Ha lesz, akkor lehet, hogy egyben lesz kérve, szóval ajánlják a limit növelést... ezt meglátjuk, viszont
A júlusi, számlákon szűrkével jelölt összeg az nem fog csoportosan beszedődni, azt csak átutalással/újságosnál lehet befizetni és ahhoz az új azonosító fog kelleni -mondták ők.#122781 catroot az itt fenti-hez mit tudsz hozzászólni? Mennyi vonódott neked a mennyiből, egyben, külön?
#122782 |AP| voda baj, rossz adatbázis migráció miatt!
-
|AP|
veterán
válasz
catroot #122781 üzenetére
nem annyira követem a topikot, azt viszont látom, hogy valami gebasz volt a csoportos beszedéssel. Egy lejárt számlám már van, a második is lassan határidőhöz közeledik és nem történtek meg a levonások.
Mi ez pontosan? A Voda cseszett el valamit, vagy én maradtam le valamiről? -
catroot
veterán
Na, nálam a bank szerint megtörtént 2 számlánál a csoportos beszedés!
Voda felületén még nem könyvelődött le, gyanítom idő kell még ehhez.
-
BUKSIKA75
csendes tag
Üdv tanácsot kérnék, LG 4k tv és upc pace HD box, eddig működött hibátlanul de pár napja hdmin semmi nem jön, a tv 3 hdmi port jó mert a ps4 mindegyiken jön, a upc kábel se lehet rossz mert av kábellel már látható a box kép csak ugye sd az adás... esetleg a box hdmi portja lehet meghibásodva? minden választ köszönök
-
ztibor
senior tag
válasz
TheHardOne #122776 üzenetére
Nálam ez napi 5-10 alkalommal történik és teljesen random időpontokban.
Azt már megfigyeltem hogy 4-körül mindig ujraindul, tehát az lenne a fix.
Ha ez így van is gáz, mivel van hogy szarul indul el és a wifis dolgok egyáltalán nem működnek. Az okos eszközeimet dobálja le folyamatosan. Szóval ez így mint szolgáltatás 1 forintot nem ér. -
TheHardOne
tag
válasz
ztibor #122755 üzenetére
Ez azért van, mert az új szoftver naponta minimum 1x, de van, hogy 2x újra lekéri/ráküldik a konfigurációs fájlt, és ezután természetesen újra is indul. Régen ugye egyszer megkapta, aztán ment évekig, max ha változás volt az előfizetésben küldték rá újra... Én is több esetben szenvedek ezzel, de van, ahol meg rendesen működik, nem tudtam rájönni, mi alapján érintettek a modemek. Csak azt tudom elképzelni, hogy félnek attól, hogy valaki "belenyúl" és gyorsabb netet használ, mint amire előfizetett.
-
pkaresz
őstag
Volt egy hosszabb áramszünet a környékünkön, már negyed órája újra van áram. A Vodafone szolgáltatásnak, mennyi idő kell amíg minden megy, jelenleg semmi sincs?
-
bv201
újonc
Köszönöm szépen.
Boxom nincs, kártya van.
Ügyfélszolgálat meg menjen oda ahová gondolom.
Le van ......
pár naponta ugyis törlődik. -
cocka
veterán
válasz
Nikaré #122758 üzenetére
Ha már a menürendszert említed, szerintem tartalmi szempontból (mivel nem is nagyon adnak lehetőséget szinte semminek a beállítására) faék egyszerű, viszont strukturális szempontból és kezelhetőség szempontjából katasztrófa. Pl. nem értem, hogy miért kell vízszintesen terjeszkedni. És az a vicc, hogy van olyan rész, hogy rányomsz a menüpontra és ugyanúgy vízszintesen bontja ki az az alatti menüpontokat is. Csak összezavarja a usert. Miért nem lehet a klasszikus fentről lefelé menüt preferálni oldalra nyíló menükkel, ahol a menüpontok szintén fentről lefelé látszanak? És akkor nincs ez az agyatlan vízszintes terjeszkedés.
Meg az is fasza, hogy pl. felvételeknél amikor törölsz egy adott felvételt nem ugrik vissza a törölt felvétel utáni epizódra, hanem mindig ugyanoda valahova jóval előrébb és mindig vissza kell mozogni a nyilakkal, ha meg akarom nézni hogy mik maradtak még.
néha nem akar bekapcsolni
Neked csak néha? Nekem minden áram alá helyezés után megy a szarakodás a bekapcsolással. Elsőre mennie kéne a távos bekapcsológombbal, de ha nem megy, akkor vadul nyomkodni kezdem a számgombokat, hátha feléled. Persze ezt sem lehet tudatosan befolyásolni, mert vagy felébred vagy nem.
Nincs elegendő erőforrás....
Mihez? LOL
-
bv201
újonc
válasz
interstate76 #122764 üzenetére
Tegnap ment pc-ről.
Ma nem
de ezt rég óta csinálja
Magától szokott megjavulni.
De azt hittem van rá valami lehetőség.
ezek szerint nincs. -
interstate76
addikt
válasz
bv201 #122762 üzenetére
Tegnap volt róla szó, hogy már csak az ÜSZ hívásával lehet töröltetni.
Más: ma működik droidos appban és pécés böngészőben is, minden újabb változtatás nélkül. Nem értem. Mindegy, annyi értelme volt, hogy mostantól a laptopom lesz az egyik regisztrált eszköz (eddig nem tudtam, hogy végre megoldották a böngészőből történő tévézést).
-
bv201
újonc
Tiszteletem
Google Chrome belépésnélElérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)
Hogyan kell?
Köszönöm szépen -
Süvi
őstag
válasz
interstate76 #122743 üzenetére
Nekem most megy alkalmazásban, de PC-n nem
(Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104))
-
cocka
veterán
válasz
ztibor #122755 üzenetére
Nehéz bevallaniuk, hogy szarok a modemek, de legalábbis a modemeik szoftverei. Cisconál érdekes módon soha semmi baj.
Annak is az előfizető issza meg a levét, hogy a saját szerelőik egymásra licitálnak és egymás munkáit kritizálják ill. felülbírálják. Ebből épkézláb megoldás nyilvánvalóan nem születhet, és mindezt természetesen az előfizető kárára teszik.
-
cocka
veterán
válasz
interstate76 #122753 üzenetére
Valójában az egész feleslegesen van agyonvédve. Ésszerűbb lett volna meghagyni a webes törlést is.
-
ztibor
senior tag
Kis szösszenet a Vodáról.
Nálam mióta lekerült a UPC-s szoftver azóta újraindulgat a modem. Azóta rendszeresek nálam a szerelőik, akik már mindent kicseréltek idebent, a legutolsó kitalálta hogy az ipv4 a hibás, ezért go ipv6, na még rosszabb lett
A legjobb az amikor már csak 4. időpont egyeztetésre ér ide a technikus mert aznap épp nem kerülök sorra, ezt már másodszor játsszuk el.
Az a vicc hogy általában a technikusokkal és az ÜFSZ-el nincs gond, kedvesek, segítő készek.
Most éppen azért várok technikusra már 1,5 hete, mert az előző rosszul zárta le a hibalapot, és ezért nem tudják kicserélni az oszlopunkon lévő erősítőt. (ezt nem is értem ha tudják hogy az szar akkor ki kell cserélni és kész)
Vicces bagázs lett az biztos, és azt nem ismerik el hogy a modem fw (is) szar, mivel percre pontosan azóta szakad napont sokszor.
Még megvárom az erősítő cserét és aztán rendelem meg a Digit, ezt meg kukázom. -
cocka
veterán
válasz
interstate76 #122743 üzenetére
A vodafone TV médiabox SelfCare nevezetű appjában törölhetők az eszközök és a dumájukkal ellentétben, már a PC-ket is felveszik a listára és nem törlik, ha csak simán bezárod azt az ablakot vagy tabet, amiben a tv.vodafone.hu meg volt nyitva.
-
interstate76
addikt
Azt, hogy törlik az összes eszközt és újbóli belépés után menni fog. Nem megy. De nem is ez a legnagyobb gáz, hanem hogy a regisztrált eszközök törlése/töröltetése konkrétan közel 50 percig tartott. Röhej. Az már csak hab a tortán, hogy nem segített és továbbra sem működik, de mire eljutottam egy élő emberig, addigra úgysem érdekelt a meccs, amit nézni szerettem volna.
1 helyett 50 perc - ez az új módi, ha meg szeretnéd változtatni a Vodafone TV-re regisztrált készülékeidet. Ki találta ki az új folyamatot?
(#122752) CoF Értem, thx!
-
cof
veterán
válasz
interstate76 #122750 üzenetére
Box híján használhatatlan a Vodafone TV?
Nem, ugyanúgy elérhető mindenkinek akinek TV előfizetése van. Az mindegy, hogy kártya, Kaon vagy VTV BOX.
-
pjen
félisten
válasz
interstate76 #122750 üzenetére
Nem tudom, mondtam csak tipp. ÜFSz mit mondott?
-
pjen
félisten
válasz
interstate76 #122747 üzenetére
ŰÉn se. Most próbáltam egy A72 es mobilon és Pc n. Semmi gond. Lehet azért nem megy mert nincs boxod? Csak tipp.
-
pjen
félisten
válasz
interstate76 #122745 üzenetére
Nálam megy telón gond nélkül.
-
interstate76
addikt
válasz
kabelmania27 #122744 üzenetére
Először is köszi!
Nem próbáltam, de úgy emlékszem, hogy tényleg ki van használva a maximális készülékszám, szóval nem a pécés böngészőben kapott hibaüzenettel van a gond, hanem hogy nem tudok törölni a regisztrált készülékek közül. Alsó hangon fél órás procedúra lett az 1 perces történetből (25 perce vagyok vonalban és még mindig csak a zene megy). Megőrülök...
Egyébként csak nálam nem megy a droidos applikáció? Próbáltam telefonon és tableten is, korábban ment rajtuk (azért nem is használtam pécés böngészőből), most nem indul egyiken sem.
-
kabelmania27
félisten
válasz
interstate76 #122743 üzenetére
Böngészőből előzmények és sütik törlése után sem javul a helyzet?
-
interstate76
addikt
válasz
interstate76 #122742 üzenetére
Közben pécés böngészőből próbálkozom a droidos app helyett, de ott meg azt írja, hogy "Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)". Ezt viszont - legjobb tudomásom szerint - már nem lehet megtenni neten keresztül, csak az ügyfélszolgálat tudja megcsinálni. Közel 20 perce vagyok vonalban, ügyintézőig még nem jutottam. Sztem simán kinéz egy 50-60 perces várakozás, miközben vége lesz annak a meccsnek, amit nézni akartam ('Gladbach-Lipcse). Mindezt egy technikai hiba és egy olyan dolog miatt, ami korábban 1 perc alatt elintézhető volt online. Gratula, Vodafone!
-
interstate76
addikt
MV1830 hibakód mit jelent? Köszi!
-
catroot
veterán
válasz
TillaT #122736 üzenetére
Nem rég érhető el nálunk a Telekom optikai kábelszolgáltatása.
Mivel már van náluk meglévő mobilelőfizetésem (aminek lejárt a hűsége), így ha ehhez TV+Internetet is kérek akkor a Magenta 1-el már jobban megéri, mint most. Szóval a Telekom felé kancsingatok.
A másik lehetőség a Digi. -
TillaT
tag
válasz
catroot #122734 üzenetére
Milyen irányba, melyik szolgáltató felé?
Csak azért kíváncsiskodom, mert hasonló cipőben járok.
Sok éve ugyanabban a csomagban vagyok. Régen -UPC-s időkben- valami Analóg Bronz volt a csomag neve, ~30 analóg TV csatorna, viszonylag kicsi internet (ma 150-esnek hívják) és vezetékes telefon. Mára már kivették a TV-t, csak az internet van és a vezetékes telefon.
Egy ideje gondolkodom a váltáson. Felmerült, hogy a Vodánál maradva feljebb váltok, olyan csomagra, ami nagyobb (min. 250-es internetet) és TV-t is tartalmaz. De nagyon visszaesett a szolgáltatás minősége, amióta a Voda átvette a UPC-től. Azt se nagyon lehet tudni, mi várható ezen a téren, ha már az újabb tulajdonosok menedzselik tovább a céget a Voda után.
Ráadásul itt a fórumon sem zengetek dicshimnuszokat a Voda szolgáltatásairól, amit sajnos a saját tapasztalataim is megerősítenek.
Szóval erősen hajlok a szolgáltató váltásra.Felénk a Telekom eszelősen drága, de a FLIP egészen barátságosnak tűnik. Optikán jön, min. 80 Mbit/s, max. 250 Mbit/s, rendes körülmények esetén 150 Mbit/s, 144 TV csatorna, vezetékes telefon belföldi számoknál 5 Ft/perc díjjal. Mindez 4900 Ft/hónap.
A Vodánál most többet fizetek a TV-nélküli, gyengébb internetet és magasabb percdíjakat tartalmazó lebutított csomagomért. Igaz, az internet, ha éppen nincs gond a hálózatukkal, akkor szinte mindig a maximum környékén, azaz 150 Mbit/s körül ketyeg.
Egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb lenne a Vodánál maradva az ügyfélszolgálaton keresztül egy kis alkudozás utáni csomagváltás ..., de erősödik bennem, hogy próbát kellene tenni a FLIP-pel.
Sajnos nincs olyan ismerősöm, akitől valós, hiteles infókat kaphatnék (nézhetnék) a FLIP-ről a saját tapasztalatairól, a miénkhez hasonló (családi házas) környezetből.A Vodánál van némi -kötbérből eredő- túlfizetésünk, ami 1-2 hónapig mentesít a díjfizetés alól. Lassan elfogy a keret. Eddig ez is maradásra ösztökélt.
Bocs', hogy kicsit hosszúra sikerült. -
Bobby G.
senior tag
válasz
cocka #122732 üzenetére
Én is megbántam már...
Amúgy régebben a lejárat előtt már hivogattak, hogy hosszabbíthatok. Volt, hogy olyan ajánlatot kaptam, hogy kevesebbet kellett fizetnem, és bővítették a csomagot. Mondjuk ez még a UPC-s időkben volt. A fúzió óta örültem, ha nem kellett többet fizetnem.
-
-
Bobby G.
senior tag
Sziasztok!
Már sok éve kb. ugyanazt a csomagot használom, illetve évente hosszabbítom. Annyi, hogy tavaly home office lettem, így kértem az 1 gigás netet.
Csütörtök délután hívom őket, hogy megint hosszabbítanék, de mondja a hölgy, hogy ugyanazt a TV csomagot már nem tudja adni (TV prémium), de van jobb, kb. annyiért. Oké, jöhet.
Telefon letesz, internet elmegy, adás elmegy. Néhány perc múlva internet visszajön, adás csak a közszolgálati meg az HBO. Péntek reggel ugyanez. Délben felhívom őket, hogy ez most tényleg ennyi idő-e, vagy gáz van, de megnyugtattak, hog nincs baj, ez ennyi idő...Hmmm....
Péntek este van és a helyzet változatlan. A fiókomban is annyi üzenet fogad, hogy
"A szolgáltatás módosítás alatt áll. Néhány adat és funkció az oldalon blokkolva lehet vagy meg sem jelenik, mivel a rendszer épp feldolgoz néhány módosítást (például: státusz módosítás, stb.). Eltarthat néhány percig, esetleg néhány óráig. Köszönjük a türelmed!"Én türelmes ember vagyok, de ez most tényleg ennyi időt vesz igénybe?
-
headhunter
addikt
41:09 - Vodafone felvásárlása...
-
kezo0
addikt
válasz
cocka #122721 üzenetére
Mondjuk szerintem a rögzített ill. rögzítésre előjegyzett műsorok adatbázisához pont nincs köze a koaxnak, és ugye most ezzel volt gebasz… a valtozatosság kedvéért.
Tényleg kész szerencse, hogy van ez az áramtalanításos csodafegyver, ami – eddig legalábbis – mindent megoldott. Eddig…
-
cocka
veterán
válasz
MadMancs #122722 üzenetére
X vásárlásonként
Tudtommal ott darabszám limit nincs, hanem egy rejtett 150 eurós, ami független a napi limittől és persze nem kérdezhető le sehol.
akkor de, 2x2000Ft után a harmadik 2000Ft már nem fog aznap menni.
Mire vonatkozik a de? Pont azt írtam, hogy 3×3000 nem fog összejönni 5000-es limittel.
-
MadMancs
veterán
válasz
cocka #122720 üzenetére
Szerintem arra gondol hogy PayPass -el
5000Ftpandémia óta 15000Ft a limit amíg nem kér PIN-t a terminál. Efelett illetve X vásárlásonként 15000 alatt is kér.(Bár nem teljesen jó a hasonlat mert kártyás fizetés esetén elég hektikus a dolog. X lehet 2 de lehet 10 is). Bár én GPay-t használom, de asszony a fizikai kártyát, szokta mondani hogy van amikor egymás után 2x-3x is kéri, van amikor egész hónapban nem, jellemzően 1-3ezer Ft körüli összegekért vásárol).
Ha pedig netalántán a vásárlási limitre gondolt, akkor de, 2x2000Ft után a harmadik 2000Ft már nem fog aznap menni.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #122718 üzenetére
Tudom, neked a koax is rajta van, lehet azért kell annyiszor újraindítgatni, de nekem koax nélkül is bolond a box.
Illetve mostanában már szinte semmilyen hiba nincs, leszámítva azt az idegesítő marhaságot, hogy áram alá helyezést követően nem lehet azonnal bekapcsolni a boxot. De sokszor hiába várok 1-2 percet, utána sem. Aztán a távirányítón vadul nyomkodni kezdem a számgombokat, akkor egy random pillanatban hajlandó elindulni. LOL
-
cocka
veterán
válasz
catroot #122716 üzenetére
Azt nem igazán értem, hogy működhet, hogy egy szolgáltató ugyanazon a napon és vélhetően ugyanabban az időpontban két külön összeget is levon egyszerre. Mert szerintem egy adott időpontban egyszerre egyet teljesítenek. Bár a fene se vizsgálta még, hogy egy adott napon belül pontosan mikor történik ez a levonás. De tartok tőle, hogy lehet, ha azonos időpontban akar egyszerre kettőt, abból csak az egyik fog teljesülni. Vagy különben ez technikailag megoldható?
Mindenesetre nekem is két tétel van 19-ére. Meg egy harmadik is huszonvalahanyadikára.
-
kezo0
addikt
Újabb bulletpoint a „Hibák, amiket korábban még nem produkált nálam a Vodafone TV box” c. listára:
Ma bekapcsolás után ennyi volt a felvett ill. felvételre előjegyzett műsorok helyén, miközben a valóságban jónéhány műsor van rögzítve, amiket még nem néztem meg, és a hét végéig még szintén jónéhánynak a rögzítését előre beprogramoztam már tegnap – és ezeket mindet mutatja is az app, csak a box nem…:
Természetesen most is a jól megszokott áramtalanítás kellett a boxnak, hogy helyreálljon a világ rendje.
-
pkaresz
őstag
válasz
catroot #122716 üzenetére
Sziasztok!
Kérdésem lenne, a Vodafone Tv applikácio még a nagy átállás előtt lett regisztrálva használva, mikor a Horaizon Go megszünt. A bejelentkezési jelszó maradt a a régi, vagy a mostani nagy átállással már csak az új My Vidafonon jelszó kell?
Lenne egy tablet a közel jövőben, s arra is szeretném.
Illetve hol lehet megnézni az app jelszavát? Lehet egyáltalán?
Az app remekül működik a telefonon.
Köszi. -
catroot
veterán
válasz
kezo0 #122710 üzenetére
Most megnéztem a k&h ebankon keresztül a csoportosbeszedést.
Nálam 3 "előjegyzett" beszedés van a Vodától. Abból 2db 09.19-én lesz, az utolsó pedig 20-án és mindegyik tétel külön-külön szerepel, nem pedig összeadva. De ha össze is adódik, elvileg a limitet úgysem éri el.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
cocka #122714 üzenetére
Ha biztos lenne hogy 1 számlám összevonják, akkor átállítanám a limitet, de eddig úgy néz ki hogy 2 darab külön számla van, ha 1 napon vonják le az akkor is 2 számla.
Ugyanúgy mint amikor érintős bankkártyával fizetünk naponta 3x mondjuk 3000 forintért, akkor sem vonja össze hogy a másodiknál megvolt az 5000 forintos határ.
Mondjuk részemről nem is nagyon érdekel a dolog, az ő pénzük oldják meg amíg nincs hátrányom belőle addig nem zavar. -
Mosqu!to
addikt
Sziasztok!
Nemrég költöztünk új címre, Sagemcom set top boxot kaptunk, amit amikor összekötöttem az LG CX tv-vel, felsimerte magától, a megfelelő HDMI portot át is állította STB logóra és beírta, hogy Sagemcom. Eltelt pár nap és eltűnt, simán visszaváltott HDMI1-re.
Próbáltam a magic remote jobb felső gombjával bekonfigolni, de nem akar már működni. Hogy tudom újra felkonfigolni, vagy elfelejttetni vele a "történteket", hátha ismét felismeri magától? -
kezo0
addikt
válasz
catroot #122709 üzenetére
Nem egyértelmű, hogy van ez. Mert pl. ha pénzt veszel fel automatából, akkor az arra vonatkozóan beállított limit nem tranzakciónként vagy automatánként értendő, hanem az egy napi limit. Nekem egy másik szolgáltató ügyintézője épp a napokban mondta, hogy szerinte a csoportos beszedésre beállított limit is napi limit, és nem számlánként értendő… De ő sem volt benne teljesen biztos.
Meglátjuk. (Bár jobban örülnék, ha nem pont 20-án akarnák egyszerre beszedni mindkét számla ellenértékét…) -
tomp
félisten
válasz
cocka #122702 üzenetére
Koaxon jó a tv. VodaTV box is hibátlan Németországban.
Az Arris pedig minden nap éjszaka 2-3óra körül újraindul de kizárólag akkor ha nincs a modemen forgalom. Azaz ha épp otthoni hálózaton nézek filmet azaz a modem forgalmat bonyolít a 2 utp között akkor nem indul újra. -
kezo0
addikt
Az első számlám, amit az informatikai átállás után állítottak ki, szeptember 5-én járt le, azóta sem tudták csop. beszedéssel leemelni. A következő számlám szeptember 20-i fizetési határidejű. Remélem, mindkettőt szept. 20-án próbálják majd beszedni, és akkor majd a beállított limit miatt nem fog sikerülni… Hajrá!
-
Ledi
aktív tag
-
cocka
veterán
válasz
polonic #122703 üzenetére
Ott azt vettem észre, hogy érdekes módon, ha a mobilszámla van kiválasztva, azt rögvest betölti, a vezetékesen meg általában percekig megy a f..szpörgettyű.
A csoportos is poén, mondom kíváncsiságból megnézem már a teljesítésre várók listájában mik vannak:
3 (eddig fizetetlen) számla van elosztva két napra 3 nap különbséggel.
-
cocka
veterán
Na... mi újság van?
Mindenkinél minden tökéletesen működik vagy mi ez a feltűnően nagy csend mostanában?
-
agaron
tag
válasz
kabelmania27 #122700 üzenetére
Rendben, köszönöm az információt!
Aktív témák
- Xiaomi 15 Ultra 512 GB Silver 34 hó garanciával
- Macbook Pro 13" M1 - 2021 gyártás, 16/512GB, touchbar - garancia ( 52)
- Macbook Pro 13" M1 - 2021 gyártás, 512GB, touchbar - garancia ( 63)
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar - garancia ( 901)
- Macbook Air 15" M3 - 2024, 16/256GB, bontatlan, Apple garancia ( 101)
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L15 Gen2 Magyar - Ryzen 7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari!
- LG UltraGear Gaming Monitorok: ÁPRILIS MADNESS -30%
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest