- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- eBay
- Disney+
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
Új hozzászólás Aktív témák
-
alamuszi
senior tag
Na pont ez az, hogy én nem becsülöm le a laikusokat, hanem az ő párjukon állok. Ha laikus vagyok valamiben, pl én a videotechnikában, akkor elvárom, hogy valamiért kifizetek adott összeget, akkor az azt nyűjtsa amit én mint laikus elvárok, ne pedig azt. amit a gyártó elvár, mert itt erről van szó. Ha én gyártó vagyok, akkor lehetek annyira igényes, hogy nem azt próbálom sújkolni, hogy szinte minden gyenge az én termékemhez képest, hanem megpróbálom eladni a termékemet adott haszonnal.
De konkrétan itt arról van szó, hogy egy átlagterméket adnak horribilis áron, maximálisan kihasználva a laikusok jóhiszeműségét."Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
DJS
tag
válasz alamuszi #166 üzenetére
(#166) alamuszi
Maradjunk a valóság talaján, nem baj az, hogyha ela akarják adni a terméküket, de ne lódítsanak már olyan dolgokban, ami szakember számára egyértelmű, a user meg úgysem ért hozzá, lenyomjuk a torkán...Hát a laikus nyilván nem szakemberként ítéli meg... Amúgy meg aki nem ért hozzá, annak alapvető problémái vannak, és akkor már egy áttekinthető, jól felépített rendszer értéke exponenciálisan nő. Te meg én nem esünk kétségbe, ha egy menüt kell megtalálni, de 2010-ben a többségnek még mindig nem egyértelmű, hogy bizonyos dolgokra rá kell kattintani, hogy a gép kitalálja a vágyaikat, meg hogy vannak fülek és "rejtett" beállítási lehetőségek. Ne becsüld le a laikusokat, mert azzal a saját tudásodat becsülöd le.
A reklámok meg, hát, azok reklámok
(#173) DJS