-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
arpii
aktív tag
Sziasztok,
Gyors segítséget kérek, mert menten megüt a guta.
VDSL2 csomagváltásra adtam a fejem, a "korlátlanra", mert egy hibajegy kapcsán volt kint szerelő és Ő javasolta, hogy váltsak nyugodtan, sőt itt menni fog a bonding is. Megrendeltem, semmit nem küldtek, le lett zárva.
Felhívtam egy hétre rá őket, a kisasszony a műszakiaknál nagyon kedves volt, mivel erre nincs protokol, felvette hibajegynek és majd jönnek. Igen ám, de ez le is lett zárva és ma ahogy beszéltem velük, egy arrogáns fickó volt a vonal túlvégén és semmire sem mentem vele, ez nem lehetséges, stb. Mondom neki, 3 kollégája mondta, hogy ez menni fog, ill. hivatkoztam a telefonos beszélgetésekre, ráadásul aki először ezt javasolta, az a helyi illetékes szervizes, akinek nyilván van rálátása a helyi központra és a vonal paramétereire.
Mit tehetnék, hogy legyen ebből bonding? A korábbi hiba kapcsán UTP-vel újra lett húzva a faltól be a házba az egész, be is van kötve, de RJ-14-ből csak a két középső szál van meg a kábelemen. Elég lehet, ha csak keresek egy 4 pines kábelt és bedugom? A telefonközpontos "hülyegyerek" ellen mit lehet tenni? Mikor jár le a műszakja? 1 órája telefonáltam neki. Talán egy másik kolléga készségesebb lenne.
A HGW egy Speedport Entry 2i V1.0.0_HU_T3P2
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.