Hirdetés

10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja

A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.

Az évtized legnagyobb frissítésén esett át a Netflix tévés appja, amelynek új, felújított kiadása már útnak indult a felhasználókhoz. Már tesztelik a változtatásokat, amelyek célja, hogy a nézők még gyorsabban eldönthessék, mit akarnak nézni.

A Netflix szeretné továbbá elérni, hogy a nézők több időt töltsenek az appban – ettől azt remélik, hogy megtartják az ügyfeleket. Továbbá azt is, hogy még többet váltanak az új, olcsóbb, reklámokkal teletűzött csomagra.

A cég kutatása szerint a nézők gyakran néznek a főképernyő mindenféle részére, hogy találjanak egy nekik tetsző csempét. A cél az volt, hogy mindent egyszerűbbé tegyenek, könnyebben lehessen kiigazodni, ne kelljen annyit forgatni a szemeinket.


[+]

A címkártyák nagyobbak lettek, átrendezték az információs részt, kiemelték a könnyen olvasható részleteket. Változott a menü gomb helye, van My Netflix fül, maradnak a személyre szabott javaslatok, az ajánlási algoritmus pedig változatlan.

A közel 270 millió felhasználó egy része már most látja az új formátumot – a cég foglalkozik a visszajelzésekkel, változtat, majd a többiek is megkapják az újításokat.

A Netflix új kedvenc témája a használati idő, és arról győzködi a befektetőket, hogy ez mutatja jól a fogyasztói elégedettséget. Ezzel párhuzamosan a befektetők bánatára a jövő évtől nem közlik az előfizetői számokat – így állítanák át a Wall Street figyelmét.

Azóta történt

Előzmények