-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbmt
senior tag
válasz Lehiñito #64656 üzenetére
Szia,
Van valami haladás az ügyben?
Kaptál szerződést róla?
Nekem 26.-án fogadták el a rendelésem Xbox-ra,megkaptam a szerződést is hozzá,ma jött sms, hogy eszközrendelésem 30 napon belül teljesítik és majd keresnek a szállítással kapcsolatban.
Az ügyintéző 26.-án a telefonban azt mondta, hogy átadták a GLS-nek és 5 napon belül nálam van.A kanál a gyengék villája
-
gerii
addikt
Üdv!
Másnak is feltűnt, hogy a csodálatos magenta1 csomagjuk miatt növeltek árakat, illetve szüntették meg a Családi csomagot? Most járt le a 2 év tv+tel+net kombóra, 9150 helyett ugyanarra (családi helyett családi+HD-re) 11000Ft-ot fizetnék. Nyáron néztem, hogy a 9k helyett valami 7-8k-ért fogok tudni majd most aláírni, de nem.
Innen is üdvözlöm a kedves menedzsereket, hogy kapják be, szolgáltassák csak tovább hűség nélkül olcsóbban amit eddig is, írjon alá nekik a mari néni.
Bárcsak jönne a Digi -
madle
őstag
Sziasztok,
elintéztem tegnap a Magenta 1 előfizetésem megrendelését. Adtak egy MT azonosítót, amit elvileg majd csatolnom kell a meglévő mobil előfizetéseim felhasználójához. Viszont most néztem itthon hogy 15590Ft a havidíj, a reklámozott 14990- helyett. Ez azért lehet mert nem látja a rendszer még hogy ePack-al fogom fizetni?
Illetve a másik, a mobil GO alkalmazást a kijelölt telszámomon tudom használni elvileg, viszont a csaj azt mondta, hogy bármilyen webböngészőből is lehet TV-zni. Díjtalanul. Ez így van? Itt csak az a lényeg ha mobil eszközről akarnék akkor ott lehet csak egy készüléket csatolni, hogy ne egye a mobil adatforgalmat?
Üdv,
M -
SlayR
senior tag
Én most így a nagy "kéne egy ipad" gondolkodásmenetből arra jutottam Konzoliádlódok, és beszerzek tőlük egy PS4et BlackOpsIII kiadásban...már csak a dokumentumok feltöltését, és a futár jelzését várom mivel tegnap fel is hívtam a rendelés megerősítése miatt...szép lesz ez így magam meglepésére karácsonyra
[ Szerkesztve ]
-
Teko001
őstag
A "mobil GO" azt igazából TV GO-nak hívják, és maximum két készüléken használhatod egyszerre (lásd itt). A korlátlanság: Minden készüléken korlátlanul nézheted, maximum egyszerre kettőn, viszont az adatforgalomért fizetned kell. Nyilván WiFi-n ez nem számít, de mobilneten igen. Ezért a Magenta1-hez tartozó telefonszámhoz jár egy Korlátlan TV és film opció, így azon a készüléken amiben az a SIM kártya van, mobilon is ingyen nézheted a TVGO-t.
[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
Telekom felületen újra látom a befizetendő összeget, de pdf formátumú számlát nem! Közben újra vmi megbökte a szemem! fizetési határidő 11.29. A Csoportos beszedéssel pedig 11.30-án fogják levonni a számlámról! Újabb telekom [moderálva]! Ha fizetési határidő 11.29, akkor miért nem viszik hamarabb a pénzt? Remélem emiatt nem fizettetnek velem ködbért??
[ Módosította: Mate ]
Battletag: hojszi#2983
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #64760 üzenetére
De igen, egy nap után felszámítják az elmúlt 3 hónapot kötbérnek... Irónia OFF:
15-20 nap türelmi idő minden befizetésnél van nem csak a T-nél. Szóval biztosan nem.
Olyan szó nincs, hogy ködbér, a ködnek nem szoktunk fizetni, kötbér van.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
mayday00
őstag
válasz Intel fan11 #64760 üzenetére
pdf formátumú számlát én sem látom ilyenkor mi van?
nincs számla, de fizessek?
"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #64763 üzenetére
Erre inkább nem reagálok semmit.
Amúgy le lett írva párszor, hogy:
"A számlarészleteket nem érheted el, mert jelenleg nem rendelkezel elektronikus számlázással (e-számlával)."
Új rendszer szerint, akinek nincs e-számlája az nem látja a részleteket.Tudom, tudom, te csoportos beszedéssel fizetsz, és valószínűleg így sem láthatod a számlát, ha nincs e-számlád. Ennyi.
Ja igen, én sem látom, meg úgy szerintem senki akinek nincs e-számlája.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Intel fan11
őstag
válasz DJ. Ru$y #64764 üzenetére
De miért köteleznek 100 felé regisztrálni? Így is van az embernek annyi féle regisztrációja! És, akkor ez szabályos? Számla nélkül fizetem, amit nem tudok pontosan mire?
Félre értés ne essék! Én elégedett vagyok a telekom szolgáltatásával, de ez a telekom felület meg számlázás és fizetés része botrányos!
Ott Vannak pl a víz gáz villany szolgáltatók! Kapom emailba a részletes számlát minden hónapban! Telekom miért nem így csinálja?
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
poli27
veterán
válasz Intel fan11 #64765 üzenetére
Mert valószínűleg papír alapú számlázásra vagy beállítva mit nem lehet ezen megérteni?
-
Intel fan11
őstag
válasz poli27 #64766 üzenetére
Dehogyis vagyok papír alapú számlázáson! Telekomtól még nem kaptam postán papíron számlát, mikor szerződés kötés volt 1ből elektronikus számlát kértem! És mint leírtam október hónapig jóü is volt a dolog letudtam telekom felületről menteni pdf formátumba a számlám!
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
#32577792
törölt tag
válasz Intel fan11 #64767 üzenetére
Bocs, de szerintem 1412
Talán, egy hangyaf@cnyit, hamarább kapsz a kérdésedre választ és/vagy megoldást.
Itt amit lehetett, elmondtak, mit vársz még?
Tényleg kapok én is részletest máshonnan, igaz, hogy teljes káosz és zavar, de van.
Ettől függetlenül ki kell fizetni.
Net+Iptv esetén meg eléggé fix az összeg, ha van részletes, ha nincs. -
Intel fan11
őstag
válasz #32577792 #64768 üzenetére
Igazad van! De ezek az ügyintézők is [moderálva] mind mást mond! Meg ez a számlázásuk is elég átláthatalan! Van 1 baromi drága havidíj amiből minden szarra adnak kedvezményt így kijön vmi összeg ami nekem sosem ugyan annyi! 100-200 ft eltérések mindig vannak! hoppá + díjcsomag teló amivel nem lépem túl az 5000 percet van 1 ip tv-m meg 20 mega net! Szóval nem értem! Multkor beszéltem 1ikkel azt mondták fejlesztik a rendszert majd fogok látni számlát! Kérdés Mikor? Várjak volt a válasz
[ Módosította: Mate ]
Battletag: hojszi#2983
-
Sharkweb
aktív tag
Be kell regisztrálni a távszámlába oda megérkeznek pdf-be számlák. Ettől függetlenül nem a távszámlában rendezem a számlát, hanem a Telekom fiókból.
-
Sharkweb
aktív tag
válasz Intel fan11 #64772 üzenetére
Annak idején mikor én kértem elektronikus számlázást, akkor még csak a távszámla volt. Így eleve oda kellett regisztrálnom.
-
#32577792
törölt tag
válasz Intel fan11 #64769 üzenetére
Megkérlek, hogy moderáld magad!
Emberekről beszélsz!!! Szerintem Te volnál legjobban felháborodva, ha a 100. részletes számlás kérdésedre, azt mondaná valaki, mint amit Te mondasz itt olyanokra, akik még csak reagálni sem tudnak erre..... -
#32577792
törölt tag
válasz Intel fan11 #64777 üzenetére
Nézd, nem állítom, hogy minden ügyintéző topon van, hiszen nem olyan rég futottam bele magam is egy telekomos ponton ilyenbe...
DE akkor sem.
Sajnos vannak ilyenek, de a másik is ott van, akik próbálnak segíteni.
A "pult" másik oldalán vagyok, úgy, hogy már nem tartok kapcsolatot ügyfelekkel. De ugyanezt elmondhatom én is, hogy bizony, felkészületlenek, azt gondolják, hogy nekik bármit lehet, mert ők az "ügyfelek". Hidd el, hogy ők is megkapják, amit előír a cég, de semmivel sem többet, míg azok, akik látják az embert másik oldalon, ők sokkal többet kapnak. -
addikt
válasz Intel fan11 #64772 üzenetére
Nem kényszerítenek, de ahogy Sharkweb is írta, amikor bevezették az elektronikus számlázást, csak a távszámlán volt a számla, utána "szivárgott" át az online felületre is, ami nyilván kényelmesebb.
-
#02683648
törölt tag
válasz #32577792 #64778 üzenetére
Ezt meg kell h erősítsem, mivel amikor a céges telefonszámunkat (vezetékes) irattuk át magánra, egy konkrét T-s telefonos ügyintéző segített nekünk ezt intézni (akit utána név szerint kellett keresni x-szer h hívjon vissza az üfsz-n keresztül) és tényleg nagyon segítőkész volt, ha ő neki nem ilyen a hozzáállása, hanem a -sajnos- gyakoribb "lerázom magamról mint a kutya a vizet", akkor a 20+ éves vezetékes telefonszámunk elszállt volna a semmibe (az összes T-s ember váltig állította, h ügyfélkezelési rendszer váltás meg mittudomain miatt nem lehet átmigrálni a céges előfizető nevén lévő számot a már meglévő magán előfizetésre)
A másik viszont h a cég ellenszenves vagy kifejezetten illogikus intézkedései sajnálatosan az ügyintézőn csattannak. Itt most nem arra gondolok, h áremelés vagy ilyesmi, hanem pl. egyszer T-s előfizetést szerettem volna lemondani (mobilt), be is mentem egy T pontba, ahonnan átküldtek h ezt csak telefonon lehet, telefonon viszont végig kellett hallgatnom vagy 20 percig h az ügyintéző mindenféle nyomi sales-es szöveggel meg akart győzni h mégis maradjak a T szolgáltatónál előfizetéses. Nyilván neki az volt kiadva h a lemondási igény felvétele előtt ezeket a (faux-)ügyfélmegtartó sales köröket le kell zongorázni, de az ügyfél felé mégis az jön le ebből h "már megint szivatnak valami marhasággal", közben ezért az idétlen céges policy-ért nem az ügyintéző a felelős személy szerint. Lehet h ez már nem így van a T-Mobile-nál, de van még pár ilyen dolog amit lehet h az adott ügyintéző se szeret (Telenoros ember írta is a szomszéd topicba h konkrétan ők -mármint az értékesítők, stb.- se szeretik a cég egy adott dolgát mert mindig ügyfélpanaszok származnak belőle)
-
kisapa
senior tag
válasz Intel fan11 #64772 üzenetére
Nem értem mi a problémád a távszámlával. Én inkább a csoportos beszedéssel vagyok így. Nem szeretném,hogy a szolgáltató csak úgy automatikusan levonjon tőlem bármit. Előbb megnézem mit számláztak aztán majd én indítom az utalást ami egyébként csak néhány kattintás. Mellesleg ennyi idő alatt már rég kész lenne a távszámlás regisztrációd és láthatnád akár a legújabb számládat is.
[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
válasz kisapa #64782 üzenetére
Van beszedés őr sms szolgáltatásom! kb 1 héttel előre tudom ki mikor és mennyit akar levonni a számlámról! Akkor sem akarok újabb helyre regisztrálni! Van bőven már oldal ahova regeltem! Egyébként meg ha tudnak értesítő emailt küldeni h számlám érkezett, akkor már a számlát is küldhetnék, ahogy a víz, gáz, villany szolgáltató is teszi!ű
Megjegyezném! mobil oldalról fenn vannak a számlák pdf-be! Szóval úgy gondolom előbb utóbb majd csak az otthoni szálmák is fenn lesznek!
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
dchard
veterán
válasz Teko001 #64779 üzenetére
Sokkal inkább a CRC (nem javítható) hibaszám tűnik soknak, de valóban: az időbeli kiterjedése azért érdekes lenne.
Akárhogy is: ennyi javítható és nem javítható hiba egy ilyen jónak tűnő vonalon biztosan nem normális, ehhez túl jó az SNR margin.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
mayday00
őstag
Sziasztok. Na sikerült megnéznem az aktuális számlámat a telekom.hu oldalon. Feltöltötték végre, elérhető pdf formátumban is. Minden ok, csak egy dolog változott meg. Idáig K&H Bank ba fizettem be a összeget, minden rendbe volt. De a számlán most egy másik bankszámlaszám van megadva. 10918001-00000002-10040108.
Unicredit Bank. Gondolom a másik számlaszámra ugyanúgy lehet befizetni a összeget? A K&H Bank -ba.?A telekom-hu oldalon a számlamagyarázóban olvastam, h van vagy 4 bank ahova lehet utalni, befizetni a összeget. Mindegy, h K&H bank, vagy unicredit..?
beíratom a közleménybe a számlasorszámát, odaadom a lovét és ennyi. így szoktam csinálni. A felsorolt bankok közül bárhol végrehajthatom ezt a műveletet?
Köszönöm.
"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."
-
M_AND_Ms
addikt
válasz kisapa #64782 üzenetére
A csoportos beszedés előtt is megkapod a számlát, aztán ha nem tetszik, akkor ideiglenesen letiltod a megbízást. Amúgy meg be van állítva a limit, hogy többet ne is tudjon levenni.
A mai online világban ez tök egyszerűen működik, szinte minden szolgáltatónak van elektronikus számlaküldő rendszere (Távszámla, Díjnet, stb), ahonnét emailben jön a számlaértesítő. Ránézek, megfelel, több dolgom nincs, a pénzt csoportosan beszedi. Ha meg nem tetszik, akkor úgyis el kell kezdeni intézkedni.
Nekem egy biztosításom van, ahonnét még mindig csekket kapok. Rendre el is felejtem befizetni.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Intel fan11
őstag
válasz mayday00 #64785 üzenetére
Igen most már én is látom végre a számlám Értem is mi, hogy van! De több kérdés merült fel bennem! mikor én kötöttem ezt a magenta 1et igazából kb ezt az összeget mondták amit fizetek is! De arról nem beszéltek, hogy ez 1 drága előfizus díj amire van halom kedvezmény és úgy jön ki magenta, hűségidő, telekom kedvezmény után! Kérdés az, hogy ezt ők meddig biztosítják? A hűség idő végéig?
Battletag: hojszi#2983
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #64788 üzenetére
Igen, a hűség végéig, ha hűség idő lejárta előtt újrakötöd, akkor kapod tovább a kedvezményeket, ha elfelejted, vagy nem kötöd újra direkt, na akkor szívsz, mert fizethetsz teljes árat.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #64790 üzenetére
Így van.
Mikor átkötöttem a netet 30-ra, akkor újraindította az ügyintéző a telefont is mellé, mikor kértem az 50 Mb-est, akkor az az ügyintéző sajnos, már csak a netet rakta át, így elcsúszott kb. 7-8 hónapot a kettő egymástól.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Intel fan11
őstag
válasz DJ. Ru$y #64791 üzenetére
Értem! köszi az infót! Még azt szeretném kérdezni, hogy a hoppá + díjcsomag mellé mi az összhang csomag havidíj? 203 ft! Erre nem emlékszem, hogy kértem volna! És emlékszem 10740 ftot mondott nekem az ügyintéző amit fizetnem kell a magentáért és 10944 ft most a számlám!
Battletag: hojszi#2983
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #64792 üzenetére
Hívószámkijelzés. Ha nem kell mondd le. Elvileg az hűség nélküli, lemondható.
"Az Összhang csomag az alábbi 5 kényelmi szolgáltatást tartalmazza:
* Hangpostafiók,
* Hívásvárakoztatás,
* Hívásátirányítás feltétel nélkül,
* Három résztvevős beszélgetés
* Hívószámkijelzés (igény és műszaki feltételek esetén). "[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Intel fan11
őstag
válasz DJ. Ru$y #64793 üzenetére
Ja értem, akkor azt meghagyom! Panasonic vezeték nélküli vezetékes telónk van, ami kiírja a számot amiről hívnak! Persze ha nem privát számként hívnak! Sztem ez nekünk magenta1 előtt is megvolt! Mert már évek óta kiírja ki hív!
Na ezért izgatott engem ennyire a számlarészletező, mert nem értettem az összeget! Köszönöm a segítséget és elnézés, ha felidegesítettem bárkit is!
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
mayday00
őstag
válasz mayday00 #64785 üzenetére
Hívtam a 1412-őt. Ügyintéző nem volt formában, nehezen értettük meg egymást..Van egy kis gond..Idáig a 10201006-50013777-.....K&H Bank-os számlára fizettem be a havi előfizetési díjat..Ez szerepelt a számlaképen is, h erre menjen a pénz. De a mostani legújabb számlán, egy másik számlaszám van megadva..10918001-00000002-10040108. Unicredit Bank Hungary
Számla végén oda is van írva, h figyelem megváltozott a bankszámlaszám.
Kérdésem, hogy mostantól erre a Unicredit Bank Hungary bankos számlára kell mennie a pénznek?
mert itt. [link] 4 különböző bank van megadva, amire lehet utalni..
Vagy mindig arra a számlára kell utalni, ami éppen az aktuális számlaképen van feltüntetve?(10918001-00000002-10040108.)
Nincs bankkártyám, bankszámlám..Idáig a K&H Bank-ban fizettem be a összeget.(készpénzzel) Az közel van. Minden rendbe volt. K&H Bank-ban csak olyan számlára lehet befizetni ami K&H Bank-os, vagy ,,idegen számlára is lehet befizetni? Pl otp, stb...
Ilyenkor mi van?
[ Szerkesztve ]
"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."
-
kcsa
veterán
Jártam már erre a kábelnetes anomáliámmal, ami egy időre megoldódott. Most van új.
D-Link HGW van lerakva, és ha torrent indul (linux iso ugye), akkor a maximum sebességem pártíz kb/s-re zuhan be, és még böngészni sem tudok se kábelen se wifin. De ettől függetlenül is vannak nulla sebességes időszakok, de torrenttel egyértelműen sz.r az esetek nagy százalékában.
Aztán restart vagy megoldja, vagy nem (ma az elmúlt fél órában pl. egyértelműen nem).
Mit jelentsek be hibabejelentőn, hogy érdemi segítséget nyerjek?
-
titán
Ugye a torrent megfelelően korlátozva van?
Jó lenne egy hosszabb időszak után látni a jelszinteket mert akkor látható lenne, hogy mennyi a javítható és nem javítható hibák száma.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
kcsa
veterán
válasz Gubek-Einste #64797 üzenetére
Így van beállítva:
A hibák száma változó, van hogy napokig semmi. Múltkor volt egy gyengébb időszak, akkor bejelentettem, és valamit javítottak, mostanában nem igazán van hiba.
De az hozzátartozik hogy a szűrő-elosztó nincs a modem előtt (más eszköz nincs is a kábelre kötve, csak internetem van), mivel ha az fent volt az upstream channel 2 alacsony jelszinttel volt, és akkor tele volt hibával is.
-
dr.bubo
őstag
válasz mayday00 #64795 üzenetére
Ott van az általad linkelt oldalon, hogy mit tehetsz.
"A számla ellenértékét a havi rendszerességgel küldött számla első oldalán a "Szolgáltató – Kibocsátó" adatai között található bankszámlaszámra utalhatod."
"Abban az esetben, ha a számla nem áll rendelkezésedre, akkor az alábbi bankszámlaszámok közül, a számodra legmegfelelőbbre adhatsz átutalási megbízást bankodnál"
Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
-
mayday00
őstag
válasz dr.bubo #64799 üzenetére
Igen nem is figyeltem
Tehát ha van számla, akkor mindig a számlán feltüntetett számlaszámra kell utalni..
Ha nincs számla, akkor kell a feltüntetett bankok egyikében..
Nekem van számlám, akkor nekem arra kell utalni, ami éppen fel van tüntetve a számlán.
Még egy kérdés. faterom budapest bankos, onnan is tudja utalni az összeget?
Viszont érdekes, h itt [link]
ezt írja.
Otthoni előfizetés esetén pedig az alábbi bankszámlaszámok közül, a számodra legmegfelelőbbre adhatsz átutalási megbízást bankodnál. Ebben az esetben a közlemény rovatba írd be a számlaszámot, több számla esetén pedig kérjük tüntesd fel azt az azonosítót, amit a számládon megtalálsz: az ügyfélszámot vagy a folyószámlaszámot.CIB Bank Zrt: 10700024-04021609-52100008 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU28)
Unicredit Bank Hungary Zrt. 10918001-00000002-10040108 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU38)
K&H Bank Zrt: 10201006-50013777-00000000, (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: OKHBHUHB, IBAN: HU95
MKB Zrt: 10300002-20329354-70073285, (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: MKKBHUHB, IBAN: HU44)[ Szerkesztve ]
"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Modding és elektronikai kérdések
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Proxmox VE
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care