Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ntomka

    nagyúr

    válasz Wolverine #95 üzenetére

    Akkor megint felteszem a kérdést: miért nem az Apple van a Microsoft helyén? Egy MS terméket megtanulni ugyanarra használni, mint egy almás terméket sem nehezebb semmivel. És ez igaz más gyártók termékeire is (többnyire)! Szóval számomra ez is tipikus Apple marketing, hogy könnyebben használható, mint a konkurencia. De már leírtam korábban a lényeget: azon kívül, hogy az elérhető technológiai eszközöket minőségi szerelésben kidobja egy piaci rést kihasználva az Apple, mást nem csinál. Ez elég a sikerhez (főleg az erős marketingjét tekintve). De nem innovatív, és főleg nem forradalmi.

    (#99) DJS: Nem egyetemi feladat volt, hanem két egyetemista ötlete. És ebben a keresőben azért volt némi innováció is már. :)

    [ Szerkesztve ]

    ツ Headphones on - World off

Új hozzászólás Aktív témák