Új hozzászólás Aktív témák

  • tpmportal

    tag

    Sziasztok!

    T-home otthoni internetem van, ami koaxon jön be a házba, ott egy splitter után egy Cisco EPC3925 modem/router fogadja, át egy gigabites switch-be, és az osztja el a házban lévő routerek között, és egyéb eszközök között (Splitteren nincs tv).

    Az alábbi problémával küzdök, kb fél éve:
    Az internet hozzáférés pontosan fél óránként megszakad ~2 percre. Ezalatt a 2 perc alatt Google DNS szerevének, T-home saját DNS szerverének pingelésére nem érkezik válasz egyáltalán, a hálózaton belül minden látható, a modem azt írja, hogy ő koaxon keresztül kapcsolódva van. Jel/zaj, jelerősség ugyanolyan, mint amikor van internet.

    Hogy kizárjam, hogy nálam van a hiba, közvetlenül a Cisco modemre a notebookommal UTP-n csatlakozva is kipróbáltam, és úgy is előjön a hiba. Ha a fél órás ciklusban tetszőleges időpontban újraindítom a modemet, akkor is a korábbi kapcsolatvesztéseknek megfelelően megy el az internet, tehát a legutóbbi után pont fél órával.
    A hiba nem folyamatos, néha több napon keresztül semmi kapcsolatvesztés, aztán több napig folyton eldobál, aztán megint nem, stb.
    Egy érdekes dolog ehhez, hogy pl. skype beszélgetés nem mindig szakad meg, mikor elmegy az internetkapcsolat, pedig közben a 8.8.8.8 pingelésére egyetlen válasz nem érkezik.

    A T-home-mal már jó párszor beszéltem, az ügyfélszolgálatosnak ugye hiába magyarázom, az "újraindította-e már a routert?"-nél sosem jutunk tovább. kiküldik a szerelőt.

    A szerelő az utcában már végigmászta az összes oszlopot, a jelszint minden frekvencián szuper, de eddig mindig akkor sikerült jönnie, amikor a hiba nem állt fenn. És már nekem kellemetlen folyton kihívni, otthon maradni, hogy jöjjön, hogy utána ott nézzük egymást, mert hibátlan a kapcsolat.

    Valaki hallott már ilyenről, találkozott ilyen hibával? Vagy esetleg valakinek valami tipp, hogy mi okozhatja?
    Mert én úgy érzem, hogy nagyjából kizártam, hogy nálam a hiba, a szerelő azt, hogy a kábeles kapcsolat hibás, és nem igazán tudom merre tovább. A szolgáltatóváltás nem opció.

    Előre is köszönöm a válaszokat, segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák