Új hozzászólás Aktív témák

  • gabi123

    senior tag

    Sziasztok!

    A helyzetem: jelenleg Interware-nél vagyok 8 megabites tisztaADSL csomagban (telefonelőfizetés nélküli), T-COM területen. A hűségszerződésem most járt le, és váltani szeretnék, mert a T-Home-nál most az ennek megfelelő csomag (DSL Solo medium) 8400 Ft, ez havi 3000 Ft-tal olcsóbb lenne, mint a mostani.

    Lényeg a lényeg, szolgáltatóváltást szeretnék eszközölni. Felhívtam a T-Home ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták hogy először le kell mondanom az Interware-nél a szolgáltatást, aztán rendelhetem meg a DSL Solo medium csomagot náluk, de a szünetmentes szolgáltatóváltást esetemben nem tudják biztosítani, mert nincs telefonelőfizetésem (és ugyebár a továbbiakban sem szeretnék):

    1. Ez miért zárja ki a szünetmentes szolgáltatóváltást? (elég fontos a napi munkámhoz a net)
    2. Ha már kizárja a szünetmentes váltást, akkor viszont szolgáltatóváltóként vagy új előfizetőként kell megrendelnem a csomagot, ha már lemondtam a régit?
    3. Ha kizárja a szünetmentes váltást, hogyan lehetne minimálisra csökkenteni a kieső időt?

    Előre is köszönöm a válaszokat! :R

    Forza Ferrari!

Új hozzászólás Aktív témák