Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zyrius

    aktív tag

    válasz Revolit #9035 üzenetére

    A járt úton nem mindig van csúszás, a járatlanon szinte mindig. Abban is biztos vagyok, hogy a multicégnél, ahol dolgozol van olyan részleg, akik a jövőbeni lehetőségeket kutatják / fejlesztik nem pedig "álltalános" vagy ismert eszközökkel megoldható problémákon dolgoznak.
    Ha van ilyen részleg és ez belső fejlesztés, akkor 99%-ra veszem, hogy csúsznak, ezeknek a projekteknek pont nem a határidő tartása a lényege, hanem az, hogy álltuk teljesen új pályára állítsanak egy vállalatot, új eddig nem gondolt nem ismert lehetőségeket tárjanak fel. Ezek aztán egymásból épülnek fel, menet közben folyamatosan alakul, van egy utópisztikus végcél, amit kitűzöl célul aztán a végén ha sikeres a csapat messze túlmutat az eredeti célon az eredmény.
    Na most itt pont ez a helyzet. Az, hogy szerződésben állsz akár 1000 céggel és tartod a határidőt minden áron, mert egyébként kötbér... teljesen normális dolog.
    De a StarCitizen nem 1000 játék közül egy, hanem a játékfejlesztés világának a legmerészebb utópisztikus kitűzött célja, aminek a részesei vagyunk. És ezt a projektet az a bizonyos speciális részleg fejleszti, ahol nem a határidő tartása a cél, hanem átlépni az eddigi korlátokat.
    A határidős programozói / fejlesztői munkát én az idő előtt kiadott sok esetben használhatatlan, néhány esetben használható játékokhoz hasonlítanám.

    [ Szerkesztve ]

    https://StellarGear.eu - amatőr csillagászat és asztrofotós bugdácsolások

Új hozzászólás Aktív témák