Új hozzászólás Aktív témák

  • Freezee

    senior tag

    Van itt valaki aki T-home nál dolgozik.
    Sajnos már mást csatornát nem tudunk igénybe venni hátha innen valaki tud segíteni.
    Péntek reggel elment az egész házba az internet, TV minden ami t-home.
    Lejelentettük mind külön mind a ház egybe. Azóta semmi sem történt nem foglalkoztak a dologgal nem jöttek ki megnézni ( áramszünet volt utánna ment el minden, állítólag az erősítőt kellene kicserélni benne ) nem csináltak semmit. Majd ma 72 óra letelte elött 2 órával kaptunk egy sms-t hogy megoldották az ügyet. Természetesen nem oldották meg nem csináltak semmit nem megy továbbra sem semmi. Péntek óta minden nap telefonáltunk, ma bementem az ügyfélszolgálatra onnan elhajtottak hogy csak telefonon foglalkoznak ezzel. A telefonba azonban csak annyit mondanak hogy náluk van a gond majd elhárítják de nem tudják mikor majd egyszer addig üljünk nyugton és ennyi.
    Ilyenkor mi a teendő? Az ember dolgozna ami így nem lehetséges és nem1-2 ember szivatnak hanem 60-100 ember szív....

Új hozzászólás Aktív témák