-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mbalint987
aktív tag
válasz
lócitrom #82537 üzenetére
Szoktak mérni távolról is (azaz a központból kérdezik le a vonalad adatait), de számodra az igazi az lenne, ha kimenne hozzád egy szerelő, és a céleszközével mérné be a vonalad. Ilyenkor olyan adatokat is kinyerhetnek a vonalról (bitallokációs tábla, SNR grafikon, stb.), amelyek alapvetően határozzák meg a vonalad állapotát és beállításaid, a HGW-d azonban mégsem mutatják ezt meg. A mért adatokból tud majd a szerelő helyben következtetni, hogy mi legyen a következő lépés.
(#82533) pethYeti: Egyébként nagyon érdekes, hogy más-más HGW-k máshogy reagálnak a terhelésre, pl. nekem a H368-as eszközöm teljes letöltési sebesség mellett is úgy osztja az erőforrásokat, hogy mindenkinek jusson belőle valami.
[ Szerkesztve ]
„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.