Új hozzászólás Aktív témák

  • Carline

    őstag

    válasz Garold #9993 üzenetére

    A T-home szolgáltatás beállítási lapon megváltoztattam az IP jelszót és az e-mail címemhez tartozó jelszót is.
    Ezekután beléptem sikeresen a webmailbe és a szolg. beállító lapra is külön külön.
    Az Outlookban átírtam valamennyi fióknál a kimenő levelek kiszolgálójához tartozó jelszót az újonnan megadottra.
    A két @t-online.hu mail címemről bárhová tudok levelet küldeni a @freemail.hu címemről pedig újra a fentebb említett hibát adja.
    Számlatartozásom nincs.
    Régebben volt SMTP szűrés amit akkoriban kikapcsoltam, de most sehol nem találom, hogy hol lehet állítani.
    Bár mint írtam egyik napról a másikra mindenféle állítgatás nélkül adta fel a hibaüzit.
    Na most akkor mit tegyek?

    ˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

Új hozzászólás Aktív témák