-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
válasz Freezee #46278 üzenetére
Érdekes módszereik vannak a határidők betartására. Korábban én is jelentettem be valamilyen hibát, majd a 72 óra letelte előtt nem sokkal felhívtak, hogy valamikor két nap múlva (tehát jóval a 72 óra letelte után) tud jönni a szerelő, egyeztessük le a pontos időpontot. Mivel mást úgy sem nagyon tehettem, egyeztettünk. Erre hamarosan jött az email, hogy a javítás az ügyfél kérésére a most egyeztetett időpontig fel lett függesztve. No comment...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Freezee #46278 üzenetére
Ha jött az SMS hogy kijavították, s mégsem, fel kell hívni a 1412-t és kérni a meglevő hibajegy megnyitását, mivel még mindig baj van. Majd ha ténylegesen kijavítják szólni kell, hogy a 72 órán túli időre kötbér igényetek van, számolják ki!
Elvileg automatikus a kötbér visszatérítés a 72 órát meghaladó esetekben, azonban nem árt külön jelezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen