- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tpmportal
tag
Sziasztok!
T-home otthoni internetem van, ami koaxon jön be a házba, ott egy splitter után egy Cisco EPC3925 modem/router fogadja, át egy gigabites switch-be, és az osztja el a házban lévő routerek között, és egyéb eszközök között (Splitteren nincs tv).
Az alábbi problémával küzdök, kb fél éve:
Az internet hozzáférés pontosan fél óránként megszakad ~2 percre. Ezalatt a 2 perc alatt Google DNS szerevének, T-home saját DNS szerverének pingelésére nem érkezik válasz egyáltalán, a hálózaton belül minden látható, a modem azt írja, hogy ő koaxon keresztül kapcsolódva van. Jel/zaj, jelerősség ugyanolyan, mint amikor van internet.Hogy kizárjam, hogy nálam van a hiba, közvetlenül a Cisco modemre a notebookommal UTP-n csatlakozva is kipróbáltam, és úgy is előjön a hiba. Ha a fél órás ciklusban tetszőleges időpontban újraindítom a modemet, akkor is a korábbi kapcsolatvesztéseknek megfelelően megy el az internet, tehát a legutóbbi után pont fél órával.
A hiba nem folyamatos, néha több napon keresztül semmi kapcsolatvesztés, aztán több napig folyton eldobál, aztán megint nem, stb.
Egy érdekes dolog ehhez, hogy pl. skype beszélgetés nem mindig szakad meg, mikor elmegy az internetkapcsolat, pedig közben a 8.8.8.8 pingelésére egyetlen válasz nem érkezik.A T-home-mal már jó párszor beszéltem, az ügyfélszolgálatosnak ugye hiába magyarázom, az "újraindította-e már a routert?"-nél sosem jutunk tovább. kiküldik a szerelőt.
A szerelő az utcában már végigmászta az összes oszlopot, a jelszint minden frekvencián szuper, de eddig mindig akkor sikerült jönnie, amikor a hiba nem állt fenn. És már nekem kellemetlen folyton kihívni, otthon maradni, hogy jöjjön, hogy utána ott nézzük egymást, mert hibátlan a kapcsolat.
Valaki hallott már ilyenről, találkozott ilyen hibával? Vagy esetleg valakinek valami tipp, hogy mi okozhatja?
Mert én úgy érzem, hogy nagyjából kizártam, hogy nálam a hiba, a szerelő azt, hogy a kábeles kapcsolat hibás, és nem igazán tudom merre tovább. A szolgáltatóváltás nem opció.Előre is köszönöm a válaszokat, segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest