-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136045 üzenetére
De pont ez az, hogy a wifije saját bevallása alapján működik, a hálózat elérhető, lehet hozzá csatlakozni. Így milyen alapon reklamálna? Főleg úgy, hogy az ÁSZF-ben benne van, hogy nincs vállalt célérték vezetéknélküli internetelérésre a szolgáltató részéről, azaz a 0 is elfogadható érték. A wifi működése és az internetelérés nem ugyanaz.
Szerintem nem eszközhiba, de ha az is, így elég nehéz lesz bebizonyítani. De megvan a lehetőség a probléma kivizsgáltatására a szolgáltatóval, ha meg kiderül, hogy mégis annak van igaza, akkor az efinek fizetnie kell, ami szerintem szintén jogos. Csak akkor meg azért megy a hiszti.
Saját tapasztalatból és az ilyen fórumtopikok olvasása alapján kb. 99%-ban tényleg user errorról van szó. Bár ez is képlékeny, mert ha nem egyszerűen és megfelelően kezelhető/beállítható egy eszköz, az tervezési vagy fejlesztési (=eszköz)hiba eredménye, arról és az ellen a felhasználó nyilván nem tehet. És a szolgáltató szemszögéből meg szerintem teljesen érthető, hogy olcsóbban kijön (kevesebb és kevésbé leterhelt hálózatos alkalmazott szükséges), ha ez az alap hozzáállás, és inkább kompenzál azért az 1%-nyi esetért, amikor ő téved...
Persze ha biztos vagy benne, hogy neked van igazad, és bizonyítani is tudod, teljesen jogos, hogy végigviszed az ügyet. De az első lépésnek akkor is annak kell lennie minden esetben, hogy megbizonyosodsz róla, hogy neked van igazad.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen