Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    Nemrég beszéltem újra az ügyfélszolgálatossal, hogy hol is tart a díjcsomagváltás az új olcsóbb csomagokra. (digi miatt)
    Azt mondta folyamatban van és meg is fog történni, de jelenleg azon tanakodnak, hogy hogy tudtunk 2 éven belül két táblagépet rendelni, de megnyugtatott, hogy végbe fog menni a díjcsomag váltás. A telefonnál is rákérdeztem a váltásra, mert jelenleg analóg van. Erre azt felelte azt törölték, mert nem egyeztem bele, hogy digitálisra át tegyék. Még jó, hogy rögzítik a beszélgetést és ott elhangzott, hogy megértettem és kérem a váltást, de ha nem is lett volna egyértelmű, azért egy fránya sms-t megengedhettek volna.
    Csak azért írtam le, hogy az ügyintézők között semmiféle kommunikáció nincs, azt sem tudják mit, ki, mikor és miért mondott. De 2-3 hét alatt csak el lehet intézni egy egyszerű díjcsomag váltást.

Új hozzászólás Aktív témák