-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz #78121280 #45299 üzenetére
Na megint beszélzem egy ügyintézővel , ez azt mondta hogy hűsség hosszabításnál marad a régi sávszélesség
Lehet fel kellene írnom a időpontott ha félretájékoztatás miatt reklamálnék
Viszont hibázott is mert azt mondta hogy a weblapra a garantáltatt írták ki , de most ránéztem és a legnagyobbnak is 1 van írva (most telefonról netezek és közbe nem tudtam nézni a webet)
Nem hagy nyugodni lehet mindjárt még egy hívás
Az a baj hogy 11-hóba jár le a hűségem és ha a rosszabik verzió éll elveszne ez a pár hónap amit még 5-ös feltőltéssel lennék
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
djculture
félisten
válasz #41133696 #45267 üzenetére
Persze meg ahogy móricka elképzeli... Én ezek után irnék egy tisztelett teljes reklamációt miszerint rákérdeztél meghallgathatják nyugodtan és azt mondta az ügyintáző hogy nem fog változni a kedvezmény. Mivel félre lettél tájékoztatva ha nem történik meg az ügy rendezése a felügyeleti hatóságoknál megteszed a bejelentést. Nem kell magát hagyni az embernek mert különben azt csinálnak vele amit akarnak azt hiszik.
Mert hogy megrendeléskor rákérdezel ott azt mondja hogy nem fog változni az adott kedvezmény utána elveszik mert így a jó ez a cselkmény számodra károkozás.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
Helyzet a következő, ügyintéző kolléganő se találta csak a 07.01től érvényes ÁSZF-et, illetve a 08.25, 09.01 től érvényeset, amiben az L-es csomag továbbra is 5mbit kínált feltöltésű.
Mindig az ÁSZF a mérvadó, ugyanis szerződés kötéskor az éppen aktuális ÁSZF a mérvadó, ezt keresik vissza ők is, hogy azon a napon mi volt érvényes.
Kérdésemre, hogy mai nap mi érvényes, ő azt mondta, hogy a 07.01től lévő, ami kint van a honlapon is, azaz 30/5.
A weblapon mi van, csak tájékoztató, azt nem is tudják visszanézni.
Belső levelezésben is az áll, hogy technikailag nem változtak a csomagok. Na kíváncsi vagyok mi lesz ebből..[ Szerkesztve ]
havri
-
djculture
félisten
válasz #41133696 #45304 üzenetére
Honlapon írok mindig nekik, általában 1-2 napon belül válaszolnak hogy kivizsgálják és még eddig tovább sose kellett vinni az ügyet. Nekem is volt már ilyen hogy eltünt a kedvezményem, második számlában már bennevolt meg levonásként visszamenőleg is :
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz havri1 #45303 üzenetére
Akkor ezek szerint nyugodtan megvárhatom a szep 3-át és akkor majd hosszabbítom 1 évre , ha meg minden rendben van tovább 2 évre
Arra nem kérdeztél rá hogy akkor mi a rákért írnak a honlapon 1 Mbit/s-ot
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
#41133696
törölt tag
írok nekik, mind a kettő email címre, most elmegy erre egy csomó időm, de csak utána járok.
-
#41133696
törölt tag
Még nem küldtem el, csak összedobtam egy vázlatot:
"Tisztelt Telekom Ügyfélszolgálat!
2014.07.17-én hívott fel minket a Telekom egyik munkatársa, hogy egy számunkra előnyös ajánlat keretében egy új egységes tarifacsomagot javasoljon megkötésre, a korábbiak helyett. Az új csomag a Paletta L 100 lett, melyet meg is kötöttünk rajta keresztül az unokám Vas László segítségével, mivel a technológiai dolgokban ő a jártasabb. Idén januárban a SAT + Net 40 kedvezmény keretében rendeltünk egy T-Mobile Huawei E5776 Mobil Hotspot-ot 2 éves hűséget vállalva úgy, hogy a Net & Roll S csomag havidíja 2580 Ft volt havonta a 40%-os kedvezménnyel. A T-Mobile-nál mivel SAT TV előfizetésünk volt be is állították a 40%-os kedvezményt, és ennek megléte volt az alapja annak, hogy egyáltalán megrendeltük a mobilinternet előfizetést. A honlapon nem utal semmi sem arra, hogy a SAT+ Net 40 kedvezményt csak azok vehetnék igénybe, akiknél nem létesíthető vezetékes Internet kapcsolat, vagy már rendelkeznek is ilyen kapcsolattal, így aztán hideg zuhanyként ért minket, hogy a Paletta L 100 csomag megkötését követő pár napban folytatott ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alkalmával előbb tájékoztattak minket, hogy a Net 40 kedvezményt megvonták, és kicserélték duplanet 25 kedvezményre, majd megerősítették többször is azt, hogy ennek oka az, hogy a korábbi ügyintéző aki beállította a SAT + Net 40 kedvezményt hibázott, mert szabályszerűen ez nem lenne aktiválható, mivel nekünk egyrészt van vezetékes Internet kapcsolatunk, másrészt pedig ha nem is lenne, de mivel létesíthető a címünkön így egyébként sem járna. Mint az a történetből kiderül, mi nem állíthattuk be a Net 40%-os kedvezményt, csak az Önök oldalán az ügyintéző tehette. Úgy érzem, hogy mi félretájékoztatás áldozatai lettünk, mert eleve a 2580 Ft-os Net & Roll S csomagra vállaltunk két év hűséget, és mivel a csomag immáron 3225 Ft-ba kerül, így minket önhibánkon kívül anyagi kár ért, ezért kérjük, hogy az esetet kivizsgálni szíveskedjenek, hogy ne legyen szükséges a felügyeleti szervekhez fordulnunk!"
Aztán alá MT ügyfélazonosító, meg mobilnet azonosító
Remélem ez így elég lesz, vagy valamit még írjak bele? Esetleg valamire hivatkozzak még?
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz kisapa #45313 üzenetére
Ő neki perpillanat nem a jobb internet hiányzik, hanem az hogy nem volt neki biztosítva a polgári törvénykönyvben is szabályzott szerződéskötéshez fűződő jogai. Azzal hogy a rá vonatkozó feltételekben félre tájékoztatták az adott szerződés eleve semmis.
Ha ő azt mondja mint ahogy irta is hogy a szerződést azon hiszemben kötötte meg hogy a mobil internetre való kedvezménye nem változik akkor az adott szuerződés eleve nem jött létre. Ebböl lehet továbblépni.
Ezt úgy tudja feloldani a telekom hogy eleve visszadja neki a kedvezményt vagy a szerződést törölni fogja és újat kell kötni. Mindkettőre megvan a sansz de általában ahogy tapasztalom inkább adnak némi kedvezményt.[ Szerkesztve ]
-
SANKADI
aktív tag
Meg kell dícsérjem a T-home rendszert, tegnap jeleztem, hogy baj van az STB-vel, állandóan újraindul, szinte lehetetlen egyfolytában TV-t nézni, ma már hozták is a másik STB-t. Remélem megszűnik a hibajelenség.
-- LENOVO T500 / Xiaomi Redmi Note 4 --
-
#78121280
törölt tag
-
djculture
félisten
Tizennyolc tévécsatornával bővíti a számítógépen és mobilon is elérhető tévészolgáltatását a Telekom. Az új csatornák augusztusban kerülnek a kínálatba.
Akik Telekom TV Alap csomaggal rendelkeznek – a TV GO-n látható 16 csatorna (ATV, HírTV, M1, M2, Duna, Duna World, MTV Europe, LifeNetwork, Ozone Network, Sport1, Story4, Story5, TV2, RTL Klub, Viasat3, Viasat6) műsorain kívül – újabb 6 csatorna (Viva, RTL2, SuperTV2, Film+, RTL+, Spektrum Home) élő adását nézhetik.
A Családi csomagra előfizetők ezen felül további 12 darab csatorna műsorát (Cool, Sport2, Minimax, Megamax, Spektrum, TV Paprika, Nickelodeon, AXN, Disney, Fox, NatGeo, NatGeo Wild), vagyis összesen 34 tévéadót nézhetnek majd.
-
bopeti98
őstag
Annyira bírom amikor a szerelő teljesen hülyének nézi az ügyfelet miközben ő maga sem okosabb a témában...
Kijön, kérdi mi a probléma. Mondom hogy a HGW random megfogja a netes forgalmat, ping megnő, a belső hálózaton is belassul a forgalom és ilyenkor egy újraindítás megoldja a problémát.
Megkérdezte hogy hol, min, hova nézem a ping-et. Mondtam neki hogy a parancssorba pingelem a bix.hu-t. Ő nem tudja mi az a bix.hu, és érdemesebb megbízható oldalakat pingelni mint például a google amerikai szerverét. WTF? Nem tagadom. Biztos az is megbízható de egy amerikai szervert pingelni Magyarországról hibaellenőrzés céljából. Ugyan már...
Mivel abban a 10 percben amíg itt tartózkodott pont működött nem cserélte ki csak figyelésbe rakta a központba ami nem hiszem hogy sok hibát kimutatna mivel a HGW nem zuhan le a hálózatról, hanem valami hardveres hiba miatt megfogja a forgalmat egy idő után ( ezt az is bizonyítja hogy ilyenkor a 192.168.0.1 sem jön be ). Ezután nyomta "a hiba nálam van" szöveget. Szar a laptop hálókártyája, megtört a kábel, vírus van a gépen...stb
Végül pedig jött a marketing duma miután a dohányzóasztalon meglátta a Telenor Hipernetes USB modemet.[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz #78121280 #45321 üzenetére
"A Telekom július 28-ától lényegesen áttekinthetőbb, technológiafüggetlen otthoni internetportfoliót vezet be. Az ÁSZF-szintű, műszaki rendszereket, beállítási változtatásokat nem érintő egységesítéssel a vállalat továbbra is vállalja, hogy ügyfeleinek a portfóliójában az adott hozzáférési ponton elérhető legjobb technológiát nyújtja függetlenül attól, hogy az ügyfelek az ország mely részén, milyen hálózaton keresztül használják az internetet. A Telekom – ÁSZF-szabályozásában is – biztosítja, hogy a vezetékes internetszolgáltatására előfizetők megkapják az internetcsomagjuk által garantált le- és feltöltési sebességet, megbízható, szakadásmentes kapcsolattal" - nyilatkozta lapunknak a változás kapcsán a szolgáltató.
Úgy látom ez elég indok arra, hogy ha VDSL2-n kérem a 20/1-es csomagot, (mifelénk nem elérhető a honlap szerint a 30/5) akkor ne találjanak kifogást ellene...Jól gondolom?
-
wmati
addikt
válasz bopeti98 #45329 üzenetére
Amelyik neked jól esik szerintem annyi látszik hogy meg szakadt a kapcsolat a modem meg cmts közt azt kész. De ha nagyon bizonygatja a szerelő hogy már pedig te vagy a hibás mert te biztos újra indítottad akkor le tagadhatod vagy mondhatod hogy okés de le fagyott a doboz.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz havri1 #45336 üzenetére
Van, egy DSLAM tőlünk légvonalban olyan 750m, utcaszinten mérve 1km-re, annak közelében ha az utcákra leszűröm a t-home-os keresőt, akkor adja a 30/5-t ami pedig VDSL-t jelent..Tőlünk 300m-re is felajánlja még de nálunk már nem, de ha a 30/5 nem is megy akkor a 20/1-nek még mennie kell, egész biztosan..
-
havri1
félisten
válasz Gézengúz #45339 üzenetére
Szerintem nálad is mennie kell, ahol lefedik a területet, ott teljesen lefedik.
Én is kb 1km-re vagyok kábellel a dslam-tól, és eleinte 80-90 mbit/sececet írt a hgw elérhető sebességre.
A kereső nálam többször azt is írta, hogy nem elérhető nálem t szolgáltatás, közben 8 éve vagyok előfizető[ Szerkesztve ]
havri
-
Gézengúz
addikt
válasz havri1 #45340 üzenetére
Sajnos ADSL2-n is csak 12-13Mbit a plafon..1Mbit feltöltés szépen megy azzal nincs gond..
A kereső akkor irkál hülyeségeket ha egyszerre, egymás után több címet is megnézel, szerintem ez nem tetszik nekik, hogy fel akarod térképezni szolgáltatás szempontjából a területet és valahogy blokkolják.
Plusz én nem kábel szerint vagyok 1Km-re, hanem ahogy lemértem google föld utcaszintű távolságmérőjével. Ez kábelhosszon simán lehet 1500m is..
Persze most, hogy csökkentették a minimumokat (gyanús) elképzelhető, hogy fel fogja ajánlani majd idővel a 30/5-ös csomagot is...Nekik nagyobb bevétel (magasabb csomagot választasz), ugyanakkor nem reklamálhatsz az elérhető sávszél miatt hiszen a minimum megvan...Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
#78121280
törölt tag
válasz #78121280 #45321 üzenetére
Frissült a cikk.
FRISSÍTÉS: A Telekomtól kedd délután kapott újabb információk szerint az egységesítési folyamat a technológiai profilokat egyáltalán nem érinti, a cég csupán adminisztratív szinten teszi "technológiasemlegessé" a díjcsomagokat, az adott technológiával elérhető tényleges sávszélesség sem a régi, sem az új előfizetőknél nem változik. -
bul07
nagyúr
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
havri1
félisten
válasz Apa+Fia #45345 üzenetére
Pontosan. És ez a lényeg, ami az ÁSZF-be van, mert ez a mérvadó 2-3 ügyintéző szerint is.
Tehát ha nem jó valami, megnézik mikor kötötted..előkeresik azt az aktuális ÁSZF-et, és a benne lévő értékek azok,a mik az előfizetésre vonatkoznak.
Én nagyon bízom ebben, mert nagyon nem mind1, hogy 1 vagy 5 az up..havri
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest