Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arpii

    aktív tag

    Sziasztok,
    Gyors segítséget kérek, mert menten megüt a guta.
    VDSL2 csomagváltásra adtam a fejem, a "korlátlanra", mert egy hibajegy kapcsán volt kint szerelő és Ő javasolta, hogy váltsak nyugodtan, sőt itt menni fog a bonding is. Megrendeltem, semmit nem küldtek, le lett zárva.
    Felhívtam egy hétre rá őket, a kisasszony a műszakiaknál nagyon kedves volt, mivel erre nincs protokol, felvette hibajegynek és majd jönnek. Igen ám, de ez le is lett zárva és ma ahogy beszéltem velük, egy arrogáns fickó volt a vonal túlvégén és semmire sem mentem vele, ez nem lehetséges, stb. Mondom neki, 3 kollégája mondta, hogy ez menni fog, ill. hivatkoztam a telefonos beszélgetésekre, ráadásul aki először ezt javasolta, az a helyi illetékes szervizes, akinek nyilván van rálátása a helyi központra és a vonal paramétereire.
    Mit tehetnék, hogy legyen ebből bonding? A korábbi hiba kapcsán UTP-vel újra lett húzva a faltól be a házba az egész, be is van kötve, de RJ-14-ből csak a két középső szál van meg a kábelemen. Elég lehet, ha csak keresek egy 4 pines kábelt és bedugom? A telefonközpontos "hülyegyerek" ellen mit lehet tenni? Mikor jár le a műszakja? 1 órája telefonáltam neki. Talán egy másik kolléga készségesebb lenne.
    A HGW egy Speedport Entry 2i V1.0.0_HU_T3P2
    Köszi!

  • arpii

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #112125 üzenetére

    Köszönöm. Van egy számom, aki az eddigi legbecsületesebb szerelő volt, holnap reggel megcsörgetem, hátha tud egy kiskaput.

  • arpii

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #112128 üzenetére

    Úgy tűnik a csatát elveszítettem.
    A korábbi szerelővel beszéltem és mivel megy az alvállalkozók csereberéje, pont ma van az utolsó munkanapja annak a cégnek a kötelékében, szóval csak tanácsot tudott adni, hogy addig hívjam az ügyfélszolgálatot, amíg el nem tudnak készíteni egy munkalapot.
    Na már most én nagyon kedvesen felhívtam őket és a telefonos kisasszony elmondta, hogy annyira automatizált a rendszer, hogy csak az van, amit a rendszer enged és nem tud segíteni. Kérésemre kapcsolta a műszaki hibabejelentősöket, hátha valamit ki tudunk találni. Ők is nagyon segítőkészek voltak és hosszas tanácskozás után arra jutottak (addig zenét hallgattam), hogy a ticket-management rendszer olyan szinten le van butítva, hogy most már semmilyen módon nem tudják rá elkészíteni a munkalapot, mert csak arra tudják, ami vagy hiba és tényleg hiba, vagy amit a rendszer enged megrendelni. Ők utánanéztek annak is, hogy a rendszer ma már automatikusan bírálja el azt is, hogy a bonding adható-e, vagy sem, az esetben, ha a "fő vonal" annyira gyenge lenne, hogy ez indokolttá teszi a duplázást. Ha hibára veszünk fel jegyet, akkor a munkalap ugyan elkészülhet, de mivel rá fog nézni központilag és mindent rendben lát, le is fogja zárni. Szóval patt helyzet, legalábbis a mai műszakis kolléga szerint nem fogunk találni kiskaput sajnos.
    Az a vicc, hogy ha a szerelő kontaktom hamarabb felhívom, mondjuk 1 héttel előbb, tuti elintézi kis puncsolással. Így viszont ezt egyelőre lehet el kell könyvelnem vereségnek.

  • arpii

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #112135 üzenetére

    Éves költségben az egész pár 100 Ft-al lesz több, de engem az elvek miatt zavar a dolog. Van helyi kábel társaság, tehát 100%, hogy van szabad port és most a műszakisok is megnézték, fizikailag lehetséges, csak nem akarják megcsinálni.

    ~120 óra uptime. Lassulás, szakadás nincs. Tavaly szeptember körül volt egy mélypont a vonal életében, az előtt 50/6,5 úgy jött, mintha kötelező lett volna. 53-54 elméleti maximumon, aztán azóta, hogy volt szakadozás, ez a profil lett beállítva, mert az automata így látta érdemesnek.

  • arpii

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #112135 üzenetére

    Inkább bedobom OFF-ba, ha valakit nem érdekelne, ne vesztegessen rá időt...
    Felhívott egy Hölgy, mert visszaküldtem nekik az elégedettségi értékekre a totál nullát, valamint egy szívhez szóló szöveges megjegyzést a tegnapi agyhalott palival kapcsolatban. Elmondtam neki, hogy magam is hasonló (az IT support) részlegen kezdtem a pályafutásomat és hát nagyon nem szeretem, ha hülyének néznek. A többieket védtem, mert csak a vonal zárásakor aktuális kollégával lettünk örök legjobb barátok, így remélem, ha a februári bónusza majd nem lesz meg, egy kicsit elgondolkodik a dolgokon...
    Ezt követően elmondtam, hogy mi hogyan volt időrendben és ahogy alaposabban megnézegette, a múlt pénteki hívásom után még mindig maradt egy nyitott jegy, csak az világgá ment valami másik csoporthoz. Próbáltam meggyőzni, hogy baromi sok kacat van már a netre kapcsolva és remote-ból dolgozok sokat, hát el bírnám viselni a sávszélesség közel duplázását, valamint hozzátettem, hogy ezt az egészet nem én találtam ki, hanem az Ő munkatársai javasolták, mint lehetőség. Azt is elmondtam neki, hogy szörnyű, hogy míg fizikailag alkalmas a rendszer a lehetőségre és ki is tudnám használni azt, az agyon-butított rendszerük nem enged rá lehetőséget, pedig én csak 1 vagyok a kb. 5000-ből, aki ilyesmin túráztatja magát, valamint, hogy kicsit azért csalódott vagyok, hogy nem sikerült.
    Na erre jött a meglepetés, átirányította a nyitott jegyet az alkalmasabb csoportba (mindenféle kísérő email-ekkel) és ígéretet tett, hogy megpróbálja kitisztázni a műszaki osztállyal és majd valamikor visszahív, ha megszületett a döntés, hogy mi a követendő út.
    Szóval van még esély.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák