Hirdetés
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #46653 üzenetére
Na végre, egy ideje már nem találtam viccesnek ezeket a carbot videokat, de ez most jó volt.
-
Ghoosty
őstag
válasz Ver'alor #46185 üzenetére
" van-e olyan frakció, amire a játékosok azt mondják, hogy na nem csoda, hogy megvertél, ez a protoss tiszta op? "
Igen, van, épp az amivel az adott játékost megverték.
Komolyra fordítva:
Profi szinten nincs különbség a fajok között, mindegyik egyformán erős.
Viszont emberenként változhat, hogy melyik fekszik. Nekem pl az zerg nehezen megy, de amikor ráérzek, akkor kő kövön nem marad. -
Ghoosty
őstag
Most már senki nem mondhatja rám, hogy nem vagyok szellemes.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Néztétek már az új terran liberator egységet?
Végre egy egység, ami segít feltörni a tank vonalakat. Bár a bemutató video alapján kicsit op-nak tűnik, de majd finomhangolják.
-
Ghoosty
őstag
válasz sikalisk #46082 üzenetére
Ez értelmezés kérdése. Ha 1 cheese taktikával platina ligáig jutok, de rendes játékkal még egy ezüst ligást is alig tudok megverni, akkor az szerintem egyenlő a tanulhatok meg újra játszani kategória.
Engem mondjuk sose vonzott a cheese, nagy ritkán ellőttem egyet, de semmi komoly.
-
Ghoosty
őstag
Én értem a játék elején történő spammelést, nem is vonom kétségbe a jelentőségét. De én játszani szeretek, kikapcsolódni. Ha már feszülten készülök az elején, hogy jól menjen, az már számomra nem játék, hanem valami más. Persze néha ilyen is kell és ezért mikor még sokat játszottam, jelentkeztem PH-s versenyekre is. Annak is megvan a maga hangulata.
-
Ghoosty
őstag
Nekem hosszú meccseken mindig több volt az APM-em, mint a rövideken. Főleg azért, mert az elején én nem kattintgatok össze vissza, így az első pár egység megjelenéséig kb 0, mert ugye nem nagyon van mit csinálni.
Zergnél alapból másfél kétszer akkora APM-et csinálok, mert ott mindig van dolog, ha más nem creep terjesztés, meg az egységgyártás is ott van, rátenyerelek a gombra és legyárt egy millió zerget 1 másodperc alatt, tehát az apm felugrik az egekbe. -
Ghoosty
őstag
Bocs az off-ért, de van pár béta-kulcsom Heroes of the Storm-hoz. Később meghirdetem a topicjában is, de szívesebben adom olyannak, akit legalább egy kicsit ismerek. Dobjon PM-et, akit érdekel.
-
Ghoosty
őstag
válasz föccer #45953 üzenetére
Szerintem még felesleges aggódni a balance miatt. Ugyanez a sírás volt warhoundra, hellbat-re, widow mine-ra, aztán szépen beállítgatták, hogy ne legyen imba. Ha nem sikerült, kivették. Ha majd kiadás közelben leszünk és még mindig nem javítják, akkor már lehet parázni.
De hogy ilyen 'hiba' miért nem jön elő belső tesztelésnél, nem értem. Ez egy teljesen alap felhasználási mód. -
Ghoosty
őstag
válasz -FLY-> #45916 üzenetére
CTRL+1,2...0 -val csapatba rakhatod őket aztán 1,2...0 lenyomásával az a csapat kerül kiválasztásra. (Talán módosítható a billentyű, de még nem akartam.)
Nem emlékszem pontosan, de ha csapatban ki van jelölve és Shift, vagy CTRL+ click az adott típusú egységre, akkor az lesz kiválasztva. Ritkán használom.
Ha csak képesség miatt akarod kiválasztani, TAB-bal tudsz léptetni a kijelöltek között.
Duplaklikk egységre meg adott képernyőn kijelöl minden egységet az adott típusból.Remélem ezekre gondoltál.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz kovsol #45907 üzenetére
Persze, előkészülni érdemes az expre, Én is így csinálom, t-vel is és p-vel is. Gyártom folyamatosan a szedőt, nem állok le 2/mineralnál és az exp elkészültével átviszem a többletet. Te csinálod jól, mert én csak belenyúlok egy húzással, azt amennyi jön, annyi megy át, ha keveslem, viszek még.
-
Ghoosty
őstag
válasz BeLucZ #45865 üzenetére
Akár lehetne működő is. Mass marine tud működni, mass stalker tud működni, mass ling ritkában, de tud működni, mass muta, mass voidray tud működni, sorolhatnám. Tehát a massolás alapvetően működhet. Csak kell hozzá a megfelelő helyzet.
Ezek szerint a sejtésem megfelelő volt, thornál nemigen van ilyen helyzet.Ha viszont nem egyáltalán nem működő stratégiát használsz, akkor lehet, hogy nem is volt "low level kamu profil".
Immortalt tudom, hogy countereli, csak az nem feltétlenül elérhető gyorsan kellő mennyiségben, a többi esetben viszont igen.
-
Ghoosty
őstag
válasz BeLucZ #45863 üzenetére
Ez a mass thor ez tényleg működő stratégia?
-z-nél az alap egység üti
-t-nél a leggyakoribb kombó az MMM üti
-p-t azt kevéssé ismerem, de úgy rémlik a zealot ütiEzek mellett szerintem bárki szanaszét gyepált volna. Mert még meglepetést is elég nehéz elérni, mert iszonyat lassan gyártódnak és viszonylag drágák, tehát betárazni is nehéz őket.
-
-
-
Ghoosty
őstag
-Kevesebb mineral lesz minden bázison
-tesztelik, hogy a harc lassab legyen, de a kezdeti 40%-os lassítás nem jött be
-az egységek automata beavatkozási hatókörét növelni akarjákTerrean az amit leírtál.
Protoss:Új egység, még nincs neve. Távolsági gateway egység speciális képesség.
2 lesz belőle. A "klón" nem tud támadni, de őt se tudják. Tud mozogni és egy idő után az eredeti egység oda teleportál, ahol ez a "klón" van.Immortal barrier képessége mostantól nem fejlesztés, de csökkentették a pajzsot 200-ról 100-ra
Tempest: közelebb hozzák a HOTS verzióhoz, de a massive sebzés bónuszt elveszik, de kap valami desintegrate skillt
Zerg:
Valamit akarnak változtatni az infestoron és a viperen, de nem teljesen értettem meg, mit.
Roach: Mostantól nem fejlesztés a burrow move.
Nagyjából ennyi.
-
Ghoosty
őstag
válasz Fr3eWar #45796 üzenetére
Én megnéztem a replay-t. Egyrészt csalóka, mert keltek ki a tojásból egységek így nem 0 volt a sereg, amik szépen lassan elkoptatták. A másik amit írtam is neki, hogy nem törődött az épületekből kijövő lényekkel, azok meg szépen eszegették, miközben utánpótlás gyártás elmaradt.
nugat
Azért p ellen más játszani, mint z ellen, ne bízd el magad, hogy nagyon könnyű volt.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Megnéztem. Mivel elég sok kisebb nagyobb hiba van, csak ömlesztve írom, ami eszembe jut
-még mindig move-val közlekedsz sokszor láttam, hogy sokat sebződsz, mire hagyod, hogy elvégezzék az egységeid a dolgukat
-nem foglalkozol az épület bontása után keletkező lényekkel, hanem move-val mész valahova, vagy közvetlenül támadást nyomsz egy épületre, így nyugodtan eszegetnek
-volt összesen 2-3 medic, amik mindig előreszaladtak és a légvédelmek leszedték, így mintha nem is lettek volna, ugyanez igaz a vikingekre, azok is elhaltak feleslegesen
-tankok sose voltak letalpalva
-reaper minek egy "deathball"-ba?!
-sokáig be voltak ragadva a tankjaid, mert nem csuktad le a supplyt
-nem falazol (bár ez most nem okozott semmi gondot
-néha scanneld a creep-et, vagy vigyél raven-t, hogy a kilődd a tumorokat, így megállítva a terjedését. Ez miatt nem tudtál a végén terjeszkedni
-minek hajkurászod a teljes csapattal az overlordokat, inkább rakj le légvédelmet, vagy hagyj ott néhány marine-t,biztos találni még hibát, de ha a felét megoldod, már nyertél is.
-
Ghoosty
őstag
Ezt a grafikont elnézve, valamit nagyon rosszúl csinálsz, mert ilyen túlerőnél még ha hard counter-rel jön is le kéne verned. Ha tippelnem kellene, akkor move-val közlekedsz attack-move helyett és mire lőnél, már nem élsz.
Mindig úgy közlekedj, hogy A + katt a helyre, ahova menni akarsz. (Ha már elég ügyes vagy, tudni fogod, azt a néhány alkalmat, amikor máshogy kell közlekedni.)
-
Ghoosty
őstag
válasz Eyesis #45652 üzenetére
A balance az pro szintre van kialakítva, ebből következően, master alatt simán lehet egy faj erősebb.
De én még mindig azt tartom, hogy nem ezen múlik az eredmény. Ha szívesebben jászol valamelyik fajjal, akkor azzal játsz. Akkor válssz másik fajt, ha változatosságra vágysz, mert eleinte biztos, hogy rosszabb leszel vele.
Neked gondolom, nem kell mondanom, hogy úgyis 50%-os winrate-ed lesz.
-
Ghoosty
őstag
Most olvastam, hogy lesz Archon mód a LoV-ban. Ami azt jelenti, hogy 2-en irányítotok 1 játékost és így lesz 1v1 ami igazából 2v2.
Ez rajtam kívül felkeltette valakinek komolyabban az érdeklődését?[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz - = Zk = - #45306 üzenetére
Te érted azt amit írsz???
Nincs a SC-hez semmilyen DLC. Az SC1-hez és az SC2-höz is van 1-1 kiegészítő, de lehet játszani a az eredeti küldetéseket is.
-
Ghoosty
őstag
válasz - = Zk = - #45304 üzenetére
Nagyjából azért kiderül a történet, mert vannak utalások a múltra, de szerintem jobban jársz, ha keresel egy pár oldalas leírást a neten.
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45154 üzenetére
Automatikus versenyhez még annyit, hogy mikor kerüljön megrendezésre, mettől meddig tartson egy forduló. Van aki 10 perc alatt végez, van aki 1,5 óra alatt. Ha következő nap nem ér rá egyik fél sem, akkor ki lesz a továbbjutó.
Ha pontrendszeres lenne, jelentkezne 100 ember, akkor hogyan automatizálod le, hogy mindenki játsszon mindenkivel. Ha nem tudnak közös időpontot találni, akkor megint kié a pont.
Egy próba erejéig tényleg be lehetne rakni, aztán gyűjteni a tapasztalatot, de mint látszik, pesszimista vagyok működésével kapcsolatban.
Amúgy pontrendszeres versenynek ott vannak a season-ök.
szerk.
Valóban nem játszottam csúcsidőben a BW-vel, inkább csak haverok között toltuk. (Nem volt eredeti.) De bármilyen MMO/multis játékban, az első dolgom, hogy eltűnök a központi csatornákról. A magyarról meg főleg.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45150 üzenetére
1. Eyesis már megválaszolta. Annyit tennék hozzá, hogy mi értelme annak, hogy ha ott van még 2-300 ember, aki soha nem szól hozzá a témához semmit. Aki bejelentkezik, az vevő az ilyesmire, akit meg nem érdekel, az teljesen feleslegesen van automatán oda bedobva.
2. Túl nagy a játékosok közötti skill különbség, így a legtöbb embert nem érdekli. Lehetne, hogy csak adott ligán belüli játékos jelentkezhet, de az automatának van egy óriási hátránya: senki nem tartatja be a szabályokat és automata szabályt mindig könnyű kijátszani.
3. Ez pont az miatt jött be, hogy ne legyen "teljesítmény kényszer" és csak azt lásd, hogy már 100-at nyertél és ne azt, hogy ehhez 200 meccsre volt szükséged, de szerintem is hülyeség
4. Önkéntes közösségi replay megosztás még lehetne, de automatán az utolsó 5-10 meccs megosztása az hülyeség.
5. Arcade játékokból rengeteg van, csak a közösség azt a pár tucatot kedveli ezen szerintem a Blizzard nem sokat tud változtatni (próbált de én nem vettem észre érdemi változást). Te is tudsz indítani bármilyen arcade játékot, amit valaki egyszer megosztott, de egyszerűen nem jönnek be az emberek játszani, ha néha jön is elég játékos általában hamar lelépnek, úgy meg vagy befejezhetetlen lesz, ha kooperatív játékról van szó, vagy egyoldalú lesz.Én imádtam Warcraft 3-ban a csomó arcade játékot. Többet játszottam olyat, mint rendes játszmát, de itt alig jött valaki, aki játszott volna olyat, amit én szeretek. (Pl. Tower wars, battle tank, footman frenzy stb.) Ezek itt is megvannak és az utolsóra még azért be lehet jutni, de ott is hosszú a várakozási idő.
(#45152) Pöttön
Vannak achik, amikhez jár kép is, pl FFA 7 insane gépek elleni nyerés.
"Multinál is csak a win-ek után ad... "
A HotS-ban pont, hogy vesztes meccsek után is kapsz tapasztalatot, így egy idő egyéb jutalmat.
Amúgy ennek a profil képekre tényleg ekkora igény van? Komolyan kérdezem. Én megszereztem azt az egyet, ami tetszett és azóta az van. Van még egy, ami nagyon tetszik, de szerintem az soha nem lesz meg. (1000 1v1 win random).
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45148 üzenetére
Szerintem nem ezzel van a gond. Az elején még rosszabb volt az egész szociális rész. Egyszerűen 4 év alatt még a legjobb játékot is megunja a legtöbb ember. Annyi pluszt meg nem adott a HotS, hogy újra előjöjjön a régi lelkesedés. (Részemről mondjuk a második kislányom okozta, hogy nem tudok játszani, pedig kedv az lenne.)
A ladderrel annyi a baj, hogy mivel 50% winrate-re törekszik, ami azt jelenti, hogy minden második meccset elbukod. 1v1-ben meg nincs kit hibáztatni ezért. Itt a fórumban is megfordult pár ember, aki sírt azért, mert sokszor kap ki és mikor megnézte az ember az eredményeit, mindig megvolt az 50%. (A matchmaking rendszernek azért volt/van hibája, de sokkal kisebb, mint amilyennek sokan beállították. ) MOBA-kban meg ha nem is vagy túl ügyes, kiélheted magad a creep-eken. Több v egy felállásban el lehet kapni egy ellenfelet és rögtön megvan a bosszú is stb.
Röviden el kell fogadnia az embernek, hogy sokszor ki fog kapni és ezt el kell tudni viselni. Ahhoz, hogy ne így legyen, ahhoz olyan szinten kell játszani, amit én már nem is játéknak hívok. -
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45132 üzenetére
Ezt is írta: "mellette marine-ok fejlesztve"
Én ezt úgy értelmeztem, hogy tank marine párhuzamosan jön. Ha 20 tankig nincs marine, akkor egyetértek, hogy hülyeség.
Amúgy ne becsüld alá a tankok erejét. Hiába gyengébbek, mint Brood War-ban, itt is durván tudnak pusztítani.
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45128 üzenetére
A tank+marine+medivac, az teljesen használható taktika. WoL idejében néztem több bajnokságot is és ott is használták. Nem mondanám hülyeségnek.
Ha nem vagy jó több frontos támadásban (alacsony ligában általában nem jók az emberek ebben) akkor üti az MMM-et."Előre mész támadsz, bármiféle ellenséget látsz, azonnal nyomod Steampack hotkey-t, támadás közben meg ugyanúgy gyártod a M/M/M-t."
Ez egy nagyon hatékony taktika, de nem tudja végrehajtani egy bronzligás. A legfőbb gond a megfelelő utánpótlás gyártása lesz. Ha ráérez, akkor viszont pillanatok alatt goldban találja magát. Viszont, ha csak ezzel jut odáig, akkor meg ott fog szívni, mert mást nem tud és ott már tudják counterelni. A másik az MMM igazi előnye a mobilitás, ha kevés az APM-ed ezt nem tudod igazán kihasználni. (Hányszor buktam el a seregem, mert egy pillanatra nem figyeltem, mert a bázison csináltam valamit és betámadtak egy rossz pozícióban?! Tank esetében nincs ilyen gond.)
Én mindig azt mondom, hogy úgy játsszon az ember hogy élvezze a játékot. Magamból kiindulva 1 max 2 taktikát ismételgetni és tökéletesre begyakorolni rohadtul nem élvezetes, hiába hatékony.
Arra viszont készüljön fel, hogy ha a fene fenét eszik is kb minden második meccset bukni fogja. (A top liga megint egy más kategória.) -
Ghoosty
őstag
válasz Pöttön #45125 üzenetére
Ezt elolvasva is látom, hogy van pár hiba a játékodban, amit nagyon könnyű javítani és sokat hoz a konyhára.
A legnagyobb az, hogy önkényesen válogatsz, hogy milyen egységeket használsz. Ez nem helyes. Olyan egységeket kell használni, ami a leghatékonyabb az ellenség ellen. Ehhez viszont mindig kell felderítés. A help menüben lévő counter táblázat jó kiinduló pont, de nem 100%-os.
A te szinteden meg úgy általában a siegetankoknak inkább állnia kell és ha mozogsz velük, csak akkor legyenek "mobil" állásban. Ha gáz van és akkor talpalod le őket, akkor már késő, mert közelre nem lőnek, mire letalpalnak már vége is lehet a csatának.
Dropphoz nem kell gyorsaság, csak a hatékonyságának növeléséhez. A te szinteden pl simán működhet, hogy támadás előtt bedroppolsz. Nem is kell irányítanod, mert alacsony ligákban vagy mire észreveszik, már nincs is dolgozó, vagy viszi az egész sereget. Ekkor jól megtámadod. Ha a csatát esetleg bukod is, mert visszahozza a sereget, a dropp dolgozik magában.
-
Ghoosty
őstag
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #45011 üzenetére
Az is jó, én szerettem, csak sokszor van lag, meg durva különbségek vannak képességekben. Arról nem is beszélve, hogy van nagyon sok unbalanced felállás. De vannak kimondottan mikró gyakorló pályák 1 személyes, különböző fokozatokkal. Sőt még egy hivatalos Blizzardos is van. (Achit is ér)
Sajnos már nem tudom a nevüket.
-
Ghoosty
őstag
válasz mikromanus #44998 üzenetére
Nagy pályán működhet a ninja exp, de közepes esetében már mindig küldök járőrözni 1-1 marine-t, linget, observert, de ez nem tudom, másoknál milyen gyakori.
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #44992 üzenetére
Én személy szerint sose gyakoroltam be taktikát, mindig érzésből játszottam és fogok is a jövőben. Amikor még viszonylag aktív voltam, gyémánt ligáig jutottam, aztán jöttek a gyerekek és az SC-s karrieremnek be is fellegzett. Egyre kevesebb időm maradt játszani. Most 37 hetes kihagyásom volt és arany ligába sorolt be, ahol tartottam is magam. Sajnos a visszatérésem is ideiglenes volt, de majd talán idővel javul a 3. gyerekig.
Én mindig azt vallottam, hogy élvezd a játékot és ne foglalkozz a liga besorolással. Szemét taktikáknál (cannon rush, bunker rush, 6 pool+crawler stb) azért nehezebb elérni, hogy tényleg élvezd a játékot, de azt mindig tudd, hogy nincs foghatatlan taktika, csak rossz scout. Szegény Sittes barátom parázik be mindig a cannon rush-tól, pedig sok esetben simán vissza tudná verni, csak az ijedelem erősebb és a végén egy káosz lesz belőle.
A kérdésedre válaszolva:
Terrant a legnehezebb berusholni, mert hamar be tudja falazni magát.
Ami működhet, az a korábban már említett cannon rush. Gondolom gyakorlott SC1-es játékosnak ezt nem kell magyarázni.
Ami még szintén működhet, az a 4 gate kicsit több sentry-vel és stalkerral. A sentry-vel ff-et raksz a bunker/depo köré, hogy ne tudja javítani, aztán gyorsan ki is lövöd és akkor már nyílt a terep, jöhetnek a zelák is dögivel. Azért rámpán felmenni így se lesz gyerekjáték. Egy P játékos azért biztos jobban tudja pontosan hogyan, de engem vertek már be így. -
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #44947 üzenetére
A hellbat eredeti neve volt battle hellion, aztán valamikor megváltoztatták (lehet még HOTS béta alatt), de nálam maradt a régi neve.
Amióta 1 fejlesztés a légi, meg a földi, szerintem egy hosszú játékban nem durva feltételezés, hogy mech-re és bio-ra is van 3/3-as fejlesztés. (főleg, hogy a kolléga írta, hogy mech-re ment az ellen főként)
Több felállást nem volt kedvem tesztelni, de bárki előtt áll a lehetőség, vannak arcade-ban direkt unit test mapok, szabadon állíthatod a feltételeket/terepet. (beírod a keresőbe, hogy unit test és kiad egy csomót, van WOL-os, meg HOTS-os is.)
-
Ghoosty
őstag
válasz hash99 #44938 üzenetére
Megnéztem, 400db linget (200 food) összeeresztettem 14db battle hellionnal (28 food)
Mindkét oldal max fejlesztéssel volt spec upgradedel együtt.Nyílt terepen: az eredmény mardt 6 db hellion. Ha csak 13 volt, akkor 10-15 ling maradt.
Rámpán: az eredmény mind a 14 db megmaradt.
Falnak támaszkodva: 12 maradt. Ha csak 10 hellion volt, akkor is maradt 2.Ez az ami hard counter.
-
Ghoosty
őstag
válasz hash99 #44934 üzenetére
Ahogy joysefke írta is írta, jöhet még queen is, ahhoz sem kell gáz. Creep mondjuk nem árt, de kisebb pályán azért még időben odaér.
Próbáld ki unit testerrel összeereszteni max upgrade-es battle hellionnal. (Ha hazaérek és eszembe jut, én is kipróbálom.) Gyakorlatban ilyen szélsőséges esettel nem találkoztam, de tapasztaltam már sokszor, hogy nem véletlenül hard counter.
szerk:
Még mielőtt félreértenél, én is a linges verziót választottam volna, mert nem vagyok olyan szinten. De aki kicsit is jobban játszik, annak jobb választás queent is hozni.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
37 hét kihagyás után játszottam pár 1v1-et. Meglepően jól sikerült. kezdőknek érdekes is lehet. ZvR (zerg) volt. Én voltam a random.
Kemény 60 apm-mel.
-
Ghoosty
őstag
válasz joysefke #44897 üzenetére
A legutóbbi változások óta a starter az teljes értékű játék kivéve a kampány és a ladder. De ha jól tudom, akkor a haverod behívhat magához és akkor együtt már tudtok ladderezni. De tényleg jobban jársz, ha utána nézel bnete, vagy egyszerűen kipróbálod, merthogy ingyenes.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #44688 üzenetére
Végre, ezen megint röhögtem.
-
Ghoosty
őstag
Minek fraps, mikor megnyomod az F8-at és csinál egy screen printet. Ahogy Föccer mondta, a dokumentumok mappába rakja.
A replay hossza csak pár kilobyte. Mert nem videoként menti, hanem a parancsokat sorban, tehát gyakorlatilag újrajátssza a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz hobizoli #43892 üzenetére
Mikor még aktív játékos voltam, velünk is előfordult, hogy 2v2-ben egyedül végeztem mindettővel, mert egy nagybbharash annyira jól sikerült, hogy nem tudtak vele mit kezdeni és mire jött volna a társam segíteni, már vége volt a játéknak, csak az utolsó pár épület maradt. Pedig én egyáltalán nem vagyok jó játékos, csak pont jó egységkombinációval mentem és még szerencsém is volt.
Volt már olyan 4v4-ünk, asszem oxox volt a tettes, aki proxi gatewayt rakott a 4 ellenfél bázisának közepére és elezdett zealotokat gyártani, mire mi többiek odaértünk, egységük már nem volt. Gyakorlatilag egyedül vert le 4 ellenfelet. (Ez mondjuk besoroló mérkőzés volt.)
Amit akartam mondani, az az, hogy ehhez nem feltétlen kell, hogy valaki nagyon jó játékos legyen, hogy megcsinálja. Mondjuk a te estedeben elég nagy troll lehetett az illető, hogy kinyírta a társát is.
"neha kajak nem ertem ilyen jatekosok honnan a rakbol kerulnek ebbe a ligaba"
Szándékosan buksz meccset, más accountjával játszol, direk trollkodásra van egy másik accountod. Besoroló mérközés volt neki vagy nektek és ilyenkor nagyon nagy különbségek is előjönnek.
-
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #43564 üzenetére
Nálam legtöbbször ez volt a bukta oka. Volt csilliárd pénzem, de lárvám meg nem. Szóval a queen köpés is nagyon fontos.
-
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #43349 üzenetére
Nem próbáltam ki, de szerintem is működhet, mert light bonusz van az oracle-en, elég gyorsan hullanak.
(Sajnos még egy darabig maradok elméleti státuszban. Annyira azért nem sajnos mert az oka nagyon szép, de már hiányzik egy két jó meccs.) -
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #43343 üzenetére
Szerintem közel ugyanannyi időt és energiát vesz el húzogatni az oracle-t, mint a marine-t. Ráadásul, ha egyet hibázol, akkor ugrott az oracle. Ezt könnyíti meg most ez a buff. Sajnos az alacsny ligákban több előnyt jelent, de nem szabad arra balancolni.
-
Ghoosty
őstag
Csak egy kis pontosítás. Diabloval kapcsolatban olyan nyilatkozatot olvastam, hogy lesznek még a Diablo világában játszódó játékok, csak nem Diablo-t kell megölni és nem is feltétlen H&S lesz.
Amúgy ha WC4 nem is lesz, azért remélem, jönnek ki hősközpontú fantasy környezetben játszódó RTS-sel.
-
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #43080 üzenetére
Egy információt hallottam eddig, de az is csak arról szólt, hogy most a BlizzCon-on nem lesz róla semmi.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #42884 üzenetére
De, ezért kapok ki mindig TvT-ben.
-
Ghoosty
őstag
Aki esetleg nem olvas Blizzard honlapot, vagy SC2-t, annak szólok, hogy ha szeptember 30-ig nyer valaki 5 játékot (ladder, custom, vs ai, stb) az kap acsit, meg portrét.
-
Ghoosty
őstag
Köszönöm mindenkinek és Grat Eyesis! Akkor 9 hónap múlva remélem beszámolsz pozitív eredményről.
-
Ghoosty
őstag
Újabb achit szereztem, de most a való életben:
Ma délután 18:35-kor megszületett második kislányom: Lilit. Jól van ő is és anyukája is.
-
Ghoosty
őstag
válasz netpeti98 #42566 üzenetére
Nem vagyok nagy p-de én főnixet hoznék, meg zelát a földiek ellen. Főnix üti a voidot aztán utána lehet felkapkodni a földieket.
Most volt egy egész jó kis zvz-m.
Random vs randomnak indult, ezért biztos ami biztos poollal kezdtem. Aztán rögtön hatchery. Az első adag lárvából rögtön gyártottam egy adag linget is. Jó is volt, mert megjelent ő is egy adaggal, de szerencsére kevesebbel. Leölés, ellentámadás, de addigra neki is kész volt még egy kupac, akkor visszaszaladtam, gy nem sokat veszítettem. A gyorsaság kb egyszerre készült el mindkettőnknek. Ezt eljátszottuk 2-3 szor. De mindig én jártam jobban. Aztán gyorsan felmentem lairre, majd raktam is a spire-t. Közben azért pár drone-t is gyártottam, de durva lárva hiány volt. A ellenfél sajnos előbb kész volt a roach techhel és már nálam is volt. Szerencsére nem szeretett mikrózi, így néhány munkás egy adag ling és egy queen visszaverte őket. Jött a második támadás, de addigra már gyártás alatt volt 3 muta. Előbb támadott, de queen elvesztésével megúsztam. Ekkor gondoltam meglepem, el is indultam, de megint jött roach csapat, alig értem vissza. Lemészároltam mindenkit, majd szemtől szembe mentem ellentámadni. Be is vertem a mutákkal a naturalt. Próbálkoztam a mainen is, de azt bespore-ozta, meg maradt annyi roach, hogy lingekkel nem tudtam bemenni. Igazából innen mindegy volt. Levadásztam a kintlevő overlordokat, megnéztem nincs e ninja exp aztán becampeltem a naturalra. Expeltem, meg donoztam, de azért ment lárva seregre is. Aztán hydra roach-csal megpróbált kijönni, de addigra már esélytelen volt. Szét is marcangoltam. Mérges lehetett, nem gg-zett, pedig semmi chease nem volt, sőt ő volt a fő aggresszor.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz netpeti98 #42534 üzenetére
Grat, de azért ne bízd el magad.
(#42537) whitezo88
Én is voltam már magasabb ligában (gyémánt volt a csúcs rövid ideig), de most egy jobb silveres képes megverni. Mikor hosszú kihagyás után elkezdtem játszani. Jött is meccs után a pm, hogy tényleg platinás vagyok. Aztán mondtam neki nézzen rá az 1v1-es match historyra. 1 évvel korábbi volt az utolsó meccsem.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Szerintem attól függően pakolja az embereket visszább, hogy mennyire volt aktív az adott ligában. Én is inaktív voltam, így silverbe kerültem. Mondjuk jelenleg nem is játszom jobban, mint silver.
-
Ghoosty
őstag
Volt egy jó kis TvZ-m. Hiába kezdtem cc first-tel, nem tudtam kihasználni az extra bevételt, mert béna vagyok. Sok jó része volt a meccsnek, de sok várakozós rész is, de nagyon élveztem. Kicsit hosszú, de akit érdekel, annak linkelem: [link]
-
Ghoosty
őstag
válasz painkillerx #42106 üzenetére
Az egyik legfontosabb dolog, hogy tudd, minek mi a countere. Hétköznapi nyelven, tudd, hogy mi, mit tud hatékonyan megölni. Ebben sokat segít a help menü, de sajnos nem 100%-ban mond igazat. Sok esetben létezik hard counter is. Ez azt jelenti, hogy még ha az ellenfél túlerőben van, akkor is te nyersz. Ilyen pl hellbat vs zergling. Ha kételkedsz, teszteld le. Vannak arcade-ban unit test mappok, ott ingyen van minden és azonnal kész van, így azt raksz össze, amit akarsz. Vannak 2 személyesek is, hogy mindkét csapatot irányítsa valaki. Ne 1db vs 1db-ot próbálj, hanem mindig többet, de természetesen azonos food mennyiség mellett látod a valódi hatást.
Nézd meg, milyen serege van az ellenfélnek, és aszerint gyárts egységet, hogy jól countereld őt.
Javaslom, ha kikapsz és nem tudod miért, nézd vissza a replayt. Ha még ezután sem tudod, akkor tölts fel valahova, belinkeled ide és biztos lesz aki segít.Az APM nem annyira fontos, fontosabb, hogy mire megy el a kattintás, de 20-30 azért nagyon kevés. Azt jelenti, hogy átlagban csak minden 2-3. másodpercben adott ki parancsot. Sokszor látom, hogy egyesek egy darab mozgást is legalább 4-5 egymás utáni gyors kattintással adják ki. Ezzel nő az APM-jük, de igazából nem ad pluszt a játékához.
-
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #41747 üzenetére
Thx. De utáltam, hogy 8x-os sebességen végig kellett pörgetni, ha valahol meg akartam nézni valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- NBA és kosárlabda topic
- Vicces képek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- iPhone-t használók OFF topikja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest