-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz ludsimon #31665 üzenetére
Hálózat korszerűsítés
2013. április 12.Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket hogy a Magyar Telekom Nyrt. 2013. május 6. és május 8. között hálózat korszerűsítést végez Balatonszemesen, Szigetváron, Csurgón és Budapest X. kerületében.
A munkák napközben 09.00-17.00 óra között történnek, amelynek következtében digitális és analóg telefonszolgáltatásunk, internet és IPTV szolgáltatásunk 30 perces szünetelése várható.Amennyiben a jelzett időszakokon túl is szolgáltatásunkban üzemszünetet tapasztal, és rendelkezik digitális elosztóval, akkor kérjük, szíveskedjen újra indítani készülékét, amelynek segítségével az esetleges hibák megszűnnek.
Abban az esetben, ha az észlelt hiba ezután is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1412-es telefonszámon!
Az esetleges kényelmetlenségért Ügyfeleink elnézését, egyben szíves megértését kérjük.
============================================
Hálózat korszerűsítés
2013. április 12.Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket hogy a Magyar Telekom Nyrt. 2013. május 6. és május 8. között hálózat korszerűsítést végez Budapest XI., XII. kerületében, Sóskúton, Tapolcán, Halásziban, Vasváron, Egerben, Putnokon, Gyöngyösön, Jakabszálláson, Bugacon, Ebesen, Tatabányán, Kapuváron, Szolnokon, Nyírpazonybanés Százhalombattán.
A munkák napközben 09.00-17.00 óra között történnek, amelynek következtében digitális és analóg telefonszolgáltatásunk, internet és IPTV szolgáltatásunk 30 perces szünetelése várható.Amennyiben a jelzett időszakokon túl is szolgáltatásunkban üzemszünetet tapasztal, és rendelkezik digitális elosztóval, akkor kérjük, szíveskedjen újra indítani készülékét, amelynek segítségével az esetleges hibák megszűnnek.
Abban az esetben, ha az észlelt hiba ezután is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1412-es telefonszámon!
Az esetleges kényelmetlenségért Ügyfeleink elnézését, egyben szíves megértését kérjük.
Forrás.
Nem tudom, hogy valamelyik érint-e téged.[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.