-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #10825 üzenetére
[link]
Igaz nekem 1.2T van, de ami az autóra vonatkozik azzal egyet tudok érteni.Én továbbra is azt mondom, hogy 6m környékén egy racionális döntés az 1.2T-vel vagy, ha még van valahol a négy henges 1.6 szívóval a sedan. Amit elkérnek a két literes hibridért azért a pénzért biztos nem corollát vennék.
Ha van rá mód vidd el egy napra, biztos van bérelhető teszt autó és próbáld ki milyen autópályán meg rosszabb minőségű úton és ha azután is azt mondod, hogy megéri, akkor hajrá. Nekem a legnagyobb bajom a beltér zörgésével van vele.
-
makszi
aktív tag
válasz duracell89 #10825 üzenetére
Szia!
Nekem egy céges Corolla TS van Executive + üvegtető 2 literes hibrid.
Holnap lesz 13 hónapos a kocsi van benne 25 ezer km.
Én alapvetően szeretem. Céges autóként meg persze el tudom nézni pár hibáját.
Ha 185 cm nél magasabb vagy akkor gyanús hogy bele fog érni a hajad a kárpitba.
Igaz az üvegtető miatt ez nálam hangsúlyos, de gondolom egy teszt vezetésen ez kiderült volna. Tény hogy ha padlózod akkor bőg a kocsi a CVT miatt. Azonban szép lassan megtanultam normálisan használni a gázpedált. Szerintem 4000-es fordulatig nem zavaróan hangos. Ha annyira nyomod le a gázpedált hogy 4000-ig menjen fel a fordult már az is elég az esetleg 80%-ában szerintem. Sőt igazából 2-3 ezer között tartva a fordulatszámmérőt is simán felveszi a forgalom ritmusát pl egy szentendrei úton is.
Az persze igaz, hogy ha padlózod akkor beáll 6000-re üvölt de akkor megy is. Nagyjából bárhonnan elég gyorsan eléri a 180-as tempót utána már visszaáll 5000-re a fordulatszámmérő. Egy dízel biztos kevesebbet forog és csendesebb pályán pláne 140 felett.
Ha sokat pályázol nagy távon esetleg Németországba akkor nem ajánlom mert fárasztó vele 160-180 közt menni tartósan. 140 alatt viszont szerintem abszolút kultúrált.
A gyári nyári Falken gumik azok hangosak és csúsznak is vízes úton.
Városba eléggé nagy a szűk utcákba meg a parkolóhelyeket vadászni vele nem olyan jó.
Agglomerációból bejárni vele Pestre nyáron 5 télen 6 literrel lehet.
Rohadt idegesítő hogy csak 42 literes a tankja ezért egy Gödöllő - Szombathely oda-vissza nincs megy tankolás nélkül.
Nálam nincsen több idegesítő zörgés mint az előző autóimban voltak. Nálam 3 van amit a legidegesítőbbnek mondanék:
1. A B oszlop felől jön valami nyiszogás rossz úton vagy ha földúton mész vagy átlóban fekvő rendőrön.
2. A jobb oldali első ülés biztonsági öve állandóan zörög mert bárki száll ki az után az övét úgy hagyja az utastérben hogy neki koppan a B oszlopnak azért mert olyan kicsi rés van az ülés és a B oszlop között, hogy mindig nekem kell kézzel a helyére igazítani a rohadt övet.
3. A Head up display a műszerfal tetején egy plexi lap alatt lakik mármint onnan vetítődik ki a szélvédőre. Na ez a plexi bizonyos hőmérsékleten rossz úton képes rezonálni, ezt a kövi szervízbe menéskor fogom jelezni hogy csináljanak vele valamit.
Mivel ez ilyen bőr üléses ezért kis sebességnél kanyarodásokkor amikor a bőr a bőrhöz ér akkor is nyiszogás halható. Ha bőr kabátba vagy akkor még durvább. Pl a vezető ülés oldaltartását biztosító vaskos anyag ami bőr az nekinyomódik a kartámasznak ami szintén bőr ez is tud kiadni idegesítő hangot.
Ha magamnak vennék tuti nagyon megnézném milyen felszereléssel kell ezt venni mert nem biztos hogy a fullos a jó.
Egy Comfort +Style+Tech csomagosban nincs bőr ülés nincs Headup display máris két aprósággal kevesebb bosszantana.
A belső kárpit full fekete szóval üvegtető nélkül eléggé lehangoló bunker belül az utastér pláne hátul.
Itt a fórumon írta egy másik Corolla kombis kolléga, hogy nincs benne ablakmosó szint jelző. Nos nekem van, szóval ez akkor felszereltség függő lehet mert kijelzi ha kevés az ablakmosó. Egyébként pedig jó nagy a tartály mert a 4 literes az belemegy mind ha eléggé kifogyasztja az ember.Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van kérdés szívesen válaszolok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz duracell89 #10825 üzenetére
Nekem csak félig-meddig mérvadó a tapasztalatom, mert egyfelől nem hibridem van (1.6 benzin), másfelől pedig szedán, nem pedig kombi (máshol gyártják és vannak eltérések - nem csak a lámpákban).
Amit @makszi is írt, azt hatványozottan mondanám: ha 190cm felett vagy, vezess le vele legalább egy hétvégét, mielőtt megveszed. Egyszerűen kevés a fejtér (a szedánban még inkább, de ez más történet).
Nekem szerencsére nem zörög, nem nyiszatol sehol (de ezeket Törökországban gyártják, a TS-eket meg Nagy-Britanniában), de nem is nézném el neki. Az autó hangszigetelése elég minimális, ami nekem kicsit fáj (nem zavaróan rossz, de ilyen szinten jobbat vártam), a gyári nyári gumi szerintem belépő szint kb. (megint spórolás...). A központi kijelző és a rajta lévő szoftver egy hasonló árkategóriás VW vagy Hyundai/Kia kijelzője mellett pedig finoman szólva ódivatúnak hat. Arról nem szólva, hogy ha már egy új Skodán is ott van a futó indexfény, akkor egy Corollán ez miért nincs, ahogy a belső hangulatvilágítás se (oké, lehet direkt más a célközönség, de na...). Ezen kívül bosszantó apróság, de az ablaktörlő épp a vezető előtt hagy foltot (ahol a jobb oldali ablaktörlő felső végállása van), nekem pont szemmagasságban.
Nekem egyszer már olyan is volt, hogy nem indult el. Tippre talán a gyári immobilizer gajdult meg, mert gyújtás után rögtön el is ment a műszerfal kijelzője. Kb. 10 perc kísérletezés után sikerült beindítanom, de persze ez is olyankor, amikor időre kellett volna rohannom. Nem esett jól...
Ezzel átellenben áll a megelőlegezett Toyota megbízhatóság, nem egész másfél év és 22 ezer km után a fenti egy esetet leszámítva nem volt vele semmi gondom, a kötelező szervízköltségek teljesen vállalhatóak, a beltér minősége sokat javult az E170-hez képest és az általános utazási komfort pedig teljesen elfogadható.
No meg egyszerűen gyönyörű kívülről. Valljuk be, ez nem apróság...
Ezzel együtt én nem tudok elmenni a mellett, hogy mennyire drága a Toyota hibrid. Az általad kiválasztott típus még a gyengébbik hibrid rendszerrel is közel 10 millió. A Comfortnál lehet csak látni az árkülönbséget, ami még mindig 1,2 millió a kéziváltóshoz képest. Ami nem térül meg 5 év / 100 000 km után ( [tavaly számolgattam] ), de még ha a CVT váltósat nézed, akkor is határeset. Szóval gazdasági szempontból csak akkor érdemes még mindig választani, ha sokat mész városban és bőven több, mint 100 000km-es futásteljesítményre veszed az autót.
A másik pedig a nyújtott minőség. Ha mellé rakok egy VW Golf Variantot vagy egy Hyundai i30 kombit. Ennyi pénzért lehet fullos i30 kombit venni szellőztetett bőr üléssel, 160 lóerős mild hibrid kivitelben vagy jól felszerelt VW Variantot 130 lóerős Mild hibrid kivitellel, mindkettő bőven igényesebb beltérrel bír...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz duracell89 #10845 üzenetére
Hat ekkora futasra meg mindig a dizel tunik jobb alternativanak. Ceedbol van am a Proceed, annal sztem semmi nem nez ki jobban ebben a kategoriaban viszont a garit figyelembe veve nektek a hyundai lenne jobb, ha ott is 5ev km korlat nelkuli van ra.
-
nagyúr
válasz duracell89 #10845 üzenetére
A kinézet szubjektív dolog, de nyilván meghatározó.
Nálam is emiatt lett E210 az alternatívákkal szemben - no meg bevallom anno olvastam pár dolgot a Hyundai / Kia kapcsán a motorok terén, ami a hosszú gari ellenére is átbillentette a mérleget.A hibriddel megbízhatóság terén nem hiszem, hogy gondod lenne...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz duracell89 #10850 üzenetére
Nalunk tobb hyundai dizel is van a cegben, a motorral soha nem volt baj, a dct valtokkal viszont sok problema van. En nagyon szeretem a hsd-t, de tobbsegeben palyazashoz valoszinu nem azt valasztanam
Ha hyundaion belul hasonlitasz, akkor sztem az ado vs fogyasztas temaban boven kiadja a matek, a maradvanyerteken kerulsz minuszba valoszinuleg.
Palyazasnal a zaj mellett az is fura lesz a hsdben, hogy a megszokott gyorsitashoz sokkal melyebbre kell nyomni a pedalt az ecvt miatt.
Nekem egyebkent prius es elantra utan mind a corolla, mint az i30 szuknek tunik, i40 utan meg szukebb lesz.
Rav4 hybrid hogy jonne ki ott, mennyivel dragabb? -
anonymus89
addikt
válasz duracell89 #11726 üzenetére
Jó ötletet adtál meg is kérdezem.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
válasz duracell89 #11726 üzenetére
Hűha 300E Ft-ot mondtak navira asszem nem lesz hivatalos úton rajta.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Nikaré
őstag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Mi a gond vele?
Miért csalódás? -
No.01
őstag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Igen engem is erdekelne a miert.
Az RX es az NX nagyon nem egy kategoria am. Elobbit ismerem, nagy(obb) es biztosan kenyelmesebb nemcsak a Corollanal, de az NX-nel is. Igaz az uj meg tan kicsit fejlettebb muszakilag.Az okositasrol sajna nem tudok, de szerintem az en baratromat is erdekelne a dolog. (hacsak nem a "szokasos" fejegyseg cserevel jar)
-
csendes tag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Mi a gond vele? Mondjuk én már a vételi szándéknál meginogtam, nem lett belőle semmi, de nálam lehet más szempontból esett ki.
-
FLx
addikt
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Ez melyik motoros Corolla? Mert ennyiert boven adnak meg most is 2 literest, az meg nagyon nem gyenge, sot.
-
FLx
addikt
válasz duracell89 #13516 üzenetére
De listaar turistaknak valo. Meg tavaly ev vegen is vehettem volna 10,5 kornyeken ilyen felszereltseggel, de inkabb a 2 literes Style Tech-et vettem kicsivel 9 felett. Szerintem 10 alatt nem egy rossz vetel ez, megneztem egy rakas masik markat es azok se voltak jobbak.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Nem mondom, h nem ertem meg, de csak felig...
Mi 2.0-as TS Exe + JBL + Sky akarmivel (uvegteto)
Oktober vegit atvetel ha jol emlekszem azt mondtak 2022 szeptemberi gyartas.
11e km alatt nalunk se zorges se semmi nem jott elo az itt emlitettekbol (lehet szerencse is)
Abbol amit irsz az infotainment resz azon reszevel ertek egyet, h ultra gagyi, de legalabb mukodik. Fagyas nem volt meg, ami meg igen az a kabelmentesito dongle hibaja.Mi szeretjuk, jol fogyaszt (5.8l/100km) igaz palyazni csak havi max 2x szoktunk.
Listaaron valoban 13 folott van, de regebben lehetett nagyot alkudni. (manapsag mar jo par szazezerrel kevesebbet)
Az emlitett Golf-ot (is) neztuk, sot volt meg Ceed is a tarsolyban, de megbizhatosagban es fogyasztasban egyik sem erte el ezt a szintet hiaba voltak jobbak belul (szemnek legalabbis mindenkepp)Az uj NX viszont nekunk is tetszik holott a SUV tolem nagyon tavol el bar az elonyeit elismerem. Meretben viszont a RX mas kategoria.
Ja es az utolagos okositastert jar a pacsi kuldom is az illetekesnek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz duracell89 #13516 üzenetére
Közepes felszereltségű hibrid rav4-et rendeltem ennyiért, remélem nem lesz csalódás zajosságban az scrosshoz képest. De különben én éppen a te említett logikáddal szoktam vásárolni, inkább egy kategóriával feljebb ha a fullosból kijön a következő szint közepes felszereltségű modellje.
u.i: abban viszont úgy látom kb a topic egyetért ha lehet akkor NX Én is így vagyok vele ha nem leszek teljesen elégedett akkor pár év és meglépem mondjuk facelift után. Kb úgyis jó áron el lehet adni toyotát.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Teljesen meg tudom érteni az álláspontot, ez egy 6-8m ft-os autó max. 10 felett már nem ezt a minőséget várja az ember, abszolút jogosan.
-
FLx
addikt
válasz duracell89 #13521 üzenetére
Akkor jo. Novemberi rendeleskor 1,5 millio feletti kedvezmenyt kaptam, nyaron gyartjak. Volt par mar gyartasban levo auto ami marciusban kesz lenne, azt meg olcsobban adtak volna.
[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Teljesen érthető álláspont, én hasonló okokból engedtem el a Corolla kezét, egyszerűen túl sok kompromisszumot jelentett volna, igaz én egyel magasabb kategóriából ültem volna át, szintén Toyota.
Úgy gondolom a Toyota kissé mohó lett, sokat engedett a minőségből, a megbízhatóság lehet még megvan, pár év múlva kiderül, amikorra lefutják ezek a kocsik az első 50-100 ezer kilométert.
-
nagyúr
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Szvsz itt több téren is azért kérdőjeles az indok.
Amit aláírok, az a zajcsillapítás, e téren a Corolla sajnos egyszerűen gyenge. Zajosnak azonban azért nem mondanám. Illetve személyes véleményem, hogy kb. 190cm felett nem ajánlott (én itt néztem be amúgy igazán a Corollát).
A többi terén (2db E210 Corolla melletti személyes tapasztalatok):
-Pályázásra teljesen alkalmasak a sebességhatárok betartása mellett.
-Nem csörög, nem zörög egyik sem.
-Az AA tökéletesen működik megfelelő kábellel mindkét autónál, kábelen (OnePlus Nord).A 8-as Golf-ot azonos felszereltséggel nem kapod meg olcsóbban, a mild-Hibridjük nem azonos szint a Toyota HSD-jével. Az tény, hogy belső terén egy nagyságrenddel igényesebb a Golf. Cserébe megbízhatóság terén egy nagyságrenddel rosszabb (van Golf és Passat a tágabb családban), és a kereskedő hozzáállása a garanciális kérdésekhez egészen más szint.
Nálunk például egy apró karcot vagy törést talált a párom a műszerfal előtti plexin, igazából csak megfelelő fényviszonyok mellett látható, de zavarta. Írtunk a Toyota Mayernek, és egyből jelezték, hogy természetesen gariban cserélik. Erről beszélünk:
A húgom Passatján a középső kijelzőjét (időnként elsötétedett csak úgy) vagy 8 körben, különféle kapcsolatok útján sikerült végül cseréltetnie, mert a szerviz állandóan visszadobta, hogy nem sikerült a hibát reprodukálni.
Szóval a VW csoportnál sem fenékig tejfel az élet, nehogy azt hidd...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13536 üzenetére
A beltér zörgés sajnos meg fog maradni a lexusnál is, talán később jön elő, talán nem annyira intenzíven, de nem tudnak már úgy összerakni egy autót, mint régebben. A prémium márkákat is sújtja sajnos ez a probléma, itt meg egy alsó közép kategóriás "olcsó" népautóról van szó.
Kollégám lexus is300h-jában is cicereg a műszerfal. fene bele.Aki azt mondja, hogy nem zörög annak vagy rohadt nagy mákja van vele vagy nem járt vele még rossz úton.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz duracell89 #13536 üzenetére
Azok kedveert akik nincsennek a szosolmediaban: mely helyek szamitanak bevalt zajszigeteloknek?
Milyen feletetelekkel megy ez egyebkent? Zavarja ez a garit esetleg? P2 es P3-at is szigeteltettem, elobbit nagyon utobbit csak az ajtokban. Nem bantam meg pedig ott a cel csak az ajtok dongasanak kikuszobolese volt. -
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13543 üzenetére
Tudom, én voltam nála először, még munkatársam ajánlotta és bedobtam a csoportba az eredményt csak mivel távoztam már nem tudod visszakereani, de itt is írtam róla anno. Ügyes srác a Bazsi, utána többen is vitték hozzá az E210-et hangszigetelésre.
Lényegesen jobb lett a gördülési meg szélzaj, a környezeti zajoknál is érezhető a javulás (szemben elhaladó autók, stb). Én azt mondom érdemes, az üvegekkel nyilván nem lehet mit kezdeni, de sokat tud javulni tőle a komfort.
-
Upo
addikt
válasz duracell89 #13536 üzenetére
Akkor már egy Camry nem lett volna jobb? Biztos hogy csendesebb és erősebb mint bármelyik Corolla.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
őstag
válasz duracell89 #15050 üzenetére
Nem hallottam én semmit, csak megállapítottam hogy tele vannak az utak. Jártam nyugatra korábban is, Ausztrián túl is Mivel végig pályán jöttem hazafelé nekem nem 1,7 volt a benzin (talán ha egyszer megcsíptem ennyiért), de nyilván a pályán mindig drágább (nálunk is ha vége az árbefagyinak). Üzemanyaghiány nincs részt megerősítem, hiányt sehol nem láttam. Hiány emberből van, Franciaországban (középső rész) alig van nem csak bankkártyás automata kút. Az már persze egyéni pech hogy ezek imádják a kártyám ami mindenhol máshol működik nem elfogadni (és/vagy kauciót 2 hétre azért befoglalni üzemanyag kiadás nélkül). Itt azért jól jött a hibrid dupla hatótáva (félnél szeretek tankolni ez scrossban 200 km volt, most 400).
-
őstag
válasz duracell89 #15052 üzenetére
Siettem mert nagy volt a táv, és még ilyen benzin árak mellett sem ez volt a fő tétel (kaja/szállás ami mocsok drága).
-
vicces
addikt
válasz duracell89 #15060 üzenetére
Óriási buffer.. jah persze . Amikor leürül a Tanklager és tényleg nincs mit kivinni a kút üzemeltető meg mindennel fenyegetőzik az biztos egy másik valóság. A kutak hétvégéröl hétfőre még a normális korona elötti időkben is le szoktak ürulni. Vagy a benzin vagy a Diesel. De volt hogy mind a kettő is..
A tanklagerbe meg ami bejön anyag a hajón 24 órán belül ki is megy jelenleg. Hacsak nem hamarabb. Na olyankor kell hazamenni hamarabb a munkából.
Na mindegy ez nagyon Off.:)
-
őstag
válasz duracell89 #16076 üzenetére
Az teljesen jó fogyi RX-el, 2 liter pluszt simán megér egy rav4-hez képest. Én láttam pályán 11-12 leírásokat 130-al az már kicsit húzós (hatótávolságban is).
-
őstag
válasz duracell89 #16076 üzenetére
Érdekes ez a CarPlay kijelző. Mennyire vált be?
Korábban terveztem az Aurisba venni, így nem kell telefont kipakolni. De nem találtam volna neki jó helyen a műszerfalon. Gyári kijelző nagyon lent van sajnos. -
Paxker315
addikt
válasz duracell89 #16079 üzenetére
wow. AUX alatt a 3.5mm-es csatlakozót érted? Mert, én is szívesen használnék androidot a fedélzeten (navi, waze, spotty), és van is 3.5mm-es csati a fejegységen & így nem kellene szórakozni a parkszenzorokkal-tolatókamerával sem. Hmm..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz duracell89 #16079 üzenetére
Köszi!
Egészen jól hangzik! Majd felmérem az autót hol férhetne el
Amit linkeltél, miben más mint pl. ez az Alis verzió, töredék áron?Mire érdemes figyelni kiválasztáskor?
-
Ck.
addikt
válasz duracell89 #16076 üzenetére
Ez egy 2017-es NX 300h Premier, legmagasabb felszereltség, egyedül a panoráma tető nincs benne, mert abban nem fértünk el fejmagasságban.
Városban elég nehéz megítélni, mert minden a megtett távolságon, forgalmi szituáción és az éppen aktuális akku töltöttségen múlik, de nyáron, melegebb időben városban bárhol lehet 5,2-6,5 között, országúton 6,2-7 liter körül, pályán iszákosabb, ott nyáron 7-7,5-8 körül.
Ugyanez hidegebb időben, ill. télen a fenti értékekhez képest durván átlag 0,5-1 liter plusz kb. Nehéz az egész csupán egy egzakt számot mondani, mert az aktuális akku töltöttség, forgalmi szituáció, hőmérséklet és használati technika sokkal nagyobb befolyásoló tényezővel bír, mint egy hagyományos belsőégésű motoros autó esetében.[ Szerkesztve ]
-
blueye
veterán
válasz duracell89 #16084 üzenetére
"5.2-7.8l közötti fogyasztás nagyon szupernek tünik." - ezt simán hozza a RAV4 hybrid nekem ha éppen nem német autópályán vagyok.
"én pl cégre tankolok és maximálisan sz.rok rá." - ezt mennyire utálom, lehet hogy azért mert cégtulajdonos vagyok.... -
blueye
veterán
válasz duracell89 #16086 üzenetére
Na ez mindjárt más, így veled vagyok
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #16086 üzenetére
Én meg alkalmazottként, tankolókártyával figyelek a fogyira.
-
Ck.
addikt
válasz duracell89 #16084 üzenetére
Így leírva tényleg jól néz ki, de tud azért torkos is lenni, legutóbb amikor keresztülutaztunk autópályán Auszriát, Németországot és Belgiumot 4 felnőttel + egy halom csomaggal, bizony belekóstoltunk a 10 liter per 100 km-be is, elég hosszú szakaszon, na akkor 100-al is 10 liter volt, meg 160-al is, mindegy mit csináltam. De szerencsére ennyire azért nem durva a helyzet a legtöbb esetben és ezek szerint egyébként sem rossz a véleményetek alapján, inkább csak velem van a baj. Ez az első suvom és csak a korábbi "laposfoschokhoz" (by asszony) tudom hasonlítani, vélhetően hibásan.
Más:
Egyébként annak ellenére, hogy a szóban forgó NX és RX nagyjából majdnem egyszerre, 2015-16-ban jelentek meg, utóbbi az régebbi konstrukció? Gondolok itt arra pl, hogy az NX-ben már kezdetektől ott volt a tapipad, míg az RX a régi hanyattegérrel jelent meg, egészen a 2019-es faceliftig. -
blueye
veterán
válasz duracell89 #16091 üzenetére
"Ez nekem semmibe nem került a gari miatt" - de rengeteg idődbe, nem? A Toyotával téli/nyári gumicserére és kötelezőre megyek a kereskedőhöz, semmi több, nekem ez mindennél többet ér.
-
őstag
válasz duracell89 #16091 üzenetére
Akkor van tapasztalatod ezért kérdezem kíváncsiságtól hajtva, mennyivel jobb autópályán érzésre (adac adatokat ki tudom keresni, de ugye a db az négyzetes arányú ha jól tudom) a highlander hangszigetelése mint a rav4-é?
-
őstag
válasz duracell89 #16101 üzenetére
Köszi az infót! Az új NX-ben már mindegyiket hangszigetelt üvegnek írják, de nyilván ebben is vannak fokozatok mert a régi RX (hat hengeres hibrid) rippityára verte hangban (-3 db).
Többiek: köszönöm az együttérzést ez ilyen... azt el is felejtettem hogy ez csak önhibán kívül az első, nyáron alján műanyagot megkaristoltam már egy kicsit franciáknál
-
blueye
veterán
válasz duracell89 #16102 üzenetére
Pont erre céloztam. Volt elég autóm, motorom, most már nekem is ez számít.
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
válasz duracell89 #16101 üzenetére
Ez a JBL egy ritka kalap szar cucc,rengeteg toyotába meghibásodik,sajna nekünk is a C-HR ben,javítani meg iszonyat drága
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Ck.
addikt
válasz duracell89 #16102 üzenetére
Nekem csak egy másfél éves F10 volt és előtte egy E92, de nem voltam elájulva az 5-ös minőségétől egyáltalán. M-kormány ezüst színű műanyag betétje recsegett-ropogott, de még a szalonban lévő vadinatújnak is, minden egyes kormány tekeréskor, ha az ujjam vagy tenyerem véletlen hozzáért. A műszerfal dísz fém berakása szintén rencsegett, mozgott. Anyósülés recsegett, nyiszogott fekvőrendőrön áthaladáskor. Gápedál nyikorgott. Jobb hátsó ajtó alsó éléből folyt a víz nagyobb eső után, szerencsére csak kinyitás után, befelé az utastérbe nem. Hardy tárcsa 3 éves korára vigyázó használat mellett kuka. Ugyanígy szintén 3 éves korára a kormánymű elkezdett kopogni, kotyogni. Kemény műanyagok ott is voltak, sőt a kesztyűtartó még cicergett is, úgy kellett papírzsebkendővel kibélelni, nevetséges. A Lexus sokkal jobban össze van rakva, meg se nyikkan, nálam sokkal magasabb minőséget képvisel. De volt még a Lexusok előtt Mercedes S205 C350e, bajok azzal is voltak bőven (hybrid rendszer, váltó, légrugó), de összeszerelésben és kényelemben az is magasan a BMW fölött volt. )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz duracell89 #16079 üzenetére
Egy kérdésem lenne még a Carpirude cucchoz. Működnek vele a kormányon levő gombok? Pl zene előre - hátra léptetés?
AUX gondolom nem ad ki ilyen parancsot. -
KubanitoS
veterán
válasz duracell89 #16138 üzenetére
És mi a helyzet a BT hívásokkal? Meg lehet oldani, hogy a navi hangja és a BT hívások hangja is a hangfalakból jöjjön?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tibbike01
őstag
válasz duracell89 #16289 üzenetére
-
őstag
válasz duracell89 #16365 üzenetére
Múlt nyáron hibrid Rav4 első szerviz Monoron 90 ezer volt. Mondjuk 0w16 olaj kapcsán rezgett a léc (Schillernél ahol vettem nem volt, Monoron is magyarázták hogy gyári előírás és mehet más is amire mondtam hogy lehet de nem az enyémbe...) , remélem ez már rendeződött még 3k km és mehetek újra.
-
Flashback
addikt
válasz duracell89 #16364 üzenetére
Na ez már SUV. Engem a RAV4-el húztak be. De bizonytalan hogy mikor jöt volna így marad a Corolla Cross ez talän nyárig megérkezik.
Itt az EU-ban a highlander van csak. De azzal mär pär málygarázs no -go.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz duracell89 #16369 üzenetére
Pont ez volt nekem a rav4-el, még engedményt is kaptam 21 októberében amikor rendeltem, és tartották az árgarit 22 áprilisában amikor átvettem. Mondjuk ez "csak" fwd comfort style plus hybrid (12,2-ért ami most 16,5). De rémlik még fullos executive korábbról (de ebből a generációból) 12 környékén...Most meg 20+...
-
Flashback
addikt
válasz duracell89 #17111 üzenetére
Felülröl (messziröl) ilyen. Amúgy van egy komoly merevítés az üvegtetö közepén. Az biztonság érzetet nyújt. Majd rakok a belsejéröl is képet ha van rä igény, csak a gyermekülések már benne vannak.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)