Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    üdv! van némi vitám a t-home-mal. a t-home tripla előfizetésem hűségideje lejárta után szerettem volna a régi 8mbites adslről 15mbitesre váltani, a hölgy a telefonban azt mondta nincs akadálya, kértem hogy azért egy vonalmérés vagy valami legyen már, beszélt egy "műszakis kollégával" aki azt mondta hogy oké. vissza kérdeztem mégegyszer hogy biztos, mert nem szeretnék 15mbites netnél garantált 5mbiten döcögni, akkor inkább nem váltok sehová (azt terveztem ez esetben megnézem upc mit variál mostanság), erre az hangzott el szó szerint, hogy 100% hogy menni fog. oké. iptv és telefon csomag marad ami volt. várok, várok, nem történik semmi. hívom ü.sz-t, ahol legtöbbször félórákat meg 1 órákat is hiába várok, nem veszik fel a telefont, oké hogy szinte mindig késő este hívom őket, de ha non-stop hát legyen is az. mindegy. nagynehezen tudok beszélni valakivel, aki közli, hogy nem lehet nálam 15mbites internet. nem csodálkozom semmin, rutinos t-s vagyok, elmesélem neki az életem történetét, ki mit mondott ,mit garantáltak, persze nem jutunk semmire, felbaszom az agyam és kérem hogy oké, akkor minden szolgáltatásomat le szeretném mondani. az, hogy ezt csak levélben lehet, szinte meg sem kottyan, de az, amikor közli velem a hölgy, hogy nem fogom tudni lemondani, mert hűségidőt vállaltam a tévére most nemrég, már felháborít. lehet igaza van és attól mert tripla csomagom van, még külön is meghosszabbíthatom a hűséget a szolgáltatásokra. viszont! én azért kérem a triplát, mert így extra kedvezményeket kapok, arról nem én tehetek, hogy senki nem ért semmihez a t-home-nál (nem megyek bele részletekbe, de ez így van, tapasztalat) és olyat ígérnek amit nem tudnak tartani, így viszont ha az internetem nem mehet úgy ahogy én szeretném és amilyen ígéretet kaptam, nem kérem a tripla csomagot sem! voltam személyesen ügyfélszolgálaton, kértem hogy hallgassák vissza az összes beszélgetesem az ügyfélszolgálattal, most várom a választ, sajna külföldön vagyok jan 10ig, hívást nem kaptam t-részéről, 30 nap már letelt nagyjából, emailt pedig sajnos nem tudom ellenőrizni, mert nemtudom fejből a kacifántos jelszamat :DDD mindegyis. ha csak emailt írnak, az már rég rossz. ennyi a sztori nagyjából, azt még kihagytam hogy milyen kavarást csináltak a csomagokkal, hogy lelassult a net és könyörögnöm kellett hogy elhigyjék hogy valami náluk döglött be. hogy az első szervizes már a kábeleket akarta áthúzni a házban, de a routerem ki sem cserélte hogy hátha azzal van a gond. hogy átvittem a haveromhoz a routert két házzal arrébb és az ő tökéletes netén a tökéletes kábeleivel is ugyanaz történt, lassú volt a net mint az állat. mire a második szervizes, végre egy értelmes ember volt és kb 1 órát ügyéntézett nálam mire visszakaptam azt a sebességet amim alapból is volt. és mindezek után közli velem egy ügyfélszolgálatos kárörvendve (nem túlzok, visszahívott, hogy közölje velem ezt!), hogy nem fogom tudni felmondani, mert nemrég vállaltam új hűséget? nem az a felháborító, hogy elromlik, nem úgy működik ahogy kéne, előfordul, nem gáz, a hozzállás és a másik semmibe vevése és hülyének nézése, az a gáz. kellemes ünnepeket!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák