-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
james64
csendes tag
válasz Motion_Blur #6309 üzenetére
Nem ideg örlő dolog?
Ha belépek a 9 jegyű MT azonosítóval és az 5 jegyű jelszóval, legalább kiírja a nevem. Ha email címmel és jelszóval akkor na/na. Lassan 3,5 hónapja kínlódom, és senki nincs a t-online-nál aki megoldaná a rejtélyt.
Amíg ADSL Premium szolgáltatásom volt, semmi gond nem merűlt fel. Csomagot váltottam és azóta "lógok" az éterben.
Létezem is a rendszerben, meg nem is.
Ha tehetném elkapnák egy Magyarországi fejest a szolgáltatónál, a szeme láttára mutatnám meg mi a probléma és addig nem tágítanék amíg meg nem oldódna a dolog.
....csak hergelem magam.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.