- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Videó stream letöltése
- Microsoft Excel topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crow
tag
válasz kopa1 #125425 üzenetére
Igazad volt. Felhívtam a 1414-et, és ők is megerősítették, hogy GSM-RLL-ről való áttérésnél nem kivitelezhető a számmegtartás.
Valahogy megkerülhető vajon ez az akadály?
Pl:
(1) Ha két lépésben rendelem meg az új szolgáltatásokat és először -önmagában- a telefonra kérnék egy díjcsomagmódosítást Hoppá Pluszra, majd, mondjuk 1 hónap múlva beköttetném az 1/1M-es netet, akkor nem lehet, hogy csak az utóbbit kapnám az utcába frissen behúzott optikai hálóról, a telefon pedig megmaradna GSM-RLL alapú? Vagy a Hoppá Plusz csak VOIP konstrukcióban létezik?
Vagy:
(2) Mi történne, ha ideiglenesen áthordoznám a számot Voda/UPC-hez, majd vissza T-ékhez?
Tudtommal ilyenkor jogszabályi kötelezettségük teljesíteni az igényt, amit csak tartozás vagy hiányos adatközlés esetén tagadhatnak meg. Persze azt megtehetik, hogy magát az előfizetői szerződés megkötését utasítják vissza ilyenkor...Crow
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.