Hirdetés
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JSaN
addikt
Van itt olyan akit mar hivtak az sc2.hu-s hots elorendelesel kapcsolatban? Olvasom van aki mar szemelyesen kerte es at is vette az elo csomagot es tolja mar a betat, illetve jopar embernek mar futar viszi is a het masodik feleben, engem meg nem hivtak.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
icons
addikt
Én is kezdő vagyok (szombat óta van meg, khmm...hivatalos verzióban (nem szeretek vakon játékot venni)), de a single teljesen más, mint a multi
A kampány egységei ahogy már írták, nem mindig fedi a multi egységeit, és habár mókás, messze nem tudsz belőle eleget tanulni.
Az AI pedig teljesne máshogy viselkedik, mint a valós ellenfél. Habár gyakorolni kiváló (beteszed mondjuk hardra, és közben meg lehet tanulni a gyorsbillentyűket, mikor mit érdemes építeni, stb), taktikát kipróbálni nem lehet vele.Amit említettek gyakorló meccseket, azokat én kihagytam, de ha tudok, visszanézek, mert mindenképpen érdemes őket megcsinálni. Az meg ha nem megy, nem gond szerintem, rossz lesz a statod. na bumm. Nekem is elég szörnyű, de valahol el kell kezdeni (nekem pl mindig túl sok mineralom meg gázom van. És ninsc elég egységem, dehát egyszer majd csak belejövök Most főleg barátokkal játszunk csapatban, volt all-in, semi-all-in, stbstb, és elég sokat nyertünk (ami jó érzés), közben meg szépen megtanulom mit érdemes és mit nem érdemes csinálni
-
execute93
őstag
Fellépek játszani, erre csak cheeset kapok, na ebből ennyi.